22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

Bouře ve sklenici ODS

Jak to tak vypadá, Fiala vyhodí Václava Klause mladšího ze strany. Rozepře trvají už delší dobu, ale opravdový shitstorm nastal poté, kdy provinilec přirovnal schvalování zákonů předkládaných Bruselem v naší sněmovně k proceduře, kdy za války židovští výboři sestavovali pořadníky pro německé transporty do vyhlazovacích táborů. Pro obě strany je to hodně ošemetná situace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Jirkovský 15.3.2019 8:50

Re: pane Neffe (Astone)

Bejt vámi, tak nejdřív přemejšlím o tom, co je to vlastně přirovnání. Pak bych přirovnal psa k psovi, autobus k autobusu a pak .... bych si šel na chvíli lehnout.

L. Zach 15.3.2019 8:51

Že pan president "kope" za Rusko a Čínu nejsou něčí dojmy ale holá skutečnost, kterou lze prokázat analýzou "veřejně dostupných dat".

To, jak se po publikování tohoto rozhovoru hradní mluvka rozpálil doběla, to jen potvrzuje.

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/frantisek-vrabel-dezinformace-fake-news-rusko-facebook_1903130001_ogo

J. Vobr 15.3.2019 8:37

VRBENSKÝ UČITEL NÁRODŮ UŽ PŘIJDE

... a vysvětlí vám to !!!

:-)))

K. Janyška 15.3.2019 9:10

Re: VRBENSKÝ UČITEL NÁRODŮ UŽ PŘIJDE

Kdo jiný ? Dzp.

S. Šnajberg 15.3.2019 8:32

jsem rád

jsem rád, že žiji v Česku (v osmdesátých letech bych nevěřil, že to budu někdy říkat). Je mi na blití z bolševických ubožáků ksč, z spd, z stbáků, je mi na blití z keců ambiciózních blbů, kteří by podle mne byli v uvksč, kdyby se situace nebyla změnila, prostě musí být "u toho".

Co se týký EU, tak až někdo naservíruje lepší variantu, pak o ní diskutujme, zatím je to jenom blábolení. A mimochodem, EU nejsou jenom správně zahnuté banány, je to především Šengen, je to zrušení roamingu, je to volný obchod, je to životní úroveň v Česku, kterou jsme ještě neměli...

J. Kulheim 15.3.2019 8:45

Re: jsem rád

Je to také soustavné omezování svobody státní i svobody jednotlivce. Je to také soustavné přikazování, zakazování, atd. Je to směřování k federativnímu uspořádání v Evopě. Atd.

Vyměnit koblihu za svobodu, je špatný kšeft.

D. Stirský 15.3.2019 8:30

Ano, mladý zaluhuje pohrdání.

Je to zlý člověk.

P. Kmoníček 15.3.2019 8:36

Re: Ano, mladý zaluhuje pohrdání.

Je. A mohl by se na návštěvě u táty v kuchyni znova dohodnout na založení nějaké strany, která by odebrala nějaké příznivce SPD a KSČM.

J. Lepka 15.3.2019 8:30

Pár postřehů.

VK sen sice založil úspěšnou politickou partu, ovšem v době velmi kvasné, kdy jen málokdo uvažoval střízlivě. No a poznámka, milý Astone, o úspěších o kterých se profesoru Fialovi nemůže ani zdát, poněkud nereflektuje smutné dno, kam se ta partaj dostala, právě jako reakce na činy svého otce zakladatele, když ránu takřka smrtelnou jí zasadila ona proslulá amnestie. Ostatně jak VK tak i VK nechtějí politickou stranu, tuplem demokratickou, oba chtějí sektu, jejíž členové je budou nekriticky obdivovat a jejímž prostřednictvím se budou oba drát na politické výsluní. Dle mého odhadu se snaží lovit v těch cca 30% elektorátu, pro něž jsou nutné jednoduché formulace a úderná řešení, obávám se však, že tam je už vyprodáno. No uvidíme.

P. Remeš 15.3.2019 8:24

Jak za Anticharty ... :o(

Tentokrát musím s Astonem nesouhlasit. Celá ta morální hysterie nad Klasovým výrokem je bohužel jenom jeden z dalších kamínků vytvářejících mozaiku současného omezování svobody slova. Cenzura se vždycky halí do ušlechtilosti. Používá rodičovských výroků typu "má se", "je správné", "nemá se", "je nechutné" atd. a tlačí člověka k autocenzuře, aby si kladl otázky, co si tedy vlastně může či nemůže dovolit říct. Aby to bylo v souladu s tím, co si nepřejí slyšet jeho ponenti, co si nepřeje slyšet vládnoucí moc a aby nebyl lynčován masmediálním davem.

Prožil jsem třicet sedm let v komunismu a hodnota svobody slova, za kterou jsme tehdy bojovali, stojí v mých očích jako jedna z nejvyšších. Tohle mě děsí na Klausově aféře, že vlastně přesně ilustruje, demonstruje a přehrává fakt, o kterém Klaus explicitně mluví: Že stále více a více se salámovou metodou stáváme nesvobodnými jednotkami řízenými státní (unijní) mašinérií. A ještě tomu omezování svobody tleskáme. Použiji opět a schválně nekorektního přirovnání: Jak za Anticharty ...

J. Anděl 15.3.2019 8:33

Re: Jak za Anticharty ... :o(

Souhlasím do určité míry. Veřejně nebo prohlásit znamená vědomě se vystavit kritice či obecněji reakci.

Davová a mediální hysterie je slabinou (projevem slabin) lidské mysli, nikoliv však atributem systému.

J. Anděl 15.3.2019 8:34

Re: Jak za Anticharty ... :o(

Nebo -> něco

Jako obvykle...

P. Remeš 15.3.2019 8:42

Re: Jak za Anticharty ... :o(

Já se ale Klause nezastávám, že by byl nějaký chudák. Mě děsí ta reakce jeho oponentů. Protože v ní vidím dav, který chce někoho ukřičet a ulynčovat, aniž se zajímá o to, co vlastně bylo řečeno. Případně - jako zde - že vlastně svým chováním ilustruje, že to, co ten člověk říká, velmi koresponduje s reralitou. Je to analogické tomu, když v muslimském světě propuknou násilné bouře, když někdo prohlásí, že islám generuje agresivitu ... To také jenom valíme oči.

J. Anděl 15.3.2019 8:47

Ano, v tom smyslu souhlasím.

P. Kučera 15.3.2019 9:35

Re: Jak za Anticharty ... :o(

Pane Remeši, právě toho se bojím. ..."vidím dav, který chce někoho ukřičet a ulynčovat..." Ve jménu svobody slova se připustí hlásat nejdřív hlouposti, pak zvěrstva - a od takových slov je pak jen krůček k činům. A náš lid obecný bude tyto charismatiky volit a bojovat za "svobodu slova" až do sebezničení. Když nám povládnou lidé s poruchou osobnosti, čeká nás tragédie.

J. Lepka 15.3.2019 8:41

Re: Jak za Anticharty ... :o(

Nicméně ani svoboda slova neomlouvá inteligentního člověka ( a těmi oba VK bezpochyby jsou) při zneužívání kontroverzních výroků, a to ani v politickém boji. Čeština má velice bohatou možnost použití různých výrazů, ovšem problém je ve vnímání posluchačů. Pokud hodlá VK jun oslovit voliče slovníkem extrémistů, nemůže očekávat uznalé pokyvování od kolegů, kteří míří ke kultivaci politické scény.

P. Remeš 15.3.2019 8:49

Re: Jak za Anticharty ... :o(

Jenže ... kdo v demokracii má "gebír" na to, aby určoval, co je a co není "správné" a "kultivované"??

Vy? ... Aston?? ... Klaus??? ...

Proto vznikla svoboda slova, aby si nikdo nemyslel, že právě jen a jen jeho názor je ten správný. Jakmile začneme výroky svých oponentů negativně nálepkovat, a dokonce jen za jejich formu, nikoliv obsah, hrajeme si na pánaboha, který si narcistně myslí, že jen a jen on je pupek světa a určovatelem toho, co je a co není správné. To ale fakt není liberalní demokracie

I. Polák 15.3.2019 9:01

Re: Jak za Anticharty ... :o(

Mne děsí i vzdělávací centrum Anny Frankové

Centrum Anny Frankové pod palbou. Přirovnalo bojovníky IS k Židům unikajícím před nacisty.

Přirovnání zběsilých bojovníků Daéš k Einsteinovi....to vážně nevymyslíte......

J. Venc 15.3.2019 8:24

Kruciální otázka

proč vlastně mladej Klaus vlezl do strany, když jest v pravidelném rozporu s jejím směřováním.

Oportunista přímo učebnicový.

:-)

P. Hofman 15.3.2019 8:28

Re: Kruciální otázka

Odpověď je jednoduchá:

Spolu s tatíkem doufali, že by ji (ODS) mohli opět ovládnout, tak jako taťulda ovládl kdysi OF. Nic nemusel budovat, jen to chytře ukradl.

J. Venc 15.3.2019 9:02

Re: Kruciální otázka

Nevím, no. Řekl bych, že v dnešní ODS jest mnohem méně klausovců, nežli v ČSSD zemanovců. Byť se i díky jejich pravidelnému ostřelování emancipovaly obě strany.

:-)

P. Hofman 15.3.2019 8:21

Zakladatele nové strany

autentických Čechů pod vedením V.K.jun. a V.K.sen. bych hledal někde tady:

https://1url.cz/JMRIy

H. Omar 15.3.2019 8:21

Tak nejdříve bychom si měli zamést na vlastním prahu.

Prezident, který je zván je na Východ(ale zase ne až do Japonska), který se učí vládnout v Číně. Premiér Stbák, který rozházel co mohl, aby zjistil, že už toho je moc a musí přijít škrty. A to v době ekonomického růstu. Vláda která ničí podnikatele a to co přijde z EU vyšperkuje další či přísnější regulací.

R. Sorge 15.3.2019 8:28

Re: Tak nejdříve bychom si měli zamést na vlastním prahu.

Vládne vláda, nikoliv prezident. I zahraniční cesty prezidenta schvaluje vláda.

D. Švik 15.3.2019 8:12

Hájková nástup

Už jsou tady ti vaši Křivohubáci, doufám, že jim dáte pořádnou čočku :-)

D. Švik 15.3.2019 8:22

Re: Hájková nástup

Nic? Tak o mě tu trousíte, že jsem V.Klause tituloval křivou hubou a když vám to tady Kučera s Hofmanem dají přímo on-line jste v klidu? Jestli ona ta Pravda a Láska nebude spíš jen Lež a nenávist, že? :-)

J. Hanzal 15.3.2019 8:11

Pan

V.Klaus jr. má problém s tím co těm ostatním řvounům chybí, totiž tzv.selský mozek.

J. Pernica 15.3.2019 8:10

Alzheimer

Aston nám stárne a dostává toho hnusného němce. Hodně lidí nám zapomíná, že socialismus se reformovat nedá, nedá a ještě jednou nedá.

Jediná reforma EU je její rozpuštění a tak 100 let pauza.

D. Švik 15.3.2019 8:14

Re: Alzheimer

Rozpustit a vypustit. Bez pauzy prosím. Bohužel to bude spíš, jak zpívá Jarek Nohavica- Narodil jsem se v komunismu, umřu v komunismu...

J. Anděl 15.3.2019 8:19

Re: Alzheimer

Reformovatelný není, ano, resp. i reformovaný socialismus je pořád socialismus. Ve státě se však může změnit forma, stejně tak teoreticky v seskupení států. Netvrdím, že je to pravděpodobné, jen že to není nemožné.