27.5.2024 | Svátek má Valdemar


Diskuse k článku

Biden vyhrál, Trump se chce bránit

V některých státech se nadále sčítá, nicméně Joe Biden získal 273 volitelů a to je rozhodující hranice pro vstup do Bílého domu. Donald Trump je rozhodnutý zpochybnit právní cestou regulérnost voleb zvláště v oboru korespondenčních hlasů. Světoví státníci už gratulují Bidenovi. Blahopřál mu i prezident Miloš Zeman. Tato podpora - myslím tím všeobecnou podporu - je důležitá v situaci, kdy hrozí ústavní nejistota. Ta není v ničím zájmu a bohužel, v dané chvíli ji vyvolává Donald Trump.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Němec 7.11.2020 7:50

Přečtěte si ještě komentář paní Lukešové pod článkem, a pak si znovu přečtěte ten váš rozbředlej , ničím nepodloženej a vachrlatej příspěvek.

Pokud se domníváte, že argumentujete čistě a bezchybně, tak tedy ...nojono.

D. Mach 7.11.2020 7:50

Co z napsaného považujete za nadávku?

J. Urban 7.11.2020 7:49

Jiste. Toto pravo mu nikdo nebere. Jen se uz preventivne pred tim nemusi chovat jako c0c 0t. Jenze psychopat to jinak ani neumi.

D. Mach 7.11.2020 7:48

Udělal to i Trump po minulých volbách. Našlo se 108 sporných hlasů.

D. Mach 7.11.2020 7:47

Vy asi nechápete česky psaný text. Napsal jsem, že Neffova věta je obecná a nic neříkající. Co konkrétně jste si na Neffově tvrzení ověřil vy?

F. Navrátil 7.11.2020 7:47

Máte pravdu. Až na to, že Santon je kopec u Slavkova. Není tam rekreační středisko, ale při bitvě u Slavkova tam měli Francouzi pozorovatelnu a dělostřelecké šance. Nepostavili to komunističtí zloději, ale francouzští ženisté. Nejezdili tam na rekreaci ROH se svými holkami, ale kanonýři stříleli směrem na Tvarožnou, kde měla postavení koaliční vojska.

M. Džmuráň 7.11.2020 7:46

Pokud skončí volby o pár hlasů, navíc za velmi podezřelých okolností, není se čemu divit, že se "poražený" obrátí na soud a žádá prověření. Ostatně v minulosti to dělali Demokraté, nikdo je za to nekritizoval a stejně nakonec výsledky nikdy neznali (v jednom případě). U nás to nyní udělala na Vysočině vychvalovaná TOP09 a také žádná kritika.

F. Kusák 7.11.2020 7:46

Víte, zejména v humanitních vědách, o politologii ani nemluvě, se dá vhodným slovním žonglováním vyargumentovat téměř vše. To platí i o prezidentství D. Trumpa. Abychom mohli posoudit jeho vládnutí, chce to časový, ale i jiný odstup. Věci nepomůže, když budete nadávat jiným. Myslíte si, že Biden bude lepší, já si myslím, že je to přeci jen o trochu lepší volba, ale k nějakému jásotu není důvod. A pořád se tu nabízí teorie, o kterých se v poslední době diskutovalo. Uvidíme.

V. Zadák 7.11.2020 7:46

Astone, díky za pochválení Hynka Kmoníčka. Já to tvrdím furt:

Hynek Kmoníček for president!

D. Mach 7.11.2020 7:46

Bohužel nic moc konkrétního jsem se nedočetl. Navíc jsou tam Trumpovi připisovány úspěchy jeho předchůdců, jako třeba větší využití plynu nebo krakování ropy z břidlic. To se přeci děje už téměř desetiletí.

M. Němec 7.11.2020 7:43

Faltýnkův axiom.

Ale hodí se na všechny politiky.

R. Sorge 7.11.2020 7:42

Nic nevyvedl. Hofman není schopen pochopit, že Kmoníček je kariérní diplomat a ne politik.

M. Džmuráň 7.11.2020 7:42

Pokud si tato Neffova tvrzení nedokážete ověřit, je to váš problém,.

P. Boublíková 7.11.2020 7:41

Lukeš kritizoval Čechy za odmítavý postoj vůči imigrantům během evropské migrační krize v roce 2015 a také vyzdvihl multikulturní společnost ve Spojených státech, když prohlásil: „Sám žiji v zemi, kde se střetávají desítky různých kultur, desítky různých náboženství a podle mého názoru to funguje mnohem lépe tam, než tady." Wikipedie

Kromě toho žije už dlouho v emigraci a prezident by měl znát dobře své pappenheimské.

Za mě tedy Lukeš ne.

D. Mach 7.11.2020 7:40

Z Kmoníčkova vystupování jeho nafoukanost a sebestřednost stříká jak voda z hasičáku. To je naprosto nepřijatelný člověk. Lidi by rozeštvával proti sobě stejně, jako to dělá Zeman. Slyšel jsem s ním více rozhovorů, ale neudělal jsem si z nich žádný jiný dojem.

S. Ševeček 7.11.2020 7:40

cesta přes kriminál ...

M. Němec 7.11.2020 7:37

Přečtěte si dnešní Šamanovo doupě tady vedle a je to 1:1, pane Mach.

P. Boublíková 7.11.2020 7:35

Co Kmoníček vyvedl? V jeho životopise jsem nic zavrženíhodného nenašla a nějak průběžně jsem ho nesledovala.

V. Hájková 7.11.2020 7:35

Na toho magora snad ani nemá smysl reagovat ;-D

J. Matuška 7.11.2020 7:33

Ano, paní Hájková, to by byl skvělý prezident pro vás a podobně smýšlející občany. Žádný problém, v případě, že v přímých prezidentských volbách získáte nadpoloviční počet potřebných hlasů pro vašeho kandidáta.

D. Mach 7.11.2020 7:33

Volič estébáka a hradního exkomunisty kritizuje americké demokraty? Vtipné! ;-D

D. Mach 7.11.2020 7:31

"Trumpova administrativa za sebou zanechává markantní úspěchy, především v oblasti ekonomiky a zahraniční politiky."

Tuto mantru zde Neff opakuje už několik dnů, aniž by jí doložil nějakými údaji či alespoň zpřesněním, co tím myslí. Ekonomickým úspěchem asi nebude to, že snížením daní dále prohlubuje deficit financí a zadlužování státu. Pouze se nadále (do doby před koronáčem, za což Trumpa nebudeme kritizovat) vyvíjela pozitivně nezaměstnanost. Klesala, ale klesala stejně, jako klesala už za prezidenta Obamy. Trump se snažil nastavit lepší podmínky pro obchod s Čínou, ale v tomto bodě vůbec neuspěl. Zrušil připravené smlouvy o transatlantiském a transpacifickém partnerství, které by znamenaly další rozvoj obchodu. Severoamerickou smlouvu s Kanadou a Mexikem připravenou za Obamova prezidentování nejdříve shodil ze stolu, aby jí za čas oprášil, změnil několik obecných bodů a slavnostně ji schválil. Žádný markantní ekonomický úspěch tedy nevidím, ale rád se nechám poučit.

V zahraniční politice si proti sobě poštval tradiční evropské partnery s výjimkou Velké Británie, narušily se partnerské vztahy s Japonskem a Jižní Koreou. Nevyšli námluvy se severokorejským diktátorem a nikterak se nezlepšily vztahy s Čínou. Na bodě mrazu jsou vztahy s Kanadou a Mexikem, nejbližšími sousedy. Začal stavět vysokou zeď na hranici s Mexikem, ale počet migrantů zásadně neklesl a Mexiko na zeď nepřispělo ani centem. Jediným úspěchem na poslední chvíli byly dohody Izraele s některými arabskými státy regionu, na jejichž dohadování se USA podílely. Opět, kde jsou ty markantní úspěchy? Co ze svých plánů splnil?

Možná by se pan Neff neměl divit, že je Neviditelný pes řazen k dezinformačním serverům, když tu šíří takové bludy.

R. Nováček 7.11.2020 7:26

Ano,

" ... nebyl komunista jako pánové Zeman, Babiš, generál Pavel a podobní kariérističtí chytráci, kteří zabrali všechna důležitá místa v aparátu státní moci ..." tamtéž

E. Novotny 7.11.2020 7:20

Vsak jo, nikdo vam ho nebere. Doufam. :-)

R. Nováček 7.11.2020 7:19

Ano,

ale lepší byl Vámi odkaz. rozhovor Igora Lukeše na DVTV.

"Historik Vít Smetana při recenzi jeho knihy „Československo nad propastí“ kvůli chybám, omylům a metodologickým proviněním, jichž se Lukeš v knize dopustil, doporučil, aby se do budoucna věnoval historickým románům." wiki

E. Novotny 7.11.2020 7:18

krasny vinohrad a v zadnem pripae Luciferovo alter ego.'Puvodni vlastnik vinohradu byl muj stryc pravnik, jenz prave - jak jiz zde taky bylo receno, dostal smrt sekerou za to, ze s reditelem brnenske Zbrojovky prevazel za okupace generala Ingra do Polska. Vinohrad zdedil otec a po nem ja, jediny potomek.

F. De Winter 7.11.2020 7:17

Jeden americký komunista už se tu pokoušel kandidovat. S tímhle soudruhem taky běžte do brusele. :-P

M. Němec 7.11.2020 7:14

Neptej se , co může udělat tvoje vlast pro tebe. Ptej se , co můžeš udělat ty pro svou vlast. A nakonec se zeptej, kolik ti tvoje vlast za tvoje dílo může zaplatit.

Paní Hájková, to si opište. Než to strčí Matuška do archivu.

E. Novotny 7.11.2020 7:13

Kdyz mne chcete tahat donekonecna za preklep, kerych sekam bezne hafo, klidne pokracujte. I kdyz snad az takova mala duse nejste.

Kopec je muj a je to dedictvi po velmi vzacnych predcich, Puvodne na nem krome ovocnych stromu a jahodovych plantazicek byl i kradny vinohrad, na nemz mu stryc i otec pestovali docela slusne vino..Mam i plno fotek a to i k dispozici...Bylo to docela romanticky misto, odkus jsem v nedeli rano ty plachetnice dole pozorovala..Ato vino bylo fakt docela dobry..

R. Nováček 7.11.2020 7:13

Ano,

jeho alter ego