18.4.2019 | Svátek má Valérie



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

SVĚT: Jsou Evropa a USA vůbec schopné shody?



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 63, poslední: 20.2. 2019 20:36, přehled diskusí

Re: Samozřejmě,:
Autor: P. Svobodný Datum: 20.2.2019 9:52

zmiz

Re: Samozřejmě,:
Autor: R. Brzák Datum: 20.2.2019 9:53

Problém vidím v tom, že zatímco na jedné straně vidíte "idiota v Bílém domě", tak přehlížíte, že na straně druhé není nějaká ctnostná paní Evropa (ano, chápu, že mnozí by ji rádi viděli v Merkelové). Pokud bychom tedy za zástupce Evropy (kterého nemáme) považovali konsenzus drtivé většiny evropanů na účasti v NATO (které je ve skutečnosti obrannou organizací spojených států, které za svůj závazek stanovili i obranu svého předpolí v celé nevýchodní Evropě), konstatuji, že Evropané jsou schopni se s tím idiotem v Bílém domě domluvit - a to na té nejzákladnější platformě spolupráce. A to přesto, že někteří panáci, mající v rukou moc v různých organizačních strukturách napříč Evropou markýrují nemožnost téhož.

Re: Samozřejmě,:
Autor: J. Janousek Datum: 20.2.2019 12:39

Když se ptali jednoho britského politologa co říká tomu,že Kosovo se stane plnohodnotným členem NATO odpověděl,že by radši viděl jako plnohodnotného člena NATO Německo.

Re: Samozřejmě,:
Autor: R. Langer Datum: 20.2.2019 15:27

Myslím, že stačí počkat tak z 10 let, a to Německo na tom bude jako to Kosovo... :-D

Re: Samozřejmě,:
Autor: M. Krátký Datum: 20.2.2019 10:17

tak toho idiota vystřídej a budeme všichni jásat, že už nebudeš prudit na NP

Re: Samozřejmě,:
Autor: S. Netzer Datum: 20.2.2019 11:22

Tykej si svým soudruhům, rudý soudruhu Vocasi. (Autor: R. Neveselý Datum: 10.2.2019 16:21)

Re: Samozřejmě,:
Autor: R. Langer Datum: 20.2.2019 15:31

EUrobruselským bolševikům jako ty se ze zásady tyká Pátá kolono, to je vaše (v tomto případě množné číslo) bolševismem dané privilegium. :-D

Re: Samozřejmě,:
Autor: J. Fridrich Datum: 20.2.2019 10:40

Ten " id*ot " bude možná pomáhat a zachraňovat Evropany z velkého průseru se zaplavením svých zemí středověkou a nepřátelskou necivilizací muslimů vzor 7-8 století n.l.

Víme, dámo ? Už nyní jsou v Evropě lokality, kde se ženy bojí na ulici a o své děti-hlavně dívky.. To vám nevadí..

Re: Samozřejmě,:
Autor: S. Netzer Datum: 20.2.2019 11:23

Vaše hloupé představy o Evropě a o Doníkově záchraně vašeho smrádečku a teploučka nemají s realitou nic společného.

:
Autor: J. Fridrich Datum: 20.2.2019 11:58

Jste hodna, ze jste mne to tak hezky cesky vysvetlila. Ja budu muset zajit k ocarovi, na usni a prestat jezdit po evropskych mestech - asi mam vidiny a halucinace... Tim ale trpi i ti rodice a rodiny tech zavrazdenych, prepadenych, znasilnenych, pobodanych a take tech, co museli zmenit sve zpusoby zivota ve svych mestech a take si zvyknout na ten orienralni neporadek, ktery u nich nebyl...

Re: :
Autor: S. Netzer Datum: 20.2.2019 12:22

Omezenost nelze vyléčit, to nejsou ani vidiny, ani halucinace.

Re: :
Autor: P. Han Datum: 20.2.2019 12:49

Ano, to je zřejmé po přečtení libovolného vašeho příspěvku, nemusíte to zdůrazňovat.

:
Autor: J. Fridrich Datum: 20.2.2019 13:01

Ano, jste omezena a nechapava k tomu, co se v dnesnim svete deje. Omlouva vas snad jen to, ze vam jiz pred lety zrusili odborarske vyjezdy do lidodemo zemi k Balatonu, k Baltu a do teplicka v socialistickem Bulharsku a Rumunsku. Jak to je nyni ve Svete - a co se kde deje, vam uz jaksi unika... Ale klidek, nejste v tom v nasi zemicce sama...

Re: :
Autor: S. Netzer Datum: 20.2.2019 13:25

Mně žádné "odborarske vyjezdy do lidodemo zemi" nikdo nezrušil, jelikož od roku 1967 žiju ve svobodném světě, který lidé jako vy znají pouze z pochybných webů. :-(

Re: :
Autor: J. Fridrich Datum: 20.2.2019 13:39

Zase omyl - na čtyři z pěti světadílů ( nepočítám tam studenou Antarktidu.. ) jsem zajel a zajíždím docela často k jejich poznávání, které nám bylo soudruhy jaksi znemožňováno soudruhy komunisty po dobu těch cca 41 roků.. Vy asi sice - zdali je to pravda v svobodném světě žijete, ale i tam jsem potkal " vzorky " lidí vašeho typu.. Tak hlavně vám přeji, aby vám další vzorky, tedy z muslimských zemí " nepřistáli " poblíž vašeho, zatím klidného domova..

Re: :
Autor: R. Langer Datum: 20.2.2019 15:29

Omezenost nelze vyléčit - no, toho ty jsi přímo zářným příkladem, Pátá kolono. :-D

Doník nám ukazuje, že bychom se o záchranu svého "smrádečku:
Autor: V. Novák Datum: 20.2.2019 16:18

a teploučka" měli především starat sami.

Němci též.

EU už takový kopanec dávno potřebovala, jak ukazuje i reakcemi na samozřejmý požadavek patřičně financovat své armády.

Re: Doník nám ukazuje, že bychom se o záchranu svého "smrádečku:
Autor: S. Netzer Datum: 20.2.2019 16:26

Spojencům se nedávají kopance, spojenci se nevydírají a spojenci se neprohlašují za nepřátele, jak to dělá onen id*ot, který se stal prezidentem atomové velmoci.

:
Autor: J. Jurax Datum: 20.2.2019 15:26

Ne.

Neschopní jsou ti id*oti v bruseli a v německém říšském kancléřství.

Re: Samozřejmě,:
Autor: V. Podracký Datum: 20.2.2019 17:41

shoda je vždy jen na základě peněz, zájmů, moci. Shoda byla veliká, když celý svobodný svět ohrožoval sovětský blok. Nehledělo se na ty ostatní atributy. Potom následovalo období naivity, kdy se mluvilo o různých nepřirozených nesmyslech jako o otevřené společnosti, zcela volném trhu bez hranic apod. Když na tom USA prodělaly, tak zákonitě přišel člověk, který zcela striktně hájí americké zájmy. To prostě přijít muselo a neodejde, dokud bude tato situace trvat. Kdyby ho někdo vyměnil, nutně přijde zase někdo takový.

Evropa je šutr a přestaňte ji ztotožňovat s EU, tedy:
Autor: K. Janyška Datum: 20.2.2019 9:03

zločinným nadnárodním spolčením rudočerných, které momentálně obsadilo skoro 3 desítky národních států, nacházejících se na území světadílu Evropa. Kromě toho, že Německo vždy na celou EU kašle, když to potřebuje a krade v ní eurem ... Dzp.

Re: Evropa je šutr a přestaňte ji ztotožňovat s EU, tedy:
Autor: M. Mikulec Datum: 20.2.2019 9:10

Přesně tak.

Evropa je geograficky pojem, EU jen politicky.

Re: Evropa je šutr a přestaňte ji ztotožňovat s EU, tedy:
Autor: Š. Hašek Datum: 20.2.2019 9:19

Přesné.

Myslím,:
Autor: Š. Hašek Datum: 20.2.2019 9:00

že Trump začíná považovat chování štrasbrusele za poněkud bláznivé. Ale má sám co dělat s podobnými bláznivci doma v USA. Od bílých demokratů až po ty barevné afrodemokraty.

Nejde se rozkrájet a stíhat všechno.

No, z mého malého okénka:
Autor: V. Student Datum: 20.2.2019 8:21

to vypadá, že Trump dává stále více najevo, že jeho "America first" znamená i odklon od Evropy. Zpochybnil NATO, i ekonomicky se stále zaměřuje především na prospěch USA. Nemám mu to za zlé, jen se nedivím, že EU je poněkud neklidná:-))

Re: No, z mého malého okénka:
Autor: P. Dvořák Datum: 20.2.2019 8:31

EU je neklidná? Já mám spíš dojem, že je až moc klidná.

Re: No, z mého malého okénka:
Autor: M. Mikulec Datum: 20.2.2019 9:00

Když si vzpomenu na protitrumpovskou hysterii v Británii před jeho návštěvou, ani se mu nedivím. Londýnský muslimský starosta najednou dělal vysokou politiku a nechal vyrobit zesměšňující karikatury Donalda Trumpa pro cele město. To je vskutku gesto!

Masmedia v EU dělají všechno pro to, abychom Trumpa nenáviděli stejně jako Putina. Udělal podle pisalku Trump někdy něco správně?

Zjednodušeně řečeno - Amerika-USA je nyní presidentem Trumpe:
Autor: J. Fridrich Datum: 20.2.2019 7:02

Zjednodušeně řečeno - Amerika-USA je nyní presidentem Trumpem vedena dobře - a to ke správným kořenům Euro-Atlantické civilizace. Evropa-EU je nynějšími vládci z Bruselu, Berlína, Paříže atd. vedena k rozvratu a zkáze naší křest'anské civilizace a k muslimskému středověku..

Re: amerika:
Autor: V. Student Datum: 20.2.2019 8:46

Velmi dobře řečeno, děkuji.

:
Autor: I. Spálený Datum: 20.2.2019 2:45

V USA se podíl imigrantů zvýšil ze 4 na 15 procent. I když to nevypadá jako nijak velké číslo, v dopadu jde o řádový posun. Pravděpodobnost, že 2 náhodně vybraní Američané jsou imigranti vzrostla z méně než 2 promile nad 2 procenta. Znovu vznikají uzavřené čtvrti podle původu, jako v dobách irské nebo italské mafie. Znovu je původ politika důvodem ke zvolení. Většinový systém takové jevy odložil v čase. Teď je ale bude naopak posilovat. A USA jsou tak rychle ovládány menšinovou politikou.

V EU je situace jiná, není to jeden volební celek. Velká Británie chce jít cestou USA, Francie usilovně pracuje na bankrotu a Německo se pomalu vrací k nejekologičtější jízdě na koni. Každý tedy blázní po svém a slyší jen na svoje problémy.