Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Bleskový Klaus
Václav Klaus se ve vánočním rozhovoru s Lidovými novinami podivoval nad tím, kolik poslanců čte Blesk a už v prvním týdnu tohoto roku poskytl rozsáhlý rozhovor našemu nečtenějšímu bulvárnímu listu. Vysoký náklad, to je neodolatelný feromon pro politickou včelku!
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Jaroušek 6.3.2006 8:40Nejen bleskový a nejen prezident-populista! I když se tím možná nechlubil, ale mnohokrát se při nedělních poledních besedách na ČT či TV Nova i premiér či předseda PS Klaus prořekl, že čte nedělní bulvár (nemohl si např. vzpomenout, zda určitou informaci, o níž se zmínil moderátor, četl v Nedělním Blesku či jiném nedělním bulvárním periodiku, které vycházelo jako konkurence Blesku). Takže se obávám, že nejde o žádnou kalkulaci či vypočítavost ze strasny páně Klausovy, ale o jeho dlouhodobý a trvalý zájem o informace tohoto druhu! Jistě to svědčí o mnohém .... :o) |
![]() |
Andy 6.3.2006 9:02Re: Nejen bleskový a nejen prezident-populista! Jaroušku, nesvědčí to vůbec o ničem kromě absolutního nedostatku pitomé povýšenosti, kterou mu neustále přisuzují různí pumprlíci, kteří by v životě nepřiznali, že královna má nohy.
Šílená věc pak je, že v Blesku, té essenci malosti, jak je tu stále prezentována, jsou politické komentáře na nesrovnatelně vyšší úrovni než například v IDnes, Lidovkách a dalších "seriozních" denících.
|
![]() |
Douša Josef 6.3.2006 9:19Re: Nejen bleskový a nejen prezident-populista! Pravda, pravda Jaroušku - je to populista! Každé ráno má na stole svodky,co kdo něm napsal, udílí příkazy, kde protestovat, protože ho kritizovali, co zakázat, který pořad zrušit, koho nechat zmlátit, jak dopadl "PRŮZKUM" od kamaráda Hartla a co "na přání lidu zařídí, co odvolá, že odvolal!Chlapík jako my! |
![]() |
Boris 6.3.2006 8:39Příklady táhnou Každá historická doba má svého historického představitele, který svojí osobností a svým chováním ovlivňuje více či méně i ostatní a vybízí je k následování. Bylo tomu stejně tak za císaře Farantiška Josefa jako za Masaryka, za Hitlrera nebo za Stalina za Gottwalda a také samozřejmě za Klause. V čem tedy máme napodobovat svého současného vůdce ? V čem nám dává příklad k následování? V tom, že kromě své maželky si máme držet ještě bokovku? V tom, že nám nemá být nic cizí, co přináší peníze? Že můžeme kdykoliv ztratit paměť, když se jedná o odhalení něčeho, co by nám mohlo být nepříjemné? V tom, že máme číst Blesk? Ubohý národ, který si postaví do svého čela takového ubožáka. |
![]() |
Douša Josef 6.3.2006 8:48Re: Příklady táhnou Bokovku v žádném případě ne! Popříkladu jistého "opěvovaného talentu z vlády" simáme ty dvě ženy držet naprosto oficiálně! A paměŤmůžeme všichni ztratit jen po příkladu všech našich ministrů, kteří si ne a ne vzpomenout, kdo že vlastně navrhl privatizátora za 12 či kolik miliard. A proč stavět do čela ubožáky, když tam může být pingl s chováním řeznického psa! |
![]() |
Boris 6.3.2006 8:56Re: Re: Příklady táhnou Doušo, já o kole a ty o voze. Já o představiteli státu a ty o talentu z vlády. Bylo by mnohem lepší říci Borisi máš pravdu, než zde vypouštět kouřové clony, které mají vrtošivého staříka očistit. Zloděj ze samoobsluhy může být dobrým člověkem jedině v očích kasaře. |
![]() |
Douša Josef 6.3.2006 9:06Re: Re: Re: Příklady táhnou Zdravíme se Čest práci, oslovujeme se soudruhu a zásadně si tykáme, že! Ještě že jste použil toho "vrtošivého staříka" podle vzoru toho "talentu". Prezident je jen jeden a nebereme si vzor jen z něj, ale z celé vládnoucí smečky! Pokud na př. je premiér při návštěvě ruského prezidenta ten důležitější, měl bych si brát za příklad zrovna premiéra a jeho vládu a kašlat na nepodstatného prezidenta! Máme přece důležitější státníky, než je prezident az těch si berme příklad! |
![]() |
larry 6.3.2006 15:00Re: Re: Re: Příklady táhnou Borisi nemas pravdu. |
![]() |
rejpal 6.3.2006 10:34Re: Příklady táhnou Borisku, malčiku, a to tohle pášete doma na svém počítači za své a nebo v zaměstnání na ouřední mašině v pracovní době za plat z daní nás všech?
Podle množství překlepů se zdá že jste jedním z těch "vysoce kvalifikovaných" státních zaměstnanců, kteří i po letech v úřadu páší dokumenty systémem "peek and peck", tedy datlováním třemi prsty.
Ale k věci. Souhlasím, že národ, který si zvolí vůdce s vlastnostmi, kterí jste popsal, si nic lepšího nezaslouží. Nejsem si ale jistý, zda je to nynější předseda vlády, kterího jste měl ve svém popisu na mysli, i když popis sedne velice dobře právě na něj. Navíc nebyl zvolený do pozice nikým, na rozdíl od Výclava Klause, kterého zvolila alespoň poslanecká sněmovna.
Václav Klaus dává mnoho příkladů k následování. Je od dob Antonína Novotného prvním presidentem, který vypadá dobře na fotografiích i ve skutečnosti. Vypadá a jedná jako představitel národa. Svoje ideje, kterým zdá se věří a které nemění podle každého výzkumu veřejného mínění pronáší slovem i písmen způsobem, který odpovídá jeho postavení jako hlava státu. Domluví se se svými protějšky nejenom česky, na rozdíl od jiných bývalých ekonomů a takystátníků, kterým dělá potíže i čeština. A pokud se týče vzoru v minulosti, tak Václav Klaus se spíše drží odkazu jiného profesora na presidentském stolci, T.G. Masaryka, zatímco Jiří Paroubek stále více a více připomíná surového burana z moravské vísky dotáhnuvěího to na místo ve státu nejvyšší, Klementa Gottwalda. Doufám, že za své žalování Moskvě si Paroubek vyslouží odměnu podobnou té, kterou si v roce 1953 přivezl z Moskvy Gottwald: moskevskou chřipku.
|
![]() |
ucitelas 6.3.2006 8:18nevídáno Aktuální ,galakticky důležitý článek.Klobouk dolů Pehstone! |
![]() |
klobouk 6.3.2006 8:07"přitom nesklouzává do role povýšence" cha cha cha |
![]() |
cekon 6.3.2006 7:57Václav Klaus má strach z vlastní politické minulosti. Snad se ho někdo zeptá na rozdíl mezi tržními teoriemi a tržní praxí. Hodně slabé místo, viďte pane prezidente...![]() |
![]() |
Kajan 6.3.2006 7:59Re: Václav Klaus Cekone, všechno v pořádku? I rozum? Dzp. |
![]() |
cekon 6.3.2006 8:03Re: Re: Václav Klaus Ano, majetek našich miliardářů byl získán v potu tváře celých generací, usilovnou prací, šikovností a odhodláním...![]() |
![]() |
Kajan 6.3.2006 8:05Re: Re: Re: Václav Klaus Ano ! Dzp. |
![]() |
Pavla B. 6.3.2006 8:07Re: Re: Re: Václav Klaus Chudák Klaus bude mít i na náhrobku, že privatizaci legislativně nezvládl a umožnil roztunelování státního majetku. Vy víte o někom, kdo by přechod socialistické ekonomiky k tržní zvládl lépe? |
![]() |
cekon 6.3.2006 8:10Re: Re: Re: Re: Václav Klaus Ano Slovinsko. |
![]() |
Křupan 6.3.2006 8:37Re: Re: Re: Re: Re: Václav Klaus Slovinsko nikdy nebyl socialistický stát. Ani v rámci Jugoslávie.
|
![]() |
Misa 6.3.2006 10:25Re: Re: Re: Re: Re: Re: Václav Klaus No jo,ale to von nevi,asi este nebyl na svete,kdyz byla Jugoslavie f celku Titova.Hezky den.Misa |
![]() |
Andy 6.3.2006 8:11Re: Re: Re: Re: Václav Klaus ano, víme. Podle komentářů zde opakovaně se vyskytujících, prakticky každý. Počínaje Jarouškem a konče Fantomem, přes plejádu kavárenských intelektujálů v této zemi neexistuje nikdo, kdo by to nezvládl lépe. To je stará vesta. |
![]() |
Douša Josef 6.3.2006 8:43Re: Re: Re: Re: Re: Václav Klaus Bingo! |
![]() |
Douša Josef 6.3.2006 8:42Re: Re: Re: Václav Klaus Ne všechen! Někteří si na pokyn kamaráda ministra koupili pozemky,které budou vzápětí jako stavební parcely zhodnoceny. Jiní prali peníze přes boby, půjčovali si od nemajetných a bláznivých strýců, říkali si o "pět v českých na stole", o 3 melouny za reklamu,o 30 za dodávku léků, privatizovali Unipetrol a další a další praktiky, které při případné volební porážce vylezou na světlo Boží! |
![]() |
divana 6.3.2006 9:08Re: Re: Re: a majetek havla byl vrácen v restituci podle platných zákonů ! |
![]() |
Kajan 6.3.2006 7:44Vážený čtenář mu uvěří, že jsem si ještě nikdy v životě nekoupil Blesk a Právo !!! Dzp. |
![]() |
Andy 6.3.2006 7:54Re: Vážený čtenář mu uvěří, že jsem si ještě nikdy v životě nekoupil Blesk a Právo !!! Dzp. že vy ho čtete v autobuse lidem přes rameno ?![]() |
![]() |
Pavla B. 6.3.2006 8:00Re: Re: Vážený čtenář mu uvěří, že jsem si ještě nikdy v životě nekoupil Blesk a Právo !!! Dzp. Občas Blesk čtu - někdy se u kontejneru válí starší vyhozené výtisky.... |
![]() |
Douša Josef 6.3.2006 8:38Re: Re: Re: Vážený čtenář mu uvěří, že jsem si ještě nikdy v životě nekoupil Blesk a Právo !!! Dzp. To je naprosto stejné, jako kdybyste si ho koupila.Jen o něco ponižující! |
![]() |
Pavla B. 6.3.2006 8:46Re: Re: Re: Re: Vážený čtenář mu uvěří, že jsem si ještě nikdy v životě nekoupil Blesk a Právo !!! Dzp. Je to mnohem ekologičtější! |
![]() |
šimon klein 6.3.2006 8:52Re: Re: Re: Re: Vážený čtenář mu uvěří, že jsem si ještě nikdy v životě nekoupil Blesk a Právo !!! Dzp. pane Doušo - neposmívejte se chudé dívce, která aby měla na internet vybírá popelnice a nestydí se za to ! A ani za ten Blesk!
Více takových zastánců informační společnosti dle oranžgutánů!!
|
![]() |
Douša Josef 6.3.2006 8:58Re: Re: Re: Re: Re: Vážený čtenář mu uvěří, že jsem si ještě nikdy v životě nekoupil Blesk a Právo !!! Dzp. Já si jen malilinko rýpnul, chraň Bůh se posmívat ženě! |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=wtHAcOmx2-XOsVJ&p=iZBSmSuz%7cLfClvS7iOy%7cL-mOl_F7gO%7cyBUk5jz-7mLydCOp2j%7cL7e1wpU3g%7cjZI-n1YoTI&x=8IeiQn)