3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Bouře ve sklenici ODS

Jak to tak vypadá, Fiala vyhodí Václava Klause mladšího ze strany. Rozepře trvají už delší dobu, ale opravdový shitstorm nastal poté, kdy provinilec přirovnal schvalování zákonů předkládaných Bruselem v naší sněmovně k proceduře, kdy za války židovští výboři sestavovali pořadníky pro německé transporty do vyhlazovacích táborů. Pro obě strany je to hodně ošemetná situace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Matuška 15.3.2019 12:35

Re: Emanuel Moravec

Úloha říšského středu

Mluvte si, co chcete. Hácha 15. března 1939 dobře rozhodl, když nám přisoudil úlohu říšského středu. Jsem přesvědčen, že Beneš po letech jako kajícník se bude dožadovat povolení, aby se k nám mohl vrátit, zůstalo-li mu jen kousek českého srdce v těle. Bude však cizincem v naší kvetoucí zemi. Nepozná několikamilionovou Prahu. Bude to návrat dona Quijota z pouti za slávou evropského státníka.

J. Anděl 15.3.2019 12:36

Re: Emanuel Moravec

No vidíš, s těmi bolševiky to trefil.

J. Matuška 15.3.2019 12:42

Re: Emanuel Moravec

Jindřichu, nemám ti za zlé, co říkáš, ctím různé názory. Mě ale spíše oslovují slova prezidenta Václava Klause: Dnešní hodnocení událostí let 1938 a 1939 považuji za velkou chybu. Březen 1939 byl jedinečný a zásadní v tom, že tehdy šlo, resp. začalo jít o bytí či nebytí našeho národa. Nejen našeho státu. Nacisté se svými likvidačními plány netajili. Hrozilo, že náš národ bude opravdu zničen. To je třeba připomínat i dnes. Nelze to bagatelizovat současnými pokusy nově konstruovat evropské dějiny tak, aby se hodily dnešku.

M. Prokop 15.3.2019 13:04

Re: Emanuel Moravec

No a po nich se do práce pustili Rusáci. :-P

J. Kombercová 15.3.2019 13:15

Re: Emanuel Moravec

Njn. zlikvidovali naši komunisté s ruskými poradci hodně lidí, popravili, poslali do kriminálů, vyhnali z domovů... nicméně, Němce by nepřežilo podstatně víc Čechů, tady to ruské menší zlo je skutečně o řády menší. Já bych se asi už nenarodila, táta byl v rajchu na nucených pracích, vrátil se ani ne padesátikilový v květnu 45.

M. Prokop 15.3.2019 13:36

Re: Emanuel Moravec

Jo, jistě.

Zapomínat bychom neměli na jedny ani na druhé.

Ti skopčáci se aspoň kají.

J. Anděl 15.3.2019 13:13

Re: Emanuel Moravec

To mě mate. Nemám nic proti, ale považuješ bolševismus za nějak prospěšný?

Jestli ti to jenom nepřijde v souvislostech podstatné, pak ok, mně taky ne.

J. Matuška 15.3.2019 13:26

Re: Emanuel Moravec

Proboha, převrat v Listopadu 89 jsem prožíval jako zdrogovaný. Nejméně tři roky jsem denně chodil "diskutovat" k soše sv. Václava. Bolševismus není čistě ruská záležitost. Nebýt Lenina, kt. německý generální štáb poslal rozložit Rusko, bůhví, jak by se vývoj v Evropě vyvíjel. Hitler má u mě jenom černé puntíky. Stalin/Gruzínec má jeden barevný puntík, protože rozhodující mírou přispěl k porážce nacismu.

J. Anděl 15.3.2019 13:30

Re: Emanuel Moravec

Tak to jo.

S puntíky asi souhlas, i když s historickými osobnostmi a událostmi, které už člověk ani nezažil, je to složité.

T. Kočí 15.3.2019 12:18

A co takhle

se podívat na Fialu objektivně. Včera u Jílkové byl skvělý.Strčil si Babiše do kapsičky.VKml začíná být magor.

S. Lazárek 15.3.2019 12:23

Re: A co takhle

Ano, byl dobrej.

R. Tesařík 15.3.2019 12:28

Re: A co takhle

To je právě ten problém. Na jednu stranu dobrý, na druhou úlet. Tak, pýča kabát, co si mám myslet.

S. Lazárek 15.3.2019 12:30

Re: A co takhle

Jedinej kdo se nemýlí Richarde je starej Klaus, my všichni ostatní jsme chybující smrtelníci, to musíš vzít v potaz.

R. Tesařík 15.3.2019 12:33

Re: A co takhle

I když je to od tebe ironie, já s jeho názorama, většinou, problém nemám.,

S. Lazárek 15.3.2019 12:36

Re: A co takhle

Já jo, téměř se všema, ale takovej svět holt je.

R. Tesařík 15.3.2019 12:45

Re: A co takhle

That's life, that's what all people say. You are riding high in April, but shut down in May.

J. Matuška 15.3.2019 12:36

Re: A co takhle

1*

E. Derat 15.3.2019 12:36

Re: A co takhle

Taktéž.

J. Svoboda 15.3.2019 12:13

Skret Klaus retorem?

Krason Klaus rozeny retor? To snad ne...!!!! Taky rozeny model, nadany filmovy herec a daber, ne? :-))))))

M. Prokop 15.3.2019 12:15

Re: Skret Klaus retorem?

Holt to bude muset vzít krasavec jako vy.

M. Vondráček 15.3.2019 12:22

Re: Skret Klaus retorem?

Krasavec a brilantní rétor Svoboda :-)

R. Tesařík 15.3.2019 12:19

Re: Skret Klaus retorem?

Na rozdíl od vašich pitomostí on rétor je.

R. Brzák 15.3.2019 12:20

Re: Skret Klaus retorem?

retor od rétoriky - tedy schopnosti řečnit, ne od modelingu...a protože jsme zde na fóru diskuzním, nikoliv na přehlídkovém molu, pak je hodnocení Klause ml. panem Neffem asi o parník blíže realitě, než to Vaše...

J. Svoboda 15.3.2019 15:19

Re: Skret Klaus retorem?

Vzdyt skrehota, sisla, neni schopen opustit myslenku, argumentuje jak zastydlej pubertak. Co vy vite o retorice? Pokud vim, ta se u lopaty nestuduje... :-DD

P. Manda 15.3.2019 12:20

Re: Skret Klaus retorem?

ubožáku !

J. Václavíková 15.3.2019 13:04

Re: Skret Klaus retorem?

Napsal jste to velice nekorektně, tak ňák po klausovsku, ale podstatu jste trefil. Klaus má do dobrého rétora stejně daleko jako do modela. Tedy, pokud přeřvávání oponentů a užití všech myslitelných instrumentů z arzenálu demagogie nepovažujeme za rétorické dovednosti. Naopak s fakty a uvedením do souvislostí je pravidelně na štíru. Dá se říci, že tak, jak vypadá, i argumentuje.

M. Prokop 15.3.2019 13:08

Re: Skret Klaus retorem?

A i to mu můžete jen závidět. Z vás už argument nevypadl, ani nepamatuji.

M. Varadinková 15.3.2019 12:02

Příčiny a následky, akce a reakce

Rozbombardování islámských zemí a podpora tamních teroristů (tzv. "umírněné opozice") za účelem svržení tamních diktátorů -> vznik "padlých států" a chaosu, ze kterého povstal islámský stát, a také vznik uprchlické vlny do Evropy -> migrační krize a nárůst teroristických útoků v Evropě -> teroristický akt msty za tyto útoky:

...Osmadvacetiletý Tarrant si vlastní střelbu v mešitě natáčel kamerou GoPro a před brutálním činem napsal 94stránkový manifest, ze kterého až mrazí. Sdělil v něm, že chtěl útokem pomstít tisíce Evropanů zabitých při teroristických útocích v posledních letech....

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/mesita-christchurch-strelba-novy-zeland-utocnik-terorismus.A190315_070130_zahranicni_jumi

Ten člověk to bezpochyby nemá v hlavě v pořádku, podobně jako Breivik. Už to, že se mstil zrovna na Novém Zélandu, který má (aspoň jsem to kdesi četla) velmi přísnou imigrační politiku a islámský terorismus tam dosud nepronikl, je dost nepochopitelné. Ale svět je dnes malý a propojený, takže zlo vyráběné na jednom kontinentu se přelévá i k dalekým protinožcům.

J. Schořík 15.3.2019 12:07

Re: Příčiny a následky, akce a reakce

Chachá. Já to říkal! Vítači za to můžou. I na NZ..

S. Lazárek 15.3.2019 12:13

Re: Příčiny a následky, akce a reakce

I za Švédské šance si Němci mohli sami....bože ty to vidíš.....