23.5.2019 | Svátek má Vladimír



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


ESEJ: „Dětská nemoc pravičáctví“



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 129, poslední: 17.2. 2019 19:51, přehled diskusí

Re: Zajímalo by mě jak rychlokvašený ekonom weigl :
Autor: V. Církva Datum: 16.2.2019 18:21

Tak stačí snad nakopnout: ekoteroristé a blokování výstavby třeba v Praze nebo dálnic TOP09 a migranti. Pokud pořád nic tak dobrá, nechte to plavat.

Skvělý článek:
Autor: V. Církva Datum: 16.2.2019 18:10

Souhlasím téměř se vším v něm. Zkrátka každý extrém je škodlivý a dogmatický fanatismus nikdy nekončí dobře, ať už si říká pravicový nebo levicový.

Zajímalo by mě jak rychlokvašený ekonom weigl :
Autor: P. Pavel Datum: 16.2.2019 18:07

dospěl k informaci o nějaké "pravičácké deregulaci", když v ČR musel deregulovat ústavní soud na základě žalob majitelů nemovitostí více jak 20 let po revoluci (tedy nikoli v transformační době) nebo jakým způsobem pravičáci způsobili "byrokratické zastavení bytové výstavby"? O tom, že libertiáni prosazovali nějakou masovou migraci nemluvě. Fakt by mě zajímalo, kde měl weigl před tím ten prst, ze kterého si tuto srágoru vycucal.

Ještě k tomu mazání::
Autor: D. Stirský Datum: 16.2.2019 17:56

Zajímalo by mne, jak to probíhá v praxi. Není přece v lidských silách čísti vše, co v desítkách jazyků lidé na FB píší. Není na to spíš nějaký SW, který odchytává nějaká slova? Přečetl jsem si podmínky FB, co mohou smazat. A nic tragického to nebylo. Chápu, že napíšu-li tam "cikání a buz.. do plynu" nebo "zítra v 9.00 odpálím Národní muzeum", asi se něco začne dít. Ale fakt bych chtěl vědět, jak to funguje. Zatím nikdo nezveřejnil nějaký příspěvek, který mu byl smazán. Aby si člověk mohl udělat obrázek, oč vlastně jde. Možná bychom se divili. A pak: FB je zdarma, což si také mnozí neuvědomují.

EU je nejlepší soustátí na světě,:
Autor: M. Mařák Datum: 16.2.2019 17:43

nic lepšího nikde neexistuje.

Re: Klausova koláž, kterou fayzbuk smazal:
Autor: K. Janyška Datum: 16.2.2019 16:19

Sociální inženýři "špičkové" úrovně jste vy, podporovatelé socialistické EU... Dzp.

Klausova koláž, kterou fayzbuk smazal:
Autor: M. Mařák Datum: 16.2.2019 16:03

https://vzor60.rajce.idnes.cz/bez_reklamy/#klausovafayzbukarna.jpg

Článek na novinkách, ve kterém o tom píše:

https://www.novinky.cz/komentare/470667-komentar-velky-bratr-te-sleduje-vaclav-klaus-ml.html

Jen blb typu Klause souhlasí s podmínkami globální fízlárny fayzbuk, aby si mohl dělat politickou propagandu, no a pak se diví.

Jen sociální inženýr typu Klause se soukromníka snaží omezit debilním zákonem jakýmsi...

Proto jste kolektivista-nacionalista,:
Autor: M. Mařák Datum: 16.2.2019 15:47

tedy podle Vašich slov levičák.

No:
Autor: V. Pavelka Datum: 16.2.2019 14:24

Cenzůra veřejných medií, jakoliv zdůvodněná , je pořád jen cenzůra !? Přistoupil bych na cenzuru ,jedině v případě že by se cenzoři v pravidelných intervalech veřejně likvidovali, jakožto infikovaní nezdravým produktem lidství...

Trrapná omluva bankovního socializmu V. Klause.:
Autor: J. Řezníček Datum: 16.2.2019 14:12

Zbohatli hlavně ódéesáci a jejich příznivci nebo sponzoři. Potom se k nim přidali socialisti. Jako vždy "byli u toho" lidovci. Dostali totiž úvěry bez záruk. Jak napsal klasik : " Každej může bejt bohatej, jenom se musí umět správně zadlužit".

Re: Galimatyáš,:
Autor: J. Vlček Datum: 16.2.2019 13:55

Paní Mikulecová, ohledně té politické korektnosti máte naprostou pravdu. Je pro nás nešťastné, že této špatnosti se ochotně ujala naše media a většina naší politické reprezentace. Může se pak někdo divit, že důvěra lidí v tyto instituce ubývá?

Re: Galimatyáš,:
Autor: M. Mikulec Datum: 16.2.2019 13:34

:-))) Pane Vlcku, líbí se mi, ze nemusíte byt politicky korektní, nýbrž pravdivý. Politická korektnosti je západní výmysl jako synonymum pro lež .

Re: Bývalý marxista - leninovec ne nezapře.:
Autor: R. Chodovsky Datum: 16.2.2019 13:27

Opět vaše snaha o zavádění... stejně jako neuznání nějakého pojmu (už jste se dovzdělal a zjistil si co je frankfurtská škola, co je neomarxismus?).

Je jedno jaký byl smazán nevhodný příspěvek. Základ je, že vůbec někoho takový požadavek napadne a prosadí ho. To je špatně.

Další zavádění, jsou neomarxistické řeči, že je něco zadarmo. Vy pouze nevidíte, nebo zamlčujete z čeho příjmy plynou. Protože zdarma není nic.

WEIGL DOBRÝ !!!:
Autor: J. Vobr Datum: 16.2.2019 13:26

Tu-ááá.

Re: Galimatyáš,:
Autor: J. Vlček Datum: 16.2.2019 13:23

Ne vše, ale i tak je toho dost. Vy sama, na západě usazená, jste toho důkazem,.

Souhlas:
Autor: J. Kanioková Datum: 16.2.2019 13:08

Galimatyáš,:
Autor: S. Netzer Datum: 16.2.2019 13:05

mající jediný smysl, a tím je dokázat že vše špatné pochází ze Západu.

Autor má pravdu:
Autor: V. Podracký Datum: 16.2.2019 12:34

v podstatě, kromě drobných oprav, není co dodat. Ohledně FB jsou dva problémy. Jeden je, že FB má sídlo v USA a tam musí každý provozovatel spolupracovat s úřady a dávat informace. Druhý je, že FB je monopolní, je to s mí jako s těmi vodovody a kanalizacemi. Popletení liberálové, hájící soukromé vlastnictví by potom měli hájit především absolutního monarchu a tvrdit, že přece celá země patří jemu a může si s ní dělat co chce. Totéž by platilo pro Komunistickou stranu Číny.

Podstatou je,:
Autor: M. Mikulec Datum: 16.2.2019 12:27

ze dogmatismus a jine -ismy bráni vidět a popsat realitu. A protože realita je pravdivá a pravdy bývají hnusne, proto se tolik lže. Internet je už plný vtipných komentářů na téma syrskych a afrických doktoru a inženýrů.:-) Vesměs gynekologu, jak ukázala tragicka realita.

Žijeme v extremne levicové EU, kde oslabuje úloha jedince, občana, volice. Posilují instituce, a ty vědí všechno nejlíp. I to, co je pro nás dobre a nejlepší.

Bývalý marxista - leninovec ne nezapře.:
Autor: D. Stirský Datum: 16.2.2019 11:58

Dětská nemoc - levičáctví jest jeden ze stěžejních Leninových textů. S bankami to bylo složitější: málo kapitálu, zkušeností, neznalost, tunelování... A jak to souvisí s migrací, to už vůbec nechápu. A už bych konečně rád viděl, jaký politicky nevhodný příspěvek byl FB smazán. Zatím ó tom všichni mluví, ale konkrétní příklad neuvedl nikdo. Ať je v plném znění napíše sem, na NP, Neff mu to jistě nesmaže. Také zapomínáme, že FB je (zatím) zdarma.

Re: Když marxista mluví o pravičáctví, mám z toho kopřivku. :
Autor: K. Janyška Datum: 16.2.2019 11:43

Je jediné možné pravolevé vidění světa na ose levice-pravice. Je to kolektivismus kontra individualismus, tedy osobní nezodpovědnost vůči osobní zodpovědnosti. Ale to je jen povrchní vysvětlení. To skutečné vede přes výklad procesu civilizace z účinků z obchodu, tedy přeměny divocha, závislého na skupině, v nezávislého svobodného občana, řízeného toliko negativím soukromým právem, jediným právem pravým... Dzp.

:
Autor: L. Zach Datum: 16.2.2019 11:14

Vidím to podobně. A proto mám rád NP, protože se tu lze dočíst i celé takové příspěvky (jeden s kterým člověk na 99% může souhlasit a druhý kde je tomu přesně naopak). Ale právě tak lze trénovat "kritické myšlení" a vytvářet si (něčím podložený) vlastní názor.

Faktem na druhou stranu je, že příspěvky některých zde publikujících autorů mám odvahu číst jen ve stavu "absolutní duševní rovnováhy" (např. Vlk st.). Vyvažují to Neff, Kechlibar, Vodvářka, Zdechovský, Frýbort a další...

Zní to učeně, ale banky se jednoduše :
Autor: D. Polanský Datum: 16.2.2019 10:43

tunelovaly. To ví každý zaměstnanec, který v té době v nějaké bance pracoval. Tunelovalo se proto, že to bylo beztrestné. Když Salzmannova banka za kameny v hodnotě 1000 Kč dala úvěr 10 miliard, co to má společného s nutností transformace? IPB tunel minimálně za 240 milard atd. atd.

Když marxista mluví o pravičáctví, mám z toho kopřivku. :
Autor: K. Janyška Datum: 16.2.2019 10:23

Je jediné možné pravolevé vidění světa na ose levice-pravice. Je to kolektivismus kontra indivialismuss, tedy osobní nezodpovědnost vůči osobní zodpovědnosti. Ale to je jen povrchní vyysvětlení. To skutečné vede přes výklad procesu civilizace z účinků z obchodu, ted přemany divocha, záviského na skupině, v nezáviského občana, řízeného toliko negativím soukromým právem, jediným právem pravým... Dzp.

Po přečtení:
Autor: P. Lenc Datum: 16.2.2019 9:46

příspěvků budu asi pro některé diskutující "špatný", ale k článku mám pouze jednu výhradu.Nejsou zde uvedení politici, kteří přes odpor Klause a větší části tehdejší ODS díky nutné koalici prosadily zákony, které autor popisuje.To je ten problém, koalice, což si mnoho diskutujících neuvědomuje. A bez koalice, pokud chceme udržet demokracii to asi ani v budoucnu nepůjde.O pokřik který jsem také svého času zaznamenal, že měla jít ODS a Klaus do opozice je poněkud směšný.Potom by strany jako Lidovci a socialisté a tehdy i zelení totálně zabrzdily ekonomický vývoj v této republice. Viz třeba hlasování o fotovoltaice.Nakonec, kdo opravdu sleduje politický vývoj v naší republice musí vidět,jak tyto dvě strany stále ovlivňují politický (jedni imigraci, druzí socializaci) a to píši pouze o špičce ledovce, náš vývoj.A ano, tzv. teoretičtí ekonompravičáci nadělali mnoho škod, ať se to někomu líbí nebo ne.

Re: A jak to :
Autor: K. Salajka Datum: 16.2.2019 9:41

Ředitel Chemapolu byla nepochybně jen jedna z jeho funkcí. Babiš myslím ví, o čem mluví. Sám jsem v podniku zahraničního obchodu /sinoproud, kabely, elektromotory/ zažil angažmá Junka při zakládání joint venture.

Re: A jak to :
Autor: J. Schwarz Datum: 16.2.2019 9:22

Junek snad šéfoval Chemapolu a ne bankám.

A jak to :
Autor: K. Salajka Datum: 16.2.2019 7:49

bylo s těmi úvěry tuzemských bank? Babiš kdesi poznamenal, že než přišla Citibank, dokud tady vládl Junek, nemohl vůbec úvěr dostat ?

ODS rozhodně blokovala řešení trhu s byty. Restituenti kvůli odkladům reformy nemohli získat prostředky na údržbu získaných nemovitostí. Ze stejného důvodu zanikla i malá družstva.

S cenzurou ze strany EU nesouhlasí nikdo, dodal bych, že ještě záludnější je anonymní rozhodování o pořadí příspěvků, nahrazování věcného obsahu reklamou. Zákonem to ale skutečně nejde řešit a to prostě z technických důvodů.

Není náhoda, že nevím o významnějším právníkovi, který by vzešel z ODS (snad jen Cepl). V budování právního státu ODS zřetelně selhala.

Re: To by se mělo číst na ČT.:
Autor: O. Musil Datum: 16.2.2019 7:19

A vy byste se na něco takového díval? Ale mohlo by to být zajímavé, u stolku sedící Weigl monotónně cosi předčítá z nekonečné hory papíru. Za ním se na stěně zobrazují fotografie a videa milovaného guru z jeho cest, při přebírání nepřeberných čestných titulů, při natahování pásky mezi Česko a Slovensko, při polemikách s... vlastně se všemi, při stavění sněhuláka, při hraní tenisu...

Úplně to vidím v barvách, ČT by pro tyto pořady měla vyhradit extra jeden kanál, jednu vlnku, jak říkával VK.

Myslím, :
Autor: R. Langer Datum: 16.2.2019 6:33

že ten článek je volaký zmetený. Autor by si měl v první řadě udělat pořádek u sebe v hlavě a v ve svých prioritách. ;-)