22.5.2019 | Svátek má Emil



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


Babiš do Bílého domu



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 585, poslední: 21.2. 2019 23:59, přehled diskusí

Re: :
Autor: B. Hamal Datum: 21.2.2019 18:27

Sporných bodů je celá řada.. Němci se memíní vzdát technologií Huawei a zejména plynovodu Nordstream, zakázali export zbraní do Saudské Arabie, mají nízké nízké výdaje na obranu, vadí jim odstoupení USA z pařížsské klimatické dohody, z nukleární dohody s Íránem a z dohody INF.

BEZ SCHOŘÍKA SE TU HOWNO NAUČÍM !!!:
Autor: J. Vobr Datum: 21.2.2019 16:21

:-)))

:-)))

na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: P. Forejt Datum: 21.2.2019 16:16

Bakala zatím hovoří o arbitráži na ca. 20mld.Kč ...(sic).

Mno, hezky se nám odvděčují ty listopadové ikony..Havel už naštěstí nic zkurwit nemůže, ale Bakala drží ten prapor revoluce dál ..n-tsss

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: H. Omar Datum: 21.2.2019 16:17

Copak drží Bakala? To co mu Zeman a Sobotka prodali? :))) Zbytek jsou jen obvyklé plivance nuly...

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: P. Forejt Datum: 21.2.2019 16:26

Omare, jste opravdu tak slaboduchý, nebo to potřebujete přeložit do češtiny??...nadpis článku je : Česku hrozí arbitráž za OKD....(sic)

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: F. Doušek Datum: 21.2.2019 16:41

Forejt, nečtěte jen nadpisy článků a hledejte i souvislosti. A ty jsou nejméně dvě - Zeman a ČSSD.

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: J. Schořík Datum: 21.2.2019 16:44

Nene. V tomhle případě jde čistě o to Babišovo skvělé řešení "znárodněním". Pokud se nepletu byla na stole pro akcionáře výhodnější nabídka odkupu, ale vláda ji vůbec neporovnávala.

Takže půjde o náhradu škody za to, že stát OKD ve špatné situaci zachránil, ale nikoliv cestou která by nepoškodila akcionáře..

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: F. Doušek Datum: 21.2.2019 16:49

Takže - prvopočátek problému je v podivném prodeji skupině NWR za vlád ČSSD.

A problém druhý následný - nebyl to ten váš parazit Mládek, kdo prosazoval všelijaké cesty jak zachránit pracovní místa pro 90% polských agenturních horníků tamo zaměstnaných?

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: J. Schořík Datum: 21.2.2019 16:53

Ani jedno z toho nicmene neni duvod te arbitraze. To ze socdem prosazovala pomoc OKD je pravda, rec byla o nejakych subvencich pro zachovani pracovnich mist. Babis to ale fakticky zestatnil - to je duvod te arbitraze.

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: J. Venc Datum: 21.2.2019 16:56

Ne. Může za to Havel s Bakalou, neb ForejtGump by je nezmiňoval bezdůvodně. Si nechte ti právnický řečičky.

:-)

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: J. Schořík Datum: 21.2.2019 16:59

Tak Bakala tam dost mozna nekde vzadu stoji a bavi se chybami CR.. Uvidime. Podstata sporu je jasna.

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: F. Doušek Datum: 21.2.2019 17:08

Babiš? Nebylo to za vlády ČSSD se Sobotkou v čele? Neprosazovalo to Ministerstvo průmyslu a MPSV? Kdo byl tehdy v čele těch ministerstev?

A k žádné arbitráži ani průserům s podhodnocenou cenou a darovanými byty by nedošlo, nebýt Zemana a ČSSD.

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: J. Schořík Datum: 21.2.2019 17:14

Tahle arbitraz je jina - kouknete na ten clanek, je to nova vec. Ta se tech bytu atd. netyka pane Dousku. A zpusob zachrany tehdy vybralo MF- Babis trval natom ze zachranovat jedine svoje..

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: F. Doušek Datum: 21.2.2019 17:20

Chápu, že mi nechcete rozumět. Ono to bolí, když se kope do vlastních řad. Pamatujete, že se tehdy proti Mládkovi i Marksové postavili dokonce i odbory?

Jediné co Babiš nechtěl (a ani nevím, jestli byl tehdy ještě ministrem financí když k tomu došlo, skoro bych řekl, že už ne), bylo cpát státní peníze do soukromé společnosti. Měla se nechat padnout "na hubu", a to jsem říkal již tehdy.

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: J. Schořík Datum: 21.2.2019 17:23

Ale ja vam rozumim. Taky bych jim nedal ani kacku. Hornici ve mne litost nevzbuzuji.

Ta nakonec zvolena cesta (kvuli Babisovi) bude nicmene zda se duvod k arbitrazi. Nerikam nic vic nic mene..

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: F. Doušek Datum: 21.2.2019 17:15

Z jednoho článku z r. 2016:

"Ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek společně s ministryní práce a sociálních věcí Michaelou Marksovou v prosinci vytvořili pracovní skupinu, která se zabývá tím, jak pomoci horníkům, dalším zaměstnancům navázaným na OKD a regionu jako takovému. Vláda situaci monitoruje a připravuje řadu opatření, například dřívější penze pro horníky, posílení úřadů práce v regionu či podporu tvorby nových pracovních míst. Ve hře je i převod OKD na st. podnik Prisko."

Kde vidíte Babiše?

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: J. Schořík Datum: 21.2.2019 17:18

Prosadil tvrde ze to stat musi prevzit. Tlacil to. Bud Diamo nebo Prisko..

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: J. Schořík Datum: 21.2.2019 17:27

Dokonce to slo do spolecnosti Ministerstva Financi. Je to jeho hra a jeho pripadny prusvih.

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: F. Doušek Datum: 21.2.2019 17:28

Nechtěl vyhodit žádané 4 mld Kč do soukromé firmy. To je pochopitelné. Sám byl do toho vtlačen vašimi spolustraníky.

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: J. Schořík Datum: 21.2.2019 17:31

Nesmysl. Vase stadardni socanofobie. My jsme chteli nejak predstirat ze pomahame, Babis na to sam naskocil a udelal z toho zestatneni. Dokonce se porval s Mladkem o to jak se to provede a pod kterym ministerstvem to bude. Pod financemi pane Dousku.

Re: na kolik vyjde Česko zestátnění OKD ?:
Autor: F. Doušek Datum: 21.2.2019 19:56

Přečtěte si třeba stanoviska odborů - odnože ČSSD.

KOMENTÁŘ MICHAELA DURČÁKA:
Autor: J. Matuška Datum: 21.2.2019 16:15

... Zprávy, které nezapadají do našeho vidění světa, často vytěsníme, děláme že neexistují, nebo se k nám jednoduše nedostanou.

https://www.info.cz/nazory/durcak-zijeme-v-hyperrealite-a-v-matrixu-lynce-se-ucastni-vsichni-skutecnost-zajima-jen-mensinu-40488.html

Popis Netzer syndromu jak vyšitý, že. :-))

Re: KOMENTÁŘ MICHAELA DURČÁKA:
Autor: H. Omar Datum: 21.2.2019 16:18

Popis Matuška syndromu jak vyšitý.

Re: KOMENTÁŘ MICHAELA DURČÁKA:
Autor: J. Matuška Datum: 21.2.2019 16:29

... "Vysvětlení, jak jsme se do takové situace dostali, vidím ve dvou rovinách. Ta první tkví v informačním znečištění, které ve své podstatě znamená, že člověk používající internet a sociální sítě je každodenně vystaven obrovskému kvantu informací, které nedokáže nikdo uceleně přečíst, zpracovat a vyhodnotit.

V takovém případě je naprosto přirozené, že si z objemu médií, komentátorů, influencerů atd. zkrátka vyselektujete to, co vám hraje do karet. Stejně jako je úplně normální, že se obklopujete podobně smýšlejícími lidmi, kteří vám přizvukují a ve vaší názorové skupině tím pádem chybí jakákoliv protiváha, což vytváří tzv. echo chambers. Děláme to všichni. Důsledkem takového stavu je, že je snadné naskočit na vlnu vyhraněného postoje k libovolné události, ale zároveň je mnohem těžší zaregistrovat informaci popírající náš původní názor."

omluva a vrácené medaile ruským sportovcům:
Autor: P. Forejt Datum: 21.2.2019 15:56

ajajajaj ....to zase bude mela. Švýcarský soud zrušil veškeré diskriminační rozhodnutí MOV vůči ruským sportovcům za "údajný" doping .....a medaile jim budou vráceny (sic).

Divné ale je, že o tom náš mainstream taktně mlčí ?? ...OOouuuu

http://www.novarepublika.cz/2019/02/svajciarsky-najvyssi-sud-ruski.html#more

Re: omluva a vrácené medaile ruským sportovcům:
Autor: J. Schořík Datum: 21.2.2019 16:14

To už dáváte poněkolikáte, že? A pořád ten jediný osamělý zdroj..

Re: omluva a vrácené medaile ruským sportovcům:
Autor: I. Kellner Datum: 21.2.2019 16:17

To je zajímavé, že všechny mainstreamové trouby jely měsíc písničku o odebírání medailí za doping, ale že to nuluje se musíme dozvědět až z osamělého zdroje.

Takhle se budou ovšem řady trollů čerpajících z fakezdrojů jen zvyšovat.. -)

Re: omluva a vrácené medaile ruským sportovcům:
Autor: J. Schořík Datum: 21.2.2019 16:29

A máte nějaký alespoň trochu slušně působící zdroj?

Re: omluva a vrácené medaile ruským sportovcům:
Autor: M. Varadinková Datum: 21.2.2019 18:00

https://www.olympic.org/news/ioc-disappointed-at-decision-of-swiss-federal-tribunal

Re: omluva a vrácené medaile ruským sportovcům:
Autor: J. Schořík Datum: 21.2.2019 16:38

A nenuluje. Bylo tam přece mezitím rozhodnutí Mezinárodní sportovní arbitráže, která u 11 zmírnila trest a zbytek (28?) osovbodila pro nedostatek důkazů. prostěpopřela princip kolektivní viny - i když u cíleného ruského dopingu mohlo být pochopitelné ho použít. To není nijak tajné.. Ten švýcarský soud je zdá se odvolací orgán.