17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

Další šroub pro parazity

Sociální demokraté pokládají živnostníky za parazity, takže je celkem logické, že pomáhají Andreji Babišovi utahovat šrouby. Je to věru groteskní podívaná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Trick 14.2.2019 10:03

Ekonomisto nefňukejte

Když ne Babiš, tak někdo jiný. Když ne dnes, tak zítra. Pokrok nelze zastavit a hloupý ten, který jej nevyužije.

Berte to jako přírodní pohromu a uleví se Vám na duši.

F. Šimek 14.2.2019 10:09

Re: Takže raději okrádat stát?

Víte kulové, jako vždy a ve všem...takže-máte smolíka...!

Víc se mi líbí kulový, ale...:-)))

Spokojenej ?

O. Kratky 14.2.2019 15:45

Re: Takže raději okrádat stát?

Jasně, že nepomůže. Šedá zona "bez dokladů" se rozroste a mnozí skončí. Zrovna dnes pro mne jeden řemeslník něco dělal - starší pán -jeho reakce: když to zavedou, tak skončí. Bude na chatě a brát důchod...

To Bureš chce?!? A má plnou hubu plků, že je třeba živnostníkům ulevit.

P. Hlosta 14.2.2019 9:20

Re: Takže raději okrádat stát?

EET je nadstavba centralistických snah! Už máte pro svou práci další novou povinnost a nutnou investici jste pro svou možnost pracovat si už zajistil? Ne?! Nemáte práci takovou, že prodáváte to, co jste se celý svůj život učil do dokonalosti?! Na tu svou dokonalost musíte doplácet lenivým jejich nicnedělání, nebo neschopnost se učit a to přes vymahače daní! Už máte zaplacenou daň i na příští rok? nebo doufáte, že další daň nebude? Bude a bude ještě větší!!! Jen budete muset více makat, než dosud, protože musíte vyrovnat tu svou ztrátu vlivem daní!

V. Kotas 14.2.2019 9:47

Re: Takže raději okrádat stát?

Ti, co neplatili/neplatí daně, jsou u médií za hrdiny.

V. Hájková 14.2.2019 9:53

Re: Takže raději okrádat stát?

PŘESTAŇTE - už vy primitive blafat ty vaš tupé žvásty!

P. Zinga 14.2.2019 9:56

Re: Takže raději okrádat stát?

Úředně ocejchovaná kráva zabučela.

M. Prokop 14.2.2019 10:08

Re: Takže raději okrádat stát?

U médií, která sledujete vy?

V. Kotas 14.2.2019 10:53

Re: Takže raději okrádat stát?

Téměř u všech tištěných i tv, veřejnoprávní nevyjímaje.

K. Janyška 14.2.2019 9:13

Ano, 18 % estébák a Nečech Babiš s pomocí nesmyslné

demokracie a socialistického zločince, prosazujícího jakýsi demokratický socialismus a lásku ke zločinecké komunistické Ćíně a postsovětskému Rusku, plnému Sovětů, tedy samé zločiny na druhou, Miloše Zemana, ovládl Českou republiku a zatáhl ji do prostředků svých podnikatelských rejdů a zločinů. Jinak se to nazvat nedá. Ducký, Mrázek, Kejla, Kovarčík a další, nepřátelské přebírání firem, kkeré mu vadily nebo které prostě chtěl a zničení své vlastní bývalé rodiny jsou otřesnou morální vizitkou České republiky.

Výsledky práce tohoto parlamentu tomu samozřejmě odpovídají... Dzp.

P. Rajman 14.2.2019 9:34

ANO

Akce nespokojeného občana či Andrejova náborová oganizace má Česko v hrsti. Také díky Zemanovi.

F. De Winter 14.2.2019 9:08

EET pro živnostníky

Stane se úplně to samé co s těmi hospodami. Část těch živnostníků se na to vybodne a půjde do fabriky a zbytek napálí cenu. Co chodím takhle s chlapama na pivo, tak nikdo se nechystá dělat to na černo. Nemají to zapotřebí. Nechají se zaměstnat a zbytek napálí cenu. Zakázek mají už teď dost takže si to mohou dovolit. A zákazníci...inu řemeslníka si budou moci dovolit jen ti bohatší a ostatní si to, jako za komárů, budou muset udělat svépomocí. No, alespoň nás to naučí něco nového se naučit, ne? :-)

P. Hlosta 14.2.2019 9:15

Re: EET pro živnostníky

Nevím s kým na pivo chodíte. Já z praxe znám, že podnikající řemeslník hlavně má snahu o boční příjem. Pokud mu v tom zabráníte, pak mu zbude pouze nechat se zaměstnat u firem a to velkých, makat osm hod denně a volný veekend za stálý plat s dovolenou čtyři týdny za rok - prostě socík. Budete těžce shánět někoho ochotného, aby vám cosi opravil ve svém volnu a načerno, když velké firmy budou mít přeplněnou poptávku. Jen málokdo umí třeba elektriku, nebo pokryvačinu. Ačkoliv, podle pitomců je jednoduché natáhnout drát, nebo přibít hřebem střešní tašku, že.

P. Spáčil 14.2.2019 9:30

Re: EET pro živnostníky

Bočnímu příjmu nikdy nezabráníte.

Vždy se najde určité procento lidí, kteří raději zaplatí "na ruku" bez dokladu, i když tím riskují problémy se zárukou.

Stejně jako v hospodách, zejména těch menších, kde se lidé znají, tak účtenku EET dávají jen cizím lidem, neb by to mohla být kontrola.

J. Cyrany 14.2.2019 9:05

A těch 10

pokrývačů. Většina rozumných a tolerantních lidí jistě pochopila , že AB myslí 10 pokrývačů co loni vylezli z učení. Dovádět na podobných mylných formulacích je známkou nízkosti a hlouposti.

D. Polanský 14.2.2019 8:57

Placení bez dokladů se stane běžnější,

to je celý fundamentální závěr. Druhý, sekundární, je, že ANO a ČSSD nesmyslně navýšily mzdy v státní správě a teď chybí státu miliardy. Takže kde vzít, když ne u živnostníků. U úředníků těžko, ty musí člověk ještě krmit. No a třetí závěr, zcela zanedbatelný, je, že dojde k navýšení řemeslnických prací pro běžné lidi. Takže bez dokladu.

P. Hlosta 14.2.2019 9:03

Re: Placení bez dokladů se stane běžnější,

V tom třetím máte chybu! Řemesla zanikají vlivem nedostatku řemeslníků, kteří by ty nové to řemeslo naučili. Nic bez učení nejde, natož řemesla. Jen si všimněte, jak mladí sní o tom, že budou všechno tisknout na tiskárně, včetně stavění domů. Nějaké řemeslo je nebere. Řemeslo je podle líných nemakačenků zaměstnání pro blbé, co nedosáhnou na vyšší školské vzdělání.

J. Holíček 14.2.2019 9:07

Re: Placení bez dokladů se stane běžnější,

Tak to bylo vždycky a výjimky potvrzují pravidlo. :-))

P. Hlosta 14.2.2019 9:09

Re: Placení bez dokladů se stane běžnější,

Snění neopraví vadné potrubí, nebo střechu!

J. Holíček 14.2.2019 9:14

Re: Placení bez dokladů se stane běžnější,

Neopraví, ale to nemá nic společného s tím, co jsem napsal. Jinými slovy, že řemeslo má sice zlaté dno, ale pro palmáre si odjakživa chodí se zlatými kyblíky právníci, kteří měli na víc než výuční list. :-))

P. Zinga 14.2.2019 9:17

Re: Placení bez dokladů se stane běžnější,

Ani absolvent(ka) sociálních "věd". třeba genderstudies.

J. Schořík 14.2.2019 9:18

Re: Placení bez dokladů se stane běžnější,

To, že se vyučí ty hloupější/línější je jasné. Ti chytřejší chtějí víc a je to přirozené.

Jiná věc jsou mladí co vážně mají vztah k danému řemeslu. Dneska i mizernej řemeslník vydělává víc než skvělý úředník (když chce)..

P. Spáčil 14.2.2019 9:56

Re: Placení bez dokladů se stane běžnější,

Jo, máte pravdu, taky jsme si dělali se synem srandu, proč studuje ČVÚT stavební, když by si jako obkladač vydělal daleko více.

J. Schořík 14.2.2019 10:02

Re: Placení bez dokladů se stane běžnější,

Mimo státní je docela slušná šance že časem toho obkladače přeskočí. Ve státním je jistota že nikoliv :).

F. De Winter 14.2.2019 9:10

Re: Placení bez dokladů se stane běžnější,

Přesně.

O. Sumava 14.2.2019 8:55

Než jsem se

před dvěma lety přestěhoval,znal jsem asi dvacet živnostníků a podnikatelů.Kradli všichni-danový únik je jiný název pro krádež.Trochu jsem je chápal,protože pravicové vlády nastavily systém tak,aby to šlo lehce a vydávaly to za podporu podnikání.Ta byla po 89 jistě třeba,ale učit je krást?Nevím,proč zvýhodňovat živnostníky třicet let a ještě je třicet let nechat krást.Zaplat pánbůh,že to konečně někdo chce napravit.A že křičí?Když se u nás po 89 zakládalo OF,někdo řekl,že komunisté nechtějí odejít od koryt,tehdy jsem ho krotil,protože se mi zdálo,že komunisté odcházejí až příliš snadno.Dnes vidím,že to tenkrát bylo domluvené a o to více chápu že se zlodějům od koryt odchází opravdu těžko.Tak ať po zavedení EET zdraží tak,aby se jim žilo na úrovni bez "úniků" a nám ostatním PŘESTANOU UMĚLE UDRŽOVAT NÍZKÉ PLATY abychom mohli služby nakupovat a živnostníkům se žilo lépe i s daněmi,které jsou potřeba třeba na silnice.

P. Hlosta 14.2.2019 8:59

Re: Než jsem se

Ani jsem to nedočetl! Daňový únik považuje za krádež jen levicový fanatik, alias fundamentalista. Daně mohou být účelově vysoké k financování plošného rozhazování peněz, nebo co nejnižší a tím jistit rozvoj svobodné společnosti. Vidět na čí jste straně!

J. Cyrany 14.2.2019 9:02

Re: Než jsem se

Daňový únik je i v baště kapitalismu USA(i když dnes možná Číně) , brán na roveň těžkého zločinu.

P. Hlosta 14.2.2019 9:06

Re: Než jsem se

To je sice pravda, ale z pohledu ekonomiky je daň, vyšší než nutná, ničivá pro podnikající. Z pohledu naší levice je každá daň nutná a zločinem je její neplacení a proto krádež státního majetku, jako za socialismu. Nejvíce levici dožírá, že je snaha o krácení daně ze zisku. No bodejť! Ještě tak, aby nepovolaný zbohatl na úkor neschopných! ;-))

J. Cyrany 14.2.2019 9:11

Re: Než jsem se

Levicová ? O čem to mluvíte ? Kde je progrese zdanění, běžná ve většině vyspělých ! zemích ? Kde jsou sektorové daně, běžné ve většině vyspělých zemích EU ( vybírají se již 7-8 let) ? Kde jsou daně z bankovních operací, opět běžně vybírané ve velké části zemí EU ? To jsme tak bohatá země , že peníze nepotřebujeme ?