Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
A je to tady, ústavní většina
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
S. Lazárek 21.10.2012 19:22Re: tohle zní zajímavě A na co jezdíte Vy, pane Jílku, na střídavý, stejnosměrný, vodík nebo na naftu? |
![]() |
I. Gellner 21.10.2012 19:19Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně... Ho ho hóóóó-)) |
![]() |
F. Doušek 21.10.2012 19:18Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně... V tom případě vám přeji, aby vám váš hybrid vydržel do konce života. A toho blba vám odpustím. Jen pro úplnost - já vycházím z praxe. Záložní zdroj APC v serverovně, 30 kVA. Po 6 letech provozu, kdy zálohoval skutečně jen několikrát, kapacita baterií dosahuje 65% při plném nabití. Cena nových baterií přesahuje částku 200 000.-Kč. Nemyslím si, že v automobilu, kde jsou horší provozní podmínky než v klimatizované serverovně, bude životnost "doživotní". Ale to co tvrdíte jsem také četl. |
![]() |
P. Vandas 21.10.2012 19:16Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně... Nejvyšší čas přestat předpovídat a raději rovnou zlevnit. |
![]() |
J. Ryba 21.10.2012 19:15tohle zní zajímavě Zájmu výrobců automobilů o výsledky Chiangovy skupiny se nelze divit, když uvážíme, že ve hře je vylepšení akumulace energie, která dnes tvoří zhruba třetinu ceny vyráběných elektromobilů a že navržené řešení by náklady srazilo na polovinu, navíc by to bylo něčím, co by umožňovalo snadné a rychlé dobíjení - pouhou „výměnou elektrolytu“ v nádržích. A jako bonus by šlo dojezd auta navyšovat podle potřeby pouhým „natankováním“ většího objemu suspenze... http://www.osel.cz/index.php?clanek=5719 |
![]() |
M. Ilsner 21.10.2012 19:07Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů. Jo, to se teda marmeláda :-) |
![]() |
J. Ryba 21.10.2012 19:07Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně... Rychlý pokles cen baterií pro elektromobily letos předpověděla také největší evropská automobilka Volkswagen. Oni Vnímají výboj reality ne staticky, jako vy, zapadlí vlastenci |
![]() |
M. Ilsner 21.10.2012 19:05Závěr kontroly GIBS v šetření útoku na prezidenta Ochranka hlídala velice dobře, za celou dobu, co byl v Chrastavě, nic neukradl. |
![]() |
L. Handzel 21.10.2012 19:04Re: Buď jak buď, jedno je jisté Neví. :) Mrkněte občas na http://apod.nasa.gov/apod/astropix.html Pokud je, jsme pro něj zajímaví, jako pro Vás zubní plak, když ho honíte zubním kartáčkem. Zkuste si s plakem pokecat o jeho spáse. |
![]() |
J. Ryba 21.10.2012 19:03Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně... Ceny baterií pro elektromobily by se mohly do roku 2025 snížit o víc než 70 procent, protože zdražující ropa a přísnější pravidla pro spotřebu pohonných hmot posílí zájem automobilek o výrobu tohoto typu vozů. Vyplývá to ze studie poradenské společnosti McKinsey & Co. Masovější výroba baterií by podle analýzy měla k předpokládanému zlevnění přispět zhruba třetinou. Na snížení cen by se měly podílet rovněž nové technologie. už dnes prodává Toyota hybridní verzi v plné výbavě za stejnou cenu, jako klasickou v plné verzi. Vím, to, mám zaplacenou zálohu, o hybridy je takový zájem, že musím čekat na dodání do jara |
![]() |
J. Ryba 21.10.2012 18:58Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně... ta "záruka" je nadnesená, ale ty akumulátory jsou navrženy tak, aby vydržely tolik, co ostatní součásti hybridního systému, včetně motoru |
![]() |
J. Ryba 21.10.2012 18:44Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně... já to čtu a vnímám celé, blbe... |
![]() |
J. Ryba 21.10.2012 18:43Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně... pane Doušku, elektrické taxiky už najezdily v praxi půl milionu kilometrů. Baterie, které používají vozy Toyota Prius a Lexus, jsou v provozu již dvanáct let a jsou stejně spolehlivým dílem vozu jako jakákoli jiná jeho část. Po světě již jezdí 3 miliony vozů značky Toyota a Lexus, které mají v sobě zabudovaný hybridní pohon a zatím hybridní baterie nevykazují žádné problémy ani opotřebení ani po ujetých 300 tisících kilometrech. Selektivní je to, že jste vynechal, co říká ten tým, jehož názoru se dovoláváte...že totiž v Evropě to význam má a ten význam bude díl stoupat... vy jste si z toho vzal tu půlku, která se vám hodí, posuzujete to staticky jako vůbec všechno a ne ve vývoji... |
![]() |
L. Handzel 21.10.2012 18:42Re: Buď jak buď, jedno je jisté Fujky, fujky, to jsem netušil. :) To je jak za totáče. Zasraný komunista. |
![]() |
I. Gellner 21.10.2012 18:41Re: Buď jak buď, jedno je jisté V Řecku by nepřežil první kázání -) |
![]() |
L. Brabencová 21.10.2012 18:37Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů. Hezký. |
![]() |
P. Vandas 21.10.2012 18:37Re: Buď jak buď, jedno je jisté On už ví, proč. |
![]() |
I. Gellner 21.10.2012 18:36Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně... :-) |
![]() |
S. Lazárek 21.10.2012 18:36Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů. Tak to se povidlo.......:-))) |
![]() |
L. Handzel 21.10.2012 18:35Re: Buď jak buď, jedno je jisté Tak to máte dobré. Musím se spasit sám. Na mne gymnasta přibitý na dřevo z vysoka.... přehlíží mne. |
![]() |
I. Gellner 21.10.2012 18:35Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů. http://www.google.cz/imgres?hl=cs&safe=off&biw=939&bih=419&tbm=isch&tbnid=dInULlF0ZiiW-M:&imgrefurl=http://www.stredoceskenovinky.cz/zpravy.php%3Fstyle%3Dprint%26id%3D89a34ab8-8950-102d-aa10-003048330e04&docid=rFOFCA9LFCczNM&itg=1&imgurl=http://www.stredoceskenovinky.cz/repository/images/redakce/gogo/schwarzenberg_karel_top09_rentgen_volby_plakat.jpg&w=595&h=248&ei=9yOEUO6VGcvLtAau84CwBg&zoom=1&iact=hc&vpx=95&vpy=146&dur=980&hovh=145&hovw=348&tx=291&ty=69&sig=110747243563419038777&page=1&tbnh=119&tbnw=258&start=0&ndsp=6&ved=1t:429,r:0,s:0,i:66 |
![]() |
F. Doušek 21.10.2012 18:34Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně... aha chápu, vy jste si selektivně přečetl pouze poslední odstavec, a už jste zase nejchytřejší. |
![]() |
E. Heusinger 21.10.2012 18:34Jak ze Švejka Tak to máme zase jednu velezradičku hejtmane auditore. |
![]() |
I. Gellner 21.10.2012 18:32Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů. http://neviditelnypes.lidovky.cz/p_absurdarium.asp?f=WAG466017_MislAm_to_upLAmnA_.htm Žerte mu to, ale mne do toho netahejte. |
![]() |
L. Brabencová 21.10.2012 18:30Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů. zrengenovanej, co to je? :-) |
![]() |
F. Doušek 21.10.2012 18:29Re: pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně... Re: Znečišťovatelé žívotního prostředí - elektromobily.: Autor: F. Doušek Datum: 21.10.2012 18:27 Moc se mi líbí formulace "doživotní záruka": Ten pojem vychází z předpokládané životnosti automobilu jako takového nebo životnosti baterie (ta je nesporně kratší) nebo cyklů nabití? O délce života řidiče lze jen spekulovat. Vzhledem k tomu, že baterie v elektromobilu jsou shodné konstrukce jako baterie například v mobilech, mohu předpokládat životnost cca 4 roky, poté kapacita silně klesá, s tím i dojezd vozu. V článku však hodnotili vliv od výroby elektromobilu přes provoz až po likvidaci ve srovnání s automobily se spalovacími motory. Co je na tom selektivního? |
![]() |
I. Gellner 21.10.2012 18:28Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů. Máte pravdu, na mě nemá. Ten jeho zrengenovanej xicht na bilboardech, hlavně před 2 roky, mě opravdu nepřesvědčil. Ale všech ostatník státních příslušníků Švýcarské konfederace si vážím. |
![]() |
P. Vandas 21.10.2012 18:27Re: Buď jak buď, jedno je jisté Jan Amos Komenský na téma chudých, pravil: "Poněvadž na nouzi vlastní vinou přicházejí skrze žrádla hodování,hry, zahálky a nerozšafnosti. Jsme-liž my tedy milý Pane, povinni krmiti cizí lenost a fedrovati ty, kterýchž ty sám fedrovati nechceš?"....a dále: "poněvadž takovým lidem čím více se činí, tím více v lenost a utrácení toho upadají. Naše jim pomáhání není nic jiného, než jejich lenost posilování."...... Nevím, nevím, zda by nebyl dnes Komenský vypískán. Navrhoval totiž i pracovní povinnost všem. Chudým i bohatým. (J.A.Komenský Listové do nebe) |
![]() |
F. Doušek 21.10.2012 18:27Re: Znečišťovatelé žívotního prostředí - elektromobily. Moc se mi líbí formulace "doživotní záruka": Ten pojem vychází z předpokládané životnosti automobilu jako takového nebo životnosti baterie (ta je nesporně kratší) nebo cyklů nabití? O délce života řidiče lze jen spekulovat. Vzhledem k tomu, že baterie v elektromobilu jsou shodné konstrukce jako baterie například v mobilech, mohu předpokládat životnost cca 4 roky, poté kapacita silně klesá, s tím i dojezd vozu. V článku však hodnotili vliv od výroby elektromobilu přes provoz až po likvidaci ve srovnání s automobily se spalovacími motory. Co je na tom selektivního? |
![]() |
K. Drobková 21.10.2012 18:22Re: Čeští voliči si nepamatují ani korupci, ani komunistickou minulost. Na motivy komentáře Der Standard se v českých médiích objevila spousta komentářů. Koukám, vy jste výlupek ctnosti a inteligence, Gellner. " To zdegenerované kníže " na vás opravdu, ale opravdu nemá. ...... |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=D6a5Mm-2rCSm9TV&p=RPsFCq70%7cQJa24d4GmB%7cXCCm2QZ4Im%7c-sHEhS0o4CxBMtJ9cS%7cX4KdDAf8I%7cSPbCBdG9eT&x=vhTYZN)