19.6.2019 | Svátek má Leoš



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

SVĚT: Brunejský sultán, europarlament a tolerování trestu smrti



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 94, poslední: 27.4. 2019 13:26, přehled diskusí

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: S. Rehulka Datum: 26.4.2019 14:20

Mně se naopak zdá, že pan Robejšek je nejenom REALISTA v politice, ale i v životě. A aby mu salonní levičák Vašeho typu okopával kotníky při kdejaké příležitosti, na to nemáte, i když si myslíte, že jste sežral Šalamounovo hovno !

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: P. Sinclair Datum: 26.4.2019 14:39

Jasně, REALISTA odhadoval svůj volební výsledek na dvacet procent a nedostal ani procento. Pozdravujte malou, ale vlasteneckou Stranu pro svobodu. :-)))

Přesně ! .... 1***:
Autor: J. Kanioková Datum: 26.4.2019 15:00

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: V. Církva Datum: 26.4.2019 14:20

Lžete jak stará Indiánka. V žebříčku, který jsem sestavil já ty slavné university z USA prohrávají. Tedy ty politické a fylozofické jednoznačně (ty technické díky asijským studentům a softwarovým firmám fungují zatím dobře, i když doporučuji zajet taky do Číny) Začněte radši používat rozum, místo žebříčků. Že americké university ovládla politická korektnost, levičácký progresivismus, gendrismus, že tam progresisté nevpustí konzervativní politology atd. je notoricky známý fakt. Abych nemusel hledat odkazy, přečtěte si zde třeba Ulče, nebo jinde o čechoameričanovi zBoston university a jeho aroganci k Jaklovi.

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: P. Sinclair Datum: 26.4.2019 14:26

Dočetl jsem ke slovu fylozofické, děkuji, stačí.

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: S. Netzer Datum: 26.4.2019 14:49

:-)))

Že MI 5 a CIA jsou politické pobočky mezinárodního neomarxistického hnutí a Emmanuel Macron vydělal u Rozchielda miliony za privatizaci firmy na lokomotivy TGM, bylo ale lepší.

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: V. Církva Datum: 26.4.2019 17:25

A je to tady! Zase modernista, co neschopnost argumentace a dedukce maskuje hnidopišstvím. Vy modernisté to máte snad v genech, nebo jste takto vyškolení! Chyby dělá každý. Já si spletl jedno písmeno, což je pro význam informace nepodstatné. Vy hloupě opisujete naprosté nesmysly druhých s chybami logickými a to podstatnými.

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: S. Netzer Datum: 26.4.2019 17:36

Váš příspěvek obsahuje nějakou informaci?

Nebo jen omíláte nálepky, které jsou momentálně en vogue ("politická korektnost, levičácký progresivismus, gendrismus"), modernisto?

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: D. Bystriansky Datum: 26.4.2019 18:39

Macron ruší přípravku na vládnutí ENA, kdy přijde na řadu ta vaše nepotřebná přípravka k pyskování na NP.

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: V. Církva Datum: 26.4.2019 22:20

Informace je každá psaná věta, dokonce slovo. Dnes má v neziskovce službu někdo prudce inteligentní co?

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: P. Sinclair Datum: 26.4.2019 17:46

Jakej modernista? Fakt by to bez nálepek a floskulí nešlo?

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: V. Církva Datum: 26.4.2019 22:26

Jasně, omlouvám se, jste neomarxista, ne modernista. Ale nejde tady o nálepkování, ale popis Vaší diagnózy.

1***:
Autor: J. Kanioková Datum: 26.4.2019 15:02

on čte jedině Netzer

Re: 1***:
Autor: S. Netzer Datum: 26.4.2019 15:14

Ty 3 hvězdičky jsou ocenění za ty "fylozofické univerzity"?

Re: 1***:
Autor: V. Církva Datum: 26.4.2019 22:33

Sice se opakuji, ale specielně pro Vás: Gramatické chyby bychom dělat neměli. Ale gramatická chyba je na povrchu se dá opravit. Vaše chyba je uvnitř a pravděpodobně neopravitelná, nebo jen po důsledné léčbě.

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: P. Sinclair Datum: 26.4.2019 15:21

Právě jsem shlédl ten rozhovor s profesorem historie a mezinárodních vztahů Lukešem a odborníkem na pivo Jaklem. Půvabné, moc doporučuji a děkuji za upozornění.

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: J. Kombercová Datum: 26.4.2019 17:05

Pamatuji si, viděla jsem živě... a jak Jakla nemusím, velice jsem se bavila nad "solidním" panem Lukešem, který diskutuje jen se "solidními" lidmi, protože jiné známé, přátele, než "solidní" lidi nemá, čte jen "solidní" tisk... boží. Vy patříte také k těm "solidním", bezesporu. Gratuluji.

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: P. Sinclair Datum: 26.4.2019 17:16

Ne, já jsem takovej rozevlátej neposeda a větroplach.

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: D. Bystriansky Datum: 26.4.2019 18:24

Neposeda a větroplach, proto se vás rozumné myšlenky nedrží.:-)))

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: M. Prokop Datum: 26.4.2019 12:16

No a co vám na tom vadí? Prostě to nečtěte, ty vaše výlevy jsou tak jako tak spíš pro srandu.

Guardian informuje leda liberály v americkém významu slova, česky (skoro) komouše, každopádně levičáky.

Jak to dopadne s americkými univerzitami, usilovně omezujícími svobodu slova, to se teprve uvidí.

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: P. Sinclair Datum: 26.4.2019 12:47

1) Kdepak, Robejškovo zápolení s elitami a ostatními nálepkami mě docela baví.

2) Nepochybuji, že jste Guardian neměl nikdy v ruce.

3) O americké university a obecně svobodu slova se nemusíte obávat. 4) Co je na pováženou je skutečnost, že se Karlova universita umísťuje v celosvětových hodnoceních asi na pětistém místě.

:
Autor: J. Jurax Datum: 26.4.2019 14:14

No, že nechápete, o čem autor píše, je pro Vás signifikantní.

Jsme ve shodě,:
Autor: J. Kanioková Datum: 26.4.2019 15:15

on se tu okopáváním kotníků snaží prezentovat coby největší "lepšočlověk." Všichni jsou blbci, jen on je absolutní hvězda (plus někteří další).

Re: "Realista" Robejšek:
Autor: A. Nový 840 Datum: 26.4.2019 15:51

Že z těch elitních univerzit vylézá tolik pitomců! Když ne hloupých levičáků tak zaručeně (bezpohlavních) gender idiotů a nebo melounů.

:)))))))))))):
Autor: J. Kanioková Datum: 26.4.2019 16:15

Zmatení vychází pouze:
Autor: V. Lunák Datum: 26.4.2019 10:41

z autorovy neschopnosti odlišovat prezentaci faktů a vedle toho úsudků. The Guardian publikoval článek v podobě suchého sdělení postoje Bruneje k dané věci: https://www.theguardian.com/world/2019/apr/22/brunei-defends-stoning-death-gay-sex-letter-eu,

stejně jako své vlastní, jasně kritické stanovisko: https://www.theguardian.com/commentisfree/2019/apr/04/the-guardian-view-on-brunei-and-stoning-dont-leave-it-to-celebrities-to-act a další kritická stanoviska konkrétních komentátorů.

Zatímco tedy nelze vyloučit existenci zmateného liberála v souvislosti s tímto tématem, zcela jistě lze vyloučit to, že by zmatení mohlo mít co společného s Guardianem.

"alliens:
Autor: B. Rameš Datum: 26.4.2019 10:17

žijící v dusné atmosféře intelektuálních polepšoven na sociálněvědních katedrách kdysi elitních amerických univerzit" no to mě potěr.

Muslimská pravda:
Autor: J. Ptáček Datum: 26.4.2019 10:15

Myslím, že mně mnohé objasnil saúdskoarabský imám Ísá Asírí.

Meč je pravdomluvnější, než kniha. Je to jazyk, kterému rozumějí křesťané i židé.

Tuto pravdu si musím vtlouct do hlavy. Až ji pochopím a vstřebám, nepotřebuji žádné další intelektuální moudrosti.

A samopal je pravdomluvnější než meč.:
Autor: V. Petr Datum: 26.4.2019 10:35

Závěr, je třeba obnovit presenční vojenskou službu!

Re: A samopal je pravdomluvnější než meč.:
Autor: J. Ptáček Datum: 26.4.2019 11:16

Souhlas. Židé to nejenže pochopili, ale už to také praktikují. Křesťané to pořád intelektuálně okecávají dokonalými argumenty. Akorát, že naši kulturu a naši civilizaci vůbec, neochrání brilantní argumenty, ale meč, nebo jak říkáte ještě lépe samopal. Se správně seřízenými miřidly.