2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Babiš bude

Přinejmenším bude jmenován premiérem, děj se co děj, i kdyby dráteníci padali. Oznámil to Miloš Zeman na Žofínském fóru, kde také prozradil, že Ferdinand Peroutka byl antisemita, přestože se článek Hitler gentleman nepodařilo najít.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schořík 24.5.2018 23:04

Re: Vůbec nevím, o čem to

Zapomínáte na bioděti a také děti ze soukromých školek pochybného typu. V prvních třídách to byl skutečně velký problém. Třeba bylo nějaké lepší řešení, ale i tohle funguje.

M. Prokop 24.5.2018 23:59

Re: Vůbec nevím, o čem to

Nejsem sociální inženýr, nic víc v tom není.

J. Schořík 25.5.2018 0:24

Re: Vůbec nevím, o čem to

Já rozumím. Jen nevím jestli bylo nějaké lepší řešení. Nevidím do toho..

M. Mařák 24.5.2018 21:57

Re: Vůbec nevím, o čem to

Špatně jsem to napsal, když je dítě ve školce, není to povinná školní docházka, nemusíte je tam dávat pořád.

Školka tady samozřejmě povinná není.

J. Fialová 24.5.2018 21:48

Re: Vůbec nevím, o čem to

Teď koukám - jestli Nova nekecá, tak ve Francii se pitomí ještě víc. E. Macron oznámil, že děti budou povinně navštěvovat mateřské školy už od tří let. Od září 2019.

http://tn.nova.cz/clanek/francie-zavede-povinnou-skolni-dochazku-pro-deti-od-tri-let.html

M. Prokop 24.5.2018 21:53

Re: Vůbec nevím, o čem to

A už je to tu ...

Huxley. Macron "liberál". :-P

M. Mařák 24.5.2018 21:33

Re: Vůbec nevím, o čem to

Nic o tom nevím, sorry.

I. Kellner 24.5.2018 21:32

Re: Vůbec nevím, o čem to

Proboha a vy zde..? -)

M. Mařák 24.5.2018 21:39

Re: Vůbec nevím, o čem to

Fayzbuk, tvít a podobně nepoužívám a neotvírám, ani Google, ani Windows a celý ten Microsoft. Stačí mně mail a telefonní číslo. Tady "řádím", to jo, ale v režimu bez reklam NoScript a podobně, nikdo není dokonalý.

J. Matuška 24.5.2018 21:07