8.6.2024 | Svátek má Medard


Diskuse k článku

Bartolomějská noc na Barťáku

Za napadení paní Jacquesové bylo odvoláno vedení obvodní policie na Praze 2. To je věru pěkný výkon! Anály přehmatů naší policie sahají do hluboké minulosti obnoveného demokratického státu, vzpomeňme na Velké Přepadení Letiště v Mošnově pod vedením Jana Rumla Nekompromisního, kdy policajti ozbrojení brokovnicemi obsadili kantýnu a vyhodili do povětří špajz v naději, že tam objeví ukrytou atomovou bombu, pašovanou z Kyrgistánu do Abu Dabi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Xaver X.X. 16.5.2006 15:39

To víš, mě to nedalo... :-)

Když je venku tak nezky bouřkově zamračeno...:-)

Petr Kunetka, zlocinec 16.5.2006 15:39

Re: Re: To: Noname

Navision. Specializovana databaze pro ekonomicke aplikace, zakladni design hodne nadcasovy... Samozrejme uz nekde jinde, nez v dobe vzniku... Dava programatorovi mnohem vic moznosti kolem rizeni klicu a zpracovani, takze mezi tim, kdo umi a neumi je rozdil ve vykonu programu klidne stonasobny, ne jak na SQL - dobry ci spatny, vsechno skoro jedno ;)

A vubec, takhle to vypada na skrytou reklamu, takze toho radsi necham...

rezy 16.5.2006 15:39

Tož, právě, že já jen vzal tři poloviny z 240 V. A to NoName neodpouští.

Béďo, žádný tři poloviny, ale druhá odmocnina ze 3. Pravda je, že nominálně je teď 230V efektivní fázové napětí, to ta EU, Napětí mezi fázemi je pak:  230V x 1,732 = 398V což je těch 400V

Čumil 16.5.2006 15:38

"o těch číslech to neříká vůbec nic. "

No, to rád slyším.:-)  Osobně mám pro ten únik docela prozaické vysvětlení, které souvisí s rolí Aktuálně.cz v systému médií, ale chápu, že spekulativní dramata jsou zajímavější, jako všechno, co se vaří z vody. Protože jádro informace je nula, musí se aspoň našlehat...;-)

hodne neRath 16.5.2006 15:38

Re: Modrý ptáku, proč vynakládáš prostředky na vězení,

pojisteni platim/neplatim na zaklade SVE volby a za SVE penize - to je proti danim ponekud rozdilne

Béda, medvěd volební 16.5.2006 15:37

Re: Re: Re: Re: Re: Béďo, speciálně pro Vás,

Tož, v tom případě chudáci ti ve Vašem okolí, když jste ten puntičkář puntičkovanej. :-)

Modrý pták 16.5.2006 15:37

Ale no tak, to Tě není hodno, klást mi takové dotazy :-)))

to bych čekal před tou naší památnou debatou :-))), ale po ní :-))). Měl jsem ten dojem, že jsem Ti to vysvětlil a Ty na mě takhle :-))). Čekal bych to od jiných, ale od Tebe vážně nikoli. Zkus si ty výčitky představit jako pojištění :-)))). To je analogie jako hrom :-)))))))))))))

Béda, medvěd volební 16.5.2006 15:35

Re: Re: Re: Když nám průzkum nevyhovuje, tak je zaplacenej.

Čili, ono se pracuje třeba jen se spolehlivostí pod 90 procent a výsledek strany XY vyjde v intervalu příkladně 25 až 35 procent a agentura z toho udělá aritmetickým průměrem kýžených 30...

NoName 16.5.2006 15:34

Re: Re: Re: Béďo, speciálně pro Vás,

Jasně, tři poloviny, ještě to vynásobte pí a vydělte e, a dostanete výšku Cheospovy pyramidy v irských  stopách. A tím se definitivně potvrdí, že jste měl pravdu.:-D

NoName 16.5.2006 15:32

Re: Re: Re: cimtoje ze mam na rozvadeci v koute napis

Jsem bez vyznání, už dlouho :-/

Béda, medvěd volební 16.5.2006 15:31

Re: Re: Když nám průzkum nevyhovuje, tak je zaplacenej.

Pokud je malý vzorek, tak buďto musejí snížit spolehlivost nebo se prodlouží ten interval. Ovšem, spolehlivost 95 % je jaksi určitým standardem. Navíc, čím menší strana, tím relativně větší (exponenciálně) statistická chyba. I při poctivém průzkumu.

STEM 16.5.2006 15:31

Re: Se neptej STEMe,káliš zde porád a bez varování.

Nedáš si pokoj Voliči? Kolik tvých příbuzných momentálně ještě sedí v kriminále?

Modrý pták 16.5.2006 15:31

Čumile,

o těch číslech to neříká vůbec nic. Ten příběh je také naprosto nezajímavý. Ale ten "únik" je zajímavý :-)))), to otevírá úchvatný prostor pro "spekulace" - kdo za to co dostal, kdy, od koho (případně čí je to příbuzný) a jaký stupeň utajení museli použít. Dále se dozvíte rodinné, majetkové (a další) poměry autorů průzkumu a jejich motivy. Kromě toho se bezpochyby otevře otázka povolebních koalic a pochybnost, zda-li prezident bude nejprve mluvit s těmi z Tentoncova nebo z Tentočkova, což bude mít rozhodující vliv na nevímco. A až se tohle všechno probere, tak se objeví jiný průzkum a vše se bude opakovat, tedy pokud nepřijde nějaká jiná bomba tohoto typu.

Ivan Nový 16.5.2006 15:31

Xavere,

kulturu, kterou potřebuji si koupím a za plnou cenu, na dotovanou, kterou nepotřebuji, nepůjdu ani zadarmo. Ale obraťme tu otázku, proč by se měl někdo vyjadřovat prostředkem, na který nemá peníze?

NoName 16.5.2006 15:31

Re: Nemáte pravdu, v rámci EU je to 400 V

V síti je kde-co, dá se o tom dlouze diskutovat, jisté je, že 360 to nominálně nebylo nikdy.

rezy 16.5.2006 15:30

od té doby co se musí průzkumy dávat ke schválení

do lihového domu přestávají býti zajímavými. Je to jen o tom, vydat taková čísla, která většina populace ješte sežere. Jak jsem kouknul na graf, co ubral Paroubek zelenejm to si připsal na účet. R^

NoName 16.5.2006 15:29

Re: To: Noname

Neříkejte, že používáte Btrieve :-D Teď se to jmenuje Pervasive nebo tak nějak ...

Béda, medvěd volební 16.5.2006 15:28

Re: Re: Béďo, speciálně pro Vás,

Tož, právě, že já jen vzal tři poloviny z 240 V. A to NoName neodpouští. :-)

STEM 16.5.2006 15:27

Re: Před chvilkou utekly ze stemu další šokující informace. Má v tom prsty nějaký naTvrdlý mamager

A médiím podle zásluh v pořadí poskytla  Jurova PSB:-D

NoName 16.5.2006 15:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kajan je chudak

Nepamatujete, protože Honza TM se přiřítil týden před Vámi... Jeden víkend jsme strávili vyjasňováním si stanovisk a postojů ... Klidně si to vyhledejte v historii diskuzí..

Xaver X.X. 16.5.2006 15:26

Modrý ptáku, proč vynakládáš prostředky na vězení,

když ho s největší pravděpodobností nebudeš potřebovat? Proč vynakládáš prostředky na vládu, když nemáš tu, kterou bys chtěl? Platíš si kupř. pojištění? A co když ho vůbec nebudeš potřebovat? Obávám se, že tento problém až tak černobílý není.

P.S. A výčitky svědomí jsem si dal letos do nákladů! :-)

STEM 16.5.2006 15:25

Re: Re: Re: Re: MF Dnes

To říká Čumile pouze to, že dokud ta čísla nejsou potvrzena, tak si je mohl přihrát do mediálního kolečka  klidně sám i  Vyslaný jura- viz...vrtěti psem

Petr Kunetka, zlocinec 16.5.2006 15:25

To: Noname

Je to nativni a relativne malo znama databaze, takze zadny INSERT UPDATE DELETE ;).

Stredocech 16.5.2006 15:24

Nemáte pravdu, v rámci EU je to 400 V

a v síti není 220 V ale 230 V. Alespoň nominálně. Nevím nakolik dnes napětí ve špičkách poklesne, v minulosti to bylo klidně i 180 V místo 200V. Dokonce si lidé podle toho přepínali napětí na vstupním transformátoru rozhlasových přijímačů (elektronkových, samozřejmě, tam byly opravdu někdy možnosti 110V, 120 V, 180V, 200V 220 V, 240 V).

NoName 16.5.2006 15:24

Re: Re: Re: Re: Béďo, speciálně pro Vás,

Já jsem na ZVS nebyl :-D

Béda, medvěd volební 16.5.2006 15:23

Re: Re: Re: Re: Re: Béďo, speciálně pro Vás,

Jo, budu muset proštudovat ty spontánní fáze se spontánním napětím. :-)

Volič 16.5.2006 15:22

Zajímavé,Modrý pták je nick nebo to máte v občance? :-)

Jacques - Kajan Exterminator 16.5.2006 15:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kajan je chudak

Ja nic nevykladam o slusnosti. O tom vykladate vy a jini vejlupkove. Zarny priklad je Honza TM - prestoze krome apelaci jako komunisticke prase, rude hovado, etc. se tezko zmuze na neco jineho, pozaduje aby mu clovek vykal a kdyz to nedela - ze zrejmeho duvodu - je neslusny. Nepamatuji se ze byste se kdy ohradil proti nemu.

Co se tyce nasich predchozich debat, ja si zase pamatuji ze jste ohnive argumentoval pro repatriaci romu prestoze jste nemel zadne tuseni co repatriace znamena. Nekdy si pripadam ze diskuze s vami je jako diskurz s jistym Jirkou ktery na moji vetu ze je jeho prerogativ si myslet co chce odpovedel "to si nemyslim", to jest ze po vetsinu casu nejen ze nerozumite nebo se nesnazite rozumet obsahu, ale dela vam potiz i rozumet jednotlivym slovum...

Dežo Demeter 16.5.2006 15:20

Před chvilkou utekly ze stemu další šokující informace. Má v tom prsty nějaký naTvrdlý mamager

Agentura NaTvrdlí provedla průzkum se šokujícím závěrem.

Na otázku - koho budete volit? Odpovědělo přibližně 2.500 lidí takto:

ČSSD - 55%, KSČM - 25%,  KSČ - 8%, Brežněva - 6%,  ODS - 6%,

Průzkum byl dělán výhradně mezi členy ČSSD;-D;-D;-D

Béda, medvěd volební 16.5.2006 15:20

Re: Re: Re: Béďo, speciálně pro Vás,

Teda, Vy ste musel na ZVS mít vždy z "komínků" od supráků za 5 (tedy civilních za jedna). R^