6.7.2024 | Den upálení mistra Jana Husa


Diskuse k článku

Babiš? Ne. Všichni pryč!

V šachu se hráči může stát, že má pro příští tah na vybranou, zdali mu protivník sebere dámu nebo věž. Může se to stát, ale není to známka velmistrovské geniality, když se to stane. Je to takový tah koně za ocasem. Bohuslav Sobotka se ocitl v obdobné situaci na politické šachovnici. Ať udělá co udělá, nemůže neudělat chybu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 2.5.2017 22:36

Re: ČT 24

Zbytečné otázky jsou zbytečné! (Cimrman J.) :-):-):-)

M. Prokop 2.5.2017 22:51

Re: ČT 24

To by také dostali pomrd.

I. Procházková 2.5.2017 23:53

Re: ČT 24

David Borek v Událostech, komentářích se ho snažil usměrnit, ale dalo to dost práce, Babiš se pěkně rozčilil (tak, že občas přecházel do slovenštiny). Vším jsou vinni Kalousek, Sobotka a Chovanec, on sám je čistý jak lilie. Dluhopisy jsou prý legální, vymyslel je přece Kalousek. Sice zapomněl zmínit Čapí hnízdo, ale kdo by se takovou maličkostí zabýval, ne? Fakt je dost nebezpečný a jestli ho "kobliháři" budou zase volit, pánbůh s námi! ;-(

M. Mařák 2.5.2017 22:04

Pane Vandasi, je to tak půl na půl,

řekl bych. Myslím si, že to bude velmi těsné. Extrémní levice (Mélenchonovci), kašlou na volby (2/3), část bude volit Macrona, část Le Pen. Jim jde stejně jen o revoluci a VI. republiku, počkají si na parlamentní volby. Čím větší bordel, tím lépe pro ně, Le Pen by jim snad i ze strategického hlediska vyhovovala lépe. Republikánská pravice, tady a teď zejména senioři a skoro senioři, prostě staroba mého typu až nadhrobáci, ---- těžko říct.

Je možné, že to Le Pen dá. Jsem zvědavý na zítřejší TV debatu, ale pokud nikdo z nich neudělá nějakou opravdu hrubou chybu, nemyslím si, že to něco změní. Výhodu v ní má podle mne Le Pen, neboť je zkušenější.

Fakt nevím, těžko říct, uvidíme v neděli večer.

P. Vandas 2.5.2017 22:14

Re: Pane Vandasi, je to tak půl na půl,

Poslechl jsem si několikrát Macrona a musím uznat, že je to brilantní řečník. Mám z něj pocit, že je takový umělý. Podíval jsem se i na vystoupení Le Pen a to, co říká je mi bližší a i reálnější. Netuším, proč jí stále nasazují čertovské rohy. Mluví naprosto racionálně a vůbec ne extemisticky. To spíše Macron mi připomíná svým zápalem Goebbelse.

S těmi prognózami se držím zpátky, neb vůbec neumím odhadnout, kdo vlastně přijde volit. Jsem si jist, že i ten hlasitý pokřik odpůrců Le Pen, je jen taková pěna a , že skuteční voliči se spíše ostýchají přihlásit se v průzkumech k tomu, že to Le Pen hodí. :-):-):-)

M. Mařák 2.5.2017 22:26

Re: Pane Vandasi, je to tak půl na půl,

Je mnohem sofistikovanější než její fotr, řekl bych, že takřka nedělá chyby. O to je nebezpečnější, mnohem méně to viditelně hrotí, dává si bacha na každé slovo....

Lidi ze strany a tvrdé jádro jsou stejní. Le Pen se s tím nesere, je tvrdý a brutální. Jeho dcera je jako kobra, pomalu se vlní a zálibně syčí, uspí Vás a je hotovo.

Uvidíme v neděli, dobrou.

P. Vandas 2.5.2017 22:29

Re: Pane Vandasi, je to tak půl na půl,

Dobrou, pane Mařáku. :-):-):-)

Z. Čábelka 2.5.2017 22:16

Re: Pane Vandasi, je to tak půl na půl,

Pardon, že se vtírám ale díky za informace i nadhled. To se cení. :o)

K. Němec 2.5.2017 22:21

Re: Pane Vandasi, je to tak půl na půl,

Pane Mařáku a když Macron bude prezident, dá taky v tom svém hnutí někoho dohromady do parlamentních voleb nebo bude jen takový osamocený prezidentský kůl v plotě?

P. Vandas 2.5.2017 22:32

Re: Pane Vandasi, je to tak půl na půl,

V dnešním postmoderním politickém kvasu stačí, aby sehnal tolik lidí, aby obsadil kandidátky a stranu k ničemu nepotřebuje. Dnes jsou strany koulí na noze a vše jen brzdí a rozmělňují. Změny se dají provést pouze s krátkodobým a nahodilým uskupením osob vedených společným zájmem , dostat se k moci. :-):-):-)

K. Němec 2.5.2017 22:45

Re: Pane Vandasi, je to tak půl na půl,

Já vím, že ve Francii mají poněkud jiný systém vlády, ale nevidím nikoho, koho by mohl dát k dispozici a přeci jen - nějakou podporu potřebovat bude.

M. Prokop 2.5.2017 22:52

Re: Pane Vandasi, je to tak půl na půl,

Jo, to jsem taky zvědavej.

Chce to jednak lidi, druhak přece jenom nějakou tu strukturu pro ně.

P. Vandas 2.5.2017 22:54

Re: Pane Vandasi, je to tak půl na půl,

Všichni ti poražení Fillonové a Hamonové, co přispěchali s podporou, ještě než sečetli hlasy se třesou na konstruktivní spolupráci. :-):-):-)

M. Prokop 2.5.2017 22:56

Re: Pane Vandasi, je to tak půl na půl,

Jo, možná. Jenže, pokud Macron a jeho dost nová strana nezaberou v parlamentních volbách, tak je ten třas zase pustí.

P. Vandas 2.5.2017 23:03

Re: Pane Vandasi, je to tak půl na půl,

Pokud. :-):-):-)

K. Němec 2.5.2017 23:21

Re: Pane Vandasi, je to tak půl na půl,

No, spíš ho budou mít v hrsti, což? :-)

L. Kolman 2.5.2017 22:03

Já jsem za to rád

V Sýrii nějak mrtvo, teda teď spíš živo, páč se nebombarduje, ještě víc na východ to jde taky jaksi do vytracena, o čem bysme tady diskutovali? A televize má taky žně, budou prémie.

M. Prokop 2.5.2017 22:11

Re: Já jsem za to rád

A jste tomu rád, nebo za to vděčen, oni češtinče?

L. Kolman 2.5.2017 22:22

Re: Já jsem za to rád

Já nevím, co jste vy, ale já jsem rád, že je opět veselo. Smutna už bylo dost.

P. Rajman 2.5.2017 22:01

Sobotka zkomplikoval život

jak Babišovi, tak Zemanovi.Jsem upřímě zvědav, k jakému řešení oba pánové po zítřejší poradě dojdou. Že by opravdu nakonec v Moskvě věděli lépe než v Praze, co se stane.

P. Vandas 2.5.2017 22:07

Re: Sobotka zkomplikoval život

Nic nikomu nezkomplikoval, Babišovi už vůbec ne, tomu naopak ulehčil. Sobotka hodil flintu do žita a Vám se jeví, jako pašák. Asi sledujeme každý jinou frašku. :-):-):-)

M. Prokop 2.5.2017 22:15

Re: Sobotka zkomplikoval život

Tady bych trochu polemizoval. Minimálně učunil něco nepříliš očekávaného. Bureš byl úplně vedle, což ovšem může být i způsob zapůsobení na jeho voliče.

Dluhoslav není pašák, ale trochu rozhýbal dění. K čímu užitku, to se uvidí. Minimálně bude muset Zeman uvažovat, zda si nasrat voliče Dluhoslava nebo Bureše. Druhých je více, ale potřebovat bude oboje.

P. Rajman 2.5.2017 22:19

Re: Sobotka zkomplikoval život

Patrně ano. Vnímám politiku (pokud nevyústí v otevřenou válku nebo represivní režim) víc jako divadlo, kde se nakonec všichni ukloní než jako fandovsky slepou víru v bezpodmínečné a konečné vítězství "toho svého". Co vy?

P. Vandas 2.5.2017 22:28

Re: Sobotka zkomplikoval život

Já, v každém případku. Politiku sleduji a komentuji velmi rád, jako jiní rádi sledují třeba fotbal. Nepřikládám jí životní důležitost. Jsou důležitější věci pro život, než je politika. :-):-):-)

L. Kolman 2.5.2017 21:50

Vandasu, nemrzí vás,

že Trumpeta na vás kašle a chce kamarádit s Kimem? Asi se k němu nedoneslo, že máte doma americký prapor, vítal jste dragouny a celou předvolební dobu jste se za něho bil jako dvouocasý lev.

J. Kombercová 2.5.2017 21:53

Re: Vandasu, nemrzí vás,

Jasně. Ještě před proběhnutím voleb byl Trump velkým přítelem Putina.

J. Kombercová 2.5.2017 21:54

Re: Vandasu, nemrzí vás,

...to je takový trumpovský způsob diplomacie. :)

M. Prokop 2.5.2017 21:57

Re: Vandasu, nemrzí vás,

Přiznávám bez mučení, že jsem zvědav na výsledky. Ty Obamovo nebyly nic moc.

J. Kombercová 2.5.2017 22:06

Re: Vandasu, nemrzí vás,

Jako že zkusit na zloprda jinou taktiku?

M. Prokop 2.5.2017 22:17

Re: Vandasu, nemrzí vás,

Minimálně taktika nebavit se se zloprdem nepřinesla lautr nic užitečného. Zloprd zlobí stále více.

Možná taktika stylem "bavíme se a budeš-li zlobit, dostaneš na držku" přinese více. Fakt to nejsem schopen odhadnout či posoudit.