22.5.2019 | Svátek má Emil



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


SPOLEČNOST: Manželé homosexuálové



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 94, poslední: 11.12.2018 3:00, přehled diskusí

Z lingvinistického problému právny:
Autor: V. Liptovský Datum: 10.12.2018 22:53

Štvorpercentní vlastne chcú z právneho problému urobiť aj linginistický - z hľadiska jazykovedy je oddávna jasné, čo znamená manželstvo - ide o spojenie muža a ženy (heterosexuálnych) za istým účelom (nerozvádzajme). A v manželstve to odjakživa išlo tak - chcete deti, urobte si (aj preto vznikalo manželstvo, dokonca to bolo jednou z hlavných jeho úloh)... Všetko ostatné boli núdzové výnimočné riešenia... Takže páni štvorpercentní - chcete deti - urobte si... A potom môžete byť aj manželia navzájom... Všetko ostatné je fantasmagória súčasnosti.

K re-definici manželství.:
Autor: M. Jandáková Datum: 10.12.2018 22:26

Hrdost mívá potíže s respektem.

Manželství = Rodina:
Autor: J. Kanioková Datum: 10.12.2018 19:12

Homopár NETVOŘÍ rodinu ! Prioritou provždy musí zůstat Právo dítěte na otce a matku !

Re: Manželství = Rodina:
Autor: Š. Hašek Datum: 10.12.2018 21:26

Nesmí. Jinak už vylamujeme kameny ze základů.

Řekl bych, že za homosexuály budou lobovat :
Autor: I. Vermis Datum: 10.12.2018 17:49

zejména advokáti. Ty homosexuální rozvody, to přibude "zelíčka pro slimáčky"!

Požadavky homosexuálů:
Autor: I. Vermis Datum: 10.12.2018 17:21

jsou důsledkem jejich komplexu méněcennosti. Manželství jako svazek muže a ženy vzniklo aby plnilo jistou společenskou funkci - vytcvoření rodiny a ochrany jejich členů. Tato funkce se dnes zvolna vytrácí což je příznakem úpadku společnosti - tzv. žití "na psí knížku" vytváří možná pevnější svazky, nežli manželství, ale je to řešení (komické je, že zároveň, co víc a víc párů volí tento způsob soužití, homosexuálové jdou "proti mravům doby")? Jestliže manželé (respektive "příslušníci rodiny") požívají vůči státním institucím jisté (zejména) ekonomické výhody, neexistuje nejmenší důvod proto, aby se stejným výhodám těšili členové homosexuálního svazku. Ba právě naopak bych považoval za správné, aby manželství uzavíraná s podobnými záměry (v jedné knize o statistice jsem četl o manželství, které uzavřel cca dvacetiletý muž s cca semdesátiletou ženou - jiné, nežli ekonomické motivy si těžko představit!) byla zbavena všech zvýhodnění. To, čím žadatelé o uzákonění homosexuálních manželství argumentují, to je třeba řešit jinými právními úpravami (pokud k tomu bude oprávněný důvod)!

Salámová metoda a Overtonova okna či Jezinky:
Autor: V. Církva Datum: 10.12.2018 17:07

https://cs.wikipedia.org/wiki/Overtonovo_okno

Zkrátka a dobře projděte si práva homosexuálů, práva migrantů jak probíhali v posledních 100 letech. Prostě Jezinky taky slibovaly že si ohřejí prstíček.

Jenomže dnešní debilové žijí v rozvrácených rodinách kde se o Jezinkách nevyprávělo, mají pak problém pochopit psaný text (takovým můj odkaz bude k ničemu) a jsou ignorantsky zavřeni doma u počítače.

A království Sodomy Gomory se šíří bez zábrany jako mor a země předků obsazuje Islám. Jinak i super idol homosexuálů zpěvák Conchita Wurst se nakazil AIDSem. Nepíšu to jako zadostiučení, je mi líto každého nemocného člověka. Má to být výstraha, že je něco hodně špatně. A na děti nikdo nebere ohled. Když si představím, že by mne v dětství adoptovali homosexuálové, navaluje se mi.

Re: Salámová metoda a Overtonova okna či Jezinky:
Autor: I. Vermis Datum: 10.12.2018 17:25

Proboha, ať si klidně provozují sodomii, ale ať to nenazývají maželstvím a ať to nevydávají za normál!

Kdyby vás v dětství adoptovali homosexuálové, tak by se vám dnes navalovalo při opačné myšlence...

A proč vlastně má být:
Autor: A. Alda Datum: 10.12.2018 16:47

manželství jen svazkem dvou lidí.

Proč ne tří?

Proč ne čtyř?

Proč ne padesáti?

Re: A proč vlastně má být:
Autor: I. Vermis Datum: 10.12.2018 17:31

Již jsem vícekrát psal, že by spíše měla být uzákoněna polygamie, protože je mnohem více žen, toužících po svazku s milionářem, nežli dostupných milionářů. Ale jak to tak vidím, za jistých okolností už by k tomu mohlo dojít - tedy, polygamie s max. čtyřmi manželkami (ovšem požadavek na jejich obřízku ... nevím, nevím, jestli ten milionář za to zrovna stojí?). No a polyandrie? Proč ne, ale kolik že žen si to bude moci dovolit, když neuzavedeme kvóty na zastoupení žen v politice? Nebo v byznysu?

Úchyl je prostě úchyl.:
Autor: A. Alda Datum: 10.12.2018 16:14

Homosexuální aktivisté považují dítě za věc, jejímž primárním účelem je zprostředkovat jim pocit štěstí. A ještě mají tu drzost nazývat ostatní zrůdami.

Re: Úchyl je prostě úchyl.:
Autor: I. Vermis Datum: 10.12.2018 17:33

Tak složitě bych to neviděl.

:
Autor: J. Zaoralek Datum: 10.12.2018 14:40

Ámen.

Proč se dělají pochody hrdosti?:
Autor: J. Jančura Datum: 10.12.2018 13:36

Homosexuálové a lesby pořádají pochody hrdosti asi proto, že jsou hrdí na to, že jsou odlišní. Tak nechápu proč chtějí uzavírat obyčejná manželství?

Proč se má 96% přizpůsobovat 4% společnosti - kde je demokracie? Manželství je "ochranná známka" pro svazek muže a ženy, pokud homosexuální a lesbické páry si vymyslely pro svůj svazek pojem "registrované partnerství" - mají tak co chtěli, mohou si vymyslet i jiný název, ale ne ten chráněný. Já jako muž jsem si vzal za partnerku ženu, ne nějakého člověka (např. pedofilního muže). Proč najednou ze zvůle 4% společnosti mi ten svazek najednou někdo změní na svazek s nějakým člověkem?

Re: Proč se dělají pochody hrdosti?:
Autor: V. Braun Datum: 10.12.2018 16:30

To jako že změnou definice manželství se z vaší ženy najednou stane "nějaký člověk"? Zajímavé. To má žena zůstane mojí ženou, tedy pokud mě nepošle do háje, i po změně zákona :-).

:
Autor: J. Jurax Datum: 10.12.2018 17:53

Ano, zůstane Vaší ženou, ale zároveň bude i člověkem, neboť budete mít v zákoně explicite uvedeno, že žena je taky člověk. A nakonec že Vy taky, neboť svazek dvou lidí, potažmo tedy člověků ... v manželských diskuzích se to může hodit ... :-)

Re: :
Autor: V. Braun Datum: 10.12.2018 19:00

No a co? Tam nevidím žádnou změnu, lidmi jsme už teď. V manželských diskuzích se nažíme na to nezapomínat :-)

Re: :
Autor: M. Jandáková Datum: 10.12.2018 22:17

Důvod, pro který nevidíte "žádnou změnu", je profánnost. ) "Manželství" je posvátný svazek muže a ženy, daný B.hem.

"Člověka" stvořil jako muže a ženu.

.

Bezděčně se názorově stavíte k budovatelům příkopů MEZI KULTurami. Ke kladečům bomb, které zítra explodují. Zbytečně (!)x(?)

Na jazyku "vzájemné sbližování", v činech vzájemné provokování - to rozumný nedělá. Jste pro sbližování se rozumem anebo znáte lepší způsob? (Mě opravdu žádný jiný, než "předvídavost" nenapadá.)

Re: Proč se dělají pochody hrdosti?:
Autor: J. Jančura Datum: 10.12.2018 19:45

Úmyslně to nechápete, dobře víte, že důraz nekladu na přivlastňovací zájmeno, ale na to podstatné jméno - "ženu"

Re: Proč se dělají pochody hrdosti?:
Autor: I. Vermis Datum: 10.12.2018 17:32

Jsou hrdí na to, že nejsou tak blbí jak ti, co jim to "žerou"!

Další z pokusů přehlasovat přírodní zákony v parlamentě.:
Autor: J. Lepka Datum: 10.12.2018 12:27

Původní požadavek na uznání manželství, byl právní a týkal se zajištění nástupnictví, případně dědění majetku. Tomu odpovídá i starověký rituál při adopci, kdy musel adoptovaný rituálně projít mezi nohama oficiální manželky adoptujícího. Ergo prvotním impulsem bylo zplození oficiálního dědice, to je u stejnopohlavních párů přirozenou cestou neřešitelné, tudíž je nesmyslné, takový svazek nazývat manželstvím.

Už jsem to psala moclrát, ale ještě jednou:
Autor: M. Moravcová Datum: 10.12.2018 12:22

Manželství je svazek muže a ženy. I lesby či homosexuálové se mohou oženit či provdat, pokud jsou mužem a ženou. Nikdo jim toto právo neupírá.

Proč nemohou mít manželství:
Autor: Ś. Svobodová Datum: 10.12.2018 12:11

Etymologicky pochází manželství ze slova malžena, což je duálový tvar znamenající muž a žena. Malžena jsou muž a žena dohromady, prostě manželé.

Homosexuálům a jejich agresivnímu:
Autor: M. Moravcová Datum: 10.12.2018 12:10

nátlaku neustupovat. Chtějí vyvzdorovat právo, které neexistuje. jejich svazky nikdy nebudou plnohodnotným manželstvím, nikdy nebudou mít své biologické potomky. Jen duhové převlečky - barevné taškařice. A to je pro mne nehodné jakéhokoliv respektu.

Re: Homosexuálům a jejich agresivnímu:
Autor: M. Moravcová Datum: 10.12.2018 12:12

Dětský psycholog, rodinná terapeutka, analytička, právník nebo ekonomka. Jak renomovaní odborníci vidí přijetí zákona o stejnopohlavních manželstvích? V tomto dokumentu zaznívají opravdu důležité věci. Ty v médiích bohužel většinou neuslyšíte. (Lipovská, Zlámalová, Joch, Křeček a další)

https://www.facebook.com/alianceprorodinu/videos/2003996613232822/UzpfSTgwOTAxMzI3MjQ2ODM4ODpWSzoyMDAzOTk2NjEzMjMyODIy/

Re: Homosexuálům a jejich agresivnímu:
Autor: V. Braun Datum: 10.12.2018 14:39

Velmi pěkně a slušným způsobem dané video okomentoval Damián Koch, doporučuji přečíst jeho komentář.

Re: Homosexuálům a jejich agresivnímu:
Autor: M. Moravcová Datum: 10.12.2018 15:23

Manželství je staletími prověřený svazek muže a ženy. Tečka.

Re: Homosexuálům a jejich agresivnímu:
Autor: V. Braun Datum: 10.12.2018 16:30

Všechno se vyvíjí.

:
Autor: J. Jurax Datum: 10.12.2018 17:55

Ano.

Mnohé ale k horšímu.

Re: :
Autor: V. Braun Datum: 10.12.2018 19:11

Nebo prostě k jinému.