Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Admirál Babiš
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K. Janyška 13.8.2015 20:35Re: Rudočerní dobroserové nejen, že serou dobro, tedy dláždí Vím, že se vám zdá, že svému rudočernému socialismu rozumíte. Ale nerozumíte. Je nerealizovatelný... Dzp. |
P. Vandas 13.8.2015 20:39Re: Rudočerní dobroserové nejen, že serou dobro, tedy dláždí Ty rozumíš jen tomu svazarmovskému socializmu, tak tu nemachruj, jak s plácačkou a páskou na rukávu. :-):-):-) |
K. Janyška 13.8.2015 20:46Re: Rudočerní dobroserové nejen, že serou dobro, tedy dláždí Rudočerný Svazarm byl váš, schvalovačů okupace 1968, absolventů vojenských kateder, rudořerných náhončích vojáčků na vojně, loajálních spoluracovníků komunistického režimu, absolventů nekonečného nmožství povinného rudočerného politického školení a dodavatelů zpráv na Stb. Já byl v AMK, založeném v roce 1898. Takže Svazam byl váš, ne můj, rudočerný čuráčku... Dzp. |
P. Vandas 13.8.2015 21:01Re: Rudočerní dobroserové nejen, že serou dobro, tedy dláždí Ty jsi byl v prdeli. :-):-):-) |
K. Janyška 13.8.2015 21:07Re: Rudočerní dobroserové nejen, že serou dobro, tedy dláždí V Dobříši ? Ani jednou, rudočerný čuráčku... Dzp. |
P. Vandas 13.8.2015 21:06Re: Rudočerní dobroserové nejen, že serou dobro, tedy dláždí Kdybych to věděl, že Svazarm je můj. Tak bych tě nakopal do řiti. :-):-):-) |
K. Janyška 13.8.2015 21:09Re: Rudočerní dobroserové nejen, že serou dobro, tedy dláždí Také, že nakopal. Kdo jiný kopal a kope do řiti odpůrce rudočerných, než vy rudočerní, viďte rudočerný čuráčku ? Dzp. |
P. Vandas 13.8.2015 21:16Re: Rudočerní dobroserové nejen, že serou dobro, tedy dláždí No to je jasný, že největší odpůrci byli v PS VB a a ve Svazarmu. To se přece ví. :-):-):-) |
J. Václavíková 13.8.2015 20:19Já jsem tu něco nadhodila a pak jsem musela pryč, tak se k tomu s dovolením vrátím. Jestliže je v zemích, kde je imigrantů už množství větší než malé, co tak podmiňovat souhlas s azylem tím, že se nebude dopouštět násilné trestné činnosti? A podobně s občanstvím. |
I. Tellner 13.8.2015 20:22Re: Já jsem tu něco nadhodila Já bych pustil všechny vězně, když slíbí, že už bodou hodní. |
R. Sartori 13.8.2015 20:28SOUHLAS !!! ... ale musí se za ně zaručit motorkářský klub !!! ____________________________________________ :-))) :-))) Jen tak bych to neriskoval !!! |
J. Václavíková 13.8.2015 20:28Re: Já jsem tu něco nadhodila Váš problém. Já bych naopak vylifrovala azylanta, který někoho přepadne. |
M. Ilsner 13.8.2015 20:30Re: Já jsem tu něco nadhodila Jak, kam ? Konkrétně: letadlem, autem, lodí ... ono se to lehce řekne, ale ta realizace je trošičku těžší. |
J. Václavíková 13.8.2015 20:31Re: Já jsem tu něco nadhodila Stejně jako ty, co azyl nezískají. |
M. Ilsner 13.8.2015 20:35Re: Já jsem tu něco nadhodila No a co nenásilná trestná činnost, ta by šla? :-))) Jinak si pište, že každý toho naslibuje, když bude mít vidinu azylu. |
J. Václavíková 13.8.2015 20:37Re: Já jsem tu něco nadhodila Nejde o slibování. Jde o hrozbu, že bude deportován. |
M. Ilsner 13.8.2015 20:40Re: Já jsem tu něco nadhodila "... podmiňovat souhlas s azylem tím, že se nebude dopouštět násilné trestné činnosti?" A jak navrhujete řešit nenásilnou t.č.? |
J. Václavíková 13.8.2015 20:43Re: Já jsem tu něco nadhodila No prostě udělit ten azyl takhle podmíněně. S tou nenásilnou by to chtělo promyslet, aby to nebylo víc škody než užitku. Např. vyhostit za rychlou jízdu by byla blbost. Kde tu hranici nastavit, nevím. |
I. Tellner 13.8.2015 20:44Re: Já jsem tu něco nadhodila Maj pod palcem celou drogovou scénu a ono - RYCHLÁ JÍZDA !! Svatá prostoto !!! |
P. Boublíková 13.8.2015 20:50Re: Já jsem tu něco nadhodila Možná myslela rychlé sjíždění (se). |
J. Franke 13.8.2015 20:46Ale, paní Václavíková... Rychlá jízda přece není trestný čin. Co tak krácení daně? to je nenásilná trestná činnost... Vyhostit, či nevyhostit? ;-)) |
J. Václavíková 13.8.2015 20:48Re: Ale, paní Václavíková... Já jsem nenapsala za trestný čin, tohle uvádím spíš pro ilustraci a taky píšu, že by se to muselo promyslet, nikoliv že mám na to hotový názor. |
J. Franke 13.8.2015 21:11Je mi líto, ale napsala... Cituji: "že se nebude dopouštět násilné trestné činnosti"... Ale to lze i dnes, když cizí státní příslušník může právě za trestnou činnost být vyhoštěn... |
J. Václavíková 13.8.2015 21:16Re: Je mi líto, ale napsala... Asi tak. U té násilné je to jasné. Ale jak to nastavit u jiného překročení zákona, to jsem chtěla spíš předložit k diskuzi. Zřejmě by to dokázaly nejlépe vymezit policejní složky, které tyto problémy řeší. Jde mi o to, aby diskuze o imigraci měla aspoň trochu racionální jádro, a ne zde obvyklé hysterické výkřiky. |
R. Sartori 13.8.2015 20:39Re: Já jsem tu něco nadhodila Ale jen pro osobní potřebu a v množství více než malém !!! _____________________________ TO BYCH DAL TAXATIVNĚ ,AŤ V TOM NENÍ BORDEL !!! |
K. Janyška 13.8.2015 20:40Re: Já jsem tu něco nadhodila Věřící věří v posmrtný život a své chování podřídili Bohu, ne světské spravedlnosti. Bacha na to... Dzp. |
J. Jílek 13.8.2015 22:58Re: Já jsem tu něco nadhodila páni....přece není nic jednoduššího.... :-) |
I. Tellner 13.8.2015 20:33Re: Já jsem tu něco nadhodila Já bych ho nevpustil, resp. deportoval. To by pak nikoho nepřepad. (Několik tisic Židů opouští ročně Německo a Francii kvůli "drobnému přepadávání", většinou policejně nepodchycenému) |
P. Boublíková 13.8.2015 20:23Re: Já jsem tu něco nadhodila Víte, jak dopadl Klaus se svym navrhem udělovat po rozdělení Československa české občanství pouze Slovakům s čistým trestním rejstříkem? Označili ho za rasistu. A přitom slovo ROM vůbec nevypustil z úst, pardon z huby. |
P. Boublíková 13.8.2015 20:23Re: Já jsem tu něco nadhodila A kdo ho tak označil? No? :-) |