10.6.2024 | Svátek má Gita


Diskuse k článku

Chválabohu!

Jsou fakta, která člověku vyrazí dech. Například že stát vydělává na reklamních plochách kolem dálnic dvacet miliónů korun. Čtete dobře: ne dvě stě milionů, ne dvě miliardy, ale umrněných dvacet milionů za všechny reklamní plochy kolem všech silnic v republice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 25.11.2010 19:21

Re: To je špatně, při vší úctě, paní Václavíková.

Zdravím, paní Šauerová. Člověk tu trpí určitou schizofrenií, na jednu stranu ty blbiny opravdu nestojí za námahu, na druhou stranu ta demagogie člověka tak nadzvedává! Asi stejně, jako když plácal Paroubek. Jen si myslím, že uvedený příklad krásně ilustruje tento ujetý způsob myšlení. Stejný úkon je hodnocen jednou jako přínosný, v případě, že jej provedl někdo posuzovatelem ostrakizovaný, jedná se o naprosto zavrženíhodný čin. A přesto se jedním dechem dovolává svobody a přímo zuřivě odmítá moralizování. Závěr si jistě každý odvodí- posuzovat prizmatem vlastní morálky může jen vyvolený. Kdeže zmizela ta glorifikovaná svoboda?

S. Vaněček Šauerová 25.11.2010 18:20

To je špatně, při vší úctě, paní Václavíková.

Tady pomůže toliko jediná věc, totiž tu dámu ignorovat. Administrace Lidovek si jí časem povšimne sama. Nejde jen o to, že srovnává bývalého prezidenta s Hitlerem a občanskou společnost s fašismem (všimněte si, že nikdy nesrovnává s fašismem komunismus a dokáže fanaticky hájit býv. člena ÚV KSČ), začíná už ale opět sklouzávat k pomluvám a nadávkám, pro něž má zapovězen přístup na jiný web. Naposled včera označila jiného diskutujícího za blbce. To v jejích očích patrně nadávka vůbec není, dovede používat ještě úplně, úplně jiné. A to, co píše tady, (každodenní pindy o "pravdolásce"), píše už celá léta létoucí (fanatická Klausovka).

http://neviditelnypes.lidovky.cz/politika-podriznuty-bily-kun-pravdolasky-fjp-/p_politika.asp?c=A100402_114551_p_politika_wag

Po několika letech zkušeností ve veřejném prostoru s paní Varadinkovou se domnívám, že jejím hlavním problémem jsou nervy.

J. Václavíková 25.11.2010 17:54

Dávám sem ke zvážení

dva výroky zdejší kované politické údernice:

-Svoboda přece jen vyjednal pro ODS maximum možného se socany

- Báli se o svá lokální koryta a nechtěli je vyměnit za ta vládní koryta pro pár Kalousků . (řeč je tentokrát o lidovcích)

M. Martinovská 25.11.2010 11:06

Re: Ach ano, ten Bildeberg ...

Když čtete radši Mein Kampf... nebo Hitlera si pamatuejte? a ty dobré úmysly... myslíte, že nechtěl vyhladit Źidy? Nebo že toto byl dobrý úmysl? Nebo nám ještě chcete sdělit, že chudák nevěděl o koncentrácích? 

A Havel nějak z pozice prezidenta omezil fungování politických stran či parlamentní demokracie?

S. Lazárek 25.11.2010 10:42

Re: No, tak to jsou všechno dávné, velmi propracované spisky,

Z Vašeho pohledu jistě, já si zase myslím, že pořádně blbá jste Vy. Je to vždycky je věc pohledu na věc.

M. Varadinková 25.11.2010 1:11

Re: No, tak to jsou všechno dávné, velmi propracované spisky,

To je přesně ono, jak ze sebe udělat blbce. Neznáte fakta a melete a melete. Když neznám fakta, tak raději mlčím, ne? Já nevidím podobnost v tom, co tvrdíte Vy, ale vidím podobnost mezi pasážemi, psanými Hitlerem (o kterých vy víte kulové) , a pasážemi z Havlových projevů.  Melete tady o vyvraždění 6 miliónů lidí, ale o tom se tam přece vůbec nepíše. To jsou až ty následky, které myslím, že dokonce nečekal ani sám Hitler. i Hitlerova cesta do pekel totiž byla, jak už to bývá,  dlážděna jeho dobrými úmysly. Proto taky si ho Němci zvolili. Kdyby jim předem řekl, že mu jde o vyvraždění tolika lidí, tak by se nejspíš vůbec k moci nedostal. A právě v tom je ta kniha poučná. Aby nějací blbci podobní Vám nezvolili "v dobré víře" zase nějakého nového Hitlera jenom proto, že je "tyhle pitominy" neberou.

M. Varadinková 25.11.2010 0:58

Re: Kalouskova hra vabank

Ano, Klaus se Zemanem se podělili o křesla premiéra a předsedy sněmovny - úplně stejně, jako o dva roky dříve (jen v opačném gradu). Poprvé to nikomu nevadilo, podruhé to mělo za následek čtyřleté běsnění pravdolásky. V čem byl rozdíl? No přece v tom, že poprvé to bylo za přispění Havla, a podruhé to zhatilo Havlovy plány na vládu socani-lidovci-US s Luxem v čele.

Sesazením  Kalouska přece Paroubkovi padla možnost vládnout s lidovci s podporou komoušů. Nebo myslíte, že by vzápětí Čunek zkusil stejné salto mortale, jako Kalousek? Ale nepadla možnost velké koalice. Ve druhém pokusu mohl Klaus (kdyby chtěl velkou koalici) pověřit klidně "druhého vítěze" Paroubka. Nebo Béma, který předtím s Paroubkem vládl v Praze. Ale Klaus nic takového neudělal, jmenoval podruhé Topolánka.  Tak proč mu pořád podsouváte jakési konspirace, když to mohl udělat až takto jednoduše, kdyby chtěl. Vždyť ústavní pravomoc k tomu měl.

S. Lazárek 25.11.2010 0:56

Re: No, tak to jsou všechno dávné, velmi propracované spisky,

Paní Varadinkvá, já Mein Kampf nečetl a abych řekl pravdu, jestli si nějaká střelená dáma Vašho kalibru myslí, že bych to snad měl udělat jen proto, že ona vidí podobnost mezi člověkem, kterýr ozpoutal druhou světovou válku a  vyvraždil 6 milionů lidí se symbolem sametové revoluce, tak to se nezlobte, ale k tomu fakt nemám důvod. Klidně pátrejte dál v Mein Kampf po podobenstvích mezi těmito dvěma muži, ale nenuťte nikoho dalšího k takové intelektuální onanii. Já myslím, že jsou tu zajímavější knížky ke čtení, z kterých za každým rohem netrčí Havel nebo pravdoláska. Tyhle pitominy mě fakt neberou.

M. Varadinková 25.11.2010 0:37

Re: No, tak to jsou všechno dávné, velmi propracované spisky,

Já už dávno v šoku nejsem, zato  Vy jste přece  psal o "ráně mezi oči"! Já za to fakt nemůžu, že Havel má takové názory a že se jeho uctívači nedovedou srovnat s tím, že podobně hovořil i HItler.

M. Varadinková 25.11.2010 0:33

Re: Ach ano, ten Bildeberg ...

Já jsem to přece předpovídala v minulosti do budoucnosti. A určitě ne na měsíce. Je jisté, že nějaký jev určitě nastane (třeba rozpad EU), ale kdy přesně, to se mrkněte třeba do křišťálové koule, to já fakt nevím. 

Ale s tou Havlovou "okrajovou kritikou" jste mně fakt dostala:-) Vždyť to bylo jeho hlavní téma po celé jeho prezidentské období a určitě je i teď, jen už ho není tak často slyšet. Masaryka si nepamatuju, narodila jsme dlouho po jeho smrti, neslyšela jsme žádný jeho projev, narozdíl od těch mnoha Havlových. Jestli jste ho Vy studovala a máte potřebu něco napsat, tak to napište a neúkolujte s tím mne.

M. Martinovská 25.11.2010 0:24

Re: Ach ano, ten Bildeberg ...

Paní Varadinková, a kam s Masarykem, kritizoval nám strany a stranickou politiku. Taky pravdoláska, nebo taky fašista?

S. Lazárek 25.11.2010 0:24

Re: No, tak to jsou všechno dávné, velmi propracované spisky,

Ano paní Varadinková, to bude asi ono a od té doby jste zřejmě  konstantně v šoku. Taková mentální stáze vyšokované spoluobčanky.

M. Martinovská 25.11.2010 0:22

Re: Ach ano, ten Bildeberg ...

Stranickou politiku kritizovali i Peroutka a Čapek, ovšem nikdo z nich nechtěl zrušit strany. To ovšem nikdy nechtěl ani Havel.

Jenže Čapek chtěl podle pana Janyšky zavést fašismus, občas si připomínám častý komentář paní Netzer pod Janyškou - Bože, do čeho jsi duši dal... a já jsem jí to vymlouvala...

M. Varadinková 25.11.2010 0:22

Re: Ach ano, ten Bildeberg ...

Pane Jílku, dlužíte stále to zdůvodnění, proč řadíte Churchilla k pravdoláskovníkům? To, co jste předtím napsal, bylo zdůvodnění slaboučké a hloupé, tak to zkuste znovu pořádně. Přece když něco říkáte, měl byste to umět zdůvodnit.

J. Jílek 25.11.2010 0:21

Re: Není ta Varadinková Petr Hájek?

možná by ji angažovala ZDF....

M. Varadinková 25.11.2010 0:18

Re: No, tak to jsou všechno dávné, velmi propracované spisky,

Tak v té době ještě nežil ani ten Havel:-) Já samozřejmě myslím to české vydání, jak kolem toho byly ty soudní tahanice a snaha potrestat vydavatele. Tuším někdy kolem roku 2000 to vyšlo. Nakonec ho osvobodil až Nejvyšší soud. Ale pochopila jsem, proč to tak strašně vadilo - právě proto, že by leckdo mohl vidět tu šokující podobnost s tím, co tady celou dobu hlásal Havel. Vždyť on i ten Hitler to vlastně myslel původně s Německem dobře, akorát ty konce....

J. Jílek 25.11.2010 0:14

Re: Kalouskova hra vabank

vy je dobře znáte, ty potvory černokabátnický... :-)))))

J. Jílek 25.11.2010 0:12

Není ta Varadinková Petr Hájek?

:-)

J. Jílek 25.11.2010 0:12

Re: Ach ano, ten Bildeberg ...

ještěže nestřídal strany jako Winston Churchill, to by byl teprv pravdoláskovníkem....

J. Jílek 25.11.2010 0:08

Re: Kalouskova hra vabank

co kecáte, vy mi tu toho Svobodu shazujete...on přece na poslední chvíli přakazil pekelný plán TOP09 jak nechat ODS v opozici... :-)))

Klaus se Zemanem se podělili o křeslo premiéra a předsedy PS...Klaus nemohl sedět jako Puchejř v poslanecké lavici, to dá rozum...

to, že Kalouska "sesadili" přece nemá vliv. Koho měl Klaus pověřit a obejít vítěze voleb? No ono to hrozilo, jen si nelajsnul ten debakl...

M. Martinovská 25.11.2010 0:07

Re: CVVM

Diskuze končí průzkumem a vrací se tak k titulku Astonova úvodníku.

M. Martinovská 25.11.2010 0:06

Re: Ach ano, ten Bildeberg ...

Paní Varadinková, ale splněné předpovědi takhle do minulosti, to není ono, to tolik nezní,  prosím nějakou předpověď do budoucnosti, jelikož vše víte, jak dopadne, bude to snadné - tak kolik měsíců dáváte vládní koalici? Kdy se rozpadne Evropská unie? Kdy bude nanebevstoupení VK? Vaše stálé přirovnání Havlovy (ostatně zcela okrajové) kritiky politických stran k Main Kampfu nabízí další možnosti. Co třeba napsat, že Masaryk mluvil podobně jako Hitler? Masaryk totiž taky občas kritizoval tehdejší politické strany, politiku politických stran, atd. Ovšem nemůžu vyloučit, že Masaryk je pro vás pravdoláska a tudíž persona non-grata. Dnes už tu asi nejste (přišla jsem pozdě) a po přečtení téměř celé diskuze mám radost, jak vám to hezky napsal pan Vandas a další.

J. Jílek 25.11.2010 0:01

Re: Prosím,

když už z nějakého vám známého důvodu používáte tu "inteligentní" zátvorku, věřím, že zvládnete i znaky běžnější...ALT60 nebo ALT62 nemusíte

M. Varadinková 25.11.2010 0:01

Re: Kalouskova hra vabank

Co to zase motáte dohromady? Svoboda přece jen vyjednal pro ODS maximum možného se socany poté, co TOpka s ním jednala pomocí "otevřených dopisů", já v tom z jeho strany žádnou konspiraci nevidím.

Klaus se Zemanem přece nedělali koalici (i když pravdoláska Vám lžinenávistně vtloukla do kebulí, že jo).

A pokud jde o "famózního Kalouska", tak kdyby byla tehdy na spadnutí dohoda ODS -ČSSD, a Kalousek jí svým veletočem famózně zabránil, tak proč by ji ODS a ČSSD nerealizovaly potom, co lidovci Kalouska sesadili? Proč by Klaus nepověřil druhým pokusem někoho, kdo by ji realizoval?  

Když už si něco vymýšlíte,  musíte to promyslet aspoň do té míry, aby to mělo nějakou logiku.

J. Jílek 24.11.2010 23:57

Re: No, tak to jsou všechno dávné, velmi propracované spisky,

nojo, tak to asi bylo o otci VH.... :-)

S. Lazárek 24.11.2010 23:57

Re: Ach ano, ten Bildeberg ...

Ano, jste to Vy: správně jste předpovídala, vždycky jste to říkala, na Vaše  slova právě dochází, všichni se budou ještě divit, 5x pravdoláska.......v tom tedy žádné pokroky neděláte. Věci jsou na svých místech a Vy jste stále dokonalá....:-))

S. Vaněček Šauerová 24.11.2010 23:56

Jak to, pěkný dotaz jste přece už formulovala ?

Anebo ne ? :-) Zkuste být samosatnější ... :-)

J. Jílek 24.11.2010 23:56

Re: No, tak to jsou všechno dávné, velmi propracované spisky,

nečtěte strašidelné knihy, nečučte do bedny na horory, když čučíte do kamen, tak moc nefajrujte.....podívejte, co to s váma provedlo....

J. Jílek 24.11.2010 23:54

Re: No, tak to jsou všechno dávné, velmi propracované spisky,

paní Varadinková to má vydůlčíkováno na čele a šíří to dál...dycinky mezi voči :-))))

P. Vandas 24.11.2010 23:52

Re: No, tak to jsou všechno dávné, velmi propracované spisky,

 :-)))