8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

Co kdyby vláda padla

Nedůvěřovat vládě, to je hlavní povinnost každé řádné parlamentní opozice a z tohoto pohledu dělá sociální demokracie to, k čemu ji role opoziční strany předurčila. Vědělo se dopředu, že se pokus nepovede.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 21.3.2012 22:16

Re: Láníku, průser, Hejla nám asi buržousti zardousili .

Ať nechytne rakovinu!

J. Láníček 21.3.2012 22:20

Re: Láníku, průser, Hejla nám asi buržousti zardousili .

A co vy, už jste se nechala očkovat proti rakovině děložního čípku ?

J. Václavíková 21.3.2012 22:27

Re: Láníku, průser, Hejla nám asi buržousti zardousili .

Já Vám ji přenechám na rakovinu jícnu.

R. John 21.3.2012 22:20

Jo, ty rusosovětský zbraně je lepší brát oklikou,

   aby nás třeba Prokop nepročíhnul a nechtěl nám zhatit tu slavnou revoluci.

J. Ryba 21.3.2012 22:26

Re: Tak se dívám,

nadšený nebudu, ale to nejsem ani teď. Strach? To ani náhodou. Démonizace je jako jít s dělem na komára. Nevyplácí se, snad jen krátkodobě. Mohlo by se přihodit vám

M. Ilsner 21.3.2012 21:48

Poznámka k "pravicovosti"

Už si v tom udělejte pořádek. Ultrapravičák je osamocený pouštní tulák, který nikoho nepotřebuje ... Dzp.

Tedy: když člověk k životu někoho potřebuje, jinými slovy - nedovede se o sebe postarat sám - pak, podle míry toho "nedovede" je menší nebo větší levičák (interval 0 až 100 %).

Typický stoprocentní levičák stojí na úřadu s nataženou rukou, sám se živit svou prací neumí/nechce. Čím méně je člověk levicový, tím více se spoléhá na to, že se uživí vlastní prací. K tomu ovšem potřebuje "společnost", aby mohl za své poctivě vydělané peníze kupovat zboží, které sám neumí (nebo nemá čas, protože dělá něco jiného) vyrobit. V dnešní době, která  je charakterizována značnou mírou dělby práce, není možné býti Robinsonem. Maximální míra "pravicovosti" je tedy nulová levicovost.

J. Tolman 21.3.2012 21:52

Re: Poznámka k "pravicovosti"

Není ten život přeci jen o trošičku složitější?

J. Václavíková 21.3.2012 21:54

Re: Poznámka k "pravicovosti"

A vůbec, už jsem alergická na škatulky!

R. John 21.3.2012 21:55

Já tedy ne, ta moje škatulka se jmenuje lednice a je v ní samá dobrota. :-)

J. Václavíková 21.3.2012 21:58

Re: Já tedy ne, ta moje škatulka se jmenuje lednice a je v ní samá dobrota. :-)

Vy taky myslíte jen na jedno!!!

M. Ilsner 21.3.2012 22:00

Re: Poznámka k "pravicovosti"

Ano, je složitější.

Tohle byla jen reakce na pana Vaška, který o sobě tvrdí, že je pravičák. Zajímavé je, že škatulkují ponejvíce ti, co tohle o sobě tvrdí :-)

J. Tolman 21.3.2012 22:02

Re: Poznámka k "pravicovosti"

Alles klar.

P. Hofman 21.3.2012 22:03

Re: Poznámka k "pravicovosti"

Je to zvláštní. Každý se v něčem mýlíme, či o lecčems pochybujeme. Tihle pravicoví svazáci však maj ve všem jakoby jasno. Říkám si vždycky, kde se to bere? Proč zrovna tahle skupina lidí, kteří by v podstatě měli být normální? Že by to nebyli pravičáci, ale ultra-pravičáci?!

M. Prokop 21.3.2012 22:06

Re: Poznámka k "pravicovosti"

Mnoho úspěchů v boji s vašimi vlastními představami o jiných přeji, EUgenosse.

P. Hofman 21.3.2012 22:10

Re: Poznámka k "pravicovosti"

Díky za potvrzení mýho názoru.

J. Tolman 21.3.2012 21:42

Pro ty, kteří nepochopili spojení moudrosti Horníčka s tím, co vidíme kolem sebe

mám další: Žádná myšlenka není odpovědná za lidi, kteří v ní věří.

V. Plocek 21.3.2012 21:35

Co kdyby padla vláda.

Začíná mě mrazit. Sociální demokracie v čele se Sobotkou zvyšuje tlak, nikoliv kvůli pádu vlády, tj. pouze zástupné. Ale hlavním cílem je být neustále v mediích a tak působit na potenciální voliče. Jak známo, v Česku se dá v politice dosáhnout postavení důslednou   propagací (viz  europoslanci pí. Bobošíková a Železný, u kterých dodnes nechápu, čím "opili"  voliče), nebo penězi. A tak p.  Sobotka prezentuje chudším další katastrofické scénáře, aby si pojistil jejich hlasy při volbách. A lidé mu to s 90% jistotou sbaští. A budeme mít bolševickou vládu. Obdobně jako v roce 1948. Takže se těšme.

V. Vašek 21.3.2012 21:37

Re: Co kdyby padla vláda.

Ano, může to být průser. Už jen tady v diskuzi vidíte, kolik je tu blbů, kteří jsou přesvědčeni, že jiná vláda (ČSSD) bude lepší.

J. Václavíková 21.3.2012 21:39

Re: Co kdyby padla vláda.

Tak špatně chápete napsané?

P. Hofman 21.3.2012 21:42

Re: Co kdyby padla vláda.

Ten má nalajnovanou svou mantru a z té neuhne. Je to jednodušší, než se nad věcmi zamýšlet.

J. Václavíková 21.3.2012 21:46

Re: Co kdyby padla vláda.

Ještě zdaleka nedosahuje dokonalosti pana Prokopa!

P. Hofman 21.3.2012 21:48

Re: Co kdyby padla vláda.

Jó, tak to je svazáků šéf.

M. Prokop 21.3.2012 22:02

Re: Co kdyby padla vláda.

EUrofašistům to nemůže připadat jinak, ani jejich ministrantkám.

S. Lazárek 21.3.2012 21:48

Re: Co kdyby padla vláda.

Pan Prokop tu touhle dobou obvykle bývá, no asi je někde v.......Bruseli.

J. Václavíková 21.3.2012 21:51

Re: Co kdyby padla vláda.

To máte pravdu, tam ale bývá většinou kolem dvanácté, když má zřejmě po vyčerpávající dřině pauzu na oběd :-)

E. Heusinger 21.3.2012 21:56

Re: Co kdyby padla vláda.

Někteří za sebe nechávají myslet STRANU. STRANA se nemýlí.

M. Prokop 21.3.2012 22:04

Re: Co kdyby padla vláda.

Velmi rozšířený jev, na levici.

S. Lazárek 21.3.2012 21:42

Re: Co kdyby padla vláda.

Nevím, co by měly obě "pravicové" strany udělat víc proto, aby socani bez problémů omámili všeholid pro mandát k vládě.  To co předvádějí, je trága, která bude po zásluze potrestána.

R. John 21.3.2012 21:45

Trága je to tu již 80 let, tak na nějakým roku již nesejde.

R. John 21.3.2012 21:44

Jyrka to dá do ažůru, je to lev, hřívu černou, jako Šlégrův puk.

   Ovšem ten Kočka to trochu komplikuje, prý Jyrkovi ruku nepodá, ale Jyrka má lepšího "Kočku" , Škárku, hned jak vyleze z krymu, politicky se zapojí.