19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

Babiš se distancoval od Okamury

Před týdnem jsem tu prorokoval, že se Babiš bude muset odříznout od Okamury. Vedla mě k tomu prostá logika, ta zřejmě chybí všem těm, kdo se i před tím týdnem zalykali nadšením nad tím, jak si ANO musí nutně padnout do náručí s komunisty a okamurovci. Realita je jinde.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Brzák 8.2.2018 14:20

Re: Jaký?

On Trump koná proto, že jako prezident v prezidentském systému konat může. Zeman konat nemá co - v našem systému. Je však na úvaze, jestli bychom si jeho konání měli přát... Z mého pohledu jsme prezidentskou funkci měli zrušit rovnou po sametovce.

M. Prokop 8.2.2018 14:28

Re: Jaký?

Ptal se na rozdíl, odpověděl jsem. Rozdíly v politických systémech pochopitelně znám. A taky pamatuji dobu Zemana premiéra. Ani tehdy z něj moc užitku nepošlo.

S tím zrušením po plyšáku - tehdejší rozdělení činnosti bylo ideální. Nějaká funkce pro Havla byla třeba, za zásluhy. Takže, jako president dramatik, filosof, ikonka pro svět bez reálné moci byl ideální a práci zastal Klaus. Škoda, že to dlouho nevydrželo. Ale na takové obsazení je náš systém "ušit".

A. Trick 8.2.2018 12:35

Re: Tato slova

Až pan Kysela shledá porušení Ústavy jistě podá ústavní žalobu, není-liž pravda?

P. Jirkovský 8.2.2018 12:49

Re: Tato slova

Proč by to měl, probůh, dělat? A navíc není aktivně legitimovanej.

A. Trick 8.2.2018 12:56

Re: Tato slova

Aby Lenghornka a Jirkovský byli spokojeni.

P. Jirkovský 8.2.2018 13:07

Re: Tato slova

Evidentně jste nic nepochopil, tak znovu a jinak: Kysela je ústavní právník, ale to neznamená, že má od ústavy klíče. A dále, pro podání ústavní stížnosti platí přesná pravidla, jedno z nich je, že vymezuje to, v čem a kdy je ústavní stížnost přípustná. Obecně: jsou to případy, kdy osoba v něčem spatřuje porušení svých ústavou zaručených práv a vyčerpal všechny ostatní procesní možnosti.

J. Václavíková 8.2.2018 13:14

Re: Tato slova

Četl jste Přibáně, co říká na náš vývoj po volbách?

P. Jirkovský 8.2.2018 13:19

Re: Tato slova

Jo, četl. Je to mimořádně chytrej chlap. Ale už jsem taky čet jeho slova překroucený, taky že je to eurohurvajz (to nevím co je, třeba je to kladný hodnocení) a podobně.

J. Václavíková 8.2.2018 13:28

Re: Tato slova

Kdo není překrucován, jako by ani nebyl :-)

M. Prokop 8.2.2018 13:53

Re: Tato slova

Chytrej jo, ale moudrý bohužel ne. Jinak by viděl, že jeho milovanou EUnii "vovinuly nějaký mraky". A to tak, že zevnitř.

A. Trick 8.2.2018 13:20

Re: Tato slova

Si myslíte, že to nevím? Napsal jsem to zjednodušeně aby to mohla vstřebat i milá paní.

Lepte se dál, já Vás ustojím a argumenty a najdu vždy.

M. Prokop 8.2.2018 13:51

Re: Tato slova

Stejně nepochopí.

F. Šimek 8.2.2018 14:07

Re: Tato slova

383-ty víš howno ! Jooo- to když v r68 vychátely ZPRÁVY, tak 383 byla pionýrka a řvala- VŽDY PŘIPRAVEN....""""----ˇˇˇˇ// !!!

J. Kanioková 8.2.2018 12:22

Perfektní esej - Globální kvalita

Demokracie pro pohodlí, ne volba: proč je východní Evropa odlišná - http://glineq.blogspot.cz/2017/12/democracy-of-convenience-not-of-choice.html

T. Kohout 8.2.2018 12:21

kdo to "spustil"?

Zvláštní. Pan autor se jistě považuje za racionálního člověka, tak jeho sebehodnocení vždy vypadá. Jak tedy může soustavně podporovat tu anoistickou tezi, že akce proti Babišovi rozpoutala ČSSD? Pokud "law enforcement agencies" našly nějaké kostlivce v babišovsko-faltýnovské skříni, měly snad běžet za Sobotkou, zda jim požehná či nepožehná další postup? Různí lidé často o naší zemi mluví jako o "postkomunistické" a to by opravdu bylo hodně "komunistické", kdyby o tom, zda se spustí nějaké řízení rozhodovaly "pětky" či "trojky" jakýchsi tajemníků. To si opravdu myslíte vážně, že to byl Sobotka (či "chovancova policie" = téměř jako "zemanova policie, znajíc vztahy obou pánů) kdo to "spustil"?

M. Prokop 8.2.2018 12:22

Re: kdo to "spustil"?

Nic není tak černobílé ....

Nějakou akci lze zajisté "přikrmit" i "utlumit".

P. Jirkovský 8.2.2018 13:13

Re: kdo to "spustil"?

Já teda nic o tom nevím, ale pokud je pravda, že stíhání AB&kolektivu spustil anonym, tak je docela možný, že to vzniklo v Lihovým domě. Ve skoro každý starý partaji se najdou pazdráti, kterej to problém nedělá. No a pak stačí čas vod času v TV utrousit nějakou vhodnou poznámku a už frčí debata. Osobně jsem přesvědčenej, že o protiprávní jednání výše uvedenejch šlo.

J. Václavíková 8.2.2018 13:32

Re: kdo to "spustil"?

Není tohle právě kýženým efektem střídání politických stran u moci, aby bylo poukazováno na případné levárny protistrany? Se zametáním pod koberec jsme měli dost neblahých zkušeností během oposmlouvy.

M. Prokop 8.2.2018 13:54

Re: kdo to "spustil"?

Údajně ten anonym byl od Vagenknechta.

M. Franková 8.2.2018 12:20

Kdo umí číst

a má chvilku -

http://www.zwittau.cz/WEB/lety.htm

Nechám bez komentáře. Nechť si čtenář udělá názor sám.

M. Prokop 8.2.2018 12:21

Re: Kdo umí číst

Už jsem dával níže. I můj názor to potvrdilo.

J. Lehký 8.2.2018 12:05

Antikvariát V.K...!

Institut V.K., to zní přímo vědecky, ale je to spíš antikvariát spisů V.Klause..!

T. Kohout 8.2.2018 12:24

Re: Antikvariát V.K...!

Ty spisy se posléze prodávají v Levných knihách za bratru 2-5 Kč. Nic proti Levným knihám, je to úžasný podnik. Ale byl-li bych Václavem Klausem tak to snad za tu cenu vykoupím sám, abych neměl tu ostudu.

NB - Babišovy spisky tam byly zadarmo. Na vysokých hromadách.

M. Prokop 8.2.2018 13:57

Re: Antikvariát V.K...!

Koupil jsem tam třeba Stanisława Lema, taky má ostudu?

V. Hájková 8.2.2018 11:56

HNUS

tak toto přinesl do naši politiky ODPORNÝ FÍZL BUREŠ

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/to-nechcete-zazit-dve-a-pul-hodiny-na-urade-a-dozvite-se-nevim-neznam-vyjadrim-se-do-30-dnu-42450?dop-ab-variant=&seq-no=1&source=hp

V. Novák 8.2.2018 11:58

Re: HNUS

Ale ne - vy jste sem přece vlezla sama...

Oknem, když vás dveřmi vyhodili.

V. Hájková 8.2.2018 12:01

Re: HNUS

To jako má být reakce na doporučené video?? :-)))))) Ale není se čemu divit u duševního potrata :-))))))))))

V. Novák 8.2.2018 13:09

Re: HNUS

Ne, to má být reakce na jednu karlovarskou pavlačovou bojovnici, za jejíž chování by se i pověstný řeznický pes styděl.

Ale zcela zapadáte mezi ty noblesní...

V. Čermák 8.2.2018 11:59

Re: HNUS

No odporný, ale důchod dává lepší než milovaný Kalousek, co?

M. Prokop 8.2.2018 12:05

Re: HNUS

Má prostě štěstí, že se dostal ke korytu v době růstu. Kalousek to tak jednoduché neměl.