30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

A je to tady, ústavní většina

Pro lidi liberálně smýšlející se naplnila polovina černého snu. Horní sněmovna je rudá a rudí tam mají ústavní většinu. Až liberálové prohrají volby do Poslanecké sněmovny, což je pravděpodobnost velmi vysoká, naplní se i druhá část černého snu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 21.10.2012 19:22

Re: tohle zní zajímavě

A na co jezdíte Vy, pane Jílku, na střídavý, stejnosměrný, vodík nebo na naftu?

I. Gellner 21.10.2012 19:19

Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně...

Ho ho hóóóó-))

F. Doušek 21.10.2012 19:18

Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně...

V tom  případě vám přeji, aby vám váš hybrid vydržel do konce života. A toho blba vám odpustím.

Jen pro úplnost - já vycházím z praxe. Záložní zdroj APC v serverovně, 30 kVA. Po 6 letech provozu, kdy zálohoval skutečně jen několikrát, kapacita baterií dosahuje 65% při plném nabití. Cena nových baterií přesahuje částku 200 000.-Kč.

Nemyslím si, že v automobilu, kde jsou horší provozní podmínky než v klimatizované serverovně,  bude životnost "doživotní". Ale to co tvrdíte jsem také četl.

P. Vandas 21.10.2012 19:16

Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně...

Nejvyšší čas přestat předpovídat a raději rovnou zlevnit.

J. Ryba 21.10.2012 19:15

tohle zní zajímavě

Zájmu výrobců automobilů o výsledky Chiangovy skupiny se nelze divit, když uvážíme, že ve hře je vylepšení akumulace energie, která dnes tvoří zhruba třetinu ceny vyráběných elektromobilů a že navržené řešení by náklady srazilo na polovinu, navíc by to bylo něčím, co by umožňovalo snadné a rychlé dobíjení - pouhou „výměnou elektrolytu“ v nádržích. A jako bonus by šlo dojezd auta navyšovat podle potřeby pouhým „natankováním“ většího objemu suspenze...

http://www.osel.cz/index.php?clanek=5719

M. Ilsner 21.10.2012 19:07

Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů.

Jo, to se teda marmeláda :-)

J. Ryba 21.10.2012 19:07

Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně...

Rychlý pokles cen baterií pro elektromobily letos předpověděla také největší evropská automobilka Volkswagen. Oni Vnímají výboj reality ne staticky, jako vy, zapadlí vlastenci

M. Ilsner 21.10.2012 19:05

Závěr kontroly GIBS v šetření útoku na prezidenta

Ochranka hlídala velice dobře, za celou dobu, co byl v Chrastavě, nic neukradl.

L. Handzel 21.10.2012 19:04

Re: Buď jak buď, jedno je jisté

Neví. :) Mrkněte občas na http://apod.nasa.gov/apod/astropix.html Pokud je, jsme pro něj zajímaví, jako pro Vás zubní plak, když ho honíte zubním kartáčkem. Zkuste si s plakem pokecat o jeho spáse.

J. Ryba 21.10.2012 19:03

Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně...

Ceny baterií pro elektromobily by se mohly do roku 2025 snížit o víc než 70 procent, protože zdražující ropa a přísnější pravidla pro spotřebu pohonných hmot posílí zájem automobilek o výrobu tohoto typu vozů. Vyplývá to ze studie poradenské společnosti McKinsey & Co. Masovější výroba baterií by podle analýzy měla k předpokládanému zlevnění přispět zhruba třetinou. Na snížení cen by se měly podílet rovněž nové technologie.

už dnes prodává Toyota hybridní verzi v plné výbavě za stejnou cenu, jako klasickou v plné verzi. Vím, to, mám zaplacenou zálohu, o hybridy je takový zájem, že musím čekat na dodání do jara

J. Ryba 21.10.2012 18:58

Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně...

ta "záruka" je nadnesená, ale ty akumulátory jsou navrženy tak, aby vydržely tolik, co ostatní součásti hybridního systému, včetně motoru

J. Ryba 21.10.2012 18:44

Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně...

já to čtu a vnímám celé, blbe...

J. Ryba 21.10.2012 18:43

Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně...

pane Doušku, elektrické taxiky už najezdily v praxi půl milionu kilometrů. Baterie, které používají vozy Toyota Prius a Lexus, jsou v provozu již dvanáct let a jsou stejně spolehlivým dílem vozu jako jakákoli jiná jeho část. Po světě již jezdí 3 miliony vozů značky Toyota a Lexus, které mají v sobě zabudovaný hybridní pohon a zatím hybridní baterie nevykazují žádné problémy ani opotřebení ani po ujetých 300 tisících kilometrech.

Selektivní je to, že jste vynechal, co říká ten tým, jehož názoru se dovoláváte...že totiž v Evropě to význam má a ten význam bude díl stoupat... vy jste si z toho vzal tu půlku, která se vám hodí, posuzujete to staticky jako vůbec všechno a ne ve vývoji...

L. Handzel 21.10.2012 18:42

Re: Buď jak buď, jedno je jisté

Fujky, fujky, to jsem netušil. :) To je jak za totáče. Zasraný komunista.

I. Gellner 21.10.2012 18:41

Re: Buď jak buď, jedno je jisté

V Řecku by nepřežil první kázání -)

L. Brabencová 21.10.2012 18:37

Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů.

Hezký.

P. Vandas 21.10.2012 18:37

Re: Buď jak buď, jedno je jisté

On už ví, proč.

I. Gellner 21.10.2012 18:36

Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně...

:-)

S. Lazárek 21.10.2012 18:36

Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů.

Tak to se povidlo.......:-)))

L. Handzel 21.10.2012 18:35

Re: Buď jak buď, jedno je jisté

Tak to máte dobré. Musím se spasit sám. Na mne gymnasta přibitý na dřevo z vysoka.... přehlíží mne.

I. Gellner 21.10.2012 18:35

Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů.

http://www.google.cz/imgres?hl=cs&safe=off&biw=939&bih=419&tbm=isch&tbnid=dInULlF0ZiiW-M:&imgrefurl=http://www.stredoceskenovinky.cz/zpravy.php%3Fstyle%3Dprint%26id%3D89a34ab8-8950-102d-aa10-003048330e04&docid=rFOFCA9LFCczNM&itg=1&imgurl=http://www.stredoceskenovinky.cz/repository/images/redakce/gogo/schwarzenberg_karel_top09_rentgen_volby_plakat.jpg&w=595&h=248&ei=9yOEUO6VGcvLtAau84CwBg&zoom=1&iact=hc&vpx=95&vpy=146&dur=980&hovh=145&hovw=348&tx=291&ty=69&sig=110747243563419038777&page=1&tbnh=119&tbnw=258&start=0&ndsp=6&ved=1t:429,r:0,s:0,i:66

F. Doušek 21.10.2012 18:34

Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně...

aha chápu, vy jste si selektivně přečetl pouze poslední odstavec, a už jste zase nejchytřejší.

E. Heusinger 21.10.2012 18:34

Jak ze Švejka

Tak to máme zase jednu velezradičku hejtmane auditore.

I. Gellner 21.10.2012 18:32

Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů.

http://neviditelnypes.lidovky.cz/p_absurdarium.asp?f=WAG466017_MislAm_to_upLAmnA_.htm

Žerte mu to, ale mne do toho netahejte.

L. Brabencová 21.10.2012 18:30

Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů.

zrengenovanej, co to je? :-)

F. Doušek 21.10.2012 18:29

Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně...

Re: Znečišťovatelé žívotního prostředí - elektromobily.:

Autor: F. Doušek Datum: 21.10.2012 18:27

Moc se mi líbí formulace "doživotní záruka": Ten pojem vychází z předpokládané životnosti automobilu jako takového nebo životnosti baterie (ta je nesporně kratší) nebo cyklů nabití? O délce života řidiče lze jen spekulovat.

Vzhledem k tomu, že baterie v elektromobilu jsou shodné konstrukce jako baterie například v mobilech, mohu předpokládat životnost cca 4 roky, poté kapacita silně klesá, s tím i dojezd vozu.

V článku však hodnotili vliv od výroby elektromobilu přes provoz až po likvidaci ve srovnání s automobily se spalovacími motory. Co je na tom selektivního?

I. Gellner 21.10.2012 18:28

Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů.

Máte pravdu, na mě nemá. Ten jeho zrengenovanej xicht na bilboardech, hlavně před 2 roky, mě opravdu nepřesvědčil.

Ale všech ostatník státních příslušníků Švýcarské konfederace si vážím.

P. Vandas 21.10.2012 18:27

Re: Buď jak buď, jedno je jisté

 Jan Amos Komenský na téma chudých, pravil: "Poněvadž na nouzi vlastní vinou přicházejí skrze žrádla hodování,hry, zahálky a nerozšafnosti. Jsme-liž my tedy milý Pane, povinni krmiti cizí lenost a fedrovati ty, kterýchž ty sám fedrovati nechceš?"....a dále: "poněvadž takovým lidem čím více se činí, tím více v lenost a utrácení toho upadají. Naše jim pomáhání není nic jiného, než jejich lenost posilování."...... Nevím, nevím, zda by nebyl dnes Komenský vypískán. Navrhoval totiž i pracovní povinnost všem. Chudým i bohatým.

 (J.A.Komenský  Listové do nebe)

F. Doušek 21.10.2012 18:27

Re: Znečišťovatelé žívotního prostředí - elektromobily.

Moc se mi líbí formulace "doživotní záruka": Ten pojem vychází z předpokládané životnosti automobilu jako takového nebo životnosti baterie (ta je nesporně kratší) nebo cyklů nabití? O délce života řidiče lze jen spekulovat.

Vzhledem k tomu, že baterie v elektromobilu jsou shodné konstrukce jako baterie například v mobilech, mohu předpokládat životnost cca 4 roky, poté kapacita silně klesá, s tím i dojezd vozu.

V článku však hodnotili vliv od výroby elektromobilu přes provoz až po likvidaci ve srovnání s automobily se spalovacími motory. Co je na tom selektivního?

K. Drobková 21.10.2012 18:22

Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů.

 Koukám, vy jste výlupek ctnosti a inteligence, Gellner. " To zdegenerované kníže " na vás opravdu, ale opravdu nemá. ......