23.4.2019 | Svátek má Vojtěch



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

POLITIKA: Úkoly, které manažer Ťok ani nemohl splnit



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 17, poslední: 15.4. 2019 16:29, přehled diskusí

Připomínám, že soudruh Hitler postavil za 5 let 3800 km:
Autor: V. Petr Datum: 15.4.2019 16:29

dálnic. Recept byl jednoduchý, nikdo se ani neodvážil cokoliv blokovat!

Hlavní důvod současného stavu je NEPOVĚŠENÍ ZELENÝCH:
Autor: V. Petr Datum: 15.4.2019 16:25

NA VĚTRNÍKY!

A zrůdná EU dokonce podmiňuje své dotace zachováním jejich negativního vlivu!

Mylím že,:
Autor: J. Zadák Datum: 15.4.2019 16:16

se D1 opravuje hlavně z důvodu již špatného technického stavu a potřeby přizpůsobení vzrůstajícímu dopravnímu zatížení. Co se týká výstavby dalších úseků dálnic či rychlostních komunikací problém vždy mimo jiné byl i ve stavební přípravě tj. získání stavebního povolení (obstrukce při získávání pozemků, ze strany zelených i občanských iniciativ). Důležitý v tomto směru by měl být nový Stavební zákon . Samozřejmě případných politických tlaků na lokality výstavby se zcela zbavit asi nepůjde.

Co dělal:
Autor: B. Hančl Datum: 15.4.2019 10:52

obarvený Stanjura, když byl ministrem dopravy?

Re: Co dělal:
Autor: M. Vondráček Datum: 15.4.2019 12:09

At dělal cokoli , dělal to jen 7 měsíců. Ťok těch měsíců měl víc jak 100 :-)

Re: Co dělal:
Autor: M. Vondráček Datum: 15.4.2019 12:10

sorry , více jak 50 .

Re: Co dělal:
Autor: A. Nový 840 Datum: 15.4.2019 13:15

Vypsal výběrové řízení na dálnice, které ANOfertí ministr dopravy A.Prachař zrušil. :-))

Vidím to jinak:
Autor: K. Salajka Datum: 15.4.2019 10:29

výstavbu dálnic zablokovalo rozšíření vlivu environmentálních gansterských organizací jako Děti Země, financovaných německým kapitálem a výpalným , které tato organizace (pořad v ČT) vyžadovala. Zdrojem zisku bylo nejdříve plánování a stavby dálnic. Pak se jím stalo samo soutěžení, které se na jednom úseku dalo až 3x opakovat. Dalším zdrojem zisku bylo blokování stavby / nejvíc žabičky, myši a pod./ a samozřejmě získání klíčových pozemků.

Nakonec nebylo co stavět a tak se všechny dotace vrhají do rozšíření, oprav, výměny svodidel a značení. Z každé dotace je zisk 30 - 50 % pro zadavatele, proto se nesmí proces soutěží zastavit, ale kdo by stavěl silnici, když tam je taková časová prodleva.

V profesních :
Autor: J. Kraus Datum: 15.4.2019 10:03

kruzích se o panu Ťokovi v jeho předministerských dobách říkalo, že je celkem dobrej. Pokud ani člověk jeho přehledu, znalostí a zkušeností s tou dopravou nedokázal příliš pohnout, neočekávejme, že se to podaří někomu zvenku. Ano, bylo jedno řešení, a to dát mu diktátorské pravomoce. A pohled z jiné strany - komu je ku prospěchu dělat vše pro to, aby v ČR nic pořádně nefungovalo?

Re: V profesních :
Autor: J. Kavalír Datum: 15.4.2019 10:20

Vlastní výstavba dálnice je jen "třešnička na dortu". Musí se vyprojektovat, vykoupit potřebné pozemky a svést soudní tahanice s ekoblby. Kalousek stopnul peníze, Bárta projektování a výkupy pozemků, takže těch 40 km v posledních letech bylo jen to, co se už nedalo zastavit a zakonzervovat. A nic dalšího připraveno nebylo. To, že se výstavba zase rozbíhá, je jednoznačný úspěch min. Ťoka.

Re: V profesních :
Autor: M. Sedláček Datum: 15.4.2019 11:08

Tak to jste slyšel asi jiné profesní kruhy ;-) Já zase slyšel, že byl totálně neschopný i v soukromém sektoru a pod jeho "vedením" Skanska málem zkrachovala. Takový žvanivý líný blb.

Re: V profesních :
Autor: R. Tichý Datum: 15.4.2019 11:49

Celá státní správa je nastavena tak, aby problémy řešila, nikoliv VYřešila. Nehledě na to, že většinu problémů způsobuje právě státní správa a ne plynoucí život.

Máte recht, opravdu se snažil.:
Autor: J. Lepka Datum: 15.4.2019 9:46

Udržet si křeslo!

Babišova vláda nemá výsledky, které by stály za pěknou řeč. :
Autor: K. Janyška Datum: 15.4.2019 8:48

Dálnice, kůrovec, vykrádání rezerv atd... Dzp.

Zaměstnanci ministerstva dopravy.:
Autor: K. Kovařovic Datum: 15.4.2019 8:01

Ťok by musel být bůh, aby ovládl hlupáky na ministerstvu. Ve včerjších zprávách televize PRIMA byly reportáže z řešení označení výjezdů z dálnic značkou " jsi v protisměru". Hlupáci z ministerstva dopravy řeší už rok (rok je k dispozici rozbor policie k této problematice) osazení značek a zpracovávají další rozbory, proč to nejde udělat. Nebo modrá zábradlí na opravovaných nádražích železnice - úplné zbytečnosti a hovadiny. Ministr holt může i za hlupáky na svém ministerstvu !!! Hlupáky vyhodit a nechat je zaplatit ty hovadiny !!!

:
Autor: B. Baron Datum: 15.4.2019 0:16

Pane Holube. D1 se opravuje proto že je uplně rozbitá a za životností. A to je proto že všichni ministři dopravy před Ťokem stály za h.ovno. Tím neobhajuji Ťoka.

:
Autor: J. Jurax Datum: 15.4.2019 15:07

Ovšem zvolený způsob oprav mně, arciť laikovi, přijde poněkud nešťastný.

A stavby, natož dostavby R47, resp. D47 se už nedožiju. V našem rodě se dožíváme jen cca 90 let a mně je už 70.