26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Blbnutí kolem šibenic

Nakonec se všechno svede na policii, která včas nerozpoznala nevhodnost symboliky šibenic a nezasáhla proti xenofobům demonstrujícím v centru Prahy. Pro vysvětlení nezasvěceným – šlo o dvě šibenice z latěk opatřené nápisy o velezradě politiků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Ilsner 3.7.2015 21:54

Re: Víte vůbec něco

já vím, víte všechno ... :-)

M. Mařák 3.7.2015 22:32

Re: Víte vůbec něco

Vím nic, nejsem Janyška.

J. Jílek 3.7.2015 23:33

Re: Víte vůbec něco

je to pokrytecký pámbíčkář

M. Mařák 3.7.2015 23:44

Re: Víte vůbec něco

Nevzdělaný "chytrák", jenž je naprosto mimo...

M. Ilsner 4.7.2015 0:31

Re: Víte vůbec něco

mimo čeho, vzdělaný "chytráku"

M. Ilsner 4.7.2015 0:28

Re: Víte vůbec něco

a vy žerete malé děti

J. Láníček 3.7.2015 19:42

Nějak mi z toho všeho vychází,

že lépe už bylo. Co jste nám to sem dotáhli za kapitalismus? To bude nějaká jeho nevydařená mutace. Však také Kalousek už před časem říkal, že jsme si žili nad poměry a máme za to proplatit jakousi složenku. Teď když se někdo jen koutkem huby zmíní, že chce prosadit nějaké přilepšení, hned mu zavřou hubu, že je to čirý populismus. Takže když jakákoliv zmínka o něčem lepším je populismem, muselo lépe už být, jinak tomu já nerozumím. I mladí Američané už z toho mají depku, protože jim bylo odborníky vysvětleno, že rozhodně se mají připravit na to, že se nebudou mít tak, jako jejich rodiče.

S. Donát 3.7.2015 19:44

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

Ano, tohle je skutečně nevydařená mutace kapitalismu. V mnoha ohledech se spíš blížící k socíku :-(.

J. Láníček 3.7.2015 19:47

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

A kde mají ten pravý, nefalšovaný kapitalismus, abych si o něm mohl udělat obrázek? Kde to jako funguje jak má a panuje tam to všeobecné blaho.

S. Lazárek 3.7.2015 19:50

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

Na Cejlu, skočte se tam na něj večer podívat.

M. Franková 3.7.2015 19:53

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

Vy toho pána moc nemusíte, viďte-)))

S. Lazárek 3.7.2015 19:55

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

Ženy jsou všeobecně velmi vnímavá stvoření.....:-)

J. Láníček 3.7.2015 19:58

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

A v Americe mají co, že je tam nejvíc miliardářů? Janyška tvrdí, že tam mají také socialismus. Bych nikdy nevěřil, že socialismus je schopen vyprodukovat tolik boháčů. Jsme pěkní blbci, že jsme se ho tady zbavili.

S. Lazárek 3.7.2015 19:59

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

Jo, to tedy jste.

J. Láníček 3.7.2015 20:06

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

To jste vy, páč vy jste ho tady likvidovali. Aspoň to skoro všichni tvrdíte.

S. Lazárek 3.7.2015 20:08

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

Já byl toho času na dovce ve VÚ 3607, to na mě nehodíte.

J. Láníček 3.7.2015 20:13

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

Takže vy jste ten socialismus špatně bránil a můžete za to taky. Možná jste aspoň zastřelil politruka, nebo vykonal jiný záslužný čin.

S. Lazárek 3.7.2015 20:17

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

Jste pako a plácáte kraviny.

J. Tolman 3.7.2015 20:06

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

Největší miliardáře mají zas v Rusku.

R. Sartori 3.7.2015 19:58

KLAUS ZDE ZAVEDL RUSKÝ KAPITALISMUS

Tu-ááá.

J. Jílek 3.7.2015 20:04

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

no a není to populismus, když je běžný účet v deficitu?

J. Láníček 3.7.2015 20:08

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

A Američani jsou o kolik v plusu, když tam mají tolik těch boháčů a můžou furt někde válčit?

J. Jílek 3.7.2015 20:11

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

vzhledem ke svému hdp si mohou dovolit zhruba tolik co Rusové, ne?

M. Prokop 3.7.2015 21:04

Re: Nějak mi z toho všeho vychází,

Dluhy, jaroušku komoušku, dluhy.

Po komunistech zůstalo zadlužení technické i morální, po novodobých socialistech finanční.

A placení dluhů je jen o malinko menší průser, než neplacení.

To jste tomu vy levičáci dali zase "na prdel".

Z. Bříza 3.7.2015 19:39

Autor je popleta

1) na demonstraci nebyli jen xenofobove, vetsina lidi tam byli jen lide, kteri maji obavy z toho, co takova masa lidi z regionu, ktery se zrovna neda povazovat za symbol humanismu a porozumeni s jinymi kulturami. To je normalni lidska reakce,  jako obcane nasi zeme maji pravo pozadovat, aby tyto vlny imigrace byly potlaceny. V Australii to je uplne bezne, a nikdo je taky nenazyva xenofoby a rasisty.

2) 600000 imigrantu Evropa mozna zvladne, ale za jakou cenu? Zvysene naklady na socialni oblast, zvysene vydaje na bezpecnost, zvysena kriminalita a naruseni mezilidskych vztahu mezi rozdilnymi kulturami. Staci se podivat, co se deje v cizine. Svedska mesta jako Goteborg a Malmo v plamenech po řádění imigrantů, agresivni utoky imigrantu na severu Francie a v Italii, a pak tu mame to hlavni - mezi uprchliky jsou prokazatelne i clenove teroristickych skupin. Na svete jsou miliardy lidi na hranici chudoby, nejake statisice nebo miliony imigrantu jsou kapkou v mori. Pokud hceme pomahat, tak musime nejdriv stabilizovat zeme odkud imigranti prchaji, a pak je tam pekne vratit, aby se zapricili o pokrok ve svych zemich. Evrope a USA taky nikdo nic nedaroval, peceni holubi litaji do ust jen v pohadkach.

3) S ukazovanim sibenic a las nesouhlasim, ale zase se z toho nemusi delat pozdvizeni. Na ruznych demonstracich za poslednich x let bylo videt nekolik sibenic, gilotin nebo sekani figurin katem, a nikoho to nevzrusovalo, a najednou si vzpomene ministr vnitra, ze je to nebezpecny jev. Pokud z toho chteji vyvodit duskedky, tak jsou pokrytci...

4) Co ma spolecneho Konvicka a jeho projekt se stredecni demonstraci bych rad vedel. Protoze vcerejsi demonstrace se Konvicka a spol. neucastnili, ti meli pokojnou demonstraci v utery na Palackeho namesti. A Konvicka a spol. s DSSS nechteji mit nic spolecneho, jejich nabidku ke spolupraci nedavno odmitli a jejich vztahy jsou na bodu mrazu.

Hou

M. Mařák 3.7.2015 19:20

Nacionálně komoušská vláda v Řecku

brzy uvidí, jestli její ideologie stále láká většinu řeckých občanů. Doufám, že ano, není nad nacionalismus a sociální solidaritu...

:-)

D. Švik 3.7.2015 19:22

Re: Nacionálně komoušská vláda v Řecku

Řecký koblihový (socialistický) volič stále ještě nepochopil, že koblihy došly :-)

J. Jílek 3.7.2015 19:26

Re: Nacionálně komoušská vláda v Řecku

momentálně je situace trochu jiná. Řecký běžný účet je v přebytku, obsluha dluhu je velká. Teď jde o to, jak na ni...nejspíš přes výběr daní

I. Tellner 3.7.2015 19:34

Re: Nacionálně komoušská vláda v Řecku

..půůůčte jim, more.

J. Jílek 3.7.2015 20:12

Re: Nacionálně komoušská vláda v Řecku

proč? Mluvím o něčem jiném, fištróne...