1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Čtvrtí v pořadí

Na čtvrté místo v pořadí se v preferencích propadli podle STEM občanští demokraté. Podle průzkumů by TOP09 měla dvakrát víc poslanců než ODS a vítězná ČSSD bezmála čtyřikrát tolik. Do sněmovny se podle průzkumů vrátí lidovci a přibudou zemanovci, to kvůli zábavě a oživení v sále.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 20.3.2013 13:52

Re: Jára Cimrmann Pakistánský. :-):-)

Můžeme jí tedy říkat Jaruš.

P. Vandas 20.3.2013 13:57

Re: Jára Cimrmann Pakistánský. :-):-)

 Jeden neví, jak to vlastně v tom sportu je, natož pakistánském. Tam neplatí, ani dobrý den, celý den. Třeba je to Jára, který dnes z vypočítavosti tvrdí, že je Jaruš, aby po příletu a získání azylu v Kanadě a pár světových vítězství v ženské kategorii,  se dodatečně zjistilo, že je to přeci jen Jára.

I. Gellner 20.3.2013 14:01

Re: Jára Cimrmann Pakistánský. :-):-)

Přeci jen mám pochybnost. Jestli zprávy nelžou, tak narozdíl od Járy, který exceloval ve 126 oborech, Jaruš jen v jednom -))

P. Vandas 20.3.2013 14:04

Re: Jára Cimrmann Pakistánský. :-):-)

Jestli dostane ten azyl, tak se s pakistánskými Cimrmany roztrhne pytel. 126 oborů bude hračka.

P. Pavlovský 20.3.2013 13:27

Symbolický konec Klausovy éry:

Barroso společně se Zemanem vyvěsí vlajku Evropské unie nad Pražský hrad.

Jako odpůrce V. K. bych měl mít radost, ale nemám.

To by museli zároveň na nádvoří spálit zelenou vlajku Hizballahu a podobných  zločinekýh islamistikých organisací, které EU tak či onak podporuje nebo toleruje.

H. Lukešová 20.3.2013 13:42

Re: Symbolický konec Klausovy éry:

Což neudělají. EU do jisté míry Hizballáh schvaluje. Prý má "charitativní složku"? Já nic charitativního v zabíjení Židů nevidím. Zřejmě se řídí Streicherovskými slovy z Der Stuermera "Židé jsou naše neštěstí". Židé byli zobrazováni jako velicí potkani s křivým nosem a Davidovou hvězdou. Včera večer v pořadu "Stopy, fakta, tajemství" byl vylíčen příběh Petra Ginze, židovského chlapce, vydával v terezínském ghetu časopis, vzdělával se, ačkoliv to měl zakázané, no a pak nastoupil do transportu do Osvětimi, z transportu, který zahrnoval 1500 Židů, šlo 1200 doleva na smrt, Petr Ginz byl mezi nimi, dnes by mu bylo 85 roků, což by se klidně mohl dožít.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Petr_Ginz

E. Heusinger 20.3.2013 13:56

Klídek,

zase se budou stavět osady na okupovaných územích. Ještě zbývá otázka co s těmi podlidmi co tam byli doposud.

H. Lukešová 20.3.2013 13:59

Re: Izraelci nelíčí Palestince jako podlidi a chovají se k ním úplně rovnocenně,

rozhodně Izraelci nejsou větší rasisté než my, pochybuji, troufám si říci, že část Čechů rozhodně kdovíjak moc Romy nemiluje, takže jsou i Češi rasisté.

E. Heusinger 20.3.2013 14:13

Re: Izraelci nelíčí Palestince jako podlidi a chovají se k ním úplně rovnocenně,

S rasismem jste taková roztomilá popleta.

H. Lukešová 20.3.2013 14:18

Re: Vážně, tak jak to tedy je? Že je Žid (Izraelec) takový ďábel s kopytem?

Zodpovědný za všechno zlo na Blízkém východě? Vždyť se muslimové mydlí mezi sebou, sunité s šíty, nepotřebují k tomu Izrael, aby se mydlili.

P. Pavlovský 20.3.2013 14:13

Sudety jsou z hlediska odsunutých také okupovaná území

Stavíme tam domy - pro Čechy ovšem - už přes půl století a určitě nepřestaneme.

Pravda, někteří předkové dnešních Sudeťáků nás chtěli vyhladit.

Ale mnozí Palestinci o totéž vůči Židům usilovali už  před 80 lety a dodnes s tím nepřestali.

Rozdíl je ovšem v tom, že my jsme po vítězné válce Němce odsunuli, zatímo Židé ve své hlouposti Araby neodsunuli, ačkoli těch válek už vyhráli řadu.

Jestli to není humanismus na nepravém místě :-).

P. Pokorný 20.3.2013 13:57

Re: Symbolický konec Klausovy éry:

Takováto masáž byla od Sovětského svazu také. Každý, kdo měl jiný názor, byl gauner. Proč se nevede veřejná diskuze, jak to slutečně kolem Izraele a Palestiny je? Udělal někomu z nás něco nejaký Syřan, Palestinec? Já o tom nevím. Jenom nám říkali, že Rakušami, Italové, Řekové, Němci a další jsou imperialisti. A Sovětský svaz chce atomový mír.

H. Lukešová 20.3.2013 14:02

Re: Symbolický konec Klausovy éry:

Ani žádný Izraelec nám Čechům nic neudělal. Ale když v Americe spadla Dvojčata, palestinští Arabové zpívali, tančili, radovali se, stříleli oslavně z kalašnikovů do vzduchu. Velká část palestinských Arabů jsou teroristé, či alespoň schvalovači terorismu.

P. Pavlovský 20.3.2013 14:06

Re: Symbolický konec Klausovy éry:

Udělal někomu z nás něco zlého Breivik?

A přesto jej jaksi nemám rád!

Nevím jak vy, ale já si nemohu pomoci -:)

O. Uživatel 20.3.2013 14:02

Uživatel požádal o vymazání
H. Lukešová 20.3.2013 14:10

Re: Symbolický konec Klausovy éry:

ODS má podle papírových Lidovek historické minimum, 8%, levice KSČSSD a Zemanovci zválcují pravici, ale každému co jeho jest. Tančit se bude všude.

O. Uživatel 20.3.2013 14:14

Uživatel požádal o vymazání
H. Lukešová 20.3.2013 14:16

Re: Symbolický konec Klausovy éry:

Ano, máme. Snad živnostníci budou mobilizovat a nebudou volit levicové strany (ČSSD, KSČM a Zemanovce)...

O. Uživatel 20.3.2013 14:20

Uživatel požádal o vymazání
H. Lukešová 20.3.2013 14:40

Re: Symbolický konec Klausovy éry:

Víte znám jednoho řemeslníka, (má živnosťák), pracovitý, přijde i v neděli, když mu zavoláte a nyní se stal parazitem, to by ho tedy namíchlo, že je od teď nežádoucí třída, parazit a tím i buržoasie...Strany založené na lenosti, závisti a nenávisti...

P. Pavlovský 20.3.2013 14:23

Re: Symbolický konec Klausovy éry:

Když po nás tolik chcete korektnost vůči V. K., tak Zemanovi těch pár měsíců  v roce 1968 také nevyčítejte!

Konec konců - za presidenta námj jej přece sám V. K. doporučil!

On vůbec proti exkomunistům nikdy žádnou předpojatostí - na rozdíl od vás - nepřekypoval!

O. Uživatel 20.3.2013 13:19

Uživatel požádal o vymazání
V. Hajková 20.3.2013 13:25

Re: Alespoň, že byli tak slušní a neschválili to pro ostatní.

Ovšem-  co  ty  prázdné  banky   asi  tak   obyčejným  lidem  zajistí?   Nejhorší  ale  je,  že  tímto  se  naprosto  přelije  neduvěra-  i  na  ostatní  země   EU-   to  nastane  na  100%

V. Hajková 20.3.2013 13:29

Re: Alespoň, že byli tak slušní a neschválili to pro ostatní.

http://byznys.ihned.cz/trhy-a-investice/c1-59532350-expert-o-kypru-ze-situace-vyjde-jako-porazeny-nejen-kypr-ale-i-cela-evropska-unie       Pokud  jste  nečetl-   mrkněte  hlavně  na  ten  - online  rozhovor

O. Uživatel 20.3.2013 14:05

Uživatel požádal o vymazání
I. Gellner 20.3.2013 12:04

Opravdu, ale opravdu žádný eurohujer

..žádná eurohujerka, žádný stoupenec krásného eura, žádná Eu-Genossin, není schopen zodpovědět, či si alespoň tipnout, co se stane po otevření kyperských bank? Kde je problém? To přece musí krásné, silné a zdravé Euro vydžet. Kde je Panevropská pravda a láska? Kde je vzájemnost?

J. Ryba 20.3.2013 12:07

Re: Opravdu, ale opravdu žádný eurohujer

na tahu je Kypr....co byste chtěl slyšet?

M. Vondráček 20.3.2013 12:10

m

Pokud mohu mluvit za sebe , tak od Vás nic :-)

J. Ryba 20.3.2013 12:18

Re: m

třídní blb Vondráček, muselo to ven, co?

V. Hajková 20.3.2013 13:18

Re: m

To  máte  pravdu  -  od  toho  zhrzeného   člena  ODS  -   byste  tak  slyšel  je  ubohé  žvejky!