30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

A je to tady, ústavní většina

Pro lidi liberálně smýšlející se naplnila polovina černého snu. Horní sněmovna je rudá a rudí tam mají ústavní většinu. Až liberálové prohrají volby do Poslanecké sněmovny, což je pravděpodobnost velmi vysoká, naplní se i druhá část černého snu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Drobková 20.10.2012 13:20

Re: Suprapolitická třída vítězem voleb

Jo, už jsem to zachytila od Vás níže. Je to příznačné. Bandaska vydává WIKI za svůj výtvor a je úplně jedno zda to psal před lety jako jirka.s, nebo dnes jako Slanina. A neúnavný strážce autorské čistoty Boublíková nic. Nemá na bandasku čas, musí sledovat a pátrat po Drobkové, Hofmanovi aby náhodou nezapoměli napsat pod článek autora. I když od bandaska neumí stejně nic jiného než kopírovat jiné příspěvky, nebo nadávat.

P. Hofman 20.10.2012 13:22

Re: Suprapolitická třída vítězem voleb

Když jsem to od něj četl, bylo mi hned jasné, že to nepsal on. Na takový text nemá. A pak jsem si uvědomil, že jsem to už někde četl, až mne osvítilo a ono opravdu!

K. Drobková 20.10.2012 13:28

Re: Suprapolitická třída vítězem voleb

 Přesně tak. Proto jsem pátrala i já. A vypátrala ten příspěvek jirky.s. Od jeho klasického nadávání v několika slovech, se to diametrálně lišilo.

P. Boublíková 20.10.2012 13:42

Re: Suprapolitická třída vítězem voleb

Zdravím, milá paní Drobková.

Žádat po mně, abych zjišťovala, zda někdo něco opsal na Psa bez uvedení autora před lety (v případě pana Slaniny jde tuším o rok 2009) - to už byste skutečně chtěla trochu moc. Tak stará vlákna bohužel neumím vyhledávat a kontrolovat, zda nebyl zdroj (Wiki) uveden tam.

Mějte se tu pěkně, už zase mizím - vystačíte si tady, jak vidím, s několika nejbližšími přáteli - jen pozor, ať si přitom neublížíte.

P. Hofman 20.10.2012 13:47

Re: Suprapolitická třída vítězem voleb

No, ta vlákna vám vyskočí na první stránce, čili spíš se klaním k tomu, že jste věděla, ale hodilo se, tak mlčela. A zdroj (Wiki) opravdu, ale opravdu ani tehdy uveden nebyl.

Takže mlžit, lhát, útočit - prostě Boublíková.

P. Boublíková 20.10.2012 13:58

Re: Suprapolitická třída vítězem voleb

??? Na jaké první stránce?

Pane Hofmane, na rozdíl od vás a paní Drobkové VŽDYCKY uvádím zdroj citace, kdežto vy dva jste zloději, kteří křičí chyťte zloděje.

K. Drobková 20.10.2012 14:04

Re: Suprapolitická třída vítězem voleb

Pokud jsem zloděj, tak jsem zřejmě něco ukradla. Uveďte co jsem ukradla, nebo zavřete tu svou nevymáchanou hubu.

P. Boublíková 20.10.2012 14:11

Re: Suprapolitická třída vítězem voleb

Pozor, ať vám nepraskne žilka, pirátko.

K. Drobková 20.10.2012 14:36

Re: Suprapolitická třída vítězem voleb

Tak to snad jediné, co mne nehrozí. Z vás zcela určitě ne. :-))

P. Hofman 20.10.2012 14:04

Re: Suprapolitická třída vítězem voleb

Správně, tak si vás představuji. Nepolevte.

K. Drobková 20.10.2012 14:01

Re: Suprapolitická třída vítězem voleb

 V životě by mne nenapadlo po vás něco podobného žádat. Stačí když neúnavně zjišťujete, zda jsem já nebo pan Hofman náhodou neopoměli uvést autora. Máte aspoň co dělat.

J. Boleslav 20.10.2012 13:46

Re: Suprapolitická třída vítězem voleb

Nějak se ale v tom všeobcném zděšení nebo jásání nad výsledky komančů úplně zapomnělo na veverky. Tato kometa z voleb před 2 roky je suverénně největším poraženým voleb uplynulých . Nechtěl být náhodou třeba Škřehota plzeňským hejtmanem?

P. Hofman 20.10.2012 13:49

Re: Suprapolitická třída vítězem voleb

Koho ještě dnes zajímá Céčko ODS?! I Béčko dostalo na prdel a Áčko se pomalu ale jistě poroučí.

J. Boleslav 20.10.2012 14:24

Re: Suprapolitická třída vítězem voleb

Pokud byly veverky céčka ODS, tak jim byl zřejmě přidělen špatný trenér.

M. Prokop 20.10.2012 15:35

Re: Suprapolitická třída vítězem voleb

Pozoruhodný mimoň, ten Best.

M. Ilsner 20.10.2012 12:35

Paní Drobková, tak to shrneme

Autor: V. Hajková Datum: 20.10.2012 10:41 - "komunistický   advokát   -  fízl  HOFFMAN! Co  se  takto  zeptat-   jak  mohl   vystudovat   za  komunistu "" PRÁVA" (útok na p.Hofmana)

Autor: K. Drobková Datum: 20.10.2012 10:46 - a co takto zeptat V.Klause, jak mohl za komunismu vystudovat VŠE (logický dotaz na Hajkovou)

Autor: P. Han Datum: 20.10.2012 11:10 - Za komunismu vystudovalo i pár dalších lidí, nejen Václav Klaus. (snaživě odpovídá za Hajkovou, protože ta neví, co by na to řekla)

Autor: K. Drobková Datum: 20.10.2012 11:42 - A že vyčítala hajková panu Hofmanovi studium za komunistů, to vám nevadí ?

To víte, že to Kohoutkovi nevadí, jemu stačí se přidat k té štěkně z KV, když má příležitost. Jen se jaksi neumí orientovat v psaném textu a vláknu, tak si nakonec naběhl na vidle. Neřešte to, je to pitomec a štěkna z KV ho za tu blbost ještě pochválí, protože sama je blbá jak štoudev :-)))

K. Drobková 20.10.2012 12:38

Re: Paní Drobková, tak to shrneme

  :-)) Neřeším. Jenom se musím smát, jakými " argumenty " obhajuje bláboly milé paní Hajkové.

M. Ilsner 20.10.2012 12:45

Re: Paní Drobková, tak to shrneme

Obhajuje jinými bláboly, oba mají podobnou úroveň IQ - na Hajkový je to vidět na první pohled - ten styl psaní s mezerami, versálkami a hrubkami a dlouhou řadou vykřičníků, otazníků a smajlíků v každém jejím příspěvku naznačuje její duševní zaostalost. Han zase píše sice téměř bez chyb, zato nesmyslné bláboly, které v mnoha případech nestojí za to komentovat.

K. Drobková 20.10.2012 12:50

Re: Paní Drobková, tak to shrneme

 Tak. Někdy zazlívám sama sobě, že takové hovadiny dokážu reagovat .......

P. Hofman 20.10.2012 12:51

Re: Paní Drobková, tak to shrneme

Pane Ilsnere, oni jsou zoufalí, neboť se jim hroutí svět.

Včas přesedlali z rudé na modrou, nahrabali si a teď mají strach, aby o ono nahrabané nepřišli. A velkovezír z Hradu furt nedává jasný signál, kam se vrtnout, kde budou zase v teplíčku. Tak někteří přešli dočasně po křídla SSo, ale tuší, že to není to pravé ořechové a někteří zarytě zůstávají u ODS v naději, že se ještě zachrání. Konec se ale blíží a Zeman s Bradáčovou evidentně nespí.

P. Schuster 20.10.2012 12:24

Ústavní většina

jedné strany nebude v okolí naší republiky první. Už ústavní většinu má maďarský Fidesz na čele s Viktorem Orbánem (pravice), dále na Slovensku chybí straně Smer na čele s Ficem 7 hlasů k ústavní většině (levice). Nic strašného se neděje, tak z toho logicky plyne, že žádné hrozbě se i my nemusíme obávat.

K večeru uvidíme, jak dopadlo druhé kolo senátních voleb, kde je deset dvojic mezi ČSSD a KSČM (tam je to skoro jedno) a deset dvojic s kandidáty ODS nebo TOP s levicí. Pokud získá pravice sedm senátorů a více, bude to úspěch.

Jinak se chová Nečas k novinářům a jiná je i jeho reakce u jednacího stolu, což potvrdil v jednom rozhovoru i státní tajemník pro evropské záležitosti PhDr. Vojtěch Belling, PhD. Hradčany nejsou u Nečase v současné době na prvním místě.

H. Lukešová 20.10.2012 12:13

Vážení, dosvědčuji, že pan Slanina byl v době neregistrovaných diskusí jirka s

Chodím diskutovat na Psa již dlouho, od roku 2006, takže to vím určitě.

E. Heusinger 20.10.2012 12:18

Re: Vážení, dosvědčuji, že pan Slanina byl v době neregistrovaných diskusí jirka s

Podle debility poznáte ho.

K. Drobková 20.10.2012 12:25

Re: Vážení, dosvědčuji, že pan Slanina byl v době neregistrovaných diskusí jirka s

  :-))

P. Hofman 20.10.2012 12:25

Re: Vážení, dosvědčuji, že pan Slanina byl v době neregistrovaných diskusí jirka s

A to už tehdy žil ve vepříně, nebo se přestěhoval až později?

K. Drobková 20.10.2012 12:28

Re: Vážení, dosvědčuji, že pan Slanina byl v době neregistrovaných diskusí jirka s

Vypadá to, že z vepřína vůbec nevylez. Taky proč, když to některým vyhovuje. Stejně jako u milé paní.

P. Hofman 20.10.2012 12:32

Re: Vážení, dosvědčuji, že pan Slanina byl v době neregistrovaných diskusí jirka s

Myslíte, že mají radost, že to za ně řeknou tihle dva?!

K. Drobková 20.10.2012 12:35

Re: Vážení, dosvědčuji, že pan Slanina byl v době neregistrovaných diskusí jirka s

Jsem o tom přesvědčená.

P. Hofman 20.10.2012 12:43

Re: Vážení, dosvědčuji, že pan Slanina byl v době neregistrovaných diskusí jirka s

Vzhledem k tomu, že se ještě nikdo nikdy z těch Lžinenávistníků proti nim neozval, tak asi budete mít pravdu.