7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

Čunek opět jako zlý muž

Proti adopci dětí homosexuálními páry se vyslovil zlínský hejtman a senátor Jiří Čunek. Lidovci mají podle něho zastávat konzervativní názory. Osvědčil tedy opět svoji věrnost principům, které donedávna tvořily ideovou kostru toho, čemu říkáme západní civilizace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Goldbergová 12.10.2017 8:47

Re: PROMIŇTE

Paní Hájková, kdykoli napíšete něco, co není vhodné bolševikům připomínat, okamžitě po Vás vystartuje sorta stejných lidí. Ale ještě někteří zde dnes chybí. Uvidíme, jak soud rozhodne, za peníze se dá ztratit paměť a koupit mnoho soudců i svědků, asi tajně funguje něco jako Ústav na ochranu estébáků.

K. Němec 12.10.2017 9:07

Re: PROMIŇTE

Není naopak bolševické myšlení to, že soud se "pochlapí" když rozhodne tak, jak by se to líbilo Hájkové a Vám paní Goldbergová? Když rozhodne jinak, je to uplacené, hloupé a nespravedlivé?

V. Hájková 12.10.2017 9:14

Re: PROMIŇTE

Zdravím a díky za vaše řádky!

J. Schwarz 12.10.2017 7:37

Je sice

pravda, že jakmile se vyskytne ve veřejném prostoru něco, co je očividně proti zdravému

rozumu, hned se vyrojí jednotlivci a skupiny a začnou to velebit a

hlásat a podporovat, ovšem to by nijak nevadilo pokud by tito "jednotlivci a skupiny" nedostaly zcela neadekvátní prostor v médiích a vládní struktury jim nevytvořily různé "pracovní skupiny" a "think tanky" při ministerstvech. Navíc tyto skupiny založí neziskovku, která je obratem zafinancována z veřejných peněz nebo z různých zahraničních "fondů". Těžko se ubránit dojmu, že tohle všechno je důsledkem našeho členství v EU, kde tohle progresivistické šílenství přímo bují. Naši politici se snaží zapadnout mezi své kolegy a pokud možno je ve "vyspělosti" ještě předčit. Jest otázkou, jestli křečovitý progresivismus v politice není jen odrazem horečných inovací v technice, módě... Jenže tam, narozdíl od politiky, mají změny smysl, nejsou to změny pro změny, jen aby někdo demonstroval jak je nekonformní a otevřený.

P. Hlosta 12.10.2017 8:16

Re: Je sice

Protestománie je součástí doby a z toho se dál odvíjí i vznikání neziskovek na netradiční témata, protože je to příležitost se efektivně obživit. I ta móda je toho důkazem. ;-))

https://relax.lidovky.cz/hra-na-modni-chybky-jak-shodit-outfit-aby-byl-opravdu-dokonaly-p6t-/cekstajl.aspx?c=A171004_145501_moda_a

D. Stirský 12.10.2017 7:26

Zde jenom tolik,

že mně není známo nic o tom, že by někdo požadoval troj-četné svazky. Rovněž nevím nic o tom, že by někdo chtěl legalizovat pedofilii. Je však pravdou, že pedofilové, dokáží-li své zaměření ovládat, by měli dostávat vyznamenání za statečnost. Pokud jde o manželství, adopci apod.: pochopil jsem, že lesbám a gayům nejde o nic jiného, než aby žádné speciální zákony neměli. Tj. aby se k jejich dvou-svazku přistupovalo stejně, jako k manželství. Nic víc, nic míň, žádné zvláštní předpisy. Ostatně na příkladu registrovaného partnerství je pěkně vidět, že konkrétních případů adopcí apod. bude vždy pár do roka. A Čunek? Přesně typ toho, co hlásá mravnost a sám příliš mravný není. Jenže na kauzu se už zapomnělo.

J. Schwarz 12.10.2017 7:39

Re: Zde jenom tolik,

Nemají dostat vyznamenání za statečnost i běžní heterosexuálové, pokud se jim ve vztazích nedaří, nemají trpělivost při seznamování a přesto ještě nikoho neznásilnili?

J. Schwarz 12.10.2017 7:40

Re: Zde jenom tolik,

A "kauza Čunek"? Taky jedno, s pomocí "Olomouckých státních zástupců" vykonstruované svinstvo!

P. Hlosta 12.10.2017 8:32

Re: Zde jenom tolik,

To máte u pedofilů stejné, jako u psychopatů. Může se psychopat ovládnout a neškodit? Jistěže může, leč mu to nedá a škodí. Ví že je to nemravné? Samozřejmě, ale je psychopat, takže je mu to jedno. No a pedofil moc dobře ví, že by neměl zkoušet ani náhodou erotické pokusy k dítěti, či nedospělci, ale on je pedofil a tak si to nějak pro sebe odůvodní, že to přeci jen zkusí. A tak jak se říká, jednou zkusí, podruhé musí. Pedofilství je nebezpečná sexuální deviace a kdo ji u sebe objeví, ten by měl štandopede pádit k dochtorovi. Jinak se vystavcí riziku trestů od společnosti a to plným právem.

Hlásající mravnost a mravnost nedržící, není trestně odpovědný. Je to jen o etice. Tedy pokud mravně neklesne ke zločinu. Trestní jednání Čunka ve společnosti není zřetelně prokázané. Dokonce ani policejní vyšetřování myslím nebylo. Jak možné potom Čunka odsuzovat v politice za nemravnost, když jeho skutečné politické kroky byly veřejností přijímány kladně?

J. Chaloupka 12.10.2017 9:46

Za tou "kauzou Čunek" cítím Kalouska.

.

J. Vobr 12.10.2017 6:53

NO,DNES SE I DUŠEVNÍ EUNUŠI VYŘÁDÍ !!!

... ani na ty nesmíme zapomínat !!!

_________________________________________________

BLBEC PRIDE !!!

M. Dvořák 12.10.2017 6:53

Sjednocení

Tak tedy heslo doby: "Buzeranti všech zemí spojte se!!!"

D. Polanský 12.10.2017 6:50

Čunek to neschytá,

nakonec je ve funkci. Nás normálů je stále více než těch, co si nechtějí uvědomit že i pro lidi platí učení Ch. Darwina. Žádná všeobjímající láska, ale všedně krutý boj o existenci. Slabší, neživotaschopnější prohraje, nejen člověk, ale i celé skupiny obyvatel, např. i národy. Nikdo nikoho nemorduje, ale nechat se právníky vytlačit až tam, kde jsou negovány přirozené zákony přírody nelze. Respektive lze, ale to jsme pak prohráli: zanikneme. I proto musí mít Čunek pravdu a naši podporu.

M. Berka 12.10.2017 6:59

Re: Čunek to neschytá,

Ano, já taky Čunkovi fandím, je v podstatě jediný, kdo může svým postojem zachránit hlasy lidovců. A zase vzniká otázka, zda není lepší předvolební široké rozkročení než úzký jeden směr...

Předvolební vměšování NDR v Česku - typické hrátky kolem Škoda Auto a VW - nejdříve se vypustí informace o odchodu z Česka, potom to vyřeší zachránce Sobotka, podobně jako "zvýšení platů", tak průhledné až trapné. Cíl - udržet vládu něčeho, co bude podporovat neokoloniální politiku Německa...

P. Kučera 12.10.2017 9:17

Re: Čunek to neschytá,

Pane Berko, napřed jsme prodali velké podniky do zahraničí a nyní brečíme a nadáváme na neokolonialismus. A dokonce se najdou tací, kteří pořád lobbují za příliv zahraničního kapitálu (typicky M. Zeman). Nebrečet, nevyčítat, ale podporovat naše perspektivní podnikatele, nejlépe vstřícnou a jednoduchou legislativou, potažmo byrokracií.

P. Kučera 12.10.2017 6:49

Trendy

Homosexuálové se za svoji odchylku ještě nedávno styděli a naučili se s ní žít. Počítali s tím, že děti mít nebudou a starali se o svoje synovce a neteře. Existují dlouhé seznamy slavných homosexuálů (Leonardo da Vinci) či syfilitiků (Smetana), v kterých si většinová populace s oblibou čte, jen aby měla pocit, že aspoň svojí normalitou jsou i nějak lepší, což se podobá stejně hloupému nacionalismu, taky jaksi danému.

Homosexualita je slepé rameno řeky, které svoji hlavní funkci ztratilo a časem bude zaneseno bahnem a zanikne. Ale předtím může skýtat jinde nebývalou pestrost, ba i krásu, jinde nevídanou. Je ale naivní snaha, aby se slepému rameni dával stejný význam: ten nemá a mít dobře nemůže. Co ale může chtít, tak toleranci. To si myslím já, čistokrevný heteroš a táta.

Dobrý den.

D. Polanský 12.10.2017 6:58

Naše společnost je vysoce tolerantní

Bez problému toleruje i homosexuály, toleruje desetitisíce nepřizpůsobivých občanů, které dokonce velkoryse dotuje a dovolí jim rozmlátit přidělené byty, tolerujeme desetitisíce přistěhovalců atd. Ovšem nemůže být tolerantní až tak, že se vyčerpá a zanikne.

M. Berka 12.10.2017 7:06

Re: Naše společnost je vysoce tolerantní

Asi je potřeba rozlišovat:

Proti Fischerovi nic nemám, byl přínosem. U Cikánů je problém s těmi, co se sem "natáhli" z východu, ti, kteří tady jsou 200 let jsou v pohodě. Vietnamci, Ukrajinci jsou přínos, podobně jako třeba Indové v Red Hatu nebo v IBM... Ty firmy, které tady v Česku působí, si umí vybrat zaměstnance. Stát si přistěhovalce momentálně vybrat neumí viz Německo zaměstnanost ilegálních imigrantů - 10% a 90% na dávkách.

J. Schwarz 12.10.2017 7:43

Re: Trendy

V čem tu "nebývalou pestrost a krásu" homosexuality spatřujete, smím-li se ptát?

P. Kučera 12.10.2017 8:00

Re: Trendy

Statistika, pane Schwarzi. Mezi gayi (lesbami) je významně větší procento lidí kreativních, zejména špičkových umělců.

P. Zinga 12.10.2017 8:11

Re: Trendy

Máte pravdu,a proto byl Metropolitní balet po "dovozu "AIDS do USA po krátké době téměř bez baleťáků

J. Horáček 12.10.2017 8:29

Re: Trendy

A máte, pane Kučero, pro toto tvrzení nějaký důkaz?

P. Kučera 12.10.2017 9:12

Re: Trendy

Pane Horáčku, ano, ale zdroj byl z pochopitelných důvodů (zase ta korektnost, přitom nevím proč) neveřejný. Obecně je znám výrok naší naší operní divy Dagmar Peckové. Když jí byl položen tento dotaz, odpověď byla krátká: v opeře většina, v baletu (skoro) všichni (míněno muži).

J. Horáček 12.10.2017 9:26

Re: Trendy

Takže nemáte, ale nevadí. Nicméně výrok, že "... v opeře většina, v baletu (skoro) všichni ..." (což nijak nezpochybňuji) nikterak neimplikuje vaše tvrzení "Mezi gayi (lesbami) je významně větší (zřejmě míněno větší než v heterosexuální populaci, pozn. JH)procento lidí kreativních, zejména špičkových umělců."

P. Kučera 12.10.2017 14:53

Re: Trendy

Pane Horáčku, gay byl i největší génius lidstva, všestranný umělec, přírodovědec, technik a vynálezce Leonardo da Vinci. Někteří antropologové jsou přesvdčeni, že slavná Mona Lisa je ve skutečnosti jeho autoportrét. Její tajemný úsměv znamená, že je to Vinciho idál, jak by si přál vypadat, aby byl přitažlivý pro "zajímavé" muže. Tak nevím. Třeba nám Svěrák něco obdobného objeví i pro našeho Járy da Cimrmana. :-)

J. Horáček 12.10.2017 16:42

Re: Trendy

Ale ano, pane Kučero, jen v těch jednotlivostech vůbec nevidím tu Vámi inzerovanou statistiku. Ale i bez statistiky jsem ochoten přijmout, že v LG (tedy spíše G) je možná větší procento "umělecky a kreativně orientovaných" než ve většinové populaci. Je-li tomu tak, pak je v LG asi naopak méně těch technicky/přírodovědně nadaných. Nevím ale, proč bych toto hypotetické rozložení měl nazvat obohacením. V něčem ano, v něčem naopak ochuzením, což je vlastně reakce na Vaše původní tvrzení o (cituji) nebývalé pestrosti, ba i kráse jinde nevídané :-)

Přeji Vám hezký večer, třeba i s pestrými zážitky (a zcela bez ironie, prosím).

M. Berka 12.10.2017 6:36

Lidé už jsou nasraní docela slušně

Takže přichází konec tlaku dobroserů na pilu. Paradoxně podobné tlaky vyvolávají adekvátně opačnou reakci s daleko větší silou. Strany, které prosazují podobné bláboly jsou na odchodu a nastoupí strany jiné, poněkud divočejší...

Dnes Lidl - vymazané kříže na italských kostelích... To Německo snad měli nechat rozdělené v těch okupačních zónách...

Zítra žádní muslimové, žádné Ojro, žadné EU.

Tož tak. Přeji krásný a "teplý" den :D :D :D

V. Kotas 12.10.2017 6:48

Re: Lidé už jsou nasraní docela slušně

Babí léto by mohlo být do Martina a ten by mohl přijet na bílém koni.

P. Kučera 12.10.2017 6:52

Re: Lidé už jsou nasraní docela slušně

Berko, taková multinasranost hned po ránu? Asi máte velkou zácpu. Nebo spíš průjem.

P. Vaníček 12.10.2017 7:53

Re: Lidé už jsou nasraní docela slušně

Ozvěny buzny?