25.3.2019 | Svátek má Marián



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

POLITIKA: Mrťafa Mynář



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 39, poslední: 21.2.2019 22:39, přehled diskusí

Co si lůza zvolila na Hrad tu ruskou fusekli...:
Autor: J. Richter Datum: 5.2.2019 19:21

..největší šmejdi, komouši, práskači, udavači, estébáci, kolaboranti a kompletní spodina společnosti mají nekonečné Vánoce. Viď, udavači komunistické bezpečnosti a dvojnásobný komunisto Zemanem na Hradě vyznamenaný Vodičko.

Například...

Technická::
Autor: R. Dubravský Datum: 5.2.2019 14:23

NBÚ již několik let docela přísně posuzuje, jestli žadatel příslušný stupeň prověrky skutečně potřebuje. A když usoudí, že nepotřebuje, tak nevydá. Nelze si jen tak z plezíru požádat o PT, když ve skutečnosti potřebuji jen D. Bez ohledu na to, že by žadatel třeba i požadavky na PT splnil.

Dělá se z toho věda.:
Autor: V. Pokorný Datum: 5.2.2019 11:46

Co asi tak můžou vyzradit třeba takoví úředníci jako je Mynář? Co asi může tak Česko utajovat? Podle mne vůbec nic. Od II. světové války jsme pouze kolonií či protektorátem. Dříve kolonie SSSR, nyní posluhové a kolonie USA a EU. Všechno o nás se vědělo a ví. Podřízenost našich státních úřadů je zřejmá. Skoro všech, snad kromě prezidentského úřadu. Tak prověrka sem nebo tam...pěšky jako za vozem.

Re: Dělá se z toho věda.:
Autor: Š. Hašek Datum: 5.2.2019 12:24

Tak nějak máte pravdu .......

Za presidentování Václava Klause se dělala deset let věda ..... že si vzal pero dřív a novináři pak neměli co fotit.

Za presidentování Miloše Zemana se sedm let dělá věda ........ že nedoslovně citoval Peroutku ... a jedna hloupá Peroutka/Bienert vnučka z toho má psotníček. Pardon. Spíš se ale bojí číst, co její dědeček napsal o Německu a Židech, v letech 1938 a 1939.

Re: Dělá se z toho věda.:
Autor: K. Salajka Datum: 5.2.2019 12:58

Z Vaší poslední věty je vidět, že se musí Peroutkova Vnučka soudit.

Peroutka totiž větu, kterou mu vložil do úst Miloš Zeman nikdy nenapsal. A na to vy tvrdíte, že se bojí číst. Bojí se, že lidé jako vy budou lhát tak, jako lže jejich prezident.

Re: Dělá se z toho věda.:
Autor: R. Langer Datum: 5.2.2019 14:07

No, asi nenapsal. Ale zase se tak pěkně ukázalo, co že to vlastně psal.

Re: Dělá se z toho věda.:
Autor: M. Prokop Datum: 5.2.2019 15:03

Jako kamínek mosaiky tehdejší doby je Peroutkovo psaní velmi zajímavé - ne ovšem tím Zemanovým (ne)způsobem. Však taky Peroutku Němci za to psaní příslušně ocenili, šoupli ho do koncentráku.

Re: Dělá se z toho věda.:
Autor: Š. Hašek Datum: 5.2.2019 14:24

Já přeci říkám, že větu/slovo vyslovené (citované) presidentem nenapsal!!! Neumíte číst???

Pane Salajko, pokud si přečtete tři, čtyři články Ferdinanda Peroutky z období 1938/1939, zjistíte zajímavý fakt! A sice, že president republiky Peroutku pouze komentoval, sejmul malinko závoj. Protože Peroutka psal skutečně (pro peníze) tehdy skutečně "divně".

Volím slovo divně z toho důvodu, protože doba byla hnusná. A nejsem generál po bitvě.

Slova, že lžu, svědčí jen a jen o tom, že jste líný/bojíte se Peroutku číst. Nic jiného. Ostatně jste si všiml, že spory s nečtenáři Peroutky si přímo užívám. A já čekal, že budete citovat něco doslova, správně. A budeme diskutovat o významu slov "slušné, historií vyzkoušené Německo (s Hitlerem). A o slovech "přístup Židů k jinověrcům může vyvolat ........ . v době, kdy se Židé v Německu zabíjeli bez soudu. Zákon 1933, ani slůvko!! Ach jo. Žijte dál s plky Kaslové a televize!

Re: Dělá se z toho věda.:
Autor: K. Salajka Datum: 5.2.2019 14:52

Máte pravdu, bez kontextu, se pravdy nedobereme. Máte nějakou stopu, kde bych ty články, které jste vy četl, našel ? Větší obavy než z toho, že se někdo psaním živí, bych měl z někoho, kdo pracuje zadarmo !

Atmosféra druhé republiky byla specifická, četl jsem o tom jen stručně od Martina Kontry. Je možné že ostřejší formulace by noviny nevzaly. Dost možná měly instrukce nedráždit Němce, jako dnes se nesnadno publikuje objektivně o akcích imigrantů.

Re: Dělá se z toho věda.:
Autor: M. Prokop Datum: 5.2.2019 15:05

Souhlas.

Re: Dělá se z toho věda.:
Autor: Š. Hašek Datum: 5.2.2019 15:57

Já to jednoduše vygůgloval. Je tam archiv Přítomnosti. Dneska už nemám chuť to opakovaně číst. Takové smutné to je.

A Váš komentář, že doba byla specifická ...... ehm, neberu, "hezky" Vámi řečeno. Pan Peroutka mohl psát o včelaření ...... nebo pro nemoc odjet na venkov. Inu peníze. Kdyby mlčela Kaslová, mohl zůstat s tím závojem. Mlčeti zlato. I já bych třeba mlčel, protože v té době bych možná zalezl dost hluboko, abych nemusel oslavovat (dobrovolně Hitlera).

Jsem rád, že máte zájem. Je to klasické hledání, začněte Peroutka, Přítomnost, atd. Je to na pár minut, potom to hledání článků už znamená déle číst. Vemte konec prosince 1938, potom ještě rok 1939. Ale stojí to za to. Myslím, že najdete i "více", než jsem našel já. V každém případě to bude víc než našla televize.

Re: Dělá se z toho věda.:
Autor: M. Prokop Datum: 5.2.2019 15:07

Nejde o to, že nepřesně citoval. Jak je jeho nedobrým zvykem, lhal.

Re: Dělá se z toho věda.:
Autor: Š. Hašek Datum: 5.2.2019 15:59

Vy pouze souhlasíte, že lhal. Nečetl jste. A asi nehodláte číst. Každý máme jiný přístup k zajímavým událostem na politické scéně.

Re: Dělá se z toho věda.:
Autor: M. Prokop Datum: 5.2.2019 21:18

Já četl a pochopil. Vy (možná) četl.

:
Autor: L. Zach Datum: 21.2.2019 22:37

Článek, který pan prezident panu Peroutkovi připsal, se nenašel - s pravděpodobností, hraničící s jistotou, jej Peroutka nenapsal.

Soud rozhodl, že se má prezident omluvit. A on, místo aby to udělal - omluvil se, problém tak zprovodil ze světa a prokázal tím určitou "velkodušnost" - už skoro 4 roky zaměstnává justici.

Bez ohledu na to, co jiného Peroutka napsal, či nenapsal - mně tohle shrnutí problému naprosto stačí. Nevidím na tom nic nejasného - a mám svůj názor na to, kdo je v tomto sporu větší pi*us (slovníkem pana prezidenta řečeno).

Re: Dělá se z toho věda.:
Autor: M. Prokop Datum: 5.2.2019 15:06

Jsou lidé, kteří zřejmě MUSÍ být v nějaké kolonii. Třeba vy.

Re: Dělá se z toho věda.:
Autor: J. Svoboda Datum: 5.2.2019 20:25

Víte, co je to kolonie vůbec? Pane plácale, strčte hlavu do mísy se studenou vodou a najděte si významový slovník. Troubo hloupej. Navíc my jsme kolonií SSSR nikdy nebyli, my jsme byli jejich zajatci a Rus nás okupoval. Do "Evropy" bohužel patříme a budeme patřit. Už patnáctým rokem do té bohaté a blahobytné. I když vidím slzu ve vašem sešikmujícím se očku, že nejsme Asiati nebo tou sibiřskou Afrikou. Ani sto vašich požmoulaných chujavejů na Hradě nás na zádech do Asie neodtáhne, buďte si jist, vy ničemo hloupej. :-DDDDDDD

Chápu pana Schneidera,:
Autor: Š. Hašek Datum: 5.2.2019 11:14

rozumí personální situaci na Hradě, z pozice ovšem laika, asi nejlépe v celé republice.

Jen ještě musí být přijat jako hlavní personalista. Na ten Hrad. Potom může "řádit".

Nemám moc v lásce podobné články, obecně. I tedy články týkající se jiných kanceláří. Za kancelář zodpovídá šéf. Nikoliv "soubor drbů a pocitů". Dneska snad Nora bude řídit i "Apollo 11".

A hlavního viníka, :
Autor: M. Valenta Datum: 5.2.2019 9:12

této nechutné taškařice (kolikáté už?), autor, zřejmě z pietních důvodů, vynechal.

Re: A hlavního viníka, :
Autor: Š. Hašek Datum: 5.2.2019 9:56

Mynář je papírově v cajku.

Hlupáci potřebují o něčem plkat a vysílat.

Re: A hlavního viníka, :
Autor: M. Valenta Datum: 5.2.2019 10:49

Těch už v politice bylo a ještě bude.

:
Autor: L. Zach Datum: 21.2.2019 22:21

Možná, pokud jde o prověrku.

Zcela jistě ale není "papírově v cajku", pokud jde např. o stavební povolení nebo o povolení Vodohospodářského úřadu k použití vody k zasněžování.

A že reakci na svoje privátní problémy, nesouvisející s funkcí Kancléře Prezidenta ČR, zveřejní na oficiálních stránkách Hradu už je jen taková "drobnička" na závěr.

:
Autor: L. Zach Datum: 21.2.2019 22:39

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/kancler-vratislav-mynar-osvetimany-rybnik-sjezdovka_1902071825_ako

Další komouš na NP.:
Autor: K. Janyška Datum: 5.2.2019 9:05

To si kvůli vyváženoszti... Dzp.

Kašlu na ubožáka Mynáře,:
Autor: M. Malovec Datum: 5.2.2019 8:45

potěšil mne výraz mrťafa. Před pštašedesáti lety mne tak občas oslovil táta. Až teď mi to pan autor připomněl. Díky.

Tak je potřeba:
Autor: Š. Hašek Datum: 5.2.2019 8:41

k řízení osobního auta skupiny B mít všechny další skupiny a dvacetiletou praxi???

Mnozí diskutéři tady zapáleně křičí, že ano!!! Tady se člověk dozví věcí.

Re: Tak je potřeba:
Autor: J. Schwarz Datum: 5.2.2019 9:50

A to si ještě můžeme gratulovat, že takový poslanec, soudce či senátor nemá po svém zvolení či jmenování do funkce taky nárok na řízení všech vozidel, lodí a letadel...

pravdu:
Autor: K. Salajka Datum: 5.2.2019 8:30

Pravdu byste měl, kdyby byla kontrola nad tím, že se Mynář seznámí, jen se skutečnostmi, pro které stačí nižší prověrka. Že se jeho činnost na tyto skutečnosti neomezuje, je jasné z projevů jak Mynáře tak prezidenta. Skutečně si myslíte, že s Baxou projednával Mynář kanalizační soustavu Pražského hradu ?

Hm, a co na těch jeho diskusích:
Autor: F. Houžňák Datum: 5.2.2019 8:39

mělo jako být "přísně tajné"?

Re: Hm, a co na těch jeho diskusích:
Autor: K. Salajka Datum: 5.2.2019 12:55

Příklad jsem uvedl proto, že jednání s představitelem Nejvyššího správního soudu zjevně překračuje předmět činnosti kancléře tak, jak ho zmiňuje pan Schneider ( Navíc, znáte hodně účastníků, kteří si mimo jednací síň poklábosí se svým soudcem ? Dobře to bylo označeno jako "telefonní právo".). I z výčtu pana Schneidra je jasné, že například rozhodnutí o amnestii může vycházet z utajovaných skutečností.

Představa, že prezident ze své agendy bude pro kancléře vyzobávat jako hrozinky skutečnosti, se kterými se může seznámit a na které jeho prověrka stačí, je evidentní pitomost. Z povahy věci i z toho, že prezident je také Vrchní velitel armády ČR plyne, že nižší prověrky nemůžou stačit. No a návrh aby prověrku nahradilo čestné pionýrské prostě neberu