9.7.2024 | Svátek má Drahoslava


Diskuse k článku

Bitva v rámci koalice

Už jen hodiny nás dělí od spuštění EET a veřejnost částečně s úžasem, částečně pobaveně a částečně s hněvem pozoruje, jaká řežba se kolem novinky odehrává v nejvyšších patrech politiky. Ministr Babiš evidenci tržeb protlačil a sociální demokraté teď hrají hru připomínající tanec mezi vejci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vobr 29.11.2016 12:48

Kůůůrwa mě to dneska roztrhá !!! ÓÓÓSTRAVA !!!

:-)))

:-)))

J. Anděl 29.11.2016 12:47

Re: Není to důležitější než zrádný papež...

Souhlasím.

A to i v otázce adopce dítěte. Kdo projde přísnými kontrolními testy, neměl by být posuzovaný podle orientace. Nedává to smysl a "rodinu" to nezachrání. Ale to je jiné téma, jen jsem chtěl podpořit a vysvětlit, v jakém smyslu souhlasím.

To zájmeno je pikantnost. U nás jsme se ještě nevypořádali ani s "ová", na zájmena jsme ještě nedorostli. A co budeme dělat s tím, že auto je to, vlak je ten a tramvaj je ta, to až budeme řešit, tak budeme teprve civilizovaní.

R. John 29.11.2016 12:45

Tak jsem poslouchal....

... ministra Ťuka... naťuknul tu sesypanou dálnici... prej se kolokvium odborníků shodlo ... že to je dnes bezpečné ..(to říkali předtím také) .. a že prej nějaký dva štváči a brzda kapitalismu jenom pomlouvaj poctivou práci projektantů ... že prej se to sleduje sondama a že to stojí pakatel, jen pár milionů ročně... což je prý v normě...A nebýt mediálních rozvracečů a pomlouvačů, tak by ta dálnice z odpadků u Ostravy byla dávno opravená... tvrdil s vážnou tváří .. dobře ti naťuknul..

M. Prokop 29.11.2016 12:40

Re: Není to důležitější než zrádný papež...

Jo, jsou různé pochybné způsoby obživy.

M. Prokop 29.11.2016 12:39

Re: Není to důležitější než zrádný papež...

Nějak nevím, proč by kvůli homosexualitě (i čemukoliv jinému) bylo třeba upravovat legislativu. Pokud ano, je legislativa vadná. Do práv jednotlivce (zcela obecných, žádných "skupinových"), by se homosexuálové i všechno možné, co si kdo vymyslí, mělo vejít. Neměli by mít ani více, ani méně práv, než kdokoliv jiný.

Příkladně prznění dětí by mělo být trestné bez ohledu, zda prznitel i przněný je on, ona, ono.

J. Anděl 29.11.2016 12:38

Re: Není to důležitější než zrádný papež...

To ano. Akorát že ti, co "to berou vážně", se tím živí.

P. Vandas 29.11.2016 12:38

Re: Není to důležitější než zrádný papež...

To musí být peklo. Doufám, že cítí alespoň hovno na podrážce. :-):-):-)

P. Boublíková 29.11.2016 12:37

Re: Není to důležitější než zrádný papež...

Jo, jo. Ono to není zas tak dávno, kdy za normální sexuální chování byla považováno pouze heterosexuální a vše ostatní byly odchylky od normy, podle WHO. Homosexuální lobby prosadila změnu - homosexuální je varianta normy.

Tož, pokrok se nezastaví.

J. Anděl 29.11.2016 12:37

Re: Není to důležitější než zrádný papež...

Kdyby vás zajímala (ale trvá asi půl hoďky), můžete si zkusit vyhledat na youtube "Genders, Rights and Freedom of Speech", případně doplnit něco z toho popisu:

"Jordan Peterson, a psychology professor at the University of Toronto, posted a YouTube video criticizing the proposed Bill C-16, which adds gender identity and gender expression to the list of prohibited grounds of discrimination. His video caused concern and sparked conversation. The Agenda convenes a panel to ask: Is the legislation a matter of human rights or a case of legal overreach that threatens freedom of speech?"

Takže Toronto, btw :-)

M. Prokop 29.11.2016 12:34

Re: Ano jde o kardinální problém naší doby

Jo, podle toho závěru, že o lidských právech se nediskutuje, se kdejaký trotl snaží mezi ta práva promáčknout kdejakou kravinu. O povinnostech řeč obvykle nejde.

J. Anděl 29.11.2016 12:33

Re: Není to důležitější než zrádný papež...

Vědci to přestávají považovat za poruchu osobnosti. Již zmiňovaný vzdělaný pán v pořadu uvádí, že vědci rozeznávají (necituju přesně, nepamatuju si to číslo) kolem třiceti různých stavů. Říká, že chápání, že lidská bytost je buď muž nebo žena, neodpovídá realitě.

Zatímco u poruchy osobnosti není potřeba upravit legislativu tak, aby se nemocnému žilo ve společnosti lépe (respektive potřeba to je, ale ne tak, že se ta porucha podporuje), pak pokud to považujeme za přirozený a zdravý stav, je úprava legislativy na místě. Viz homosexualita.

M. Prokop 29.11.2016 12:32

Re: Prosím, do hlavy neé! /Místo komentáře.../

Klasický příklad desinformace, použitý i při vylodění v Normandii. Profláknutému špionovi dodali pravdivé údaje.

J. Anděl 29.11.2016 12:30

Re: Ano jde o kardinální problém naší doby

V diskuzi vystupuje i právník, možná by vás to zaujalo. Správě vysvětluje, že za tyto hříchy nehrozí žádné drakonické tresty, rozhodně nehrozí vězení, spíš výzva instituci k nápravě a v nejhorším pokuta.

Což, já to chápu, ano, legislativně to obvykle nebývá tak žhavé, jak to lidé cítí, když to vidí na první pohled. Narazili jsme tu na to několikrát.

Ale bizarní excesy se dějí a je-li něco sankcionováno, a to jakkoliv, prostě to je zákonem vyňato ze svobody projevu a diskuze na to téma (zda je zákon okej nebo není) je na místě.

V pořadu se ovšem cituje i názor, že o takových věcech jako lidská práva (kam je zařazeno i právo na zájmeno dle vlastní volby) se nediskutuje.

P. Boublíková 29.11.2016 12:30

Re: Není to důležitější než zrádný papež...

Aha, mně se ta diskuse neotevřela, tak jsem četla jen to gramatické pojednání.

M. Prokop 29.11.2016 12:29

"už druhý den si pouštím Tomáše Ortela"

Následky začínají být vidět, i když, ta otázka slepice/vejce zůstává.

M. Prokop 29.11.2016 12:28

Re: Není to důležitější než zrádný papež...

Legrace to není. Ovšem vážnou věc z toho udělali ti, kdo to berou vážně. Dokud se s tím veřejně neblblo, postižení to snášeli snáze, nikdo jim nevnucoval, jak tím trpí.

J. Anděl 29.11.2016 12:26

Re: Není to důležitější než zrádný papež...

Ano, to se v USA (nebo Kanadě v tomto případě, nedával jsem stopro pozor?) stalo a mnohem rychleji.

Problém, kolem kterého se točí ta diskuze, tkví v tom, že to nějaký univerzitní profesor odmítl respektovat (a používat).

M. Prokop 29.11.2016 12:26

Re: Příznačné

Oni jsou všichni ti levičáci na jedno brdo. Sklony k diktátorství a škodění.

Když už se objeví pravicový diktátor, obvykle spíš prospěje, viz Pinochet. Ani pod Francem Španělsko nezchudlo tolik, jako státy v "péči" sockomoušů.

J. Anděl 29.11.2016 12:25

Re: Není to důležitější než zrádný papež...

No, Amerika (a Kanada) jsou v tomhle dál, a to natolik za horizontem, že tak daleko snad ani nikdy nedospějeme. Ale zkušenosti s gender studies v Evropě by nás měly varovat, že stát se může ledacos. Přičemž v češtině nejde jen o zájmena, čeština je v tomhle rafinovanější.

V té debatě jeden v oboru vzdělaný pán vysvětluje, jaký je to pro bipolárně nevyjasněnou lidskou bytost praktický problém, protože buď podstoupí většinovou zájmennou tyranii, nebo nedostane index, doklady, nemá kde bydlet a umře.

Což už není legrace, takže nepoužiju smajlík!

P. Boublíková 29.11.2016 12:24

Re: Není to důležitější než zrádný papež...

Celkem to chápu. Transgender se necítí být ani mužem-on, ani ženou-ona, ani dítětem-ono.

Je to dost nepříjemná porucha osobnosti.

P. Lepew 29.11.2016 12:24

Re: Co jinde zcenzurovali

Pane Matuško jsem dalek odsuzovat Vaše politické názory (i když šógun není můj kůň).

Ale jak můžete poslouchat tak béčkovou muziku mi jasný není. Ten Ortel je jak nějaká zábavovka co objíždí vesnice. Mizernej zpěv, mizerná hudba a texty - básničky od žáka základní školy.

M. Prokop 29.11.2016 12:23

Re: Není to důležitější než zrádný papež...

Mají-li se lidi příliš dobře, blbnou (tedy, blbnou více). Nic jiného se na to asi říci nedá.

J. Štrobl 29.11.2016 12:21

Re: Příznačné

Míním tím, že Zeman není kat, jenom blázen.

P. Lepew 29.11.2016 12:20

Ano jde o kardinální problém naší doby

ale zároveň o takový, u kterého bych se nerad unáhlil. Dejme tomu čas, neuspěchejme to, ať se to může pořádně promyslet a prodiskutovat. Navrhuji tak 500 let..

P. Boublíková 29.11.2016 12:19

Re: Není to důležitější než zrádný papež...

Je to zajímavé. Pokud se nekdo necítí být on ani ona ani ono, nechť se zavede speciální zajmeno, k tomu množné číslo, správné skloňování přídavných jmen, časování sloves( pozor na shodu v příčestí - taky by do chtělo další koncovku), jak správně uvádíte - odpovídající tvar pasiva, neměli bychom zapomínat ani na přechodníky.

Ústav pro jazyk český bude mít práci nejmíň na dvě pětiletky.

P. Lepew 29.11.2016 12:18

Re: Ta kůže z daňka, je to k něčemu?

Jako pravej Kelt by s tím neměl mít problém. Navíc Mařák je dle vlastních slov navíc taky budhista (i když teda japonskej zazenovej) a to by mělo taky pomoct (v tom Tibetu se z jačích kůží dělá úplně všechno). Jako ultraperavicovej zedník je samozřejmě zvyklej spoléhat sám na sebe - určitě to nebude jeho první kůže. A na ten puch má natrénováno z toho všeho kysání.

Myslím že jste na to kápl. On bude takhle i radši.

J. Štrobl 29.11.2016 12:18

Re: Příznačné

Ale ne. Zeman je dle mého názoru starý a duševně vyšinutý člověk.

F. Doušek 29.11.2016 12:17

Re: Co jinde zcenzurovali

A pak si dejte Lucii Vondráčkovou, taky stříbrnou. O co ta vás obohatí ....

J. Štrobl 29.11.2016 12:16

Re: Příznačné

No jo, celý život sloužil lidu. Taky je ten lid pěkně vobslouženej

(Kat a blázen).

A. Trick 29.11.2016 12:15

Re: Prosím, do hlavy neé! /Místo komentáře.../

Všechny ruské servery jsou lživé, ale pouze tento šíří pravdu!