27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

BREXIT: Tvrdý? Chaotický? Divoký? Čistý!

Opustíš-li mne, nezahynu, opustíš-li mne, zahyneš. To spolu s Viktorem Dykem vzkazuje Brusel všem vazalským zemím EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vobr 21.2.2019 9:15

JAKL ZA 1* !!!

Tu-ááá.

M. Malovec 21.2.2019 9:15

Chování EU

vúči Británii alespoň odhalilo pravou tvář nynějších jejich představitelů a otevřelo oči dalším méně zabedněným Halíkovcům.

R. Tesařík 21.2.2019 9:15

Re: Srovnávat rozpad

A kde v článku lže?

Z. Lapil 21.2.2019 9:12

Re: Brexit klauni,

Připomínám, že jednou z klasických vyjednávacích taktik je "tohle mi šéf neschválí".

Vsadím se, že k dohodě dojde v den odchodu ve 23:59 a příštích půl roku se bude řešit, jestli to platí i pro EU, když to bylo podle londýnského času.

T. Hraj 21.2.2019 9:12

Re: Srovnávat rozpad

Ale vždyť pan Jakl na tu nesrovnatelnost právě poukazuje. Naopak z kritických komentářů na brexitáře se zdá, že brexit je největší tragickou událostí od prohry s Normany v 11. století.

O. Uživatel 21.2.2019 9:11

Uživatel požádal o vymazání
M. Zima 21.2.2019 9:11

Správně, ale

právě proto je záhadou, proč tito představitelé Brexitu utíkají do EU. Dovedete to vysvětlit?

BTW : Ta kolébka je spíš feudální kurník.

J. Hanzal 21.2.2019 9:11

Naprostý souhlas!

Naprostý souhlas pane Jákle. A teď do Vás budou šít zdejší bolševici o 106, jak si jen můžete dovolit byť jen pomyslet, že je to jen úplně normální a přirozený vývoj situace. Nic víc, nic miň.

I. Schlägel 21.2.2019 9:10

Re: Taková technická

Náš překotný odchod z RVHP byl násobně náročnější a žádná katastrofa se nekonala. Maximálně se ukázalo, v jak katastrofálním stavu jsme se nacházeli v období panování bolševiků dávno PŘED ODCHODEM. Pěkný den.

E. Derat 21.2.2019 9:08

Re: Již jen měsíc a něco,

Berte na pana Mařáka ohledy, chodí pozdě spát a ráno jako pomocný dělník na stavbě brzo vstává. A tak jsou jeho příspěvky trochu nesourodé.

M. Zima 21.2.2019 9:07

Madam,

můžete mi věřit, on je opravdu tak blbej. Ale to není problém, problém je, že pan Neff nemdokáže najít na české pravici skutečně nic jakžtakž inteligentního, takže žije z takovéhodle šrotu.

I. Schlägel 21.2.2019 9:07

Re: Brexit klauni,

Za to opravdu nemůžete, za to může nejspíš příroda.

T. Hraj 21.2.2019 9:06

Re: Skvělý článek.

Důležitý je nesmírně, vždyť je samotným Zpravodajem Legislativního Nařízení. Dobře si kluk vybral, dobře.

M. Zima 21.2.2019 9:03

Jste hlupák, mladý muži,

A jako takový píšete : "Jako kdyby členství v EU bylo do budoucna nějakou garancí prosperity a politické stablity." . Když nechápete ani toto tema, potom je vyloučeno, abyste pochopil BackStop a raději kydáte jako Jakel.

BTW : Proč se na tu EU tak lepíte, když je taková hrozná. Já Vás v EU rozhodně nedržím.

E. Derat 21.2.2019 9:02

Re: The same old IVK Exit story.

Na rozdíl od Španělska Skotům nikdo v referendu nebránil. Nemlátil lidi na ulici, nezatýkal představitele stran, které chtějí UK opustit. UK je stále kolébkou demokracie.

S. Netzer 21.2.2019 9:00

Srovnávat rozpad

Rakousko Uherska s brexitem může jen naprostý blb.

Jakl blb není, je jen bohapustý lhář.

M. Valenta 21.2.2019 8:56

The same old IVK Exit story.

Británie se jistě nepotopí, ani si nepomůže, což platí o zbytku EU stejně. Zajímavější bude další vývoj. Může se totiž stát, že z Velké Británie, díky onomu "moudrému" a cinklému referendu, bude za pár roků jen Anglie, velká jak Bavorsko. Předpokládám, že snahy Skotka a S. Irska se osamostatnit, respektive se po osmi stoletích vrátit domů, budou v IVK také náležitě oceněny.

M. Zima 21.2.2019 8:55

Neděkujte,

Bohu žel patříte k českým intelektuálům, a ti nedisponují mentálním vybavením na pochopení BackStopu.

BTW : Ti hlavní matadoři, kteří Brexit prosadili lhaním o EU, nejenom od toho utekli, jak píše Jakl, ale sami se na rychlo v té nenáviděné EU (ve Francii) usadili. Prostě kLausovské charaktery. A EU nemá to odhodlání, je postavit pro protievropskou činnost před soud a alespoň je vyhostit.

T. Hraj 21.2.2019 8:53

Pohádka o špatném a dobrém plánu.

Naprostý souhlas.

A ještě něco. Neustále se hovořilo o tom, jak brexitáři neměli plán B (tj. pokud v referendu opravdu vyhrají), že to jsou pošetilí blázni, protože odchod z EU je hazardem jehož důsledky nikdo nedokáže dohlédnout. Implikuje se tím, že celé směřování EU je nějakým plánem A (tj. rozumným a osvědčeným). Jako kdyby členství v EU bylo do budoucna nějakou garancí prosperity a politické stablity. Je to nabubřelý, ne-li arogantní postoj a ve světle různých událostí posledních let i značně ignorantský.

Britům gratuluji a přeji vše nejlepší do budoucna.

R. Meišner 21.2.2019 8:50

naprostý souhlas

s autorem. a až za takové dva roky lidé uvidí, že brexit byl pro Brity výhodný,-to teprve nastane v Evropě tóčo.

E. Derat 21.2.2019 8:50

Re: Klasický blábol ruských vazalů z IVK

V UK je parlamentní demokracie, kterou dalo světu. A tak je logické, že jsou v jejich parlamentu různé názory, proudy na tak závažné rozhodnutí. U nás by to vypadalo podobně. Kdyby Babiš řekl, že nějáká smlouva je to nejlepší možné, tak by hned vyskočil Fiala, Kalousek, Gazdík atd., že je to prohra apod. Problém není v UK, ale v tom, že modří šmoulové z Bruselu sice dali do LS článek o možném vystoupení, z časovým horizontem. Ale, zřejmě tam zcela chybí postup co se bude dít, krok po kroku atd. po vystoupení členského státu. Za těch cca 30 co podnikám jsem podepsal desítky různých smluv, ale v každé bylo obsaženo co bude následovat druhý den potom když jedna strana smlouvu vypoví.V takovém případě by opozice nemohla dělat takové obstrukce jako je tomu dnes. "Kuchařka" by byla všem jasná i před referendem o brexitu vč. voličů, a i pro ostatní státy které by chtěly vystoupit. Ano, zbyl by tam asi problém Irska, ten je jistě specifický. Ale, byl by to jediný bod, který by se musel řešit individuálně. Modří šmoulové z Bruselu zřejmě vůbec nepočítali s tím, že by skutečně někdo chtěl ten obskurní spolek opustit. A to je jádro pudla. Parlamentní demokracie má svá úskalí, ve Francii kde toho času pobýváte se president pokálí, až za ušiska z ŽV, a slíbí jim hory doly, i když to Francii bude stát 10 miliard euro každý rok. Což v jejím dnešním zadlužení, které se blíží jižnímu křídlu EU, není opravdu to pravé ořechové. U nás by to Zeman slíbit nemohl. Ano, brexit je nadějí pro Evropu, ukáže cestu všem evropanům, jak je možné ten obskurní spolek opustit. A toho se všichni modří šmoulové a eurohurvínci obávají. UK FIRST !

M. Krátký 21.2.2019 8:48

stručně a dobře popsané

není co dodat - hezký den

M. Zima 21.2.2019 8:47

Re: Taková technická

Matete Jakla fakty. To se na IVK nepromíjí.

BTW : Jastliže s Jaklem "obvykle souhlasíte", měl byste Vaše zvyklosti kriticky posoudit.

M. Krátký 21.2.2019 8:47

Re: Již jen měsíc a něco,

pane Mařáku vy jste dva, že dole jste psal něco úplně jiného ??? Hezký den

M. Mařák 21.2.2019 8:46

Re: Brexit klauni,

Nemohu za to, že jsou brexit klauni a jejich čtyři nesmiřitelné parlamentní frakce tak blbí.

M. Mařák 21.2.2019 8:43

Již jen měsíc a něco,

no a EU si konečně oddechne od těch věčně nespokojených kazišuků. Bude to sláva převeliká, Champagne a tak...

I. Schlägel 21.2.2019 8:42

Re: Brexit klauni,

Pokud neexistuje možnost shody, tak se lidé prostě neshodnou. Stav, který se stává i mezi dvěma lidmi, natož mezi stranami v parlamentu. Chápu, že je to na Vás příliš složité.

P. Han 21.2.2019 8:39

Taková technická

Jak s panem Jaklem obvykle souhlasím, teď tak úplně nemohu.

"Naše odtržení bylo věcí pár hodin, proběhlo zčásti spontánně, zčásti inženýrováno pěti Muži osmadvacátého října. Celý slavný exil přijel už do nezávislé a fungující samostatné země."

Ano, to je pravda, ale předcházela tomu politická jednání vedená právě tím exilem - Masarykem, Štefánikem a Benešem, podpořená i váhou a vojenskými úspěchy našich legií.

J. Kulheim 21.2.2019 8:39

Re: On to tentokráte blábol

Myslím, že v Německu a Francii je to podobné.

V diskuzích na NP někteří diskutující, kteří žijí nějakou dobu v zahraničí, mají potřebu nás, kteří tady žijeme celý život, poučovat co je pro nás dobré a co špatné. Chtěl bych jim vzkázat, že my víme co je socialismus a cítíme ho na sto honů.

Myslím, že tím je jejich frustrace z toho, že za to, že se narodili v Čechách nebo na Moravě, se stydí a v Německu je za Němce nikdy považovat nebudou. Doma nejsou nikde.

M. Zima 21.2.2019 8:38

Re:Yajakle ty jseš genius,

není madam, ale odborník na pivo možná je, na chlast určitě.