Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ANO a sněm
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
R. Tesařík 2.3.2015 13:50Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině bacha na zvětšování díry výbuchem. |
![]() |
R. Tesařík 2.3.2015 13:52Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině bacha na zvětšeninu díry výbuchem. |
![]() |
J. Václavíková 2.3.2015 13:36Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Mohl byste mi vysvětlit motivaci téhle Vaší reakce? Nemáte tušení, na co jsem narážela, přesto si neodpustíte takovou, s prominutím, hloupou poznámku. |
![]() |
R. Tesařík 2.3.2015 13:53Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině co myslíte? Napsala jste, že měl v něčem pravdu.. předpokládám tedy, že v ostatním pravdu neměl , a že tu pravdu znáte vy. |
![]() |
J. Václavíková 2.3.2015 13:58Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Takový ne nepodstatný detail. Ne ve všem měl pravdu, měl v něčem pravdu. Nevidíte rozdíl? |
![]() |
R. Tesařík 2.3.2015 14:03Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Nevidím. Vyjde to na stejno..v ostatním pravdu neměl. |
![]() |
J. Václavíková 2.3.2015 14:05Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Nevyjde. |
![]() |
R. Tesařík 2.3.2015 14:06Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině pro mě v tom významu ano.. |
![]() |
J. Václavíková 2.3.2015 14:08Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Pro mě je v tom podstatný rozdíl v proporcionalitě. Ostatně s celkovým vyzněním souhlasím. |
![]() |
R. Tesařík 2.3.2015 14:12Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Kdybyste napsala, že souhlasíte s některými názory, bylo by to lepší.. Klidně ale pište jak uznáte za vhodné...potom se nedivte, že si rejpnu. |
![]() |
J. Václavíková 2.3.2015 14:16Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Ještě jednou. Napsala jsem, že ne ve všem měl pravdu. Některá jeho východiska v tom článku skutečně byla trochu na vodě. Ovšem s konečným závěrem souhlasím. Ustupování už stačilo. |
![]() |
J. Tolman 2.3.2015 13:26Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Určitě zvýší náklady ruské armády. Hlavní boj probíhá na ekonomické frontě. Pokud by Ruskové Mariupol a nebo další ukrajinská města dobyli, podle mne by moc důvodů k radosti neměli. Západ už by couvat nemohl. |
![]() |
F. Doušek 2.3.2015 13:27Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině "Proruští separatisté v noci opět rozmístili na frontové linii těžké zbraně. Tvrdí to mluvčí Národní bezpečnostní rady Andrij Lysenko. Napjatá podle něj zůstává situace především u Avdějevky, Luhansku a Mariupolu." |
![]() |
J. Václavíková 2.3.2015 13:28Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Měla by se jim ta hra na zabíjení řádně znepříjemnit. |
![]() |
I. Tellner 2.3.2015 13:30Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Co řekne Lysenko, je pravda..!! Kotla nět ! -) |
![]() |
M. Varadinková 2.3.2015 13:34Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Předtím tvrdil, že je nestahují, tak proč najednou říká "opět rozmístili"? Druhá strana (ale její prohlášení naše média zásadně neuvádějí) prohlašuje už několik dní, že stahuje, ale když bude dál napadána ukrajinskou stranou, která je ostřeluje, vrátí je zase zpět. |
![]() |
F. Doušek 2.3.2015 13:45Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině První strana tvrdí totéž - takže shoda na obou stranách. |
![]() |
S. Ševeček 2.3.2015 13:46Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Stahují - není divu, je to moc práce ... tolik těžké techniky, co nechali Kievci v kotli ... |
![]() |
J. Jílek 2.3.2015 16:03Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině áááá agent Ševeček....tak to je vážné |
![]() |
J. Láníček 2.3.2015 13:28Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Sakra, vy ale máte divoké sny. Nesmíte večeřet moc kořeněná a pikantní jídla, to prý bývá z toho. Ale mír prý nebude, hlásili Američani - není to strategicky výhodné. A hlavně Ukrajinců je furt ještě dost. Když jde o dobrou věc, na oběti hledět nelze. To říkal i pan kníže - než narukoval a odkvačil s plnou polní do první linie. To bude dobrý bojovník, páč špatně slyší a nebude se lekat vybuchujících šrapnelů. |
![]() |
J. Václavíková 2.3.2015 13:30Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Idiotskými kecy běžte nakrmit svou manželku, jestli je Vám na ně zvědavá. Já nejsem. |
![]() |
R. Tesařík 2.3.2015 13:30Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Člověče, tak myslíte na ty ženský nebo na základny Američanů? |
![]() |
J. Tolman 2.3.2015 13:31Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině Letos bude mít Ukrajina 250 000 lidí v armádě a 14 000 v dobrovolnických praporech. Tento měsíc začíná výcvik dobrovolnických praporů americkými a snad i kanadskými instruktory. Byli vyškoleni noví důstojníci a armáda dostává moderní zbraně. Pokud bude Rus chtít dobýt další území, zapotí se. A budou uvaleny nové sankce. |
![]() |
J. Láníček 2.3.2015 13:43Re: Tak prý je na spadnutí dohoda o dodávce zbraní Ukrajině To je sice moc hezké, ale kdo tu armádu bude živit? Už abyste založil nějaký podpůrný fond. Ale mně o nic nepište, já mám tak akorát pro sebe. |
![]() |
J. Matuška 2.3.2015 13:17Němci budou mít proti Rusku nový tankový prapor - ??? http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/nemci-budou-mit-proti-rusku-novy-tankovy-prapor_334753.html#.VPRS9Lvn6Bs |
![]() |
R. Sartori 2.3.2015 13:18ZEO,dobře diskutuješ :-)))) :-)))) |
![]() |
R. Sartori 2.3.2015 13:19Tady ČU !!! :-))) |
![]() |
J. Láníček 2.3.2015 13:06Toto je správný americký pohled Přečetl jsem si Robejškova moudra. "Z mnoha vlivných veličin, která v této souvislosti hrají roli, bych zdůraznil skutečnost, že Spojené státy chtějí zřejmě využít situace a zásadně a dlouhodobě oslabit Rusko. To je z jejich hlediska rozumné, a jelikož tuto linii zastupuje demokraticky zvolená administrace, tak i legitimní. Z hlediska jiných aktérů tomu tak samozřejmě být nemusí". Tím jiným aktérem bude nejspíš Rusko. Tak takové moudro bych já nevymyslel, ani kdybych byl trojnásobný bezpečnostní analytik, politolog, publicista a komentátor v jednom. |
![]() |
R. Tesařík 2.3.2015 13:09Re: Toto je správný americký pohled To je fakt, že byste nevymyslel. Když myslíte na ty ženské, představujete si, že je zachraňujete? Podle vašich rescatorských příspěvků bych to tak tipoval. |
![]() |
R. Sartori 2.3.2015 13:13DNES DOBRÝ ... bez blow up-u !!! Tu-ááá. :-)))) |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=255mr2C1Mtx26U-&p=GQNZh64-%7cjoMD38ll20%7c1th2DP3ln2%7c0NajRF-JlhB0LOVeOF%7c1lpN29Axn%7cFQ6tgNRA9e&x=qgyM3d)