20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

Ani skývu chleba

Ani skývu chleba, ani hlt vody, vyzval před – skoro – padesáti lety spisovatel Jan Drda český lid. Bylo to v srpnu 1968 a týkalo se to postoje vůči ruským okupantům. Se současností to nemá žádnou souvislost až na to, že se vzpomínka jaksi sama dere na povrch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Doušek 15.10.2017 10:56

Re: nemusime chodit do rakouska

Ty ovšem nevysílala soukromá televize ze svého studia.

V. Pavelka 15.10.2017 10:54

Re: To je taky velký hajzl tenhle Larry Flynt

Miloš Forman nám Laryho vylíčil jako tvrdého bojovníka za první dodatek v USA.

R. Tesařík 15.10.2017 10:54

Re: To je taky velký hajzl tenhle Larry Flynt

Máte to nějaký popletený. To bude tím vaším externím členstvím v pravdolásce kafé.

J. Matuška 15.10.2017 10:53

Re: Realisté do Poslanecké sněmovny

V "politice" jsem nikdy nehledal osobní prospěch. Domnívám se, že Petr Robejšek a Realisté nejlépe splňují moje představy o "cestě", která vede k posílení suverenity, bezpečnosti a v neposlední řadě ke spokojenému životu všech občanů České republiky.

Pane Sorge, udělal jste mi velkou radost, tím spíš, protože Vaše příspěvky tady na Neviditelném psu nejsou "plytké" a ukazují na integritu osobnosti. Zdravím!

V. Hájková 15.10.2017 10:52

Re: POSLEDNÍCH 5 DNŮ "TRADIČNÍCH"

Kde jsem udělala chybu ve shodě podmětu s přísudkem?? Navíc nejsem eurohujer ! Též jako většina lidí kteří volí jako já ODS - si přeji zásadní změny v uspořádání EU!!!!

S. Lazárek 15.10.2017 10:51

Re: Zajímavá otázka.

Tak co s tím pane Klepetko? Zregulovat nebo zase rovnou zestátnit? Jak byste jinak tu bandu nezodpovědných volnomyšlenkářů postavil do latě?

V. Klepetko 15.10.2017 10:47

Zajímavá otázka.

Hlavní problém vidím v tom, že ve svobodné zemi je zdrojem politické moci lid, omezený ve své svobodě jen Ústavou.

Média hlavního proudu ale začínají působit jako samostatný politický hráč, který si razí svou vlastní politiku, zcela nezávislou od názoru všech ostatních ústavních činitelů. Tato politika není legitimizována ničím - jen interní dohodou několika redaktorů. "Rady" - to je jen korporativní fraška. Síla této samostatné mediální politiky je ale srovnatelná se silou prezidenta, poslanců a senátorů. A v tom je ten průšvih. Veřejnoprávní Média, osvobozená od vazeb na voliče, se začínají chovat totalitně - jako "vnitřní strana" v románu 1984! Činí tak za naše peníze, peníze voličů - dnes platí koncesionářské poplatky prakticky každý volič!

Původní myšlenka byla vytvořit média jako nezávislou protiváhu politikům a podnikatelům. Jenže hlídací Pes demokracie dostal vzteklinu a snaží se demokracii sežrat!

E. Erat 15.10.2017 10:45

Re: Realisté do Poslanecké sněmovny

Pan Robejšek a Realisté jsou mi sympatičtí. Leč, nemají v programu referendum o vystoupení z EU. To má ze slušných stran pouze SSO. Tedy opět je budu volit. A doufám, že aspoň překročí tu hranici 1,5 %, aby dostali prachy na další činnost. Doba ještě neuzrála, ale ten jejich čas ještě přijde.

S. Lazárek 15.10.2017 10:40

Re: To je taky velký hajzl tenhle Larry Flynt

Tohle bych se nebál nazvat kapitalismem bez přívlastků......:-)

S. Lazárek 15.10.2017 10:39

Re: už me to začíná zlobit - jak můžeme ve svobodné zemi

Budu volit podle svého rozhodnutí a nemám potřeba "burcovat" proti tomu, že novináři (možná špatně), dělají svou práci. Ať si píší, co chtějí, já si taky budu volit, koho budu chtít, mě byste nepřemluvil (nezmanipuloval).....:-)

Ještě si pamatuju dobu, kdy mohli psát jen to, co jim dovolila Strana.

M. Moravcová 15.10.2017 10:38

To je taky velký hajzl tenhle Larry Flynt

"Larry Flynt nabídl deset milionů dolarů za špínu na Trumpa". Kde se v těch morálních mrzácích bere ta drzost, že jejich pokroucené charaktery bude někdo brát jako přednost?

R. Brzák 15.10.2017 10:36

Re: už me to začíná zlobit - jak můžeme ve svobodné zemi

A opět souhlas - dá se totiž snadno nahlédnout, že každý pokus o komunikaci mezi dvěma lidmi je svého druhu manipulace. Avšak podstatným rozdílem je v míře moci, kterou mám například já nad Vámi, kterého se například pokouším ovlivnit k volbě Svobodných, oproti moci médií, které využívají strachu (z toho, že hlas "propadne").

"Burcuji" k tomu, abychom volili podle svého nejvnitřnějšího názoru beze strachu, jak to s hlasem dopadne. Protože i volby jsou celospolečenská diskuze - základ demokracie. A pokud je diskuze nesvobodná - i z důvodu vlastní autocenzury, ze strachu, že je můj názor menšinový - omezuje se její přínos pro společnost i jednotlivce.

R. Sorge 15.10.2017 10:35

Re: Realisté do Poslanecké sněmovny

Zdravím pane Matuško, již jsem rozhodnutý Realisty volit.

E. Erat 15.10.2017 10:33

Re: nemusime chodit do rakouska

A vy nepamatujte Havla a jeho Hovory z Lán, či jak se to setkávání a žvanění s vetšinově komunisty jmenovalo ?

J. Matuška 15.10.2017 10:31

Realisté do Poslanecké sněmovny

http://www.ceske-volby.cz/2017/10/11/realiste-poslanecke-snemovny/

R. Brzák 15.10.2017 10:29

Re: už me to začíná zlobit - jak můžeme ve svobodné zemi

Grafy a odhady - jsou jen grafy a odhady. Ne snad, že by nemohli mít značnou přesnost - ale mají vzhledem k medializaci obrovskou váhu - která manipuluje nerozhodným a snadno vystrašeným voličem. A to je ohrožení svobody voleb.

V. Klepetko 15.10.2017 10:29

Re: Dotaz na paní Hájkovou

?

Dotaz směřoval na paní Hájkovu... Úvah o ní od jiných diskutérů je plný Pes, zajímalo mě její autentické stanovisko...

S. Lazárek 15.10.2017 10:28

Re: už me to začíná zlobit - jak můžeme ve svobodné zemi

A burcujete nás k čemu? Moc tomu nerozumím. Ať si každý píše co chce a volí koho chce nebo ne? Co se mi nelíbí, tak to nečtu a kdo se mi nelíbí, tak toho nevolím, myslím, že burcovat ostatní netřeba, i to se dá označit za jistou formu manipulace.....:-)

R. Tesařík 15.10.2017 10:26

Re: POSLEDNÍCH 5 DNŮ "TRADIČNÍCH"

Paní Hájková, mě prostě nebaví váš styl výkřiků s různými přídavnými a podstatnými jmény. Takže když někomu nadáváte a máte tam hrubé chyby ve shodě podmětu s přísudkem, tak se prostě přidám. Navíc, nesouhlasím s vašim euhujerstvím...

P. Jansky 15.10.2017 10:25

nemusime chodit do rakouska

jam manipulovat volicem u nas uz davno pochopil reditel tv barrandov soukup.. tuhle cestičku proslapal zelezny poradem volejte rediteli.. soukup to podstatne vylepsil angazovanim zemana do pravidelne hodinky.. ze na to RRTV jen cumi je mi zahadou..

V. Klepetko 15.10.2017 10:25

Re: dával jsem zde záznam incidentu Mach kontra neznámý -

Pane Brzáku, myslím, že je rozumné předpokládat, že reálný výsledek voleb bude +-30% preferencí. Když někdo z takového předpokladu ve své volební strategii poctivě vychází, není spravedlivé ho označovat za "manipulátora"!

Máte žaludek na to - okalamat tisíce lidí? Oni si budou myslet že hlasují proti Babišovi a ve skutečnosti dají svůj hlas PRO!

R. Brzák 15.10.2017 10:25

Re: už me to začíná zlobit - jak můžeme ve svobodné zemi

Jistěže máte pravdu. Jen se snažím vyburcovat nás všechny, za svůj názor se do té míry stydící, či mu nedůvěřující v jeho schopnosti se prosadit - což je přesně ten aspekt, který novináři či politici zneužívají takovouto manipulací. Ano, je to samozřejmě tak, že manipulován mohu být jen tehdy, když to dovolím. Když mám strach.

J. Fialová 15.10.2017 10:25

Re: už me to začíná zlobit - jak můžeme ve svobodné zemi

Ale ono to tam tak víceméně je. V Rakousku je to předvolební "rozložení sil" jednoznačnější než u nás. Viz třeba Die Presse - grafy za poslední cca dva měsíce: 1url.cz/WtIIe

R. Brzák 15.10.2017 10:22

Re: Úsměvná diskuze

Vy jste herec? Alespoň ochotnický? Že se tak vyznáte - platí přesně "podle sebe soudím tebe", tedy, to co bych sám si dovedl představit pro sebe jako použitelné řešení situace, budu očekávat i od druhých...

S. Lazárek 15.10.2017 10:21

Re: už me to začíná zlobit - jak můžeme ve svobodné zemi

Vlastně jste si na svojí o tázku i sám odpověděl. Mohou, právě proto, že žijí ve svobodné zemi. Že se Vám to nelíbí, to je věc druhá.

R. Brzák 15.10.2017 10:19

Re: Úsměvná diskuze

Ano, důsledek dlouhodobé manipulace ze strany novinářů - kteří vaří z odhadů a průzkumů polívčičku zglajchšaltované chuti...

V. Kotas 15.10.2017 10:17

Re: Úsměvná diskuze

A také komedie po vzoru biomasy jau jau, pro média, voliče.

R. Brzák 15.10.2017 10:16

už me to začíná zlobit - jak můžeme ve svobodné zemi

před svobodnými volbami napsat v novinách zhruba toto - "...ze 6,4 milionů rakouských voličů dá většina hlas Kurzovi, sociálním demokratům a Svobodné straně Rakouska. Šance na zisk mandátů mají ještě dvě měnší strany..." ??

- cožpak novináři nechápou, že jsou sedmou velmocí? Že svou schopností oslovit masy lidí mají i schopnost jimi manipulovat? To, že tak "pracují" politici, je přirozené - touží totiž po moci. Ale novináře tady přece máme proto, aby byli "hlídacími psy", kteří budou politiky kousat do zadnic, vždy když se budou o podobné praktiky snažit!! A dnes běžně vidíme, jak novinář manipuluje jak sprostý politik...

F. Šimek 15.10.2017 10:15

Re: 714....i já bych je volil, ale hlas dostane OKAMURA !

dík-nehovado !!!

V. Kotas 15.10.2017 10:15

Re: Dotaz na paní Hájkovou

Nejen bez vyznání, ale bílí hetero, ctící grunt, předky.