7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

SVĚT: O dvojím metru

Ve víkendových prezidentských volbách na Ukrajině porazil člověk bez jakékoliv politické zkušenosti, herec Volodymyr Zelenskyj reprezentanta zkorumpovaného vládnoucího prozápadního establishmentu a dosavadního prezidenta Petra Porošenka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Němec 24.4.2019 11:32

Re: Otázka :

Pinďourem.

J. Jurax 24.4.2019 12:36

Vaším?

T. Hraj 24.4.2019 15:43

Re: Otázka :

Ovšem to je velmi obecné a relativizující. Vždyť pinďourem se měří kde co.

A propos, chybí Vám tam tři chodci!

P. Grigar 24.4.2019 20:14

Re: Otázka :

.. tím svým obrázkem chce uveličit svou nicotnost: já tam byl taky, nejenom Brouci, heč.

Z. Pešek 24.4.2019 10:40

Bohužel, to tak je.

Dvojí metr je až zarážející a bude jen hůř, do dvou let bude napsání tohoto komentáře trestním činem.

M. Kosejk 24.4.2019 10:31

----

Tak ono to platí obecně. Například každý západní progresivní intoš horuje za právo na sebeurčení Tibeťanů v Číně - ale zároveň odmítá právo na sebeurčení Rusů na Ukrajině.

Ale mohl bych i zmínit například vztah k mezinárodnímu právu:

Anexe Krymu je prý nehorázné porušení mezinárodního práva, ale svévolná invaze do Iráku byla prý v pohodě, i když taky proběhla v rozporu s mezinárodním právem – a má daleko krvavější násladky. Nebo mi někdo řekněte, na základě jakého práva mají USA své vojáky v Sýrii? Kdo řeší ilegální britské, americké a francouzské dodávky zbraní do Sýrie? Kdo dal Západu právo vojensky svrhnout Kaddáfího? A tak dále.

Prostě dvojí metr, kam se podíváš. A záleží jen na ideologii, mocenských zájmech velmocí a na principu "silnější pes je*be".

J. Lepka 24.4.2019 11:24

Re: ----

Na guláš ve vaší hlavě je o moc informací, chápu, tak jednoduše : V Tibetu jsou doma Tibeťani a Číňani jsou tam brutální bolševickou politikou uměle instalováni. Nemlich stejně jako Rusové na Ukrajinu, akorát Číňani Tbeťany předem nenechali pochcípat hlady, jako Stalin Ukrajince. Už chápete?

M. Kosejk 24.4.2019 13:33

Re: ----

Zatímo ukrajinští Rusové nebyli na východě Ukrajiny doma - a proto byli povinni přejít na stranu Západu a odstřihnout se od Ruska, viďte? :))

A když se jim to nelíbilo, tak na ně ukrajinská vláda poslala vojáky. A RF je prý zlá, když se postavila za tyto Rusy.

- teď je mi už vše jasné a přijímám vaši dvojí morálku a jsem ochoten nasadit libovolné metry dle aktuálních přání našich estabilishmentů. :))

M. Prokop 24.4.2019 12:03

Re: ----

To postavení Tibeťanů v Číně a Rusů na Ukrajině je dost rozdílné.

Anexe Krymu - slyšel jste Budapešťském memorandu? U Rusů je mnohdy větší problém JAK, než CO.

Kdo dal právo svrhnou Kaddáfího? RB OSN a Liga arabských států.

J. Jurax 24.4.2019 12:51

No jo, a právo na anexi Krymu dal zase Putin a místní referendum, ať už případně jakkoliv zmanipulované.

Státy mají zájmy. Maji-li i k nim úměrná ramena, prosazují je. Právo se poddá.

Například na ty Tibeťany měli tehdy větší ramena Číňané. Na Podkarpatskou Rus kdysi Sověti. A obojí mají vlastně dodnes, i když Sověti už nejsou. Na Jemen třeba zase Saúdi. Na Kosovo USA.

Nedělejmež si moc iluze.

M. Prokop 24.4.2019 14:56

Re:

Iluzím jsem dost vzdálen.

Ano, rozhoduje právo silnějšího, občas pouze zhodnotím, co to komu přineslo nebo taky odneslo.

P. Grigar 24.4.2019 20:20

Re:

.. uvedené příklady jasně potvrzují, že mezinárodní právo je iluzorním pojmem, nedokážete-li ho prosadit silou. Ale jako motiv ke štěkání je nemírně přitažlivé.

M. Kosejk 24.4.2019 13:36

Re: ----

Jasně. "Postavení je rozdílné" - prý!! Sranda, tenhle váš dvojí metr a jeho následné alibizování.

p.s. k svržení Kaddáfího nikdo neměl mandát - mandát byl jen na ochranu civilních obyvatel Benghází - a tento mandát Západ krutě překročil.

M. Prokop 24.4.2019 14:57

Re: ----

To je realita, s tím nic nenaděláte, žádný dvojí metr.

V. Kotas 24.4.2019 12:39

Re: ----

Nejen Kaddáfího a co teprve Jugoslávie.

I. Semrád 24.4.2019 10:10

Nad politicky zcela nezkušeným Trumpem

...hýkal IVK včetně Weigla štěstím, už v roce 2016, před Trumpovým zvolením.

Přitom pravomoci amerického prezidenta jsou nesrovnatelné s pravomocemi kupříkladu slovenského prezidenta (prezidentky), o velikosti a síle obou zemí nemluvě.

M. Moravcová 24.4.2019 10:23

Re: Nad politicky zcela nezkušeným Trumpem

No vidíte a hýkali oprávněně. Trump si volební kampaň dva roky odpracovával, a je dobrej. Hillary je zločinec.

S. Netzer 24.4.2019 10:39

Re: Nad politicky zcela nezkušeným Trumpem

A jakých zločinů se Hillary Clinton dopustila, smím-li se zeptat.

M. Moravcová 24.4.2019 11:08

Re: Nad politicky zcela nezkušeným Trumpem

Zneužití tajných zpráv posílaných ze soukromého e-mailu, například?

S. Netzer 24.4.2019 12:52

Re: Nad politicky zcela nezkušeným Trumpem

Tak jak to dělal zeť našeho Doníka? :-P

https://www.npr.org/2019/03/21/705561586/kushner-used-private-email-to-conduct-official-business-house-committee-says?t=1556103035674

M. Moravcová 24.4.2019 13:52

Re: Nad politicky zcela nezkušeným Trumpem

ale, ale, zeť kandidoval na prezidenta?

S. Netzer 24.4.2019 14:27

Re: Nad politicky zcela nezkušeným Trumpem

Trochu křečovité.

Když prezidentův zeť a "Senior Advisor" dělá to, co se vyčítalo Hillary Clinton, tak to není totéž. A jeho dcera a poradkyně ("je dobrá v počtech"!) teprve ne (https://www.welt.de/politik/ausland/article184161460/E-Mail-Affaere-Ivanka-Trump-hat-jetzt-das-gleiche-Problem-wie-Hillary-Clinton.html).

P. Grigar 24.4.2019 20:22

Re: Nad politicky zcela nezkušeným Trumpem

..pche, pro Sybilluši podružný, nevýznamný detail.

J. Lepka 24.4.2019 11:26

Re: Nad politicky zcela nezkušeným Trumpem

Proč ze sebe stále děláte blběnku, milá Sybille, vy neumíte používat strejdu Googla?

M. Němec 24.4.2019 11:32

Re: Nad politicky zcela nezkušeným Trumpem

Jistě umí, blbečku Lepko.

M. Prokop 24.4.2019 12:04

Re: Nad politicky zcela nezkušeným Trumpem

Pak ovšem neumí vyhodnotit nalezené.

S. Netzer 24.4.2019 12:54

Re: Nad politicky zcela nezkušeným Trumpem

"Nechápu" přece, Ad-rem-Prokope.

M. Prokop 24.4.2019 14:57

Re: Nad politicky zcela nezkušeným Trumpem

Přesně tak, EUgenossin.

M. Moravcová 24.4.2019 13:52

Re: Nad politicky zcela nezkušeným Trumpem

tak proč ho nepoužívá

S. Netzer 24.4.2019 14:32

Re: Nad politicky zcela nezkušeným Trumpem

Google je okultní věda, která je dostupná pouze takovým lumina jako je milá lebka a vy, Moravcová.