Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Ad cena syntetického paliva (výroba z atmosférického CO2): "Britská společnost Zero Petroleum, která využívá podobný proces pilotní výroby v závodě v Bicesteru, nyní nabízí jeden litr syntetického paliva za téměř 69 000 Kč."
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/2035-spalovaci-auta-motory-synteticke-palivo-e-palivo-evropska-komise.A230321_115613_automoto_fdv
Pan Benz taky nakupoval palivo do svého samohybného kočáru se spalovacím motorem v lékárnách, když ještě žádné pumpy na automobilní paliva neexistovaly...
ujet by se na to dalo 20km, to je 20000 m, to je asi 1 metr za 3,50 kč...nj, veřejná doprava směřuje k šlapacím riškám
V Hermann Göring Werke, později Stalinovy závody v Záluží, se taky vyráběl od WWII syntetickej benzín, hydrogenací hnědého uhlí. Uznají nám to v Bruseli?
Přinejhorším bychom to mohli na ty Hermann Göring Werke zase zpátky přejmenovat!
Neuznají, protože ti ZELENÍ KKOTI z Greenpeace chtějí synteticky z CO2 vyrábět i maso...
Neuznají. Naopak zvýší cenu povolenek. Uhlí zeleným magorům v bruseli nevoní.
Neuznají, protože Bruselem povolená syntetická paliva nesmějí využívat fosilní zdroje uhlíku.
To je pravda. Ale jednu dobrou vlastnost ti zelení mají. Nejsou neprůstřelní.
Prodloužení výroby spalovacích motorů, ale jen na syntetická paliva, je jen zastírací manévr, který má dokázat, že auta se spalovacími motory mají proti elektromobilům mnohem dražší provoz.
Dalším krokem bude, že se k elektromobilům budou prodávat ebonitové tyče s liščím ohonem, aby si majitelé vyráběli elektřinu sami.
nj, ale liší se velikostma, takže ty s tím velkým ohonem pojedou rychlejc!
Asi tak. To povolení má stejný význam jako kdyby žádné povolení nebylo...
Absolutně si nedovedu představit, že by se cena syntetického paliva na popsané bázi mohla snížit řádově 1000 x, za pár let.
Tak to si samozřejmě představit můžete. Vyrobit litr někde v laboratoři je o řády dražší, než výroba v průmyslově navrženém zařízení pro produkci v tunách denně...
Že je ta výroba drahá kvůli vysoké energetické náročnosti, to ale bude platit vždy. Počkáme, až se lidi vzbouří a SMETOU ZELENOU MAFII z vedení států a EÚ/EK. Pak začne cvrkot...
To nééé! Je to jediná (momentálně) možná cesta, jak zachránit know-how a výzkumná a vývojová pracoviště automobilek se spalovacími motory, než "hněv lidu" smete ZELENÉ IDIOTY z výšin vládnutí v EU/EK do žumpy ke komunistům...