15.6.2024 | Svátek má Vít


Diskuse k článku

Chovanec do Berlína

Nepřijmeme nikoho bez bezpečnostní prověrky – a přijmeme jen toho, kdo k nám bude chtít, řekl novinářům o migrantech ministr vnitra Chovanec před tím, než odcestoval do Berlína. Tam bude jednat s německým ministrem vnitra de Maiziérem. Je to v podstatě konstatování, že si Česká republika hodlá nadále držet atributy řádně fungujícího státu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 29.9.2016 8:58

Re: Máte dnes maso k obědu? ;-))

Jsme si? Jo, tak, prostřednictvím našich (socialistických) zástupců ....

M. Prokop 29.9.2016 8:57

Re: Zvolte mě a zvrátím brexit, slibuje Sarkozy

Předvolební sliby známe i zde, že? :-P

Z. Čábelka 29.9.2016 8:56

Re: ANTI KUČERA 512 !!!

Medka mi bylo líto. Když odcházel, tak jsem nabyl dojmu, že se mu něco nepovedlo. Tak to bylo ono? Hm. :o(

P. Hlosta 29.9.2016 8:50

Re: Máte dnes maso k obědu? ;-))

Ále jó, já kupuji i v marketech a nehledám původ potravin. Jen jsem narazil na ten "překvapivý" fakt, že dříve nucený výsek je dnes povýšený na stejnou kvalitu s běžnými potravinami. Co vím, tak za totáče se vyhledávaly nucené výseky, aby se vůbec nakoupilo nedostatkové maso. Dnes je nám podsunuto bez vyhledávání. Nebo němci v tom článku lžou? Přiznávají přeci fakt, že takové maso se běžně dostává na pulty.

Jinak já preferuji nákup potravin u "svého" sedláka. Má fantastická kuřata, vynikající brambory na zimu i hovězí občas z býčka. Vejce od sousedky za suchý chléb a pečivo a nějakou tu kačku i tvaroh výborné kvality. Jen kdyby sedlačících bylo více!

Z. Čábelka 29.9.2016 8:50

Re: Zvolte mě a zvrátím brexit, slibuje Sarkozy

Bylo by fajn, aby králíček Durasol byl přeprogramován k novému zadání. Jako alternativa proti Michel Le Pen, nevím, zda obstojí. Stále vidím, že se dříve zmohl jen rozprašit jeden tábor Rumunů :o). Tu Džungli by mu měl Holland ponechat pro jeho antre :o). Jinak poštěkávat na Merkelovou a May bude umět líp jak Holland, to jo :o).

P. Hlosta 29.9.2016 8:42

Re: Milý pane Slavíku

Tedy nezaplevelujte. ;-)

P. Hlosta 29.9.2016 8:40

Re: Zvolte mě a zvrátím brexit, slibuje Sarkozy

Ovšem V4 to nepřičtou za zásluhu ;-) Ono taky s čím jiným jít do voleb, aby se dalo zvítězit? Dát občanům konečně východisko a Sarkozy jím neztrácí tvář. Holland by ji ztratil. A jiná alternativa, rozumem pochopitelná, prostě neexistuje, což vlastně všichni rozumní ví. V každém státě Evropy občané nejsou sebevrazi, ačkoliv do té je vmanévrovávají politici. Ve Francii navíc hrozí příklon k náckům a toho se většina dost obává. Ono nejde u nich o návrat k de Gauleismu, ale o skutečný nacionalismus s rasovým podtextem.

Třeba jsem v omylu, ale vidím Sarkozyho šance příznivě a pro sebe rád. ;-)

J. Vobr 29.9.2016 8:38

Re: Zvolte mě a zvrátím brexit, slibuje Sarkozy

Fór je v tom, že v Berlíně již nebude Andželo a Sarkozy v Paříži !!!

:-)))

:-)))

I. Mertl 29.9.2016 8:35

Milý pane Slavíku

Čím víc tady pískáte - a pískáte věru hojně, tím víc se vnucuje otázka, za koho to vlastně verzálkami hudete. Že by za LID? On Vás snad ten LID něčím pověřil? Nebo nějaký orgán onoho LIDU?

Pan Kučera 512 má pravdu a Vaše rozhořčení není na místě, praporečníků a organizátorů diskuze už není zapotřebí. Máte pravdu v tom, že lid není vůl, volové však jsou ti, co zaplevelují weby denně desítkami a stovkami nesmyslných a nafoukaných, bezduchých žvástů.

P. Novák 29.9.2016 8:33

Re: Máte dnes maso k obědu? ;-))

Kdo vás nutí kupovat německé maso, vejce a mléko?

P. Vandas 29.9.2016 8:31

Zvolte mě a zvrátím brexit, slibuje Sarkozy

"Nová smlouva, kterou by hned po svém zvolení v Berlíně předložil kancléřce Angele Merkelové, by se zaměřila na reformu schengenského prostoru volného pohybu osob, omezení pravomocí Evropské komise a větším sblížením eurozóny. Také by zastavil rozhovory s Tureckem o jeho vstupu do EU."

:-):-).-)

No konečně, některé myšlenky V4 nacházejí své zastánce přímo u zdroje.

P. Hlosta 29.9.2016 8:20

Re: Co Aston nedopsal?

O pracovitost v zásadě nejde. Tedy příchozím. Hledají únik z nepříznivých oblastí, kde se narodili a žili a jdou za lepším pochopitelně. V Evropě se hloupě předpokládá, že imigranti se budou snažit prací začlenění se do společnosti. Naprosté většině je nějaké začleňování u zadele. Jak to bude jednodušší, tak se obživí, případně zbohatnou. Lákadlem pro většinu je bezpracný úplatek a považují jej za své právo a Evropskou povinnost. V životě naprostá většina neslyšela o způsobech života v Evropě(skutečného) a morální kodex vůbec neznají, natož zákony. Proč by se měli náhle změnit a hledat si obtížnější cestu k obživě?

J. Vobr 29.9.2016 8:15

Re: ANTI KUČERA 512 !!!

Jsem rád, že zůstáváte demokratem !!!

J. Vobr 29.9.2016 8:12

Re: ANTI KUČERA 512 !!!

Ano, byla to nedemokratická sviňárna !!! Ostatně i proto odešel vzácný demokrat Ivan Medek z Hradu !!!

_________________________________________________

FALEŠNÁ HRA ZAPOČALA !!!

P. Hlosta 29.9.2016 8:12

Máte dnes maso k obědu? ;-))

A fčil tu máme v Česku utajený nucený výsek masa, protože jsme si naše vepříky a kravky systematicky zrušili. Dobrou chuť ;-))

http://ekonomika.idnes.cz/hospodarska-zvirata-trpi-radou-onemocneni-ukazala-studie-foodwatch-1g7-/test.aspx?c=A160928_200108_test_ozr

P. Hlosta 29.9.2016 8:08

Re: Co Aston nedopsal?

Ono nejde ani tak o pracovní sílu Východu a Jihu, jako o potenciál schopností těch, co se dokáží s "osudem" poprat.

Uplácet k příchodu do bohatého Severu, to je antiproduktivní. Z uplácení se stává bič na schopnosti příchozích a ti přejdou logicky na bezpracnost zisku. Jejich potomci automaticky budou vydírat společnost v pokračování úplatku. Nějaké začleňování nehrozí u naprosté většiny. Dříve zvyklí na tlak se náhle dostávají do poklidného pro ně relativně bohatého života a nebudou se ho dobrovolně zříkat v budoucnu. Budou vydírat společnost a ta se vyděračství už nezbaví bez nehumánního způsobu tlaku na ně. Tak se dá předpokládat velmi tvrdý konflikt ve společnosti.

S. Donát 29.9.2016 8:06

Re: Aston to dnes řekl za mne.

Je-li to pro Vás ponižující a máte-li se za pitomce, je to jen a jen Vaše věc. Ostatní do toho laskavě netahejte.

O. Uživatel 29.9.2016 8:00

Uživatel požádal o vymazání
P. Hlosta 29.9.2016 7:58

Re: ANTI KUČERA 512 !!!

Njn, už mi to došlo :-) Tak já s Kučerou nesouhlasím, aby bylo jasno. ;-))

P. Kučera 29.9.2016 7:58

Re: Co Aston nedopsal?

Pane Hlosto, a co když ale onen lidský potenciál na východě a na jihu někoikanásobně překračuje i tenreticky možnou poptávku po pracovní síle, zatímco na Západě (a pomalu i u nás) se vinou nízké porodnosti pracovní síly nedostává? Babo raď.

O. Uživatel 29.9.2016 7:57

Uživatel požádal o vymazání
A. Trick 29.9.2016 7:57

Re: Aston to dnes řekl za mne.

Vstali noví kádrováci!

Z. Čábelka 29.9.2016 7:57

Re: To se jenom tak utěšujeme,

Ještě ne miliony ale už jsou zde! Rychle, velmi rychle budou přibývat neb již dostali cestovní cecek - dobíjené kreditky. Už i tady hledají, kde si jich užijí nejvíce. Bude to u nás! Merkel to s námi už zvládla.

P. Hlosta 29.9.2016 7:56

Re: ANTI KUČERA 512 !!!

U mně dvojí zápor? :-O

A. Trick 29.9.2016 7:55

Re: ANTI KUČERA 512 !!!

Vše co napsal pan Vobr sedí. A to ještě neuvedl zatčení Sládka kvůli zvolení Havla, Vy pohlavně vyhaslá.

P. Hlosta 29.9.2016 7:54

Re: ...tak nám veřejnoprávní ČT opět lhala

Reality show Trum - Clintonová získala sympatizantů s Trumpem a Clintonovou počtem podle toho, která PR agentura to hodnotí. Myslím ale, že naprostá většina, stejně jako já, se věnovala spíše vyzáži, než argumentaci. Trump rudnul jako krocan a Clintonová se usmívala jako v křeči. Jde myslím si spíše o dojmy, než o faktické argumentování těch dvou. Pak už je na řadě jen víra v toho, či ji. Věřit na někoho, to je o promítání si svých přání do něj. Zpravidla následuje zklamání z nesplnění své představy. A to zklamání, podle mně bude u obou poměrně stejné.

Zajímalo by mně, kdo z vlivných v USA(to se týká hlavně korporací, bank a průmyslových komplexů) stojí za Trumpem. O Clintonové se to ví. U Trumpa to není až tak jasné.

O. Uživatel 29.9.2016 7:45

Uživatel požádal o vymazání
Z. Čábelka 29.9.2016 7:43

Re: Co Aston nedopsal?

Pane Hlosto, nejsem si jist, že tzv. schopní - odejít alias všehoschopní jsou zárukou pracovitosti. Tu nelze nutně očekávat ani pod pojmem - odhodlaní ani zoufalí.

P. Hlosta 29.9.2016 7:43

Re: ANTI KUČERA 512 !!!

VÁM nelze! Mně například lze. ;-))

P. Hlosta 29.9.2016 7:42

Re: ANTI KUČERA 512 !!!

Přít se lze nekonečně. Jde o názorovou shodu, či neshodu. Já jsem kupříkladu názorově s Vobrem shodně a s vámi neshodně. Ani přebytek otazníků i vykřičníků mně od vás nepřesvědčil na váš názor přejít. Mohla jste použít více slov, ale vám jich bylo škoda. Takže pře končí dříve, než začala. ;-))