16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Češi na Marsu

Šéfka TOP 09 Markéta Pekarová Adamová se trefně vyjádřila k rozhodnutí vlády alokovat 15 miliard na Zemanův kanál Dunaj Odra. Ekonomický smysl by podle ní byl stejný jako kolonizace Marsu Českem. V obdobné duchu, byť ne tak vtipně, se vyjádřili i další opoziční předáci. Bylo by zajímavé zanořit sondu do mysli ministra Karla Havlíčka, který úmysl zveřejnil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ganaur 6.10.2020 9:17

Když už mi pan Vobr přihrál: https://www.youtube.com/watch?v=DkzjyPDUyO4 E.K je ;-D;-D;-D

J. Drobný 6.10.2020 9:21

Světová umělkyně Ester Kočičková!;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

J. Ganaur 6.10.2020 9:30

Viděl nebo neviděl?Toť otázka!;-D

I. Fajt 6.10.2020 9:09

Mám Čechům stačí zrealizovat obnovu komoušské D1 za 10 let, na víc v tomhle absurdistánu fakt nemáme....ostatní dopravní projekty z jsou z říše fasntasy...

J. Polesny 6.10.2020 9:21

Vy nemáte....

R. Nováček 6.10.2020 9:21

Ano,

ale za to máme b o s í chodníček

u Valtic k pomezí Rakouska

P. Han 6.10.2020 9:24

No, patrně se jinam než na D1 nedostanete. Ostatní dálnice se staví taky, sice pomalu, ale co se dá dělat.

J. Drobný 6.10.2020 9:28

Ale ty kilometry cyklostezek co jsme vybudovali, ty už nám nikdo nevezme. Pokud by ten kanál měly stavět firmy jako Skanska, Strabag, Eurovia atd. tak to nikdy hotové nebude. Ale co si takhle pozvat firmu z ciziny, která to umí a má s tím zkušenosti, zvláště budou-li na to fondy z EU?;-)

I. Fajt 6.10.2020 9:58

Tak hlavně že ty vámi jmenované firmy jsou ryze česká vy troubo....:-)

J. Jurax 6.10.2020 10:05

Ehm ... z ciziny ...

SKANSKA AB je mezinárodní stavební firma se sídlem ve Švédsku. STRABAG SE je rakouská stavební společnost se sídlem ve Vídni v rakouském Spittal an der Drau . Je to největší stavební společnost v Rakousku a jedna z největších stavebních společností v Evropě. Eurovia, dceřiná společnost skupiny Vinci, je francouzská společnost zabývající se veřejnými pracemi, jejíž hlavní činností je návrh, výstavba a údržba dopravní infrastruktury a rozvoj měst .

Tak praví Wiki ... :-)

P. Forejt 6.10.2020 9:08

v Bělorusku demonstrují proti nedemokratickejm volbám v Česku ......budou to řešit v Bruselu ??

D. Mach 6.10.2020 9:17

Ne, v Bohnicích.

J. Ganaur 6.10.2020 9:19

V Bruselu ne, ale řeší to v Mirošově!Tak uvidíme....;-D

I. Mertl 6.10.2020 9:20

A hele, zabijačkový produkt složený z krve a krup je tady!

P. Jirkovský 6.10.2020 9:07

Jen takovej drobnej problém, kolik vlastníků pozemků by ta pitomost kanální postihla? Že budete vyvlastňovat? A proč ne rovnou zárodňovat? Já bejt sedláke na cestě, taky bych se těšil na to, že prostředkem mýho hospodářství povede nějaká stoka a abych se dostal na pole, musím jet x km k nejbližšímu mostu a zpátky. Nehledě na to, že obrovský území by zabralo staveniště a depoty zeminy a skrývky. Ale třeba je Zeman věčnej, pak pohled na jeho ztepilou postavu na nafukovací pryži to všechno jistě vyváží.

D. Mach 6.10.2020 9:19

V neposlední řadě vznikne překážka v území. Jak často budou přes kanál mosty nebo lávky? Přes zařízení zdymadla se asi nebude smět chodit.

S. Lazárek 6.10.2020 9:22

Pokud by se tenhle blázinec opravdu začal stavět, měl bych koryto cca 800 metrů od baráku a osobně si to moc představit neumím, takhle za obrovské prachy a s výsledkem velmi nejistým v téhle divné době takhle rozorat Česko. V televizi říkali že vláda "udělala presidentovi radost" a o tom to asi hlavně bude.....njn.

P. Jirkovský 6.10.2020 9:23

To jistě ne. Prostě je to věc, která by zajistila práci pro stavební firmy na pár generací. Ale to by nějakej typ Babylónský věže zajistil taky, zabralo by to relativně málo místa, ta cedulka se Zemanvým jménem by mohla bejt hned u vchodu a bylo by z ní daleko vidět.

P. Jirkovský 6.10.2020 9:31

Nejste vy nějakej škarohlíd? Ještě je (DOLovatele) chvíli provokujte a příjdou s variantou tunel. A je vyřešenej odpar i pozemky.

D. Mach 6.10.2020 9:33

Nenavádějte je, nebo to vezmou vážně. Vždyť podzemní voda by to vyřešila. :-)

P. Jirkovský 6.10.2020 9:43

No vidíte! Na podzemní vodu jsem úplně zapomněl.

R. John 6.10.2020 9:06

Kůůůwa...ten kočí.... zas se válí ve škarpě vožralej, koně mu pláchli a ještě píše na psa kraviny....si vůl nevšiml, že paní Pekarová nemá s tím kanálem zhola nic společného.... potřeboval by pár pěknejch vopratěma po držce... aby tak nelhal....jako ten kanál.....

J. Novotny 6.10.2020 9:03

Při tom, jak fungují povolovací procesy v ČR, je kolonizace Marsu Čechy reálnější, než dostavba a zprovoznění toho kanálu.

J. Kočí 6.10.2020 8:49

Zde bych porovnal Nizozemí a Česko

Už pár set let se staví v Nizozemí hráze a dobývá se země z moře. Kdybychom to přenesli do Čech: Utrácí se peníze na stavbu nesmyslných hrází, které nikdy nebudou fungovat.

Přesně tak to u nás funguje. Když někdo začne přemýšlet a jednat na delší dobu než je volební období, hned se objeví řada vtipných dehonestujících komentářů.

Česko zoufale potřebuje projekty evropského významu, abychom se stali součástí evropského motoru a poháněli evropskou a tím i světovou ekonomiku.

Taky by se dal uvést Muskův projekt dobytí Marsu.

Závěr? Radši ty peníze prožerem, že paní Pekarová a spol.

P. Jirkovský 6.10.2020 8:57

Dostat se z Nizozemskejch hrází k tomu, za co utrácí svoje peníze paní Pekarová - to je buď znamenitá ekvilibristika nebo totální blbost.

J. Drobný 6.10.2020 9:19

To nic nemění na tom, že pan Kočí má pravdu. Jsou tací, kteří mají obavu, že přes jeho pozemek by vedla strouha a on by musel kilometry daleko na most.

Komentář krasavy s kérkou mi nestojí ani za uplivnutí. Nicméně je určitě lepší nechat jezdit tisíce kamionů po našil silnicích a neustále řvát jakou jsou ucpané a rozbité. Nebo pořvávat o globálním oteplování, ale zadržet vodu v krajině možná u sousedů, jen ne u mě!

A tak je to u nás se vším. Já chci mít klid a nikdo mi nic kolem mě stavět nebude. Vdova Havránková budiž všem vzorem!:-(

J. Ganaur 6.10.2020 9:24

No jo, nemáš ty pozemky na místě plánované dálnice.Umřeš chudej i duchem, nejen prachama.V ten prach se jenom obrátíš!;-D

J. Drobný 6.10.2020 9:32

A jak to souvisí se stavbou kanálu? A že jsem měl pravdu:

S. Lazárek 6.10.2020 9:22

Pokud by se tenhle blázinec opravdu začal stavět, měl bych koryto cca 800 metrů od baráku a osobně si to moc představit neumím!;-D

R. Nováček 6.10.2020 8:57

Nizozemci vodní stavby umí tradičně,

pro ně je to dávno EXISTENČNÍ

J. Polesny 6.10.2020 8:58

Tak zatím peníze místo investic prožírá Babiš. Stačí se podívat na jeho plnění rozpočtů....

A porovnávat stavbu holandských hrází s DOL to je skutečně střelba zcela mimo terč...