2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

Boj o registr smluv

Senát zrušil plošné výjimky ze zveřejňování smluv v registru, jak to navrhla poslanecká sněmovna v poslední verzi navrhovaného zákona. V posledních dnech se zákon hodně propírá v médiích. Je těžké, ba nemožné si na to udělat objektivní názor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 20.4.2017 19:29

Oteplovači škodí národnímu hospodářství.

Zemědělci jim už druhý rok sedli na lep a vysadili okurky, melouny a meruňky a loni i teď jim to všechno zmrzlo. Dal bych to zeleným lhářům k náhradě.:-):-):-)

M. Mařák 20.4.2017 19:38

Zelení míří do parlamentu,

nekonstruktivní opozice bez napojení na státní cecík jim již nesedí. Proto se rozhodli vypustit z programu gender, migrace, squating, jsou prostě do voleb tabu.

Možná by bylo vhodné vypustit z programu i název Zelení, nebo to všechno rozpustit...

I. Břízová 20.4.2017 19:45

Re: Zelení míří do parlamentu,

Program prozrazovat nebudeme, aby bylo nějaké překvapení

P. Vandas 20.4.2017 19:51

Re: Zelení míří do parlamentu,

Až ty volby vyhrají socialisti a levičáci všeho druhu, tak teprve nastane po volbách tanec. Kvóty, tresty, vyhrožování, nátlak a vydírání. Teď jsou zticha a dělají mrtvého brouka. Už jen tím lžou. :-):-):-)

L. Kolman 20.4.2017 20:11

Re: Zelení míří do parlamentu,

Tak tak Vandasu. Kdybyste věděl, co se mi už teď honí hlavou, v klidu byste nespával. S mlýnem se rozlučte. Ale já vám slibuji, že ho dodělám. Můžete na něm pak dělat pacholka.

P. Vandas 20.4.2017 20:17

Re: Zelení míří do parlamentu,

Láňo jste trapnej. :-):-):-)

L. Kolman 20.4.2017 20:37

Re: Zelení míří do parlamentu,

To je možné, ale zas ne tak vystrašenej, jako vy.

P. Vandas 20.4.2017 20:41

Re: Zelení míří do parlamentu,

Bodejť byste byl vystrašenej, když v té zadní lavici jste dva. :-):-):-)

M. Prokop 20.4.2017 21:03

Re: Zelení míří do parlamentu,

Spíš votravnej.

P. Vandas 20.4.2017 19:47

Re: Zelení míří do parlamentu,

Tak čtu ty komentáře k volbám u Vás a netroufám si cokoli z čteného vyvozovat. Jak to vidíte Vy? Já si myslím, že Le Pen má šanci největší a , že s ní postoupí Fillon. :-):-):-)

M. Mařák 20.4.2017 20:04

Dnes na Europe 1 mluvil

jakýsi britský novinář. Řekl, že to naprosto bláznivá kampaň a že politická kariéra Fillona by v Británii okamžitě po propuknutí skandálu skončila. I kdyby se později ukázalo, že byl nevinný. Něco podobného před měsícem prohlásil novinář z Německa. Fillon má navíc názor, že novinář tady není od toho, aby kladl otázky podle svého. Tolik ke křivákovi Fillonovi.

Všichni čtyři se podle průzkumů pohybují kolem dvaceti procent plus mínus nějaká procenta, což je v páté republice nevídaná skutečnost. Nikdo z nich nedokázal nadchnout společnost s nějakou vizí, která by zmagnetizovala voliče alespoň na třicet procent.

Mám obavy z toho, aby se do finále nedostala extrémní levice s levicí nacionalistickou ( http://martinmarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=599347 ), přeji si, aby vyhrál Macron, kterého považuji za nejmenší zlo.

P. Vandas 20.4.2017 20:09

Re: Dnes na Europe 1 mluvil

Já si přeji zásadní změny v EU a ty Macron nevyvolá, to je jen poskok EU a další Hollande. Mélenchon je pro mne nepřijatelný zcela a zásadně a tak zbývá Le Pen a Fillon. Ale , co já chci není důležité. :-):-):-)

M. Mařák 20.4.2017 20:14

Re: Dnes na Europe 1 mluvil

Ano, to je stejně důležité jako Pamela Anderson, Oliver Stone, Chomsky a jiná banda herců a podobně z USA, která peticí podporuje Melanchona. Netuší, že by je zdanil 90%, to by se jim možná tak moc nelíbilo...

M. Mařák 20.4.2017 20:28

Pokud chcete změny v EU,

volte Svobodné, DSSS, Bobošici, či Okamuru a tak...

P. Spáčil 20.4.2017 20:32

Re: Pokud chcete změny v EU,

ano, vyhozené hlasy, možná výjimka Okamura.

M. Mařák 20.4.2017 20:49

Pokud něco chci, je třeba

pro to něco udělat a nespoléhat se na to, že to za mne udělá někdo v sousední zemi a já se pak jen v klídku povezu...

K. Němec 20.4.2017 21:07

Re: Pokud něco chci, je třeba

Na to aby se něco pohnulo v takovém molochu jako je EU, se musí pohnout ke změnám ve více zemích. I taková Británie, a to je pořádný balvan, s EU svým odchodem nepohnula.

M. Prokop 20.4.2017 21:17

Re: Pokud něco chci, je třeba

A pokud si nezaložíte nějakou velmi populární stranu, tak jako jednotlivec to můžete postrčit právě jen volbou. Moc práce to nedá.

K tomu níže, jak jste polemizoval s panem Rysem o možnostech internetové žádosti o dotace: Hejtmanka Jermanová prohlásila za chybu jednoho radního, že tato možnost nebyla a příště už zaručeně bude. Takže při troše snahy (což tvrdil pan Rys a zpochybňoval jste vy a ještě jeden obecní blb) to asi jde nebo má jít.

K. Němec 20.4.2017 21:33

Re: Pokud něco chci, je třeba

Pokud si v ČR založíte tu nejpopulárnější stranu, vyhrajete drtivě volby a budete konat, tak to na EU nebude mít valný vliv. Volit je snadné, ale nikoliv všemocné. K postrčení zabetonované EU správným směrem se to musí stát ve více zemích.

K tomu odpolednímu rýsování - psal jsem Vám, abyste si to přečetl celé. Nešlo o možnost si to přihlásit po netu, šlo o ověření. Zkuste to ještě jednou. Pokud bude možnost požádat po internetu, stejně budete v případě výhry muset naklusat s občankou či pasem. Ověření typu "podle účtu" jsou pouze vlhké představy páně Rysa.

M. Prokop 20.4.2017 21:44

Re: Pokud něco chci, je třeba

Jestli chcete mít revoluci doma i v EU zároveň, tak ano. Mně by stačily postupné kroky tak, jak bude sílit revolta v jednotlivých zemích a tedy následně i v jejich zástupcích v EU. O což se, dle svých možností, i snažím.

Pan Rys napsal, že by to šlo i přes internet a bez čekání a losování. Totéž tvrdí i (mně nesympatická) hejtmanka. Debatu jsem četl a a nehodlám se zabývati osobními antipatiemi, nýbrž čistě technickou a organizační stránkou věci. Pokud by bylo možno až v případě přijetí žádosti naklusat s občankou či pasem, v domluvenou dobu, i to je lepší ve srovnání s několikadenním čekáním ve frontě.

Ověření není "podle účtu", ale podle převzetí dřívějšího ověření. Jste si jist, že není možné, že nejde jen o to, že banky se snaží vyhovět zákazníkovi, což je pro "ouřad" věc zcela neznámá?

K. Němec 20.4.2017 22:02

Re: Pokud něco chci, je třeba

Čistě technicky - při žádosti o dotaci jste povinen nechat ověřit svou totožnost. Tohle ověření je dané. Občankou nebo v případně pasem. Je tady možnost, nechat se ověřit pomocí elektronického podpisu s veřejným klíčem. To je ale záležitost pro zatím mizivou část obyvatel. A i tak nakonec stejně asi budete muset naklusat s občankou.

Mimochodem, internet u nás dnes používá cca 75% domácností. To je úctyhodné číslo, ale i tak nebude možné tímto vyřadit tu část obyvatel, která ho nemá. Jermanová má možná dobrou myšlenku, ale třeba narazí na legislativu. Politikům se to stává velmi často.

M. Prokop 20.4.2017 22:39

Re: Pokud něco chci, je třeba

Jo, já souhlasím že zde ještě není jiné ověření než občankou či pasem příliš obvyklé. A navíc, ověření při žádosti je celkem zbytečné. Klidně by stačilo při přiznání ...

Jen nevím, proč se "sesypat" na někoho, kdo na internetu v diskusi tvrdí totéž, co o chvíli později hejtmanka v TV. Ledaže by snad ty osobní antipatie.

Stran nevyřazení neuživatelů internetu zajisté. A opět bohužel, zdá se, že to není zrovna vůdčí idea státních úřadů, ty obecně vyžadují hop/trop, bez ohledu na možnosti poddaných.

P. Vandas 20.4.2017 20:35

Re: Pokud chcete změny v EU,

DSSS a Bobošici nesnáším , ale těch Svobodných se nebojím a o Okamurovi vážně přemýšlím. :-.):-):-)

M. Mařák 20.4.2017 20:52

Re: Pokud chcete změny v EU,

No vidíte, pokud chcete zásadní změny, nelze volit Realisty...

:-)

P. Vandas 20.4.2017 21:06

Re: Pokud chcete změny v EU,

Nelze předbíhat událostem. Ještě nevíme, jaká bude volební nabídka.

M. Prokop 20.4.2017 21:20

Re: Pokud chcete změny v EU,

Svobodní mají celkem reálný program, bohužel liberální v zemi, kde liberalismu pšenka nekvete.

U Okamury mne trochu (dost) odpuzuje jeho národní socialismus.

H. Balzám 20.4.2017 20:23

Re: Zelení míří do parlamentu,

Oni stejně lžou úplně všichni a víme, že předvolební sliby nikdy nikdo neplní. Ale Melouni už dali otevřeně najevo, že s voliči si vytřou hnědý vočičko! :-)

M. Mařák 20.4.2017 20:32

Re: Zelení míří do parlamentu,

Zelení jsou novodobý mor, bič Boží.

H. Balzám 20.4.2017 21:07

Re: Zelení míří do parlamentu,

Jo. Oni se ani moc netají tím svým polpotovským myšlením.

P. Vandas 20.4.2017 21:16

Re: Zelení míří do parlamentu,

Ano. To jste řekl přesně. Chystají nám vražedná pole.