16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

Bolševici celého Česka, spojte se

Bude zajímavé sledovat reakci těch politologů a komentátorů, kteří tvrdili, že manželství sociálních demokratů s komunisty je v pořádku, protože komunisté jsou v podstatě standardní politická strana a kdo proti nim, jest "primitivní antikomunista".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
oko 19.10.2006 11:51

Re: Dnes je to dost poklidné

Lid a místní bojovníky by spíše překvalilo to, kdyby se prokazatelně prokázalo že v tom ČSSD nejede. Takle je vše při starém.

Přesto malou poznámku. Včera jsem si všiml, jak byl Sobotka nejistý a tak trochu se i bál. Už to nebyl ten útočný, arogantní a vysmátý shit. Že by se také bál, zda a kdy fešák lázenský promluví? A pak ještě malý postřeh. Starostové občas navštěvují pana Sobotku. Předpokládám že socanští starostové, neboť si nedovedu představit, že by jednal s někým z ODS. A jsme u tzv. rezerv. Kolik je běžně taková rezerva? Někde jsem slyšel, že i několik miliard. Ty se pak pokoutně, přes různé prostředníky, pouští do terénu. Neměl by se na toto zaměřit v auditu ministr Tlustý? A nebo NKÚ?

Jaroušek 19.10.2006 11:53

Re: Dnes je to dost poklidné

Nevím, co máte proti slušným a uvážlivým komentářům, proti rozvážnému a opatrnému hodnocení politických událostí v naší zemi? Zejména, nebyl-li ještě vyřčen rozsudek nezávislého soudu. Kéž by takový přístup zachovávali i otevření příznivci či tajní (a prý vnitřně nešťastní) voliči ODS, kdykoliv se na jejich milovanou stranu snese jen smítko podezření, že nejednala zcela košér! I já si chci počkat na policejní vyšetření obvinění paní Hybáškové proti údajnému korupčnímu jednání pánů Tlustého, Pospíšila a poslance NN. Jistě jen čírou náhodou předních to členů jedné nejmenované vítězné politické strany ... ;-D 

AndyO 19.10.2006 11:57

Re: Re: I já si chci počkat na policejní vyšetření obvinění paní Hybáškové

jistě tím míníte policejní vyšetřování paní Hybáškové osobně , která do médií vykřičela nějaká nedokázaná obvinění, stejně jako Kubice, že ? Vyšetřovat podstatu se přeci nehodí, nejdřív musí být potrestán ten, který o zločinech veřejně hovořil. Asi by měl někdo veřejně prohlásit, že paní Hybášková je hnusný člověk.

Pavla B. 19.10.2006 11:59

Re: Re: Dnes je to dost poklidné

I kdyby se všechna podezření proti funkcionářům ODS a jejich spolupracovníkům ukázala jako oprávněná - včetně např. Kořistkovy kauzy, tak je to pořád slabota, jde jen o peníze. Kdežto Srba (rprokazatelně) a Doležel (téměř jistě) najímaly vrahy. Pevně doufám, že i Vy přes svou jednostrannou preferenci ČSSD uznáte, že na rozdíl od jiných stran se tato zapletla do nejtěžších zločinů.

Pavla B. 19.10.2006 12:01

Re: Re: Re: Dnes je to dost poklidné

omluva za hrubku:-)

Jaroušek podruhé 19.10.2006 12:04

Re: Re: Re: Dnes je to dost poklidné

Naprostý souhlas, Pavlínko!  A Paroubek prznil čtyřletá děvčátka na jachtě, na ty chuděrky jste zapomněla!  A tuhle na Primě byl nějaký socdem pářící se se psy a slepicemi! To Vy nepovažujete za ty nejtěžší zločiny? To se Vám divím, drahá!

Pavla B. 19.10.2006 12:43

Re: Re: Re: Re: Dnes je to dost poklidné

Srbu neokecáte, vážený. Nejbližší spolupracovník jednoho z nejvyšších hlavounů ČSSD.

Pete Brich 19.10.2006 11:38

"ale já ani jednou nenarazil na názor, že by se v téhle krizi jedni chovali líp a druzí hůř"

Tak proč nemáte rád komunisty, Astone. Tito skutečně nevraždili a šibalů je u nich asi méně než u oranžgutanů?8-o8-o8-o

PB

www racek 19.10.2006 12:16

Re: "ale já ani jednou nenarazil na názor, že by se v téhle krizi jedni chovali líp a druzí hůř"

i aston udělal v mládí chybu ... tak se chce polepšit. ne?

Douša Josef 19.10.2006 11:25

A já si myslím

že je dost tragické pomyšlení, kam jsme to vlastně ZNOVU dopracovali, že se začínáme znovu bavit o tom, že soukromé vlastnictví je napůl zločin a diskutovat na téma, že pokud to bude nenásilnou cestou, tak je vše OK (Holomek). Nakonec nám začne vadit i Deklarace práv a svobod občana a znovu, (i přes dost tragické zkušenosti) se budeme navzájem přesvědčovat, jak by bylo krásné zatočit s každým, kdo něco má, kdo se prací něčeho dopídil a neprochlastal to. To je možné snad jen opravdu v našem závistí prolezlém Absurdistánu a ještě v několika pologramotných společnostech.

Jednou tady kdosi psal, že jsme se fakt nepoučili a že si zasloužíme to znovu zopakovat. Začínám mu rozumět!!!

Jura 19.10.2006 11:23

Zrušit komunisty

Tak jako církev je nereformovatelná, tak i KSČM je nereformovatalná. ODS dle toho jak se chová je taky nereformovatelná. V podstatě věechny strany vznikly z nějakého popudu a jsou tedy nereformovatelné. Likvidace nějaké strany není možná, protože zůstávají nositelé myšlenek.To pnutí, které nastává ve společnosti se nevstřebá. Yavedli jsme silniční zákon a libovali si jak se nám snížila nehodovost. Byl to jenom jev dočasný, nakomec zjišťujeme, že se nám nehodovost vrací. Nejvíce to ale odnesli slušní lidé. Cyklista kterž spadl z kola a zranil se byl pokutován v ceně pěti slušných kol. Společnost nelze řídit tresty ani zákazy. Teď se to stane normou zakazovat hnutí a strany a nakonec státní úředník bude rozhodovat,   kde si člověk může ulevit. O TOM ZDA DOŠLO K PORUŠENÍ ÚSTAVY BY MĚL NEJPRVE ROZHODNOUT ÚSTAVNÍ SOUD A POTÉ BY MOHLI NÁSLEDOVAT KROKY, KTERÉ BY VEDLY K NÁPRAVĚ. TENTO ZPŮSOB MI NEPŘIPADÁ SPRÁVNÝ. 

raptor 19.10.2006 11:29

Ale no tak,

vždyť oni to k soudu pochopitelně mohou dát (a dají - jak se vyjádřili).

raptor 19.10.2006 11:33

Jo a za posledních deset let, báj vočko,

byla více než 20 stranám pozastavena činnost nebo byly rovnou zrušeny (početně tak půl na půl). Obvykle rozhodnutím Ústavního soudu. Proč vyvádíte až dneska?

Ivan Nový 19.10.2006 11:34

raptore,

proč vyváději až dneska? Mají za zády Paroubkovu 100.

raptor 19.10.2006 11:36

Pravda,

ňákej předpředposlední předseda MSK už letos strašil na kandidátce do parlamentu. Hádejte na který... :-D

Mislead 19.10.2006 11:35

Raptí,

protože kolem těch ostatních bylo ticho po pěšině a naši investigativci si toho nevšímali.....

raptor 19.10.2006 11:41

Ale to je amatérismus, bludičko,

páč takový to mělo investigativní názvy... 'Permanentní opozicí za demokracii', 'Strana Přírodního zákona', 'Organizace nezávislých Rumunů' a aj 'Pražané Praze'!! :o)

Mislead 19.10.2006 11:43

Ten amatérismus

doufám míníš u těch investigativců:-)

raptor 19.10.2006 11:51

No šmarjá!

Dyk' já jinou radost po ránu nemám, než průlist denním tiskem!

Lea 19.10.2006 11:43

Re: Mislead

a proč si toho naši investigativci nevšímali? Jestli upozorňováním na tenhle problém nedává někdo tak trochu najevo,kdo je na politickém hřišti pánem.Však ona na tom stála celá předvolební antikomunistická kampaň. Když nebyli zrušeni dříve,mohlo to pár měsíců počkat. Pokud nedojde k popudu zvenčí a alespoň já o žádném nevím,nemají tihle mládežníci naději.Tohle je součást politické hry.

Mislead 19.10.2006 11:46

Leo,

co mi prošlo kolem uší (a hledat jsem líná), tak oni mladí komunisté už byli několikrát vyzvání ke změně stanov......takže nejspíš šlo vše cestou úředního šimla.....To, že to někdo vytáhl teď, je další věc

Lea 19.10.2006 11:56

Re: Mislead

máte pravdu, i mně to kolem uší zašumělo. Prej si klucí a holky opravili ten program nedostatečně. Zuzka jim s tím pomůže.  Ale i tak, tento krok v této situaci " situaci " nenapomůže. Ale co ten kýžený starší bratr jako čtvrtý partner ve zvedání pracky k předčasným volbám?

raptor 19.10.2006 11:42

Oprava. Nejvyššího.

Douša Josef 19.10.2006 11:30

Re: Zrušit komunisty

Ale jděte, je to v pravomoci Min.vnitra, to povoluje i zakazuje, má na to právní odbor. A postižený má právo odvolání a PAK ROZHODUJE soud! nevím, co je na tom nenormálního, k tomu soudu to také má možnost dojít. Pokud se odvolali, účinnost se stejně odkládá.

Soud přece nemůže rozhodovat o věcech, které jsou v kompetenci státních orgánů před jejich rozhodnutím! Proti rozhodnutí je však možné odvolání! Za chvíli by ústavní soud řešil i to, zda Vám úřad může vydat stavební povolení, nebo ne!

raptor 19.10.2006 11:35

Doušo, čoveče,

ale že to je práce jak na kostele, co? :-D

Douša Josef 19.10.2006 11:43

Re: Doušo, čoveče,

no raptore, nás není tolik, jako vás, nemáme tak tvrdý krok jak vy - Paroubkovi chlapci a já osobně se sem tak často nedostanu, takže to ani za tak únavné nepovažuji. A není nic lahodnějšího, než rožhavit růžové hochy do ruda. Nedá jim to práci, rudou jen snažně ukrývají a když jim rupnou nervy....

raptor 19.10.2006 11:52

Tak to Vám pěkně děkuju za přeškatulkování. :o))

Mislead 19.10.2006 11:34

No tak,

ministerstvo vydalo rozhodnutí, které nabude účinnosti někdy - do té doby má inkriminované občanské sdružení možnost konat, pokud to dá k soudu, tak se bude nejspíš čekat na rozhodnutí soudu. Takže kde je co nesprávného? Osobně bych přivítala, kdyby se podobným způsobem přistupovalo i k nacionalistickým sdružením......

AndyO 19.10.2006 11:59

Re: No tak,

taky se tak k nim přistupuje, jen holt k těm opravdu vyhrožujícím.

ladasC 19.10.2006 11:16

Astone ,no to snad ne

Vaše příspěvky jsou většinou srozumitelné a většinou se s většinou  nechá souhlasit,ale co má znamenat věta"A nevím jak vy, ale já ani jednou nenarazil na názor, že by se v téhle krizi jedni chovali líp a druzí hůř: všichni vyčítáme všem politikům, že se nedovedou dohodnout a nedělají to, za co je platíme z našich daní. " tak to tedy nechápu. Vyčítáte snad ODS,že neuzavře s ČSSD velkou koalici?Jistě by jí za to mnoho levicových  vizionářů zatleskalo,spáchat politickou sebevraždu v přímém přenosu , no to už je něco.Ve  v ětšině zemí má levice i pravice stejný cíl ,jen je problém v cestě,jenže naši socialisté mají cíle shodné s extrémní levicí,jen v cestě se liší. Tak že hledaní společné cesty ODS a ČSSD je naprosto nesmyslné,když každý hodlá jít jiným směrem a k jinému cíli.