21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Chicago na dohled

V největší politické krizi našeho státu se Petr Nečas zoufale neosvědčil. Nejdřív nebyl schopen nijak zareagoval na policejní razii v jím vedené Strakově akademii, nota bene když v klepetech skončila jeho nejbližší spolupracovnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. John 14.6.2013 9:27

Vrací se do let svého působení za bolševika , rétorika stejná... :-)

P. Rajman 14.6.2013 9:27

Nečas ve stopách Topolánka

Strana v česle s místopředsedy mu namydlí schody a pojede vesele dál (až k dalším volbám).

J. Václavíková 14.6.2013 9:27

Re: Petr Hájek má jasno

Díky, pořád jsem nechápala, proč si jej Institut drží.

S. Lazárek 14.6.2013 9:26

Re: Pokud to vezmu z té optimistické strany,

Pak se pořád tak blbě neptejte, nakonec jste si stejně odpověděl sám. Ano, přesně tak to je.

P. Vandas 14.6.2013 9:26

Re: Aston svůj stín nepřekročí.

Bohumil Pečinka to popsal dobře. Rittig a Janoušek měli být už dávno za katrem, jsou zatím v Chorvatsku. Zatčení spolupracovníků premiéra a těchto lidí v jedné akci dává jasný signál, že se jedná o jejich zločinné spolčení. Pokud se ukáže, že tu spojitost není, tak celé zatýkání mělo politické cíle.

M. Prokop 14.6.2013 9:25

Re: Pokud to vezmu z té optimistické strany,

Ještě je "systém Michálek".

A nebo, doufat, že policie důkazy obstará, přijde-li ten někdo včas. Párkrát se zadařilo, ale uznávám, že to vyžaduje důvěru  v policii nebo konkrétního policajta.

O. Prochazka 14.6.2013 9:25

Re: Pokud to vezmu z té optimistické strany,

No bez důkazů se chodí blbě, to je pravda. Bez důkazů se blbě dokazuje:-)

O. Prochazka 14.6.2013 9:23

Re: Pokud to vezmu z té optimistické strany,

Ale říkal jste, že to není málo? Je to sakra málo.

M. Prokop 14.6.2013 9:23

Re: Pokud to vezmu z té optimistické strany,

Zřejmě se neřídí dle výroku: My nesmíme ani naznačovat".

S. Lazárek 14.6.2013 9:23

Re: Pokud to vezmu z té optimistické strany,

Pro toho, kdo má jít bez důkazu na policii s tím, že nějakej ouřada podmínil razítečko nějakými penízky v pytlíku od jablek, zcela jistě. Ano, to je argument, panečku.

O. Prochazka 14.6.2013 9:22

Re: Rath se vrací jako bumerang

Policajti šli najisto i na Julínka. jsou to pitomci a velká část z nich je napojena na překupnictví například s auty. Jsou napojeni na dopravní asistence při bouračkách. celá jihomoravská policie, hnízdo dvou bývalých prezidentů (jeden se proslavil výrokem jako Heydrich) jela v celních podvodech...

Co z nich najednou děláte hrdiny. Policie je nebezpečí, nic nevyřeší, jen vždycky s humbukem a v kuklách vyberou pár bordelů.

M. Prokop 14.6.2013 9:22

Re: Petr Hájek má jasno

Ano, extrémy se nakonec na kružnici sejdou.

P. Čížek 14.6.2013 9:22

Krátké a věcné

pokud zvítězí většinový zájem, nastane určitě varianta 2. Chlapci už určitě zaléhají na matrace...

M. Prokop 14.6.2013 9:21

Re: Pokud to vezmu z té optimistické strany,

Není to zase tak zcela podružné.

Jde o to, zda naběhli čistě z důvodu vyšetřování, nebo z důvodu humbuku.

Pamatujete, kolik lidí už policie zatkla zásahovkou, se vší parádou a hlavně, s kamerami? Lidí později propuštěných bez trestu?

Byl bych rád, kdyby policie éfektivně zatýkala korupčníky a dokázala dodat důkazy pro potrestání. Jen mi na tomhle případě pár věcí nehraje. Do voleb asi bude legrace.

S. Netzer 14.6.2013 9:20

Petr Hájek má jasno

"Za monstrózní razií proti politikům mohou stát Američané a boj o Temelín".

Díky jeho jasnozřivosti mám jasno i já.

P. Vandas 14.6.2013 9:19

Re: Pokud to vezmu z té optimistické strany,

 O vině jsem nemluvil.

S. Ševeček 14.6.2013 9:19

Americká spojka a Kdo nic nezákonného nedělá, nemá se proč bát

http://www.protiproud.cz/svet/politika/komentare/309-odstoupi-petr-necas-budou-predcasne-volby-je-za-celym-tim-policejnim-divadlem-americka-spojka-bradacova-a-temelin-mnohem-dulezitejsi-je-neco-uplne-jineho.htm

O. Prochazka 14.6.2013 9:18

Re: Pokud to vezmu z té optimistické strany,

A vy nic proboha neříkejte, nebo budete zadržena a uvržena do žaláře za pomluvy:-))

E. Sevrát 14.6.2013 9:18

Re: Pokud korupce spočívá

Ano,možná pro vysloužilé politiky,ale ne pro "politiky" kteří vydírají.

P. Vandas 14.6.2013 9:18

Re: Moc se nám nějak přesunula. Zdá se, že nejvyšší moc má dnes nějaký Šlachta a Ištván. Bojí se jich totiž všichni politici i vláda.:-):-)

Ano. Ptám se, jak se to mohlo stát. Žiji v domnění, že volím ve volbách vládu a tímto jí svěřuji i pravomoc nahánět všem zločincům strach. K tomu má vláda represivní aparát, policii a rozhodovat o vině mají nezávislé soudy. Najednou je to jinak. Strach má zjevně vláda. Já to v pořádku nevidím.

M. Prokop 14.6.2013 9:18

Re: Pokud to vezmu z té optimistické strany,

Jen nevíme proč.

To je málo.

O. Prochazka 14.6.2013 9:17

Re: Pokud to vezmu z té optimistické strany,

Byli zadrženi. Zadrženo bylo v minulosti a v historii tisíce lidí. Já jsem byl také zadržen v Německu policií a přišla mi omluva od soudu. Milióny lidí bylo zadrženo a posláno do plynu. Tisíce lidí bylo zadrženo za spekulace s potravinovými lístky....Mám pokračovat.

To je důkaz o vině? Trochu zdravého rozumu by to chtělo.

J. Václavíková 14.6.2013 9:17

Re: Pokud to vezmu z té optimistické strany,

Nechejte tu hlavu v písku, tady by Vás mohlo něco ofouknout!

J. Václavíková 14.6.2013 9:16

Re: Rath se vrací jako bumerang

Vidím to také tak.

O. Prochazka 14.6.2013 9:15

Re: Pokud to vezmu z té optimistické strany,

Tak to je argument panečku.

O. Prochazka 14.6.2013 9:15

Re: pane Procházko

Přesně tak. To bylo odstranění Ratha. Nakonec, dnes to socani využívají, včera velkohubý Dienstbier odbyl skromnou připomínku, že to byl jen lokální případ a vůbec, ale vůbec to s ČSSD nesouvisí.

S. Lazárek 14.6.2013 9:15

Re: Pokud to vezmu z té optimistické strany,

Pár takových už dnes soudí za pomluvu.

P. Vandas 14.6.2013 9:13

Re: Pokud to vezmu z té optimistické strany,

Ano. Víme, že byli zatčeni nejbližší spolupracovníci předsedy vlády. To není málo.

S. Lazárek 14.6.2013 9:13

Re: Rath se vrací jako bumerang

Tak v tom se malinko spletl. Ti od policie v takových momentech ano, přesto že by si třeba přál opak.

Ti policajti tímto krokem hrají vabank o svou pověst. Musí si být hodně jistí, že jejich zásah má nějaký hmatatelný podklad a že to ustojí, protože pokud ne, je to opravdu jen parta diletantů a Nečas je pak po právu rozseká na fufky.