28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Budou zablokované silnice

Myslím, že všichni, kdo příští pondělí přijdou pozdě do práce a přijdou o peníze, by měli zažalovat agrární komoru, která se rozhodla zablokovat dopravu v celé zemi. Kolikamiliardová škoda nastane? Přibudou i mrtví, když se sanitky nedostanou včas na místo?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
westík 5.10.2008 8:46

Re: Dobré a veselé socialistické ráno vám přeji.

 ač má tělesná schránka bude odpočívat na Vysočině , má mysl, madam , bude s Vámi ;-D;-D

yorik 5.10.2008 8:56

Re: Dobré a veselé socialistické ráno vám přeji.

Jiřinko neplačte, nikdy není pozdě. Paní Šiklová v TV pravila, že sexovat se dá do pozdního věku. Chce to jen nějakého mladšího parťáka než Josefa Visarionoviče.

Jiřinka Slavíková 5.10.2008 9:04

Re: Re: Dobré a veselé socialistické ráno vám přeji.

Ano,paní Šiklová je známá svými milostnými eskapádami už od věku svazačky,je to velmi vzdělaná a veselá paní

Alfons 5.10.2008 2:11

Odborníci na zemědělství,

kupte farmu a předveďte těm stávajícím nevzdělaným venkovským buranům jak se hospodaří. Podle vašeho blábolení je vidět, že jste odborníci, kteří na to mají.;-O

Ladislav N 5.10.2008 2:16

Re: Alfons IP: 88.146.171.xxx

Blbečku, proč by to kdo dělal? Zemědělských produktů je nadbytek. Každý ať dělá to, co umí. A vyrábí tolik, za co jsou lidé ochotni zaplatit. A když se mu to nedaří, ať dělá něco jiného. Stačí se podívat na neschopnost českých sjednocených zemědělců dodat na spotřebitelský trh kvalitní ovoce zabalené tak, aby se po pěti kilometrech jízdy náklaďákem nerozmašírovalo na kaši...;-P

ALFONS 5.10.2008 3:15

Re: Re: Alfons IP: 88.146.171.xxx

Dovez ze západu podtržené a nezralé ovoce. To se nerozmašíruje, akorát že to není k jídlu. To je umění. ;-D

Ladislav N 5.10.2008 4:30

Re: Re: Re: Alfons IP: 88.146.171.xxx

Jez si, troubo, co chceš a na co máš chuť i peníze. Když bude potravin nedostatek v množství i sortimentu jako za vaší - komunisticko-socialistické - éry, tak si každý, kdo má pozemek,  na zahrádce rozryje anglický trávník a nasadí rajčata a brambory a všechno to, co BYL NUCEN pěstovat záhumenkářským způsobem, protože komunisté a socialisté vytvářejí uměle (z blbosti a neschopnosti) nedostatek všeho.

A nevykládej nám tady ptákoviny, že napřed musíme zemědělcům zaplatit, abychom si pak od nich mohli s jejich dovolením zaplatit podruhé - za vypěstované produkty. ;-P

divana 5.10.2008 6:11

Re: Re: Re: Re: Alfons IP: 88.146.171.xxx

a ono se nám to vrací - už zase přestává být zboží. v máji na národní jsou prázdné regály a místní vyndavači zboží jen krčí rameny na dotazy proč něco není....eu si vede dobře směrem k socíku ;-D

Oponent 5.10.2008 6:56

Re: Re: Re: Re: Alfons IP: 88.146.171.xxx - OMYLY!

Ono je mnoho věcí jinak pane netroubo:

1) Zemědělství má nejenom funkci produkční, ale i pracovních příležitostí na venkově a v neposlední řadě i funkci ekologickou, krajinotvornou. A proto na Západě rozumní politici dotace do zemědělství nesnižují, ale zvyšují. Proto i u nás může být dosti potravin ze zahraničí.

2) Nedostatek potravin v bývalém režimu nebyl, pouze se sortimentem to bylo horší. Ale české potraviny byly chutné a nezávadné, ne jako dnes mnoho potravin z Německa umělé chuti. Mnohem kvalitnější potraviny produkuije české zemědělství i nyní.

3) Rýpat dnes anglické trávníky na pěstování brambor - to snad nemyslíte vážně!

4) Není pravdou, že komunisté a socialisté vytvářejí nedostatek všeho a to dokonce z blbosti?! Vždyť ČSSD byla u moci 8 let a nedostatkem ničeho jsme netrpěli.

Ivan Nový 5.10.2008 8:01

Ha, ha, ha, ....

To myslíte vážně? Jak ČSSD zastaví zdražování? Nezastaví, že, protože to nejde. Je to podvod a nebo se jen ČSSD zaměřila na hlupáky? A je to etické, takto někoho zneužít?

Ivan Nový 5.10.2008 8:05

A nelžete,

za socialismu bývalo v obchodech maso jen jednou týdně a na všechny se stejně nedostalo. A to maso byl často jen bůček. Ostatní dny byly prázdné háky a vystavené konzervy, na plný výklad uzenin a masa jsme se jezdili dívat na Václavák do Prahy.

PROKOP BUBEN 5.10.2008 8:17

Re: A nelžete,

Pokud je vás většina, kterým vadí především toto za bolševika, pak se nedivím, že se podařilo kLausmodrým ten bolševismus zdárně - INOVOVAT.....

Ivan Nový 5.10.2008 8:20

Prokope,

no podstatně více vadila nadvláda hlupáků a z ní vyplývající nedostatek svobody. Socialismus podporuje hlupáky a nebo lumpy. Proto nikdy nebude fungovat. Lumpové donucení veřejně hlásat kraviny a regulerní hlupáci si totiž sami neporadí.

AndyO 5.10.2008 8:42

Re: Re: A nelžete,

Ivan Nový reagoval na "Není pravdou, že komunisté a socialisté vytvářejí nedostatek všeho ", tedy byl jeho příspěvek naprosto relevantní. Můžete s ním nesouhlasit, ale ne mu přisuzovat jiný význam.

Vaše reakce je pehovina říznutá tarasovinou- čirý hnus.

Malý Aston 5.10.2008 8:45

Re: Re: Re: Re: Re: Alfons IP: 88.146.171.xxx - OMYLY!

Máte pravdu.Číňani když chtěli zaměstanat své obyvatele,začali stavět tu zídku okolo celé Číny.A my zase zaměstnáváme obyvatele v zemědělství.Než by chodili s rudými prapory po ulicích nebo stáli na dálnici,tak raději ať sečou trávu.:-D

westík 5.10.2008 9:58

Re: Re: Re: Re: Re: Alfons IP: 88.146.171.xxx - OMYLY!

začínám tušit, oponente, že asi máte provize z přidělených dotací zemědělcům -nejste náhodou náš europoslanec v Bruselu ?  " A  proto na Západě rozumní politici dotace do zemědělství nesnižují, ale zvyšují" -hmmm, pokud já vím, tak Francie a Německo  (nikoliv Západ-pochybuji, že USA  strká dotace do zemědělství)  dotují své zemědělce proto, aby vytlačili z trhu  své "bratry" z EU   a z ostatního světa . Proč myslíte, že jsou- navíc - direktivou EU stanoveny kvóty  na zemědělské komodity a stanoveny normy na "křivost" banánů a pod.?

občanka 5.10.2008 9:14

Re: Odborníci na zemědělství,

Ona je nějaká farma na prodej? Kde jsou ty zástupy chudých farmářů? Kolik jich to za ty léta skučení o dotace přestalo hospodařit? Zatím nehospodaří jen tam, kde dostávají za to nehospodaření dotace, protože toho vyráběli příliš a muselo se to dotovat, aby to někdo koupil. Holt u nás platí "Nechci slevu zadarmo".

68 4.10.2008 23:50

A dále k tomu máslu.

Ochutnali jste už máslo s hlavy? Máslo na hlavách, sebrané včas, je naprosto bez konkurence, překoná lehce i ta másla, která, jak říká Šumávák, vyrábíme ve skutečnosti my sami, posíláme do ciziny, následně dovezeme zpět, přebalíme a prodáme jako máslo dánské. Nechutné. A přitom by stačilo jen si šáhnout na hlavu a namazat si tu kvalitu na krajíc.

Šumavák 4.10.2008 23:51

nojo, ale zkus k tomu Špidlu přemluvit.....

AeroKarel 4.10.2008 23:53

Re: nojo, ale zkus k tomu Špidlu přemluvit.....

Nebo votroubka.

ook 5.10.2008 0:25

Re: Re: nojo, ale zkus k tomu Špidlu přemluvit.....

Langerovo IPS luxusni

68 4.10.2008 23:57

Re: nojo, ale zkus k tomu Špidlu přemluvit.....

Od té doby, co zde již nemáme Jiřinku z mlékárny, která u másla pracovala a vyznala se, je v tomhle zmatek a nejistota. Máslo opravdu je věc důležitá a rozhodně si nesmíme nechat na to šahat.

68 5.10.2008 0:15

Re: Re: nojo, ale zkus k tomu Špidlu přemluvit.....

Jo, a na pana Špidlu mi prosím nesahejte. Jeho hlava je jedním z nejlepších obnovitelných zdrojů českého másla, které máme.

yorik 5.10.2008 8:04

Re: nojo, ale zkus k tomu Špidlu přemluvit.....

Špidla máslo na hlavě neměl ale o cizích máslech dost věděl. Proto neskončil v blázinci ale Bruselu.

Ladislav N 5.10.2008 12:32

Re: Špidla

Jenomže Špidla patří spíš do toho blázince. "Zdroje jsou!" .... ale kdo ty dluhy po nich bude platit?

drak 4.10.2008 23:18

Kdyby naše exekutiva byla co k čemu

Kdyby naše exekutiva byla co k čemu, tak na odpovídající místa v odpovídající okamžik rozestaví odpovídající provizorní dopravní značky, které zamezí přístup těžkým obludám tam, kam beztak nepatří s tím, že firmám, které mají rozumný důvod tam být, předem vystaví odpovídající výjimku k vjezdu a bude klid. Pokusí-li se kdokoliv blokovat provoz bezdůvodně pomalou jízdou, jiným typem vozidla, bude stačit, uplatní-li se na něj příslušný paragraf ze zákona o pozemních komunikacích, který bezdůvodně pomalu jízdu zakazuje a lípnout mu v onen den pokutu v té nejvyšší přípustné výši a jakmile se o to pokusí znovu, tak to zopakovat, případně naložit na odtahové vozidlo a odvézt ho kamsi za město, nechť si v polích prudí na koho chce a jak dlouho chce.

Zkrátka mají-li zemědělci problémy s vládou či ministerstvem zemědělství, mají si tlačit na vládu, či ministerstvo zemědělství, tedy shromáždit se před těmito úřady a vyvíjet na ně nátlak prostřednictvím shromáždění. To je naprosto legitimní, normální, slušná a přijatelná metoda. Silniční blokády, napodobující vidláctví rakouských protitemelínských aktivistů, já osobně považuji za nepřípustnou bezohlednost. Naprosto odmítám trávit kvůli takovýmto hovadům celý den v autě, jenom proto, že jejich předáky nenapadne méně hulvátská a zhovadilá forma protestu nežli blokovat dopravu v Praze, která je sama od sebe hororovým zážitkem i bez jejich přičinění.

Radince, městská i státní policie by měly dát hlavy dohromady a v rámci na doraz využitých zákonných možností, by měly pokud možno bez náslilí ale rasantně a účinně vykázat takováto hovada do patřičných mezí. Nemám nic proti shromažďování, jako projevu nespokojenosti s tím či oním, projevem vládní politiky a pod., cití-li skupina obyvatel potřebu něco ostatním sdělit touto formou, tak prosím, ale nikdo jí nedal právo překračovat u toho rouzmné meze a nadměrně obtěžovat ostatní a už vůbec ne tím, že ochromí provoz města blokádou beztak přetížené dopravy.

Šumavák 4.10.2008 23:40

Dráčku, oni nepojedou"bezdůvodně pomalu"

oni naopak pojedou co to dá ! A taková řezačka na kukuřici se šestimetrovou lištou víc než 20 km/h nedá.....

A také proto s ní nepojedou po dálnici.....tam je to zakázané. Ale jinde ne!

To je naprosto legitimní, normální, slušná a přijatelná metoda.......

Měl byste si to s těmi zákazy a příkazy trochu ujasnit.....

AeroKarel 4.10.2008 23:53

Re: Dráčku, oni nepojedou"bezdůvodně pomalu"

Pravda je, že se značkou "zákaz vjezdu traktorů" by se nemělo šetřit. "třicítka"   je používána mnohem častěji. Dokonce by šlo i vymezit silnice jim přístupné. Což je ovšem "na dlouho".

Šumavák 4.10.2008 23:57

No jo, Karle...

Šumavák 5.10.2008 0:00

No jo, Karle...ale

taková řezačka, to není traktor! A ve vyhlášce značka: "Zákaz vjezdu řezačkám" nebo "Zákaz vjezdu kombajnům" není....

A co není ve vyhlášce...... znáš to ?

Např na E55 je zákaz vjezdu traktorů. Takže já tam s koňským povozem a živnostenským listem " Silniční doprava nemotorová" klidně můžu......

;-);-D;-D