26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Být Petříčkem, výrazně zaintervenuji

V současné době se mi ozývají další kamioňáci. Jeden řidič, který vozí každý týden zboží do Velké Británie, mi říkal, že loni zaznamenal těchto případů sedm. Není to nic neobvyklého.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 9.2.2019 21:23

Re: Celé je to nějaké divné

Autor přece nemůže říkat pravdu přece, když francouzský soud dbající práva francouzského, práv lidských a evropských hodnot a v neposlední řadě i spravedlnosti připrchlíky propustil a šoféra zavřel do kameňa!

Francouzský soud v demokratické Francii přece nemůže soudit nespravedlivě!

A Vy se dopouštíte zavrženíhodné skepse píšete-li možná ano, možná ne. Soud již relevantně posoudil a viník dostal dva roky!

Vy vyjadřujete pochybnost o francouzském soudu, o soudu země, jež jest pilířem EU? To bych od Vás nečekal ... :-)

M. Mařák 9.2.2019 21:32

Re: Celé je to nějaké divné

Vy jste četl soudní spis týkající se této kauzy? Já ne, proto jsem ve vyjadřování velmi opatrný.

J. Jurax 9.2.2019 23:22

Re: Celé je to nějaké divné

Nečetl.

Ale soud odsoudil, takže právo bylo nalezeno a Vy jako euroobčan o něm nemáte co pochybovat a být opatrný ... :-)

V. Pokorný 9.2.2019 9:41

Pan Petříček,

z božího upadnutí náhodou ministr zahraničí z kolaborantské a podrazácké strany ČSSD, je ta prý nová krev této partaje i nové politické generace. Fuj! Prvotřídní poskok a kolaborant, který pracuje proti většině občanů Česka. Českou stranu sociální demokratickou jako stranu odstranit....tedy...při volbách.

Ten Petříček? Jak by se mohl postavit proti Francii? Je to jen posluha a patolízal. Taky fuj!

Š. Hašek 9.2.2019 10:03

Re: Pan Petříček,

Socdem bych neodstraňoval, samozřejmě vyrazit Maláčovou a jiné anarchokomunisty. Typově mlaďoš Dienstbier.

Jinak souhlas. Rozhodnou voliči.

M. Mikulec 9.2.2019 11:20

Re: Pan Petříček,

Voliči ji odstranili- a vidíte, jak to dopadlo.Povolebni handrkovani a hokynareni vyneslo neschopné socany zase do vlády.

V. Pokorný 9.2.2019 11:59

Re: Pan Petříček,

Zdravím. No jo, no. Tady se projevily charakter a vydíratelnost předsedy Babiše. Jinak mluví a jinak jedná. Mějte se.

M. Mikulec 9.2.2019 18:07

Re: Pan Petříček,

Kdo se ale na to ma koukat? Někdo kdysi řekl, ze Babisovo hnutí ANO je jako bohatá, ale ošklivá nevěsta. Takže se socani obětovali? :-) Taky se mějte.

Š. Hašek 9.2.2019 8:26

Pane Zdechovský,

Anděla Šílená jest obklopena milionem nájezdníků bez dokladů ......... možná dostane Nobelovu cenu míru.

Řidič kamionu, neví se nic, je spojován se třemi nájezdníky. Dostane vězení, kde ho možná podřežou právě ti nájezdníci od Merkelové. Kulturní obohacovači dle Drahoše.

Pane Zdechovský nechte keců, raději fakt někam zalezte, jste hezký vejtaha. Nepoučujte stran Vašich nápadů kol Petříčka. Nejsem volič, který se bojí, že bez Vás a podobných, se octneme mimo světadíl Evropa.

J. Kanioková 9.2.2019 22:53

Jen k možnosti objektivity

https://www.facebook.com/zdechovsky...https://zdechovsky.blog.idnes.cz/

https://twitter.com/tomzdechovsky?lang=cs

https://www.facebook.com/Tomas.Petricek.Sedmicka/

https://twitter.com/Tpetricek

J. Novák 9.2.2019 7:14

Pocheho gang má jiné starosti, než nějakého odsouzeného řidiče. A mimochodem, odsouzení pana Sagana ve Francii není žádný justiční omyl, ale je to varování levným kamioňákům a jejich cílená šikana ze strany francouzského governmentu.

L. Černín 9.2.2019 6:57

Pravdu

se obyčejný člověk, bohužel, nedozví. V médiích jsou jen útržky vyvolávající emoce, pocity nespravedlnosti a nenávisti k Francii či k EU. Rád bych se někde dočetl, co konkrétně např. stojí v rozsudku. Přijde mi dost podivné, aby dva soudy po sobě rozhodly tak, že se to laikovi informovanému z médií jeví jako na hlavu padlé. Připomíná mi to nedávnou kauza H-system, kde rozsudek napřed také vyvolal emoce médií a reakce populistických politiků, ale když soudce vystoupil v diskusním pořadu na ČT24, vyplavaly na povrch další, dosud neznámé, skutečnosti, které celou situaci ukázaly v poněkud jiném světle.

M. Jandáková 9.2.2019 3:00

Četla jsem,

ale ne tady, že ty ilegální migranty nechala policie běžet. Doslova: )

Jen to přípomínám, aby to nezapadlo. Nedovedu si představit, že by to bylo možné ještě před deseti lety: Polořád. Půlspravedlnost. Měli dát řidiči pokutu půl penny, pokud je pravda, že ty ilegály ani nezadrželi. )

M. Mařák 9.2.2019 0:21

Pane Zdechovský,

kvůli Vám a Vaší snaze o to, abyste se před EU volbami zviditelnil, to dostal ten český řidič mnohem více natvrdo, než kdyby Vás neposlouchal.

Přemýšlejte o tom...

M. Prokop 9.2.2019 0:33

Re: Pane Zdechovský,

Takže vy víte, že řidič věděl?

Nebo že řidič měl držet hubu, aby bylo vidět, že justice pracuje a východních špeditérů je stejně nějak moc?

Já nevím.

M. Mařák 9.2.2019 1:10

Dle článků EU poslance

vím, že původní francouzský advokát řidiči doporučoval, aby se neodvolával. Za dva měsíce by byl doma. EU poslanec ke svému klasickému zviditelnění najal ČR specialistu na francouzské právo a dopadlo to tak, jak to dopadlo...

Tedy jako obvykle v jeho snahách katastroficky.

Skutečnou podstatu případu se jako obvykle nikdo nedozví. Ale jako propaganda to EU poslanci k příštím EU volbám jistě pomůže.

O tom to je...

J. Brunner 9.2.2019 2:19

Re: Dle článků EU poslance

Jste zaujatý.

J. Kanioková 9.2.2019 22:20

Souhlas

J. Strakoš 9.2.2019 7:01

Re: Dle článků EU poslance

Takže bez remcání za 2 měsíce, s požadavkem na vysvětlení 2 roky?

Připomíná mi to kontroly podnikatelů, které přijdou a najdou malou, byť spornou závadu. Pokud podnikatel souhlasí, za malou pokutu se všichni za chvíli loučí. V opačném případě kontrola zkoumá tak dlouho, až nalezne něco většího. Takže podnikatelé raději platí malou pokutu.

Ale toto nemůže být správná cesta. S logikou, kterou popisujete bychom všichni měli držet ústa a krok.

J. Lepka 9.2.2019 9:15

Re: Dle článků EU poslance

Takže podle vás, pane Mařáku má nevinný člověk připažit pysky a nechat si na.rat na hlavu, jen proto, že frantíci touží po napoleonské nadvládě nad Evropou? Zkuste se s tím názorem svěřit svému lékaři a uvidíte, co vám doporučí on.

M. Mařák 9.2.2019 11:02

Re: Dle článků EU poslance

Tu kauzu neznám a nečetl jsem soudní spis. Nevím, jestli byl nevinný.

J. Lepka 9.2.2019 16:23

Re: Dle článků EU poslance

Tak znovu a jinak : Myslíte, že kdyby měl máslo na hlavě a jel v tom pašování migrantů, nevzal by raději ty dva měsíce, jak mu údajně doporučoval obhájce ???

M. Mařák 9.2.2019 17:22

Re: Dle článků EU poslance

Nevím, jak říkám, kauzu neznám a nečetl jsem soudní spis, abych na to mohl mít nějaký alespoň částečně objektivní názor.

H. Lukešová 9.2.2019 10:36

Re: Pane Zdechovský,

A je, pane Mařáku, správné uvěznit nevinného? Neuznat svou chybu? Není to náhodou tak trošku jako Dreyfusova aféra? Nevinný člověk odsouzen za něco co neudělal? A nebýt hrdinství těch, kteří Dreyfuse hájili, kteří se odvolávali, kteří vlastně z případu udělali skutečnou aféru, zemřel by Dreyfus na Ďábelských ostrovech.

M. Mařák 9.2.2019 11:01

Re: Pane Zdechovský,

A jak víte, že se jednalo o nevinného? Co se týče mne, tak tu kauzu neznám a soudní spis jsem nečetl. Jen z článku pana poslance vím, že řidič byl odsouzen na spodní hranici trestní sazby a jeho francouzský advokát mu doporučil, aby se neodvolával. Také vím, že se blíží EU volby a někdo se na tom případu slušně zviditelňuje.

M. Mařák 9.2.2019 11:11

Co se týče specialisty z ČR na fr. právo,

tak žádný advokát Vám neřekne, že tento spor je prohraný a peníze si raději nechte (advokát a soudní výdaje údajně stály deset tisíc €).

J. Jurax 9.2.2019 21:29

Re: Pane Zdechovský,

Teda Vy máte pěkné mínění o francouzské justici ... jestli chápe spravedlnost tak, jak natvrdo píšete, musí stát za pěkné kulové. Ale nakonec ve Francii žijete, tak to máte s první ruky ...

Inu, vyspělá západní země, právní stát a pilíř EU ctící evropské hodnoty ...

M. Mařák 9.2.2019 23:06

Re: Pane Zdechovský,

Nevím, co mně chcete říct, mohl byste být argumentačně přesnější?

J. Jurax 9.2.2019 23:23

Re: Pane Zdechovský,

Ale víte ... :-)

K. Pavlik 9.2.2019 0:15

Myslim ze je to ze Svejka

Tam take soudili jednoho chudaka ktery jen drzel ohlavku od ukradeneho kone.

Napriklad v USA to neni vubec jednoduche pro ridice ktery mel jen naklad kokainu.