5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

ČSSD vyloučila Snítilého ze strany

Dalo se to čekat a je to vcelku logické, že sociální demokraté vyloučili ze svých řad poslance, který se postavil proti nim. Celý případ byl už tolikrát omílán, že asi nemá smysl se k němu vyjadřovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Rad 4.3.2008 12:35

Re: re: LIBERO S těmi cikány to zase tak bezohledná idiocie nebyla

měli je vyhodit na ulici, a bylo by vše OK.

Xaver 82.117 4.3.2008 12:33

Jaképak schovávání. Na některé věci je opravdu slušné se neptat. To nevíte?

To by pak bylo lépe zrušit pravidla společenského chování jakožto pokryteckou móresu a mohli bychom třeba nepokrytecky kadit úplně všude, bez falešné morálky.;-D

AndyO 4.3.2008 12:33

Re: Xaveryči!

vy mi připomínáte vážně ty nacisty- ti také nebyli s Čechy ve válce, jen se prostě rozhodli je zlikvidovat. Také pro ně byli odbojáři jen zločinci, ne vojáci. Nemáte to nějak popletené?

Máte!!!!!!

Lister 4.3.2008 12:29

Xaveryči!

Pravda je většinou jednoduchá. ANO ANO - NE NE!

Jinak samozřejmě souhlas, ve válce docházelo i k mnoha přehmatům, úmyslným vraždám či tzv.omylům. V roce 1951 byli Mašíni pouze ve své soukromé válce s režimem, jak tvrdí.  Režimem, proti jehož ekonomice (až na ty stohy slámy) ani čelným funkcionářům nikdy nezasáhli. Proč?

Xaver 82.117 4.3.2008 12:29

Že tady byli všichni zločinci, to nikdo netvrdí.

Stejně jako nikdo netvrdí, že všichni Němci byli fašističtí zločinci. Už chápete tu souvislost?

AndyO 4.3.2008 12:28

Re: Re: Re: Člen SNB není bezbranná oběť. I doprovod výplat byl ozbrojen a zbraň tehdy jen tak někdo nedostal

Později, během skoro pět týdnů dlouhého putování východním Německem, když byla proti pětičlenné skupině zburcována celá východoněmecká policie a k tomu sovětské jednotky, (pátrání se dohromady zúčastnilo prý až 25 000 mužů), zastřelili členové skupiny ve dvou střetech čtyři z nich: dva na železniční stanici Ucro, kde se je, podezřele vyhlížející skupinku mužů, pokusili legitimovat a když zjistili že nemají doklady, tak zatknout, a další dva během následného zátahu, kdy byla skupina obklíčena v lese - a několik dalších zranili (další čtyři muži byli zastřeleni a několik zraněno během pátrání svými vlastními soudruhy během různých nedorozumnění a zmatků).

Pavlo, nic proti ničemu, ale myslím, že ani jediný diskutér zde nezažil tu dobu v celé své syrovosti a surovosti, leda z vyprávění a tedy nepříliš objektivně. Za sebe mohu říci jediné- při odboji se často střílí a přežívá ten, kdo zbraň použije rychleji. Debatovat o tom, zda to náhodou nekoupil i někdo "nevinný" se může v kavárně, když je boj vybojován.

westík 4.3.2008 12:27

Re: Vzhledem k tomu, že politiky volíme a platíme z daní, tak jsou pro ně přeci jen jiná kritéria.

Já žádné politiky neomlouvám,ale jelikož andělské vojsko střeží RÁJ, asi těžko někdo z andělů se uvolí jít do politiky. Vezměte to tak, že skvělé principy a vznešené cnosti jsou z historického hlediska v pořádku, ale ze dne na den je pro náš život potřeba peněz-a jejich nedostatek lidi dostává pod kola osudu;-( 

Pavla B. 4.3.2008 12:27

Re: Pane Nový!

Tak partyzáni byli často taky dost velký prasata, o to nic:-/

Petr 4.3.2008 12:27

Re: Leo,

Při téhle úrovni argumentace si myslím, že bylo škoda, že nezastřelili také komunistické rodiče Topolánka, pak bychom měli v národě o jednoho debila méně.

Xaver 82.117 4.3.2008 12:27

Příslušníky SS byli vedle bývalých policistů i členové freikorpsu a vězni

odsouzení za záškodnickou činnost. Takhle se vám to líbí?

P.S. A ty lidi z koncentráků do toho netahejte, to není fér, to zavání Majorem Zemanem...

Starý J. 4.3.2008 12:27

Re: Re: Re: je s podivem

Konečná odpovědnost na Topolánkovi zůstane, ale proč by to nemohl hodit na krk lidovcům a Zeleným?

Jedni trvají na tom, že ho ve vládě chtějí, druzí na tom, že ho nechtějí. Obě strany jsou v koalici a tvrdí, že ji chtějí udržet. Topolánek mezi nimi nosil poštu dost dlouho. Tak ať si to vyříkají do očí, když koalici chtějí a přitom žádný nechce ustoupit!

Jinak by mě zajímalo: Čunek je první, jehož kauzu státní zástupce zastavil? Že všichni chtějí, aby se znovu a znovu očišťoval? Pokud vím, měli šibalové na krku mnoho "šibalovin", někteří byli dokonce dost dlouho za katrem (na př. biolíh). Nikoho z nich  kauza nedošla k soudu!!!! Nevšiml jsem si, že by Bufo Bufo o některém z nich prohlašoval, že není očištěn! Jen kauzu odložili, udělal tiskovku a z dotyčných s velkým řevem udělal oběti ODS! I když ve věci bylo ještě odvolání státního zástupce! Tak se to dělá!!!!

AndyO 4.3.2008 12:24

Re: Pane Nový!

nu, že by věznění v koncentráku zajišťovalo na věky věků nějakou svatozář, to popřeli sami komunisté, koneckonců koncentráky byly plné komunistů, těch vynálezců koncentráků

Pavla B. 4.3.2008 12:24

Re: Re: Člen SNB není bezbranná oběť. I doprovod výplat byl ozbrojen a zbraň tehdy jen tak někdo nedostal

No, jenom abychom tím vaším myšlenkovým postupem nedošli k závěru, že v letech 1951/52 tady byli zločinci všichni vyjma Mašínů a jejich skupiny;-)

BTW docela by mě zajímalo, zda si jsou hlasatelé sloganu "Vražda na tyranu není zločinem" vědomi, že je jeho autorem komunistický spisovatel? Nebo to soudruh Drda taky od někoho obšvihl?;-) (Pomíjím samozřejmě takový detail, že hasič ani esenbák nebyl Heydrich a vice versa;-))

Xaver 82.117 4.3.2008 12:23

Pokud nejste udavač nicků, jsem pomlouvač.

Pokud jste udavač nicků, jste navíc i lhář.

AndyO 4.3.2008 12:23

Re: Re: Listere,

. Josef s autem odbočil k lesíku, když se pokladník pokusil zezadu zasáhnout do řízení. Josef zastavil a přikázal oběma vystoupit, aby je odvedl k lesíku, kde je chtěli svázat, taktéž pěšky. Během cesty pokladník vytáhl pistoli, kterou měl dosud ukrytou, a namířil na Josefa. Ten zjistil, že jeho vlastní pistole mu vypadla v autě, a tak se chladnokrevně vrhl na pokladníka, který stál asi 2m od něj, sebral mu pistoli a, poněvadž pokladník stále kladl odpor, během potyčky ho zastřelil jeho vlastní zbraní.

Všichni ostatní z vozu byli ponecháni živí a zdraví v lese.

Ještě máte nějaký dotaz, Leo?

Lister 4.3.2008 12:22

Pane Nový!

Příslušníky SNB byli vedle bývalých policistů ČSR, především partyzáni a vězni z koncentračních táborů. Z velké části komunisti. Inu, vrazi jako vymalovaní,. že ...

Xaver 82.117 4.3.2008 12:22

Bohužel máte pravdu...

Xaver 82.117 4.3.2008 12:21

To byl ozbrojený doprovod převozu výplat.

V té době se ke zbrani jen tak někdo nedostal. A platí to i P.S. výše.

xx 4.3.2008 12:20

Re: Další "hrdina" dekorován tokešem

Pravzor komunistů, Jozif Vissarionovič Džugašvili alias Stalin, získal základní kapitál pro revoluci ozbrojenou loupeží v bance v Tbilisi. A ty bankovní úředníky taky nelitoval.

Chruščov takové věci komentoval slovy: "Když se kácí les, lítají třísky." Tady vidíte kam vede tolerance ke komunistickým pomatencům.Jenom se modlete ,aby se nedostali opět k moci.

westík 4.3.2008 12:20

Re: No já jen že jste lkala, že kradení není náš vynález...

ale,ale,Xavere,kde jste u mne četl o" kradení "?  Psala jsem o "iniciativním přístupu" k řešení problémů :-)

Xaver 82.117 4.3.2008 12:19

A kdoví, co ten had všechno ještě měl...

;-)

Ivan Nový 4.3.2008 12:19

Leo,

protože to byl komunista, tedy rovněž zločinec.

Ivan Nový 4.3.2008 12:18

Re: Člen SNB není bezbranná oběť. I doprovod výplat byl ozbrojen a zbraň tehdy jen tak někdo nedostal

Hasič byl ve skutečnosti příslušník LM, tedy něco jako za války příslušník SS a nebo SA.

Lea 4.3.2008 12:17

Re: Listere,

a co ten pokladník? Ten k tomu přišel proč?

Ivan Nový 4.3.2008 12:17

Re: ano, bylo to velmi tragické

R^

Xaver 82.117 4.3.2008 12:17

Člen SNB není bezbranná oběť. I doprovod výplat byl ozbrojen a zbraň tehdy jen tak někdo nedostal

Na toho hasiče se pro jistotu podívám. Bohužel, ve válce umírali a umírají i nevinní. Jste si jist, že třeba partyzáni nezabili jedniného nevinného Němce, nebo bezmocného fašistu?;-)

P.S. Vím, že zabíjet se nemá, ale to jen pro upřesnění. Tak jednoduché, jak píšete, to prostě není.

AndyO 4.3.2008 12:16

ano, bylo to velmi tragické

a je to vaše hanba, že jste dopustili diktaturu bolševické chátry a dohnali hrdiny a slušné lidi k takovým činům. Hanba tobě a tvým soudruhům.

kapitán 4.3.2008 12:16

Re: re: LIBERO S těmi cikány to zase tak bezohledná idiocie nebyla

Pískoviště na bábovičky se z hygienických důvodů zrušila

Lea 4.3.2008 12:16

Re: re: LIBERO S těmi cikány to zase tak bezohledná idiocie nebyla

navíc ještě statik ohodnotil jeden barák tak akorát ke stržení.

Ivan Nový 4.3.2008 12:15

Listere,

v roce 1948 mohl být příslušníkem SNB jen zločinec. Navíc SNB byla zneužita k boji proti civilnímu obyvatelstvu a ne zločincům, jak se na policii sluší.