1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Bouře ve sklenici ODS

Jak to tak vypadá, Fiala vyhodí Václava Klause mladšího ze strany. Rozepře trvají už delší dobu, ale opravdový shitstorm nastal poté, kdy provinilec přirovnal schvalování zákonů předkládaných Bruselem v naší sněmovně k proceduře, kdy za války židovští výboři sestavovali pořadníky pro německé transporty do vyhlazovacích táborů. Pro obě strany je to hodně ošemetná situace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schořík 15.3.2019 10:10

Re: Pro pana Schoříka

Už jsem to pro Vás zjistil výše. Jde skutečně i zásadné věci :). Je to pašák tenhle Vk, tak neskutečně pracovitý..:)

R. Brzák 15.3.2019 10:09

Re: 15.březen 1939.

To, co je, jsou lidé a jejich fyzické věci. To, co je jejich konstruktem (tedy například stát), není bez těch lidí nic. Individualismus je základem pro posuzování všeho.

J. Hejna 15.3.2019 10:09

Re: "Příměr použitý VKml je trapný a nechutný."

antiEunionismus" neznám ale vím, že šlo o způsob jednání v parlamentu.

J. Schořík 15.3.2019 10:09

Pro paní Boublíkovou

Pan VK jun. prozatím podal 1 návrh zákona (tu jeho slavnou změnu TRZ - 11 připomínek k projednávanému znění zákona, 2 z toho v oblasti školství, jedna z nich je posunutí účinnosti nového školského zákona na rok 2020, druhá vypuštění žvanivé věty o obecném směřování vzdělání k "pochopení a osvojení zásad a pravidel vycházejících z evropské integrace jako základu pro soužití v národním a mezinárodním měřítku"..

To je celá záslužná práce VK ml. Jen uporňuji, že jméno poslance pod přípomínkou se počítá jako připomínka i když ten návrh podává třeba 100 poslanců.

http://www.psp.cz/sqw/ppn.sqw?id=6498

K. Janyška 15.3.2019 10:09

Re: Pro pana Schoříka

Není to Schořík, je to falešný tchořík... Dzp.

K. Janyška 15.3.2019 10:08

Re: "Příměr použitý VKml je trapný a nechutný."

No, fafejt, proč je na světě tolik trubek jako vy, Němec, Ilsner, Jelínek, Lazárek a dalších miliard. To je otázka... Dzp.

R. Brzák 15.3.2019 10:07

Re: To vám povím... ten to trefil...

vida, že se shodneme, raději jdu dělat něco rozumnějšího.... :)

E. Derat 15.3.2019 10:07

Re: 15.březen 1939.

Jak všichni, jistě všichni byli státními občany Německa, jako státní příslušníci SSSR ( pomíjím ostatní státy VS ).

J. Hejna 15.3.2019 10:06

Re: příměr

Máte, pane Schoříku, skvělou fantazii, ale děláte logické skoky.

R. Brzák 15.3.2019 10:06

Re: "Příměr použitý VKml je trapný a nechutný."

sedí dost málo...

ovšem nejde o jakékoliv protižidovství - jen o přepjatý antiEunionismus...

P. Boublíková 15.3.2019 10:06

Pro pana Schoříka

http://www.msmt.cz/dokumenty-3/skolsky-zakon-ve-zneni-ucinnem-od-1-9-2018

Až budu mít víc času, pokusím se specielně pro vás zjistit, co přesně v novelách školského zákona dokázal prosadit VKjr. osobně :-)

M. Němec 15.3.2019 10:06

Re: 21.srpen 1968

Chachachacha, dobrý, Mikulec, dobrý.

Děláte mi radost.

Deutschland, Deutschland, über alles, über alles in der Welt.

K. Janyška 15.3.2019 10:06

Re: 15.březen 1939.

Nechodím do kostela. Vaše pravda je opačná té skutečné, nepravdivý Isnere. Takže se vám to jen zdá... Dzp.

P. Forejt 15.3.2019 10:05

Re: "Příměr použitý VKml je trapný a nechutný."

sedí naprosto ....jediný nejasný bod zůstává : kdo vlastně tedy založil ODS ???

Klaus tvrdí, že to bylo u nich v kuchyni .....a Kajan zase, že to "udělal" on, když si v beskydských horách vyřezával píšťalky ??

R. Brzák 15.3.2019 10:05

Re: 15.březen 1939.

"hraju", ale z jediného důvodu - vidím podstatu problému nikoliv v národu, ale v lidech, kteří podléhají strachu a proto budují moc nad sebou i druhými - obvykle v podobě státu. Stát je tak nástrojem zla, které páchají mocí zkorumpované (strachem pokřivení) jednotlivci, kteří tu moc drží v rukou, anebo ji sponzorují svými daněmi a svým souhlasem s odevzdáním své odpovědnosti státu.

R. John 15.3.2019 10:04

To vám povím... ten to trefil...

... přímo na hlavičku... já měl z nařízení EU jít dneska do transportu... jen díky národovčíkům hrdiným, jsem se vysmek....

E. Derat 15.3.2019 10:03

Re: 21.srpen 1968

Jako je dnes NATO v podstatě USA, tak VS byla SSSR.

M. Prokop 15.3.2019 10:02

Re: 15.březen 1939.

Všichni? Já jsem na tyhle generalizace trošku nedůvěřivý.

K. Janyška 15.3.2019 10:02

Re: 15.březen 1939.

Poslyšte, musíme brát do úvahy to, co je, ne to co byste chtěl, aby bylo. To je rozdíl mezi socialisty, tedy vámi, jakýmisi anarchokapitalisty, jste je jen jejich druhem, a znalci kompozitivní teorie, která popisuje skutečnost, nevymýšlí... Dzp.

R. John 15.3.2019 10:02

To není hypotéza !

... jen jsem zaznamenal skutky toho světce a revolucionáře v jednom... za zásluhy si krom malé venerické choroby, přivezl domů i poděkování.... nějakej diplom... :-)))

J. Hejna 15.3.2019 10:02

"Příměr použitý VKml je trapný a nechutný."

Naneštěstí dost sedí.

R. Brzák 15.3.2019 10:01

Re: 15.březen 1939.

Byl to magor - a mohl to být i rasista - ale mohl to být i antiislamista, což neznamená, že je to nutně nácek nebo rasista.

R. Neveselý 15.3.2019 10:00

Re: 15.březen 1939.

Jak to děláš Kadle, že většinou nemáš pravdu?

J. Venc 15.3.2019 10:00

Re: TOP09 boduje

Doufám, že to ještě natáhnete alespoň na další celou stránku!

:-)

M. Prokop 15.3.2019 9:59

Re: Nějak se nyní po cca 800 létech odchylujeme od jednoho z

Máte pravdu, že to mnohdy vůbec není pěkné, ale důsledná ochrana by z politiků dělala jakési nadlidi a napáchala víc škody, než užitku.

Správnost a spravedlnost jsou taky definované poněkud neurčitě.

R. John 15.3.2019 9:59

Já se pos...anej strachy krčil v kotelně...

... jak mě píše ten učitel národů... a co Vy ?.. taky pos...? měli bysme mu poděkovat, že nás zachránil... :-))

K. Janyška 15.3.2019 9:59

Re: 15.březen 1939.

Hrajete si se slovíčky úplně nesmyslně. Nedávno Česká republika porazila Finsko v hokeji... Dzp.

E. Derat 15.3.2019 9:58

Re: 15.březen 1939.

To není o logice, ale o pravdě. Ano, Němci a Rusové. Doporučuji dnešní článek V.K. k výročí okupace.

R. Brzák 15.3.2019 9:57

Re: 21.srpen 1968

Tady nemohu souhlasit - Sovětský svaz nebylo jen Rusko, celá říše byla internacionální (do ní bohužel patřili i Poláci a spol).

M. Mikulec 15.3.2019 9:57

Re: 15.březen 1939.

Lazarku, normální zákon akce a reakce.