Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Úkoly, které manažer Ťok ani nemohl splnit
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Petr 15.4.2019 16:29Připomínám, že soudruh Hitler postavil za 5 let 3800 km dálnic. Recept byl jednoduchý, nikdo se ani neodvážil cokoliv blokovat! |
V. Petr 15.4.2019 16:25Hlavní důvod současného stavu je NEPOVĚŠENÍ ZELENÝCH NA VĚTRNÍKY! A zrůdná EU dokonce podmiňuje své dotace zachováním jejich negativního vlivu! |
J. Zadák 15.4.2019 16:16Mylím že, se D1 opravuje hlavně z důvodu již špatného technického stavu a potřeby přizpůsobení vzrůstajícímu dopravnímu zatížení. Co se týká výstavby dalších úseků dálnic či rychlostních komunikací problém vždy mimo jiné byl i ve stavební přípravě tj. získání stavebního povolení (obstrukce při získávání pozemků, ze strany zelených i občanských iniciativ). Důležitý v tomto směru by měl být nový Stavební zákon . Samozřejmě případných politických tlaků na lokality výstavby se zcela zbavit asi nepůjde. |
B. Hančl 15.4.2019 10:52Co dělal obarvený Stanjura, když byl ministrem dopravy? |
M. Vondráček 15.4.2019 12:09Re: Co dělal At dělal cokoli , dělal to jen 7 měsíců. Ťok těch měsíců měl víc jak 100 :-) |
M. Vondráček 15.4.2019 12:10Re: Co dělal sorry , více jak 50 . |
A. Nový 15.4.2019 13:15Re: Co dělal Vypsal výběrové řízení na dálnice, které ANOfertí ministr dopravy A.Prachař zrušil. :-)) |
K. Salajka 15.4.2019 10:29Vidím to jinak výstavbu dálnic zablokovalo rozšíření vlivu environmentálních gansterských organizací jako Děti Země, financovaných německým kapitálem a výpalným , které tato organizace (pořad v ČT) vyžadovala. Zdrojem zisku bylo nejdříve plánování a stavby dálnic. Pak se jím stalo samo soutěžení, které se na jednom úseku dalo až 3x opakovat. Dalším zdrojem zisku bylo blokování stavby / nejvíc žabičky, myši a pod./ a samozřejmě získání klíčových pozemků. Nakonec nebylo co stavět a tak se všechny dotace vrhají do rozšíření, oprav, výměny svodidel a značení. Z každé dotace je zisk 30 - 50 % pro zadavatele, proto se nesmí proces soutěží zastavit, ale kdo by stavěl silnici, když tam je taková časová prodleva. |
J. Kraus 15.4.2019 10:03V profesních kruzích se o panu Ťokovi v jeho předministerských dobách říkalo, že je celkem dobrej. Pokud ani člověk jeho přehledu, znalostí a zkušeností s tou dopravou nedokázal příliš pohnout, neočekávejme, že se to podaří někomu zvenku. Ano, bylo jedno řešení, a to dát mu diktátorské pravomoce. A pohled z jiné strany - komu je ku prospěchu dělat vše pro to, aby v ČR nic pořádně nefungovalo? |
J. Kavalír 15.4.2019 10:20Re: V profesních Vlastní výstavba dálnice je jen "třešnička na dortu". Musí se vyprojektovat, vykoupit potřebné pozemky a svést soudní tahanice s ekoblby. Kalousek stopnul peníze, Bárta projektování a výkupy pozemků, takže těch 40 km v posledních letech bylo jen to, co se už nedalo zastavit a zakonzervovat. A nic dalšího připraveno nebylo. To, že se výstavba zase rozbíhá, je jednoznačný úspěch min. Ťoka. |
M. Sedláček 15.4.2019 11:08Re: V profesních Tak to jste slyšel asi jiné profesní kruhy ;-) Já zase slyšel, že byl totálně neschopný i v soukromém sektoru a pod jeho "vedením" Skanska málem zkrachovala. Takový žvanivý líný blb. |
R. Tichý 15.4.2019 11:49Re: V profesních Celá státní správa je nastavena tak, aby problémy řešila, nikoliv VYřešila. Nehledě na to, že většinu problémů způsobuje právě státní správa a ne plynoucí život. |
J. Lepka 15.4.2019 9:46Máte recht, opravdu se snažil. Udržet si křeslo! |
K. Janyška 15.4.2019 8:48Babišova vláda nemá výsledky, které by stály za pěknou řeč. Dálnice, kůrovec, vykrádání rezerv atd... Dzp. |
K. Kovařovic 15.4.2019 8:01Zaměstnanci ministerstva dopravy. Ťok by musel být bůh, aby ovládl hlupáky na ministerstvu. Ve včerjších zprávách televize PRIMA byly reportáže z řešení označení výjezdů z dálnic značkou " jsi v protisměru". Hlupáci z ministerstva dopravy řeší už rok (rok je k dispozici rozbor policie k této problematice) osazení značek a zpracovávají další rozbory, proč to nejde udělat. Nebo modrá zábradlí na opravovaných nádražích železnice - úplné zbytečnosti a hovadiny. Ministr holt může i za hlupáky na svém ministerstvu !!! Hlupáky vyhodit a nechat je zaplatit ty hovadiny !!! |
B. Baron 15.4.2019 0:16Pane Holube. D1 se opravuje proto že je uplně rozbitá a za životností. A to je proto že všichni ministři dopravy před Ťokem stály za h.ovno. Tím neobhajuji Ťoka. |
J. Jurax 15.4.2019 15:07Ovšem zvolený způsob oprav mně, arciť laikovi, přijde poněkud nešťastný. A stavby, natož dostavby R47, resp. D47 se už nedožiju. V našem rodě se dožíváme jen cca 90 let a mně je už 70. |