27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

BREXIT: Ostudná dohoda

Když v 19. století podepisovaly západní mocnosti dohody s čchingskou Čínou, byly tyto smlouvy pro Čínu tak nevýhodné, že vešly do povědomí jako nerovné smlouvy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Písařík 18.12.2018 23:07

Zakázáno řešit jakýkoliv spor

u Mezinárodního soudu v Haagu? Není to poněkud podivné? Kdo tedy bude řešit spory, nebo až narostou, podnikne Brusel invazi do Londýna? Vypadá to stejně podivně jako Lisabonská dohoda - její následky na nás budou dopadat stále více. Dobrou chuť.

M. Prokop 18.12.2018 21:01

Re: Myslím si, že pokud budeme vyrábět něco, co budou

Pokud to budeme nenapodobitelně vyrábět jenom my, tak ne.

Ale pro běžné výrobky znamenají dopravní a administrativní náklady dost.

K. Janyška 18.12.2018 18:12

To samo. A ostatní VB budou následovat.

Chce to čas. EU na LS stát nemůže, jen na smlouvě negativní, tedy zákazové, aby kopírovala princip, na kterém stojí celý lidský svět... Dzp.

J. Chaloupka 18.12.2018 17:39

Myslím si, že pokud budeme vyrábět něco, co budou

v Británii kupovat, tak nás žádná smlouva nezajímá.

V. Braun 18.12.2018 17:16

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Osobně víc věřím někomu, kdo napíše, že to opravdu zkontroloval, než článkům, které opisují jeden od druhého, ostatně i na twitteru, kde se to snad objevilo poprvém je jiná fotka a je tam vidět vedle tohoto jiný citát.

K vaší další argumentaci. "Že by měl Brusel/Komise něco rozhodovat v UK v oblasti daní,....". O rozhodování není ve směrnici o vyjednávání ani slovo, jsou tam jen naznačeno, o co se bude unie VYJEDNÁVÁNÍM snažit.

A že by ostatní chtěli to co UK pokud by se UK nějakým zázrakem podařilo vyjednat výhody bez závazků? No jistě že by chtěli. Na tom není nic moc senzačního. Podstatné je, že by to vedlo k postupnému rozpadu společného trhu a do budoucna právě vymizení i těch výhod, tedy z dlouhodobějšího hlediska ztráta pro všechny. Proto je z mého pohledu dobře, že si EU nastavila pro vyjednávání pravidla, byla tak o dost transparentnější než UK.

V. Novák 18.12.2018 16:58

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Tím eu-trollem míníte mě?

Pokud ano, čím jsem si ten titul zasloužil?

S. Sidlichovsky 18.12.2018 16:53

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Já jsem Vám dal x odkazů, četl jste je? Všechny hovoří o Visitors Centre, chcete říct, že se všechny mýlí? Mám pokračovat? K Niedermayerovi žádnou důvěru nechovám, ten už hlasoval mnohokrát proti zájmům našeho státu.

Ale moje argumentace k Brexitu byla daleko širší.

V. Braun 18.12.2018 16:24

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Podíval jste se do toho odkazu, který jem vám dal? Tam je celkem jasně a srozumitelně napsáno, že citát je vystaven spolu s dalšími citáty ve výstavce v muzeu připojeném k parlamentu. To, že do muzea chodí návštěvníci neznemaná, že muzeum je Visitor Centre. To také dává docela do jiné perspektivy důležitost citátu z pohledu EU parlamentu. Když to uvedu na jiném příkladu, asi by měl z vašeho pohledu jinou důležitost citát, který byste měl nad vchodem do bytu a jinou ten, který by byl u vás v knihovničce spolu s dalšími citáty.

"Výrok se nenachází nad návštěvní halou Evropského parlamentu, ale uvnitř

jedné z expozicí muzea, kde je součástí citátů z různých časových

období".

S. Sidlichovsky 18.12.2018 15:35

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Doporučuji Vaší pozornoasti dokument ctěné Bruges Group:

http://www.brugesgroup.com/images/pdfs/theeuthreattodemocracyandliberty.pdf

najdete tam: The visitors centre in the European parliament building in Brusssels, prominently displays the following quote by by Philip Kerr (later, Lord Lothian) ....

Takže kdo studuje u Goebbelse?

V. Braun 18.12.2018 15:34

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Děkuji za vysvětlení. Z původního příspěvku to vypadalo, že nekompromisnost je hlavním znakem gentlemana. Takto s vámi samozřejmě souhlasím

T. Hraj 18.12.2018 15:29

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Děkuji za etymologický výklad. Jistě ale tušíte, že jsem toto slovo použil v běžném smyslu: klidný, kultivovaný, charakterní, čestný a současně sebevědomý a odvážný člověk.

V. Braun 18.12.2018 15:26

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Dotáhnete to opakování lži až na těch 100 odkazů?

S. Sidlichovsky 18.12.2018 15:14

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Nebo třeba tady: https://www.express.co.uk/comment/columnists/patrick-o-flynn/404160/A-most-chilling-quote-in-the-European-Parliament

nebo https://www.express.co.uk/comment/columnists/leo-mckinstry/627412/EU-border-force-Brussels-free-movement-catastrophe-push-federalist-agenda

nebo https://www.infowars.com/eu-exploits-refugee-crisis-it-created-to-push-draconian-plan-for-occupying-army/

nebo https://twitter.com/geodannew/status/1054081463329669121

V. Braun 18.12.2018 15:12

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Tak termím britský gentleman pochází z dob, kdy většina gentlemanů měla svá panství, která se snažili rozšiřovat, čímž zákonitě rozšiřovali na nich závislé osoby, většinou nájemce pozemků, když odhlédnu od příslušníků rozšířené rodiny.

V. Braun 18.12.2018 15:03

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Koukám, že jste se učil u Goebelse že 100x opakovaná lež se stává pravdou, co? Podívejte se do odkazu, který jsem vám dal než budete opakovat tu lež o visitors centre, máte to tam i s fotkou.

T. Hraj 18.12.2018 15:02

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Blaho na mysli má, rozhodnutí váží pečlivě, ovšem závislé na sobě se snaží nevytvářet.

V. Braun 18.12.2018 15:01

Re:

No v tzv. tunelování byli šíbři z ČR a před tím z ČSFR na světové úrovni daleko před EU.

S. Sidlichovsky 18.12.2018 14:57

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Ano autorem je Philip Kerr, later the Marquess of Lothian, jeden z největších UK usmiřovačů s Hitlerem, který dokonce v předvečer "Bitvy o Británii" (v roce 1940) přesvědčoval Churchilla, aby s Hitlerem uzavřel mír.

Jak vidno, tak jeho vášně a politické postoje jsou plně sdíleny EU, když si to dali na vstup do Visitors Centre.

https://www.telegraph.co.uk/news/2016/04/07/the-eu-has-revealed-its-true-nature-a-federalist-monster-that-wi/

V. Braun 18.12.2018 14:55

Re: Již vzhůru psanci této země

Máte pravdu, ti Všeználkové a Pytlíci, to je teda síla, zdá se, že se nezmůžou na víc než na papouškování.

V. Novák 18.12.2018 14:18

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Britové jasně deklarovali, že chtějí být Princezna Koloběžka, což jde v pohádce, ale v reálu to nějak nefungí.

V. Novák 18.12.2018 14:14

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Sousedské vztahy dané podmínkami si bude muset Británie vyřešit sama, v tom jí nikdo nepomůže. A bude muset počítat s tím, že sousedem je i EU.

Je to věc Britů - i to, jak vyřeší Severní Irsko a to, že Severní Irové a Skotové z EU nechtěli. Doufejme, že lépe než Kastilci Katalánsko...

V. Novák 18.12.2018 14:08

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Geniální.... no, možná pro vás...

Britové na ni utčitě přijdou taky. A sami.

Ona zase tak supergeniální není...

V. Braun 18.12.2018 14:07

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Pravý britský gentleman, alespoň pokud jsem o tom něco četl, měl na mysli blaho na něm závislých osob a svá rozhodnutí pečlivě vážil.

V. Braun 18.12.2018 14:02

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Máte ten citát poněkud nepřesný, není z parlamentu, ale z muzea a není o federální Unii, ale o federální unii lidí, ale jinak dobrý - skoro jako rádio Jerevan.

Zapomněl jste také dodat, že jej pronesl Lord Lothian v roce 1939, z pohledu událostí následujících roků to byla prorocká slova.

https://www.niedermayer.cz/me-pusobeni-v-ceske-republice/articles/jak-se-vytvari-dezinformace-priklad-komentare-alexandra-tomskeho

J. Dudek 18.12.2018 13:56

Již vzhůru psanci této země

No a Humfrey, proč jsme vlastně podle vás v té Evropské unii? No přeci abychom to uvnitř rozložili..., dlužno podotknout, že by toho už bylo zapotřebí. Mimo Brouka Pytlíka těžko hledat místo s takovým výskytem Všeználků s tak neomezenou mocí, jejich evropským parlamentem počínaje a bruselskou kavalerou nikým nevolených a líných politiků v zadku...!!

J. Lepka 18.12.2018 13:45

Re: Dík za informace i názor.

Protože Gaussova křivka zasahuje stejně i britskou volební arénu, je nutné nejdříve počkat, aby to došlo i těm duševně nesmělým, pak nové volby, nový parlament se nebude cítit vázána takovou evidentní kravinou a bude. Mezitím vnitropolitické problémy ve většině států EU dosáhnou kritického množství a celej ten barák se zhroutí. Ale i kdyby ne, co by asi bruselští byrokrati chtěli dělat, poslat do Británie armádu? To by si nelajsli i kdyby nějakou měli k dispozici.

T. Hraj 18.12.2018 13:43

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Však je také dnešním heslem brexitářů "no deal, no problem", druhým nejskloňovanějším (obrazně řečeno) je "brexit means brexit"

Je velmi smutné sledovat jak hrdý národ ztrácí svoji hrdost. Jacob Rees-Mog je jiskrou naděje. Vypadá sice trochu staromódní ale je nekompromisní. Pravý britský gentleman.

V. Braun 18.12.2018 13:39

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Britové sice tzv deklarovali, že chtějí dělat vlastní obchodní politiku, což znamená vystoupit z jednotného trhu a zřejmě i celní unie, ale také deklarovali že chtějí obchod s EU bez bariér (seamless). Jelikož nejvíc "seamless" je jednotný trh je jasné, že vše jiné bude přece jen s nějakými novými bariérami proti současnému stavu. Dále Britové si sami dohodli podmínku, před dvaceti lety, že mezi Irskem a Severním Irskem bude propustná hranice bez kontrol, a teď neví, jak to splnit v případě, kdy na každé straně hranice budou například jiná cla nebo požadavky například na kvalitu výrobků.

Takže nakonec problém přece jen bude na Brirské straně. Pokud by chtěli mít vše doma pod kontrolou tak stačilo, aby od začátku deklarovali, že po vystoupení začnou platit pravidla WTO. S tím rizikem, že v Severním Irsku vypuknou nové krvavé nepokoje. Protože to neudělali tak zřejmě úplně jasno nemají.

S. Sidlichovsky 18.12.2018 13:13

Re: No Tak ať Británie žádnou smlouvu nepodepisuje

Rekce českého eu-trolla se asi nedočkám, tak přidám jednu "breaking news" - Manchester United vyhodil Jose Mourinho.

Š. Hašek 18.12.2018 12:36

Děkuji za trable jednání

jednoho státu (to jako Británie se kdys radila s Lucemburskem o počtu děl na fregatách?) se soudruhy RVHPbrusel. Chtělo by to jinou babu, která by to těm lordům vysvětlila, vo d dvou dětí!!!

Nemyslím si, že když pošle nějaký premiér ČR (nemusí být nutně Andrej) brusele dvouřádkovým dopisem do hajz......., že se zastaví Slunce a já zemřu hlady, protože nebudu mít zelí z Nizozemska. Poláci dodají, Mělník taky.

Zkráceno. Není primárně určeno těm, kteří i svíčkovou vaří s Jourovou.