26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Britský příklad

Informace přicházející z britských ostrovů jsou kusé a tendenční a je těžké si udělat obrázek, co se vlastně děje. Jeden střípek ze zpravodajství ale by mohl mít oporu v realitě – že totiž Britové organizují uklízecí čety a tihle „aktivisté“ se smetáky se zasloužili o to, že ráno po noci plné násilností to na ulici vypadá v podstatě v pořádku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jílek 11.8.2011 12:34

Re: Dobrý

např. xenofobii, homofobii lze vyjádřit i mnohem vzletněji....

P. Boublíková 11.8.2011 12:37

Re: Dobrý

Jistě, nejlepší je, když se pro zmatení nepřítele všechno pořádně vokecá. To je ta pravá politická korektnost.

J. Jílek 11.8.2011 12:42

Re: Dobrý

myslíte "korektnost" s jakou jste "vyargumentovala" to, jak a kam zmizely ony "příměsi" v jinak přirozených smrčinách v prvních zónách?

P. Boublíková 11.8.2011 12:48

Re: Dobrý

Ale už běžte někam se svýma smrčinama, myslím, že už na to tady není nikdo zvědavej.

Včera jste konečně jasně napsal, co chcete - přečetla jsem si to a je to v bezzásahových zónách nesázet, ponechat tam všemu volný průběh, a teď tady budete zase rajtovat na jakýchsi přímesech ve smrčinách a plkat o obnově přirozeného lesa - ne?

J. Jílek 11.8.2011 12:58

Re: Dobrý

a to jste si přečetla kde? :-))))) já třeba osobně bych neměl nic proti sázení i v těchto zónách, ale jsem ochoten respektovat mínění přírodovědné veřejnosti. Na těch "příměsích" jste vylhaně rajtovala vy, nezapomínejte tak rychle, to byl váš nápad, ne můj. A to vše proto, abyste pře ty vaše "příměsi" došla k demagogii se slovíčkařením zásahovost/bezzásahovost a od ní plynule když sázet, tedy i kácet...to je ta vaše korektnost!

P. Boublíková 11.8.2011 13:07

tady jsem si to přečetla - včera pod úvodníkem po 21.00, autor Jílek

"ale to už tu mnohokráte padlo....jak radí přírodovědci, já je citoval, v prvním pásmu, tak kde je přirozená smrčina, nekácet a nechat vzniknout víceletý odolnější les...a tam, kde (to je v koncepci parku) je přirozený les les smíšený, vrátit jeho přirozenou podobu a zasahovat........to jen vy to chcete slyšet znovu a znovu a znovu a znovu" konec citace

Nechápu, co myslíte tím vylhaným rajtováním - debatou o tom, zda je ve smrčinách i něco jiného jsme tu včera strávili půlku večera a závěr byl,  že jo.

A ještě najděte ve svém archívu, kde jsem psala, že když sázet, tak i kácet - anebo jste mi tohle zase jen podsunul?

I když já s kácením souhlasím a nijak se za to nestydím, to jenom z vás aby člověk několik dní tahal, co si vlastně myslíte, a pak se ještě současně schováváte za cizí názor.

R. Sedláček 11.8.2011 12:50

Re: Dobrý

Tupej, slizkej, ulhanej, ale zato konstatní.

P. Boublíková 11.8.2011 12:55

Re: Dobrý

Víte, co mě pobavilo na Trololu? Pan Jílek tam maže komentáře, které jeho  články kritizují, nechává jen komentáře s kladným hodnocením.

Včera a dnes jsem se na Trololo dívala, protože pan Jílek o mně na tomto pomníku své stupidity píše, tak jsem si toho všimla; jinak by mě nenapadlo tam lézt.

J. Jílek 11.8.2011 13:04

Re: Dobrý

mažu hlínu, který tam postuje své stupidity skrze anonymizéry....tak jako to nejspíš dělá na blogu pana Sedláčka....je vtipné, že si stěžujete právě Sedláčkovi, který se zde chlubil, že tam ty příspěvky maže... :-)))

P. Boublíková 11.8.2011 13:09

Re: Dobrý

Já si nestěžuju, já jsem se tím, jak držíte linii, pobavila.

R. Sedláček 11.8.2011 13:14

Re: Dobrý

Mažu výpady a nadávky anonymních úchylů. Mám tuto informaci uvedenou v úvodů fóra. Navíc se tam komunikuje jinak než u trollů.

J. Jílek 11.8.2011 12:51

Re: Dobrý

nebo myslíte tuto vaši korektnost: 10.08.2011 12:25 P.B.:...vaši toleranci naprosto bez hranic, omlouvající cokoliv, a na politickou korektnost, podle které se na menšiny nesmí šahat, ani když jdou majoritě po krku s kudlou v ruce (a to doslova), jednouc chcípnem všichni.....takovou korektnost máte na mysli?

P. Boublíková 11.8.2011 12:59

Re: Dobrý

Máte tik, že sem zase musíte cosi ze svého bezedného archívu pastovat dvakrát?

S. Netzer 11.8.2011 12:34

Re: Dobrý

Mě daleko více oslovuje diferencovaný přístup Martina C. Putny.

http://www.lidovky.cz/putna-hrdost-stud-a-karneval-dgb-/ln_nazory.asp?c=A110810_201043_ln_domov_mc

J. Anděl 11.8.2011 12:38

Re: Dobrý

Taky dobrý. Ale to je něco úplně jiného. Výzva hlavy české katolické církve a jakkoliv hluboce fundovaný analytický článek, to jsou zcela jiné kategorie.

J. Jílek 11.8.2011 12:44

Re: Dobrý

ono není až tak podstatné, co ta hlava církve říká v daný moment, jako to, co říká průběžně ke všem podobně citlivým tématům....interupce, antikoncepce, "slušná" homosexualita....

J. Anděl 11.8.2011 13:01

Re: Dobrý

Nevím PŘESNĚ, co hlava říká o interupci a antikoncepci, obecně církevní pohled je blízký tomu mému. A to nejvíce u té interupce (hehehe, "přerušení" - omlouváme se za dočasné přerušení těhotenství, po reklamách budeme pokračovat, kde jsme skončili), trochu méně, avšak pořád ještě dost u té antikoncepce.

M. Varadinková 11.8.2011 12:51

Re: Dobrý

Hluboce fundovaný článek?????

Pravdoláskový aktivista pouze oslavuje jiné pravdoláskové aktivisty.

J. Anděl 11.8.2011 12:55

Re: Dobrý

Já nehodnotil tento článek jako hluboce fundovaný, chtěl jsem říct, že srovnáme-li vyjádření pana Duky s jakýmkoliv - i sebevíce fundovaným - článkem, jsou to jiné kategorie.

Pravdolásku a fundovanost toho daného článku posuzovat nehodlám. Četl jsem ho včera, přišel mi zajímavý, s mým postojem se nekryje, ale něco mi dal a oceňuju, že takové články jsou.

S. Netzer 11.8.2011 12:58

Re: Dobrý

Máte samozřejmě pravdu, mně ale šlo o to, že ačkoli oba pánové mají společného jmenovatele, ten jeden a priori zatracuje, zatímco ten druhý se snaží o objektivní přístup.

J. Anděl 11.8.2011 13:12

Re: Dobrý

Já si myslím, že formát daných příspěvků k tomu vede. Kdyby pan Duka zvážil objektivní přístup, asi by žádnou prosbu panu primátorovi nenapsal, protože by zjistil, že tam jsou nějaká pro a nějaká proti a že to tedy nechá na pánu Bohu.

Protože se však rozhodl vyjádřit svou prosbu o zrušení oficiální záštity (a podle mě mu muselo být jasné, že ji nevyslyší), naplnil jednak očekávání svého úřadu (splnil svou roli, svůj úkol), jednak dostál zřejmě svému svědomí a také prostě poměrně kultivovaně vyjádřil svůj názor.

Mě jako čtenáře obohatí přečíst si i článek, který hledá na tom festivalu i to pozitivní (ať už s tím souhlasím nebo ne). Ale od hlavy církve zároveň očekávám jasné vyjádření. Vaše řeč budiž ano ano, ne ne. Tož tak, to je můj názor.

J. Jílek 11.8.2011 12:38

Re: Dobrý

nicméně jak Putna jinde píše, těmto homoconům (konzervativním homosexuálům) je to PUTNA platné, stejně jsou konzervativci a církví zavrhováni naprosto stejným nebo i horším způsobem, než jakým zde Duka zavrhuje účastníky těchto pochodů...

P. Boublíková 11.8.2011 12:44

Re: Dobrý

Problém je nejspíš v tom, že většina lidí nechápe, že má jít o karneval, ale diví se, co že to homosexuálové - a navíc touto formou - vlastně ještě chtějí vydobýt. A možná si i myslí, že jejich starosti by chtěli mít.

Popravdě řečeno, mně to taky přijde jako hodně zvláštní karneval.

P. Hofman 11.8.2011 12:46

Re: Dobrý

Řek bych, že Duka výborný.

Co by taky jako ortodoxní křesťan měl říkat!? Spíš mně zaráží, že do toho mluví. Požadovat na politikovi a navíc lékaři, aby změnil svůj postoj k podpoře Prague Pride, je docela úsměvné.

J. Václavíková 11.8.2011 12:48

Re: Dobrý

NEPOŽADUJE, PROSÍ.

P. Hofman 11.8.2011 12:56

Re: Dobrý

Ano, to slovo vyjadřuje větší pokoru.

J. Anděl 11.8.2011 12:57

Re: Dobrý

Ano, tak. A není to jen ortodoxní křesťan, je také v jisté pozici, kde se od něj očekává reagovat na společenské záležitosti.

Ale pan Hofman je liberál a co by to bylo za liberála, kdyby si alespoň maličko občas nečutl do církve, ne? ;-))

P. Hofman 11.8.2011 13:16

Re: Dobrý

Jsem ovšem též atheista, takže církev pro mně nic neznamená. Jestli se tudíž kdokoliv vyjádří dle mého "blbě", tak to komentuji. Když říkáte, že se od něj očekává, že se vyjádří, tak proč se nevyjádřil k Hájkovi a Klausovi? Že by jiný metr?!

J. Anděl 11.8.2011 13:21

Re: Dobrý

Teď nerozumím, k čemu že se nevyjádřil přesně? On už se k akci vyjadřoval dříve, dokonce snad i vyjádřil podporu panu Hájkovi (nevím přesně).

Jiný metr - nevím, nerozumím. Každý z nás máme trochu jiný metr u každého, jisté míře subjektivity se neubrání nikdo, ani pan Hofman.

Pro Vás možná ne. Pro mnohé atheisty, které znám, znamená církev mnohem víc, než pro mě. Strašně jim vadí.

P. Hofman 11.8.2011 13:27

Re: Dobrý

Církve mnohým skutečně vadí a mnozí k tomu mají nesmírně pádné důvody.

Mně nevadí, neb už konečně nemají žádnou moc. Beru je s jistým odstupem a u pana Duky vím, že se jinak vyjádřit ani nemůže. To je ovšem jeho problém, nikoliv můj. Pokud ovšem vyjádří jakkoliv svůj názor, beru si právo ho pochválit či mu oponovat. V tomto případě jsem chvály dalek.

Ještě pro vás malá poznámka - uznávat víru v boha kohokoliv považuji za základ svého myšlení. Právo souhlasit či nesouhlasit s lidmi, ať si zastávají jakoukoli funkci, však ponechávám pouze sobě.