29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Černý Petr je v Lidovém domě

Šedesát členů velkého churalu sociální demokracie bude mít neklidný víkend: jak se zachovat? Ztratit čest a zesměšnit se hodně, anebo strašně hodně? V pondělí se tito mužové a ženy mají rozhodnout, zda zůstat ve vládě Andreje Babiše, který je podrazil, anebo v ní poslušně zůstat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Jandáková 13.7.2019 17:53

Re: Kobliha Švik a jeho švikoviny

(SPD) k fašismu mají mnohem blíže, než havloidi a vůbec celý EU projekt.

.

To je skvělé, že jste vůbec připustil existenci fašismu jako ideologie, nenavázané na národ. Myslím, že Vy dekódujete fašismus z důrazu na národní identitu a tradiční hodnoty. Moje definice fašismu se točí kolem vlády (nadnárodních) korporací. I proto v komunikaci narážíme. Váš článek jsem nečetla, ale přečtu si.

M. Jandáková 13.7.2019 17:54

Re: Kobliha Švik a jeho švikoviny

...až se vrátím, protože jdu ven. )

M. Mařák 13.7.2019 18:00

Re: Kobliha Švik a jeho švikoviny

To je právě podstata celého problému a žonglování s nepřesnými pojmy. Co se týče nadnárodních korporací, tak proti tomu se fašismus stavěl již v dobách svého vzniku v Mussoliniho Itálii. A je to samozřejmě ideologie pevně navázaná na národ, akorát ne ve smyslu rasovém jako tomu je v ideologii národního socialismu.

M. Jandáková 13.7.2019 21:10

Re: Kobliha Švik a jeho švikoviny

Pane Mařáku, přečetla jsem si Váš člověk i s komentáři.

Když Vám položím otázku, jak byste definoval fašismus "jednou větou", zkusíte mi odpovědět? Protože jednou věcí je podoba historického fašismu a jinou jsou jeho další možné variace. )

Děkuji.

.

M. Mařák 13.7.2019 16:58

Re: Kobliha Švik a jeho švikoviny

Tady to máte v originále. Evropa národů, silná a spojená....respektující vlastní identitu, křesťanství....

"Europa Nazione, forte e unita, intesa innanzitutto come unione di popoli che condividono storia e tradizioni e non solo come unione di interessi economici sovranazionali, ovviamente rispettosa delle sue radici identitarie e cristiane, nonché contraria all'ingresso di Israele e Turchia."

M. Jandáková 13.7.2019 17:00

Re: Kobliha Švik a jeho švikoviny

: ) cenk jú

M. Kolář 13.7.2019 16:15

Re: Kobliha Švik a jeho švikoviny

Číst umí, ale další uvažovací operace se již neprovádějí ..

M. Jandáková 13.7.2019 16:20

Re: Kobliha Švik a jeho švikoviny

Zkusil byste být konkrétní? )

M. Kolář 13.7.2019 16:22

Re: Kobliha Švik a jeho švikoviny

Jindy. Dnes na vás nemám náladu ..

M. Jandáková 13.7.2019 16:24

Re: Kobliha Švik a jeho švikoviny

Proto jste vynechal můj text a plýtval odpovědí mou otázku, . )

M. Kolář 13.7.2019 16:25

Re: Kobliha Švik a jeho švikoviny

Vám jsem vůbec nic nepsal... Sorry jako ..

M. Jandáková 13.7.2019 16:29

Re: Kobliha Švik a jeho švikoviny

Hm, to je potřeba částečně uznat. Ehm.

J. Matuška 13.7.2019 15:45

Spisovatel Jozef Banáš se byl podívat na Krymu.

Napsal o tom reportáž, kterou mu čtyři média odmítla otisknout

Slovenský spisovatel Jozef Banáš se pět let po anexi ukrajinského poloostrova Krym Ruskou federací ohlíží za tím, co se na tomto poloostrově dělo. Především zdůraznil, že na Krymu proběhlo regulérní referendum o připojení k Rusku a pokud ho někdo neuznává, měl by podle spisovatele trvat i na návratu USA do lůna britského království. Napsal toho však ještě mnohem víc. Na Krymu se totiž byl sám podívat. Nahlédněte.

http://jdem.cz/fbx9x9

M. Prokop 13.7.2019 15:49

Re: Spisovatel Jozef Banáš se byl podívat na Krymu.

Jo, na Slovači se občas najdou exoti, ostatně i zde.

M. Kolář 13.7.2019 15:51

Re: Spisovatel Jozef Banáš se byl podívat na Krymu.

Je to agent StB 74-89... Inklinace k ruskému fašismu je logická ...

J. Matuška 13.7.2019 15:52

Re: Spisovatel Jozef Banáš se byl podívat na Krymu.

Banáš si však řekl, že situaci na ukrajinském poloostrově zhodnotí sám, a na Krym se vydal. Vydal se prý na poloostrov proto, aby mohl vynést na světlo pravdu o tom, jaké poměry tam panují a aby tím snížil napětí mezi Ruskem a Západem, neboť se obává, že rusofobie, která podle jeho názoru na Západě panuje, představuje velký problém pro bezpečnost tohoto kontinentu.

„Kdo do nás vštěpuje iracionální rusofobii, která mi připomíná hokejový zápas, během kterého rozhodčí brutálně a manipulativně nadržuje jednomu mužstvu. Píská proti Rusům, je za to placený, diváci se proti tomu bouří, ale ven ze stadionu se to nedostane, protože média píšou o objektivním rozhodčím. A tak se zpráva o špinavosti podplaceného rozhodčího šíří mezi lidmi způsobem, kterému se říká alternativní,“ popsal svůj pohled na situaci slovenský literát.

M. Kolář 13.7.2019 15:55

Re: Spisovatel Jozef Banáš se byl podívat na Krymu.

Jistě, proti rusofobii už pracoval jako estébácký práskač před r. 89 ..

D. Švik 13.7.2019 15:32

Havlofašisti

zde mají zase potlach?

M. Prokop 13.7.2019 15:45

Re: Havlofašisti

Já tu vidím pár komoušů v akci.

D. Švik 13.7.2019 15:59

Re: Havlofašisti

Ano, spousta havlofašistů jsou vlastně jen zakuklení komouši.

J. Matuška 13.7.2019 15:31

Zaplať pánbůh za prezidenta

Aby bylo jasné, prezidenta Zemana teď nechválím kvůli jeho postupu v

záležitosti jmenování – nejmenování nového ministra kultury, ale v něčem

úplně jiném.

http://vasevec.parlamentnilisty.cz/komentare/zaplat-panbuh-za-prezidenta

M. Kolář 13.7.2019 15:35

Re: Zaplať pánbůh za prezidenta

Hmm. Neplatič státních dluhů Paroubek se tam rozvášnil o Čaputové ... Slovensko má prezidentku republiky a Česko má jen vychlastanou zrádcovskou trosku .. Co naděláme...

K. Dvořák 13.7.2019 15:41

Re: Zaplať pánbůh za prezidenta

Nespletl jste se v čase ? To už tu bylo !!

M. Kolář 13.7.2019 15:43

Re: Zaplať pánbůh za prezidenta

V čase jste se spletl vy. Lidové milice jsou dávno rozpuštěny a přísaha již neváže.. Nebo stále váže ??

M. Prokop 13.7.2019 15:47

Re: Zaplať pánbůh za prezidenta

Jediné, v čem by vrchní čučkař mohl být "zaplať pánbůh za prezidenta" je jeho přístup k Izraeli a i tam provedení občas zmaří obsah.

M. Kolář 13.7.2019 15:49

Re: Zaplať pánbůh za prezidenta

To je jen sebestylizace před "dejinami"... Ve skutečnosti je mu Izrael u zadku ....

M. Prokop 13.7.2019 15:50

Re: Zaplať pánbůh za prezidenta

Nevím, do důvodů nevidím.

J. Venc 13.7.2019 15:55

Re: Zaplať pánbůh za prezidenta

Tak jediný ministr zahraničí co v novodobých dějinách zřetelně odkročil od proizraelského kursu byl Zemanův ministr Kavan/Kato.

A nepamatuji, že by ho byl alespoň pokáral.

:-)

J. Svoboda 13.7.2019 15:18

Trollové mají dneska pokyn převádět téma na Havla :o)

M. Kolář 13.7.2019 15:20

Re: Trollové mají dneska pokyn převádět téma na Havla :o)

Oni pracují v takových kruzích/cyklech podle diagramu .. ... Dneska jsou zrovna u Havla...