25.6.2024 | Svátek má Ivan


Diskuse k článku

Atmosféra houstne

Tři rakouští politici veřejně diskutovali minulý týden o budoucnosti EU, dva lidovci, Othmar Karas a Reinhold Lopatka, a jeden sociální demokrat Jorg Leichtfried. Pan Lopatka měl za to, že země visegrádské čtyřky jsou zbloudilé, ale je možno jim napravit hlavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Semrád 2.2.2018 9:55

Re: A není ten důvod jiný?

Též by mě to zajímalo. Svým nadšením připomínali pikarty, či adamity u Loučeně.

M. Prokop 2.2.2018 10:06

Re: A není ten důvod jiný?

Spíš recesi, ale vy zřejmě každou srandu kolem EU berete smrtedlně vážně. O komunismu se také nesmělo žertovat.

A. Trick 2.2.2018 10:39

Re: A není ten důvod jiný?

Sice se snažíte, ale tohle neožvaníte.

M. Prokop 2.2.2018 9:18

Re: A není ten důvod jiný?

Itálie ovládala Evropu tak někdy do třetího století. Německo jen část a ani ne celé století, Francie celou Evropu chvilku za Napoleona, Rakousko sice dlouho, ale vždy jen část. Ti Přemyslovci se do toho míchali taky dost krátce. Máte v tom dost hockey. :-P

J. Venc 2.2.2018 8:57

Tak snad by recipročně, měl proběhnouti i nějaký

ten diskurs mezi dejme tomu dvěma okamuristy s komunistou. Anebo obráceně. Bychom se taktéž pobavili, ne?

V Rakousku a jinde patrně nikoli, nezajímalo by je to.

Dnes podivuhodný výběr "tématu", Astone.

:-)

M. Prokop 2.2.2018 9:23

Re: Tak snad by recipročně, měl proběhnouti i nějaký

Lidovci v Rakousích jsou vládní strana (jestli jsou to stejná paka jako ti místní, těžko říci), socdemák momentálně sice není z vládní strany, ale těžko ji brát jako extrémní či protisystémovou.

Takže vaše přirovnání je mimo. Z neznalosti, nebo schválně?

J. Venc 2.2.2018 9:26

Re: Tak snad by recipročně, měl proběhnouti i nějaký

Naprosto vědomě a úmyslně. Pointa jest v tom, že i my máme/měli jsme bezpočet podobných lunatiků. A vcelku pochybuji, že by se jejich diskursem zabýval i někdo "venku". O ničem jiném to není.

:-)

M. Prokop 2.2.2018 9:30

Re: Tak snad by recipročně, měl proběhnouti i nějaký

Jistěže máme, ale je rozdíl, když blbnou opoziční poslanci, než když blbnou vládní.

Zajímat se o dění u sousedů není od věci.

J. Venc 2.2.2018 9:49

Re: Tak snad by recipročně, měl proběhnouti i nějaký

Ano. Počkám tedy až budeme míti regulérní vládu, vyberu z jejich řad trojici pomatenců (tentokrát konkrétní jména, budete-li požadovat) a můžeme si to zopakovat.

:-)

M. Prokop 2.2.2018 10:11

Re: Tak snad by recipročně, měl proběhnouti i nějaký

Mně spíš zajímají reakce, včetně té vaší.

J. Venc 2.2.2018 10:30

Re: Tak snad by recipročně, měl proběhnouti i nějaký

Tři pomatenci. Nechť si mluví a mluví, nikterak mne to neohrožuje, ba ani neznechucuje.

:-)

A. Trick 2.2.2018 9:32

Re: Tak snad by recipročně, měl proběhnouti i nějaký

K pobavení bych přidal zdejší dvojici V+V.

K. Berka 2.2.2018 8:39

Dnes je jedno výročí

Skončila se operace u Stalingradu, byl to obrat II.WW!

https://i2.wp.com/epochaplus.cz/wp-content/uploads/2-600.jpg?ssl=1

V. Kotas 2.2.2018 8:40

Re: Dnes je jedno výročí

Pro dnešní spasitele světa nepodstatná věc, vždyť za tím stáli Rusáci.

K. Berka 2.2.2018 8:43

Re: Dnes je jedno výročí

A nad Hitlerem zvítězily USA.

D. Polanský 2.2.2018 9:28

Re: Dnes je jedno výročí

Tak to neví ani v USA, tam se důsledně učí, že zvítězili spojenci. Měl jsem v rukách jejich učebnici dějepisu pro školáky. Roosevelt hlásal politiku nevměšování, jenomže když si japončíci začali, hra na schovávanou musela skončit.

M. Prokop 2.2.2018 9:33

Re: Dnes je jedno výročí

Což je nakonec dost přesné vyjádření, že to byli spojenci.

Vejde se do toho i to, že v USA se lidem do války nechtělo (ono taky, komu by se chtělo, už vás vidím, jak jdete nadšeně bojovat třeba za Estonsko), i to že sověti se do války dostali taky napadením, do té chvíle Hitlera podporovali.

M. Varadinková 2.2.2018 10:57

Re: Dnes je jedno výročí

Nepodporovali. Pouze s ním uzavřeli pakt o neútočení. A to až poté, co jim kvůli Polákům nevyšla dohoda o společné obraně s Británií a Francií.

....„16. dubna Sověti předložili oficiální návrh na vytvoření jednotné fronty pro společnou pomoc mezi Velkou Británií, Francií a SSSR... Nemůže být žádných pochyb..., že Británie a Francie měly přijmout ruskou nabídku.“ (Churchill, Winston. Druhá světová válka. Praha: Lidové noviny, 1992. Str. 326)[....

https://cs.wikipedia.org/wiki/Pakt_Ribbentrop-Molotov

M. Prokop 2.2.2018 11:16

Re: Dnes je jedno výročí

Ale podporovali. Jak by napsal pomatený osožák, "to neokecáte". Spolupracovali ekonomicky už od dvacátých let, později se přidala vojenská podpora, zásobování surovinami, nakonec i politická podpora.

Poláci celkem zákonitě nechtěli být obsazeni pod záminkou spojenectví, nakonec tomu stejně neunikli.

M. Varadinková 2.2.2018 12:55

Re: Dnes je jedno výročí

Ekonomicky spolupracovali s Německem přece všichni, včetně Francie a Británie. Až pak se všichni začali Hitlera bát. A to, že Rusové navrhovali společnou obranu proti Hitlerovi Británii a Francii, a až poté, co se takovou dohodu nepodařilo uskutečnit, uzavřeli pakt o neútočení s Německem, to zase neokecáte Vy.

J. Venc 2.2.2018 8:58

Re: Dnes je jedno výročí

Sověti. A máte recht, nepodstatné.

:-)

M. Prokop 2.2.2018 9:37

Re: Dnes je jedno výročí

Sověti někdy jsou Rusáci, jindy zase ne, podle potřeby.

J. Venc 2.2.2018 9:56

Re: Dnes je jedno výročí

Ano. Třebas nebohé Polsko si rukou nerozdílnou nejprve rozparcelovali Němci a Sověti a později ho osvobodili od stejných Němců už jiní Rusáci. Historie má smysl pro humor, nenaděláme nic.

:-)

P. Hlosta 2.2.2018 8:25

"Suchý únor"

Tak už dochází na má slova, že po zákazu cigaret se začne útočit proti alkoholu. Začal únor a je vyhlášený jako "Suchý únor", což znamená a ni hlt mužský v únoru. Zajímavé, že ženckých se to netýká. Tak pozor chlapi, abyste nedrželi České tradice a nechodili popíjet do hospody. Na čaj to jo, ale ani na pivo ne, natož si dát štamprli. I víno se počítá. Vjedci totiž zjistili, že češi moc chlastají. Neúměrně pijou chlapi v 50% a žencký v 45%.

Protože to nemá být na EU, tak s tím začala iniciativa Liga otevřených mužů. Loni se prý do toho zapojilo pět tisíc lidí. Jak je kontrolovali, to se nepíše. Agentura Nielsen Admosphere nám dělá průzkum rozdílu pití žen a mužů u nás v Česku. Jestli to dělá zadarmo, nebo za dotace, to se nedozvíme. Pití sladkých nápojů zatím agentury nešetří u nás, takže aspoň to nám nechávají. Fakt ale je, že už by se měli konečně na tu naši obezitu zaměřit. Ta likviduje lidi víc, než alkohol a v hospodách se porád prodávají tuky v potravinách.

;-))

V. Kotas 2.2.2018 8:43

Re: "Suchý únor"

Další spolek dobr, o, serů,. kteří útočí na tradice. Únor, čas masopustu, karnevalu, domácích zabijaček a my na to budeme " chlastat " vodu. Toho se nedočkají !

P. Hlosta 2.2.2018 9:03

Re: "Suchý únor"

Samozřejmě že to je útok na tradice. Mají starost o naše zdraví přece ;-)) Dopřejme si to vepřový, protože to je také kus tradice u nás, co bude potřeba potlačit v rámci multikulti. Tradice naprosto ohrožují Evropu. Když nebudou zrušeny, zůstane Evropa ta stará, nepřevychovaná. ;-))

J. Franke 2.2.2018 9:03

Re: "Suchý únor"

Na každodenní ranní štamprličku slivovice si nenechám šáhnout a na protest zvyšuji v únoru dávku na štamprlátka dvě!!!

P. Hlosta 2.2.2018 9:13

Re: "Suchý únor"

My už jsme na to staří, aby nás převychovali na islám vyznávající. Akorát se dá předpokládat v hospodách omezení, co by se nás stihlo ještě týkat. Taky se začíná bojovat za zdraví přes tu naši obezitu, což je "nejlépe" možné přes ty tučné prasata. Ty budou nahrazeny skopovým a obřadně poraženým, jak to dělají muslimové. Tedy podříznou za vědomí zvíře a nechají vykrvácet při plném vědomí. Žádné po staročesku praštění palicí a v bezvědomí teprve podříznout. Taky žádné prejty a jelita! ;-))

J. Venc 2.2.2018 9:20

Re: "Suchý únor"

Aha. Jde o islám.

Žádná zhovadilost Vám patrně není dost pitomě nevhodná, abyste ten islám nenarouboval do diskuse. Tak jo.

Budu se těšit, kterak se Vám to podaří v rámci diskuse o zavařovacích víčkách, nedostatkem invence zjevně netrpíte.

:-)

J. Kohoutek 2.2.2018 10:04

Re: "Suchý únor"

Klidně se ve své zapšklosti uprďte k smrti. Narozdíl od vás, se rádi zasmějeme.