1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Babiš na cestách

Jak už to ani jinak býti nemůže, mise Andreje Babiše do Itálie a na Maltu se okamžitě stala předmětem posměchu. Jde o populistické gesto načasované před volbami na efekt, nikoli k užitku. Nicméně jeden fakt zůstává nepopíratelným faktem, že Andrej Babiš je schopen do té Itálie a na Maltu jet a bavit se tam s partnery jako rovný s rovnými.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 29.8.2018 13:33

Re: Kdo zradil jednou, zradí vždycky (Čapek)

Dnes nějak nejste ve formě a vypadáváte z role Anděla.

J. Kombercová 29.8.2018 13:32

Re: Výstava kosmonautiky v Brňe

Tak jo. Ten uvezete. (Smajlík už nedávám, nic se nemá přehánět.)

M. Varadinková 29.8.2018 13:32

Re: V Čechách

Ufff, samozřejmě 83% (100-17=83).

J. Kombercová 29.8.2018 13:31

Re: No

...jako že by mohlo být hůř? Vždycky může. :)

S. Lazárek 29.8.2018 13:30

Re: Výstava kosmonautiky v Brňe

Cca centimetr na dva, jeden si vezu dom....:-)

M. Varadinková 29.8.2018 13:30

Re: V Čechách

Ale on přece neobviňuje kdekoho, reaguje na příspěvek, ve kterém ta zloba, zášť a nenávist (ke komunistům, potažmo k Babišovi) opravdu přítomna je. O tom, co si myslí o 93% procentech, co nevolili Babiše, přece on nic nepíše.

P. Aron 29.8.2018 13:30

Pane Neffe naprosto souhlasím

s tím co píšete. Andreje Babiše moc nemusím, ale tady se chová správně. Zda mu to vydrží nevím, mohu jen doufat.

J. Kombercová 29.8.2018 13:30

Re: Výstava kosmonautiky v Brňe

Jo? Jak velký? :)

I. Kellner 29.8.2018 13:26

Re: Kdo zradil jednou, zradí vždycky (Čapek)

To ano, však i Berka se o sobě něco dozví..-)

J. Anděl 29.8.2018 13:24

Re: Kdo zradil jednou, zradí vždycky (Čapek)

Nikoliv, reagoval jsem na pochybný titulek. Lze použít na každého politického oponenta.

J. Anděl 29.8.2018 13:20

Re: V Čechách

Podle mě pan Čermák neprávem kdekoho obviňuje z nenávisti, zloby a zášti. Ať se vyjádří sám.

K vám jsem neodklonil, obrátila jste to k sobě sama (já ho taky nevolila a mě neobviňuje).

M. Varadinková 29.8.2018 13:20

Re: Kdo zradil jednou, zradí vždycky (Čapek)

Četl jste vůbec ten článek? Ten článek přece vůbec není o kádrování a nimrání se v minulosti, ale o tom, co dělá/nedělá (říká/neříká) ten generál teď.

Ten článek připomíná (citací ze základní smlouvy NATO) to, co nám tento generál (a spolu s dalšími) neříká, protože se to do současné propagandy nehodí.

S. Lazárek 29.8.2018 13:16

Výstava kosmonautiky v Brňe

Moc pěkná, doporučuju i meteorit se tam dá koupit.....:-)

H. Omar 29.8.2018 13:14

Re: Kdo zradil jednou, zradí vždycky (Čapek)

No vždyť kolaborujete pořád.

M. Varadinková 29.8.2018 13:14

Re: Pro Milenu Varadínkovou

Aha, takže jakási zhrzenost, že Vám nezveřejnili článek.

Ale i tak byste tu mohl aspoň stručně naznačit to podstatné.

J. Anděl 29.8.2018 13:12

Re: Kdo zradil jednou, zradí vždycky (Čapek)

Někdo takto soudí Babiše a hned je oheň na střeše, že prý kádrování, nimrání se v minulosti a tak.

M. Varadinková 29.8.2018 13:11

Re: V Čechách

Já přece Babiše kritizuji (třeba za to, že vzal do vlády socany a ne Okamuru a že těm socanům příliš ustupuje), ale nemám potřebu ho kritizovat nenávistně a v jednom kuse. To už je taková moje vlastnost, že když na někoho pořádá smečka hon, tak mám tendenci se ho zastat bez ohledu na to, že to není žádný můj favorit.

Ale to jste odklonil od pana Čermáka ke mně. Podle mne jste ho nařknul neprávem, že všechny mimo těch 17% obviňuje z nenávisti, zloby a zášti.

H. Omar 29.8.2018 13:10

Re: Tak se prej kraje nenechají vydírat dopravci -

Jistě a koleje by zmizely. :)))

H. Omar 29.8.2018 13:10

Re: No

Zřejmě máte malou představivost....

K. Berka 29.8.2018 13:10

Kdo zradil jednou, zradí vždycky (Čapek)

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/schneider-negramotny-nebo-prolhany-general/

M. Pivoda 29.8.2018 13:08

Pro Milenu Varadínkovou

To, co považuji za podstatné pro budoucnost jsem poslal Ondřeji Neffovi v tento den: Aug 7, 2018, 10:13 PM. Možná, že se dočkáte, možná že ne.

V. Novák 29.8.2018 13:02

Re: Syřan, který pobodal Němku nechápe

To nejde - v Sýrii by mu Zlý Asad mohl ublížit!

M. Varadinková 29.8.2018 13:02

Re: Jakou roli vůči Čechům hraje komentátor Aston?

Tak proč nám to podstatné nesdělíte Vy? Takový dlouhý příspěvek, a nic podstatného pro naši budoucnost v něm nevidím.

J. Anděl 29.8.2018 13:00

Optimisticky motivovat je dobré

Pozitivně motivovat ano, zůstat nohama na zemi je nutné taky (tedy nikoliv přikrášlovat pravdu, zamlčovat).

Je rozdíl, když talentovanému zpěvákovi řeknete, že určitě v soutěži zvítězí, a když to ze slabosti tvrdíte někomu fakt špatnému, a jeho mizerný výkon hodnotíte "srdíčkem" jako krásný.

Ovšem i mizerného zpěváka lze motivovat pozitivně, třeba mu pochválit, že peče skvělé stejky, pokud je peče :-).

J. Pospíšil 29.8.2018 12:59

Re: Není třetí cesty

Vždyť islám to říká jasně.

Svět míru je tam, kde vládne. Svět války je tam, kde dosud nevládne, ale vládnout bude, po džihádu všemi prostředky.

Takže všichni, křesťané i ateisti jsou v tom namočení stejně. Buď se ubrání nebo budou podrobeni, zabiti nebo islamizovaní. Když to nevezmou vážně, co jim islám dává písemně.

V. Novák 29.8.2018 12:52

Re: Za dva mrtvé na silnici

To vypadá leckterý auto jako šrot...

S. Donát 29.8.2018 12:50

Re: Jakou roli vůči Čechům hraje komentátor Aston?

Jojo, každej morální argument musí být materiálně vyfutrovanej (Jan Werich, Těžká Barbora).

Ten poslední odstavec je dle mého pitomost.

V. Pavelka 29.8.2018 12:49

No

Nedokážu si představit někoho s těch houpacích konů jiných stran na místě Babiše, to by byl chaos.

J. Anděl 29.8.2018 12:45

Re: V Čechách

To máte pravdu, vy pana Babiše myslím nijak nekritizujete. Jestli se pletu, tak se omlouvám.

M. Pivoda 29.8.2018 12:39

Jakou roli vůči Čechům hraje komentátor Aston?

Ondřej Neff (Aston) zakončil takto: "... hraje roli toho dítěte z Andersenovy pohádky, který panstvu říká do očí nepříjemnou pravdu."

Nechce se mi zde řešit případ Andreje Babiše, který jako premiér dnes už cosi dělat musí, protože byl zvolen a prezidentem jmenován. A to, že někam jel něco nepříjemného sdělit je lepší pro něj i pro Česko, než kdyby nikam nejel a mlčel.

Mne tíží toto: Do jaké míry je třeba národ optimisticky motivovat do budoucnosti (tzn. zkrášlovat realitu nebo alespoń o vážných problémech mlčet) a do jaké míry je třeba říkat pravdu o skutečném stavu věcí. A říkat to nejen "vrchnosti" (v době prověrek), ale i kolegům občanům?

Přibližně před 50 lety nějaký český právník mezinárodního práva na přímý dotaz odpověděl, že k tomu, aby sovětská spojenecká vojska Československo opustila, bude třeba alespoň 4 dalších let. Dnes víme, že to trvalo podstatně delší dobu (než 4 roky), ale jsem rád, že ten právník tehdy našel odvahu říci českému národu, že to nebude do týdne, jak někteří naivní občané očekávali. Protože jsme přece byli v právu my. Ten právník také dodal, že právo existuje jen tehdy, když je podloženo mocí a nikoliv jen napsáno na papíře.

Neviditelný pes sice štěká (tak, jak to má v popisu práce od svého zrození), ale výběrem článků NP nesděluje českým občanům to podstatné pro jejich budoucnost - tedy delší než cca jeden měsíc dopředu.