9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Trump má svoje priority a za těmi jde

Knížka je takovým mým zamyšlením nad historickým kontextem vývoje lidstva od patnáctého století. S tím, co se odehrávalo v minulosti v oblasti válek a geopolitických cílů jednotlivých velmocí ve světě, a jak se může projevovat dnes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Hanzlík 6.1.2019 20:50

Ohnisko naděje i pro ostatní svět

Zdá se, že každá takováto vlaštovka je u nás vítána. Ve skutečnosti však občanský průměr u nás nemá tušení, jak silná strategie stojí za americkým prezidentem. Postupné vypouštění washingtonské bažiny uvádí v paniku potrefené kruhy, které zosnovaly bezzubé vyšetřování ruské karty v prezidentských volbách. Rýsuje se spravedlnost pro finanční podvody Nadace Clinton i informační zločiny bývalé kandidátky, ale také odhalení Obamovy diletantské „socializace“ zdravotnictví, která přinesla nekontrolované zisky podnikavcům i parazitující byrokracii s následnou obtížně dostupnou péčí pro některé skupiny pojištěnců.

Trumpovy úspěchy v oblasti ekonomické strategie s důrazem na lokální zájmy i v taktice získávání státotvorných složek v oblasti vymáhání práva a ochrany hranic. Na tomto tématu, kdy opozice Demokratů, prolezlá levicovými globalisty, si pomalu láme vaz globalistickou pověrou otevřených hranic pro nelegální imigraci a její vliv na nárůst zločinnosti ve státech amerického jihu.

B. Volarik 6.1.2019 19:51

Re: Ne, prosím o alespoň stručné info..

Poslankyně Elizabeth Warren,marxistka,svého času se ucházela o místo na nějaké universitě a aby si kádrově pomohla, prohlásila se za Indiánku, což byla lež.

Trump ji nazývá Pocahontas (historická postava, příběh lásky mezi Pocahontas a kapitánem Smithem...), někteří komentátoři to změnili na Fauxhontas. Chrokee od ní požadují omluvu za to, že se neoprávněně vydává za příslušnici jejich národa.

R. Langer 6.1.2019 19:43

Re:

Dělat bordel.

P. Grigar 6.1.2019 17:41

Re: :-P

.. jo, volby byly, ale nikdo k nim nemusel. Že se většina voličů vstřícně předpo.rala, nic nemění na legitimitě jejich výsledků.

D. Nowodny 6.1.2019 17:40

Re: Ma

Cha cha cha .......in your dreams !!!!!!

M. Prokop 6.1.2019 17:15

Re: trump

Hrozbou je Rusko i terorismus 3i.

Neutralita? Co byla před válkou platna Finsku, Rakousku, Belgii, Holandsku, Dánsku?

Osvobodili od Němců a s pomocí českých komoušů brzy okupovali ...

Gorbačov žádnou svobodu nepřinesl, pouze už neměl sílu udržovat okupaci.

To poznání skutečnosti vám chybí.

M. Prokop 6.1.2019 16:12

Re: :-P

No jistě. Právě proto si legitimitou Asadovy vlády moc jist nejsem. Hodně mi připomíná tu naši normalizační, nepochybně také "legitimní". "Volby" přece byly ...

F. Lubomír 6.1.2019 16:11

trump

Pane Jank ,pišu někdy jak Hrabal ,sice to po sobě taky nečetl ale měl ta opravy lidi,takže tu a tam se překlep najde .První anorektičku kterou píchli na mostě v Bad Išlu každý zná ,stejně jako toho co tahal sud do kopce.

Organizace jak NATO je v dnešní době, kdy je největší hrozbou nikoliv Rusko, jak se snaží media neustále podstrkovat, (nepřátele si musíme vymyslet když žádný není)ale terorizmus na území členských států EU ,praktická neexistence ochrany hranic EU dosti pochybná.Nakonec jsou státy mimo NATO v Evropě kterým zjevně nechybi .Připomínám jako pamětník projevy Havla na Letné jak již nebudeme v žádných vojenských blocích krom jiného,že, a nakonec masové přání lidu při demonstracích v r .1968 totiž neutrální stát. O tom se v televisních vzpomínkách na rok 1968 jaksi nemluví, tolik jen menší poznámka.Ten ruský čumák nám moc nevoněl ovšem historie se zakládá na pravdě osvobodili nás v r 1945 jinak podle plánů protektorátních vládců Čech tady neměl dále co pohledávat tak bychom skončili asi kde. A podruhé svobodu přinesl Gorbačov bez kterého by se vůbec nic ve vazalských státech nemohlo nic změnit.Historii sice píší vítězové ale poznaná skutečnost

je neměnná.

P. Grigar 6.1.2019 14:51

Re:

.. to už tak bývá u lidí, kteří mají tu svou, jedinou, pravou pravdu. Světlonošové..

P. Grigar 6.1.2019 14:35

Re:

.. holubička bílá v této oblasti dlouho bílou býti nedokáže, brzy se zbarví krví jiných nebo vlastní. Dle výběru..

P. Grigar 6.1.2019 14:33

Re: :-P

... no jak pro koho, příkladů přehršel, například naše volby.

J. Jurax 6.1.2019 14:08

Jistě. Nicméně nutno nepomíjet, že Asad rozhodně není tak úplně holubička bílá, spíš naopak.

J. Kanioková 6.1.2019 13:30

Re:

10 konfliktů ke sledování v roce 2019 - https://www.crisisgroup.org/global/10-conflicts-watch-2019

J. Kanioková 6.1.2019 13:16

Re:

Sèvres syndrom- https://en.wikipedia.org/wiki/S%C3%A8vres_Syndrome

Moderní historie Turecka - https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Modern_history_of_Turkey

J. Kanioková 6.1.2019 13:07

Re:

Zapomeňte na Sykes-Picot. Je to smlouva Sèvres, která vysvětluje moderní Blízký východ. - https://sux.cz/297d

J. Kanioková 6.1.2019 13:05

Výborný článek, pane autore, díky,

jen mi je líto Kurdů. Erdogan je zrůda! Dnes - První sbor "národní armády" (SNA) (tj. "Turecká FSA") oznámil, že vstupuje do Idlib (bojovat proti HTS).

- https://twitter.com/wszewko/status/1081705244092973056

Proč průměrní Turci milují Erdoğana? - https://besacenter.org/perspectives-papers/erdogan-popularity/

"Počet tureckých studentů studujících na imámy však vzrostl z pouhých 60 000 v roce 2002 na 1,2 milionu v roce 2014."

J. Kanioková 6.1.2019 12:38

ANO, souhlas !

J. Kanioková 6.1.2019 12:35

Kterými převážně vnějšími ?

Považovat za legální ty "síly", které měly či mají kladné vazby a vztahy či součinnost s IS, to snad nelze myslet vážně ?

J. Kanioková 6.1.2019 12:28

Blbost ! JE legitimní !

J. Kanioková 6.1.2019 12:25

Ne, prosím o alespoň stručné info..

Š. Hašek 6.1.2019 12:23

Re:

Kolego Papeži,

klidně mudrujte celé noci o tom, zda je "morálně legitimní", aby Vám hostinský s kulatým státním razítkem na Živnostenské licenci účtoval za pivo "jím stanovenou nemorální částku".

Tady se jednou z moralizování někdo snad pos...... . Hlavně ti z Hrádečku, že?

Morální legitimitu samozřejmě stanovuje demogratická komise pod vedením Putny a Halíka. Vy jste to nevěděl/nevíte???

J. Kanioková 6.1.2019 12:21

Ano, Asad JE uznaný prezident té země,

a rozhodně mu není co vyčítat, natož závidět. Pokud je komu co mít za zlé, tak to těm fanatikům, co se angažovali a povzbuzovali tzv."Arabské jaro" !

J. Kanioková 6.1.2019 12:12

Přesně, pro mě také,

a ještě - je třeba definitivní konec IS.

Islámský stát v Sýrii a Iráku: kontrolní, podpůrné a útočné zóny. přes ISW -

https://twitter.com/wszewko/status/1080497814956920833

- https://twitter.com/thestudyofwar?lang=cs

RAKOUSKO se odmítlo podílet na plánu Macrona na armádu EU a trvá na tom, že plán vojenských jednotek se nikdy nestane. - https://www.express.co.uk/news/politics/1066821/eu-army-emmanuel-macron-austria-Defence-Minister-Mario-Kunasek-Andreas-Maurer

P. Papež 6.1.2019 10:33

Mně osobně se moc líbí, jak evropští dobroserove nadávali USA, že válci všude po světě a zasahuje i do Sýrie. Stejní dnes jeci, že zlý Trump odchází ze Sýrie a chce odejít í z Afghánistánu. Tak co vlastně chtějí?

P. Papež 6.1.2019 10:27

Určujete, co chtěl Sandor říct mezi řádky? To jsme měli za bolševika.

P. Papež 6.1.2019 10:25

Pro koho neni morálně legitimni?

Kdo určuje moralni legitimitu?

V. Kain 6.1.2019 10:24

Re: Ma

Po dlouhé pauze zase normální prezident.To vám občané USA přeji.Demokraté(levičáci) musejí mít z Trumpa husí kůži jako štaprlata.

D. Nowodny 6.1.2019 6:02

Ma

kulovy............

J. Fridrich 6.1.2019 5:20

Re: Trumpova politika

Souhlas pane Jank. President Trump má jasné, přirozené a pro Západ vytýčené cíle - a ty postupně plní i přes ty hromady naházených klacků pod nohy od " levičáků všech zemí ".. Sem se hodí použít Krásný citát Reagana –

Ronald Reagan před padesáti lety řekl, že „neopustil Demokratickou stranu, ale Demokratická strana opustila jeho“.

B. Volarik 6.1.2019 0:22

Re: Má snad říkat: Portugal first, nebo Germany first?

Zatím demokraté snad najdou někoho, aby to nebyl druhý Obama.

To těžko. Slyšel jste o Fauxhontas Warren?