21.6.2024 | Svátek má Alois


Diskuse k článku

A co když řeknou ne?

Ministr Heger uzavřel s odboráři LOK návrh dohody, kterou, jak se zdá, vlastně nikdo nechce. ODS ji vnímá jako kapitulaci a v tom se shodne s krajskými odborářskými reprezentanty, ti to vidí stejně, pozoruhodná shoda!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jílek 16.2.2011 21:16

Re: důchodové spoření je součástí finančních AKTIV občanů

dojde-li k úmrtí občana v průběhu spořicí fáze, veškeré prostředky se stanou předmětem dědictví,“ doplnila

Plívová.

to vás uklidňuje? :-))))))))))))

F. Doušek 16.2.2011 21:19

Re: důchodové spoření je součástí finančních AKTIV občanů

Nevím, kdo je Plívová, já viděl min. Drábka na ČT 24, který to dementoval.

J. Jílek 16.2.2011 21:45

Re: důchodové spoření je součástí finančních AKTIV občanů

dementoval tak, jak stojí v jejich písemném dementi....povinné spoření....první renons....pokud se člověk dožije co by jen prvního dne důchodu, propadají úspory, SOUKROMÉ pojišťovně, neschopné jiných výnosů než odůmrtí.... well done! :-))))

J. Anděl 16.2.2011 22:09

Re: důchodové spoření je součástí finančních AKTIV občanů

Můžu se zeptat, protože fakt nevím: není to v tomto návrhu zároveň tak, že když člověk neumře, dokud nevyčerpá všechny peníze, tak mu pak pojišťovna dál platí?

POKUD ano, je to v pohodě, ne? Stačí neumřít a vo prachy nepřijdete a ještě na tom vyděláte.

K. Janyška 16.2.2011 21:17

Re: důchodové spoření je součástí finančních AKTIV občanů

Jílek, dementem se neustále stavíte Vy, Připadáte mi jako vzteklý dědek, kerý není schopen žádné diskuze, jen trvání na svém ! Dzp.

K. Janyška 16.2.2011 21:20

Re: důchodové spoření je součástí finančních AKTIV občanů

Nečas to však v televizi vysvětloval zcela jinak. Týká se to období vybírání měsíčních důchodů v důchodovém věku ! Dzp.

J. Jílek 16.2.2011 21:53

Re: důchodové spoření je součástí finančních AKTIV občanů

nevysvětloval to JINAK....je to stejně i v dementi TOP09

J. Jílek 16.2.2011 21:51

Re: důchodové spoření je součástí finančních AKTIV občanů

a není to tak, že jste to obhajoval, dokonce aniž jste věděl o tom částečném dementi? Já ho mám v poště už dávno (TOP 09 TOP 09: Penzijní reforma Vás o peníze nepřipraví 16.2.2011 - 16:44 11 kB)

moje odpověď, že se musel zbláznit šla (info@top09.cz Re: TOP 09: Penzijní reforma Vás o peníze nepřipraví 16.2.2011 - 19:45 5 kB)

Doušek celý upocený přichvátnul ve 21:10

J. Jílek 16.2.2011 21:11

Re: důchodové spoření je součástí finančních AKTIV občanů

Často se dává za příklad Maďarsko, které nedávno fakticky znárodnilo všechny soukromé fondy, ve kterých měli Maďaři naspořeno již od roku 1998 více než 260 miliard korun. Vláda tak učinila pod finančním tlakem, kdy potřebovala zacelit díru v rozpočtu. Střadatelé se mohli „svobodně“ rozhodnout, zda chtějí převést peníze z fondů na stát, nebo nemít žádné důchody.

Logické rozhodnutí bylo převést peníze.

J. Láníček 16.2.2011 20:33

A toho vola,

co to říkám ... vlastně toho důchodového odborníka, co ho napadla ta geniální myšlenka, že naspořené peníze po předčasně zemřelém střádalovi nebude dědit rodina, ale penzijní fond ... už někde hospitalizovali ? Rád bych jej tam osobně navšívil, vyjádřil politování nad tím, že jej i v takto dospělém věku postihl kretenismus a předal mu malou osobní pozornost  v podobě velkého kopance někam.  Bez ohledu na to, že mě se už  tento geniální nápad týkat nemůže !

L. Zlobil 16.2.2011 20:39

Re: A toho vola,

Čím to,že vy komouši jste takoví siláci,jaroušku komoušku ? :-))) Bacha aby vám při tom kopu z huby nevilítla zubní náhrada ,byla by to ostuda :-))) Před výkopem lepit jaroušku !!!

J. Láníček 16.2.2011 20:42

Zlobile, mohl bych vás tou náhradou

kousnout třeba do řiti ? Asi by vám do smích moc nebylo a minimálně týden byste spával na stojáka !

K. Janyška 16.2.2011 20:44

Re: Zlobile, mohl bych vás tou náhradou

Jo, bacha, Jaroušek je tak velkej, jakoTesák !  A to je už co říct... ! Dzp.

K. Janyška 16.2.2011 20:41

Re: A toho vola,

JL, je to jen jeden z 8 návrhů v této věci a má racionální jádro ! Nečas to vysvětooval v televizi ! To by se Vám, komunistům, mělo líbit. Jde o solidaritu mrtvých se živými ! Dzp.

J. Jílek 16.2.2011 20:43

Re: A toho vola,

vy jste pravičák na baterky a odkejvete momentálně Nečasovi kdeco. Já TOPákům napsal v odpovědi (chodí mi od nich bulletin), že jsou to pitomci.....

K. Janyška 16.2.2011 20:48

Re: A toho vola,

Viděl jsem sice větší pitomce, než jsou někteří TOPáci, Kalouska opravdu za pitomce nemám,  ale Nečas všechny přesahuje o koňské délky a já mu nemám co vytýkat !  Není konec s Vámi, teroristy. Viděl jsem, že jste byli na tiskovce totálně skleslí ! Dzp.

J. Láníček 16.2.2011 20:49

Re: A toho vola,

A Janyško, nebylo by správné, aby ti mrtví byli solidární především se svými pozůstale živými, když si střádali na úkor jejich životní úrovně (a nikoliv penzijního fondu) ? Páni manažeři penzijních fondů si přijdou na své vždycky, ti škodní nebudou. A když bude nejhůř, odpochodují od snědených krámů se zlatými padáky !

K. Janyška 16.2.2011 20:51

Re: A toho vola,

... je to jeden z 8 návrhů v této věci a je složitější, než se ho snažíte prezentovat ! Dzp.

F. Doušek 16.2.2011 21:13

Re: A toho vola,

Láníčku, řekněte, jak je to dnes s důchodovým systémem? Vy jste odváděl celý život prachy ČSSZ, teď berete mrzký důchod, za rok zaklepete bačkorama, a kdo zdědí ty vaše peníze?

L. Zlobil 16.2.2011 21:20

Re: A toho vola,

KSČ ? :-)))

J. Anděl 16.2.2011 22:15

Re: A toho vola,

Já předpokládám, že to nestřádají "na úkor" svých bližních, protože nebudou platit výrazně víc, než kolik platí teď, ne? Já to nesleduju, tak se omlouvám, jestli se někde moc seknu. Ale prostě lidi budou platit, co platí teď, jen jinam, ne? Takže pořád můžou spořit na svoje vnuky, pokud je to to nejlepší, co s penězi chtějí udělat. Nebo můžou mít jakékoliv další úspory, které se pak budou normálně dědit.

Já to nechápu. Chápal bych tyhle připomínky a nespokojenost, kdyby lidi byli nucení platit víc, než teď. Jakože vám seberou třeba tři litry na důchod a plus k tomu byste musel platit další dva soukromým pojišťovnám. To bych chápal. Má to tak být? Objasněte mi to, prosím.

J. Anděl 16.2.2011 22:12

Re: A toho vola,

Jo, mně to přijde jako dobrej nápad. Navíc člověk se může svobodně rozhodnout neumřít a vybrat ty prachy do mrtě.

Tím si pane Janyško nedělám úplně legraci, i když trochu provokuju. Ale ne vás.

S. Maršálek 16.2.2011 20:06

Šída, Janyška a ......

pan Čistý Tukan, dostali pěkně od lékařských odborářů pěkně nakopáno. A tak to má být. To tady bude zas nálepek, odkazů a prskání. Nic si z toho nedělejte Socbotka se už chystá.

K. Janyška 16.2.2011 20:11

Re: Šída, Janyška a ......

Ťululum ? Dzp.

L. Zlobil 16.2.2011 20:28

Re: Šída, Janyška a ......

Malej Maršál s malým mozkem = Maršálek :-)))

L. Brabencová 16.2.2011 20:05

Zajímavý článek.

http://www.np-diskuze.cz/

L. Zlobil 16.2.2011 20:36

Re: Zajímavý článek.

Upřímně vás zve náborářka Leeda,která dostane přidáno z našich kapes a to i přes to že s Englem nepeče a stráví většinu dne v diskusích na netu,zásadně ale v bílém plášti a se stetoskopem na krku :-)))

K. Janyška 16.2.2011 20:43

Re: Zajímavý článek.

Teda, jestli stíhá to i to, klobouk dolů. Ale zase by byla jen důkazem, že ty prachy doktrorům byly u tak vysoké ! -))) Dzp.

L. Brabencová 16.2.2011 20:44

Re: Zajímavý článek.

Abyste Zlobile nedostal tímhle do hlavy. ))

http://apod.nasa.gov/apod/image/1102/tempel1_stardust_1024.jpg