6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Nohavica ztratil posluchačku – Marvanovou

Poté, co Jaromír Nohavica přijal vyznamenání z rukou ruského prezidenta Vladimira Putina, nechala se Hana Marvanová slyšet, že už nebude poslouchat jeho písničky. Je to holt zásadová dáma!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Heidlerová 7.11.2018 9:02

Právě takové články...

Právě takové články jako od p. Bartoně jsou omluvné, vysvětlující a v podstatě bagatelizující čin pana Nohavici. Trčí z nich jako šídlo z pytle snaha spíše znehodnotit reakce lidí, které Nohavica zklamal. Vždyť i tito lidé jsou dospělí a mají právo vyjádřit svůj názor a není na místě, když je autor ironizuje. Takové články smazávají rozdíl mezi pravdou a lží, nivelizují hodnoty činů i názorů, něco ve smyslu "co jsme si, to jsme si". Řekla bych, že je to nechutné a s článkem hrubě nesouhlasím.

Nohavicovy písně poslouchat budu i nadále, ale už vždycky budou mít příchuť zrady nejen nás posluchačů, ale sebe sama, a to je to nejhorší, co se může zpěvákovi stát. Písně s příchutí lži.....

K. Horák 7.11.2018 10:07

Re: Právě takové články...

A ted jsi představte, že byste s nim přišla o panenstvi. Šla byste na plastiku.? ;-)

V. Heidlerová 7.11.2018 11:41

Re: Právě takové články...

?????????????????????? co to má společného s mým příspěvkem, to je argument? Zajděte k psychiatrovi.

H. Gene 7.11.2018 11:50

Re: Právě takové články...

Přesně. Děkuji.

M. Valenta 7.11.2018 8:58

Jen zopakuji co jsem už napsal včera

Vysocký by se nestačil divit a Kryl?:

Ten asi věděl svoje. A tak pouť našeho nejlepšího barda, po střetu s Hutkou a po loňských zastávkách u Zemana a Okamury, skončila celkem logicky v Kremlu.

K. Janyška 7.11.2018 8:50

Já jsem odporné agenty Stb nikdy

neposlouchal... Dzp.

R. Langer 7.11.2018 10:54

Re: Já jsem odporné agenty Stb nikdy

Já Babiše taky neposlouchám... :-D

E. Kovářová 7.11.2018 7:55

Doporučuji

https://www.ladikvetvicka.cz/index.php/2018/11/06/chlupaty-bezdomovec-z-holandska-a-nevyrazny-urednicek-z-ruska-vite-o-koho-jde/?fbclid=IwAR1lyJFz0QQSXRTRqPgr-CD38O-asRVJxUgS6aCt94Z23m6AdVQX-Zn7lpc

M. Moravcová 7.11.2018 13:09

Re: Doporučuji

Větvička je naprosto skvělý.

E. Pawlica 7.11.2018 6:35

Tento článek pana Bartoně ...

Tento článek pana Bartoně svědčí o něčem velmi nepěkném v jeho povaze českého „progresivního pisálka“. Místo, aby nechal na úvaze občanů, jak nahlížet na gesto paní Marvanové, indoktrinuje jejich mysli svým správným pohledem. Stačilo napsat "Marvanová je vedle, jak ta jedle a Nohavica - kluk jako buk stanul po boku ruského dubiska plným právem".

A bylo by to jasné včetně postoje pana Bartoně.

J. Fridrich 7.11.2018 6:41

Re: Tento článek pana Bartoně ...

Souhlas. Dobrý zpěvák nemusí být čestný chlap. Sympatie, či antipatie at' si každý rozhodne dle své stupnice hodnot...

V. Kotas 7.11.2018 6:59

Re: Tento článek pana Bartoně ...

Sympatie, či antipatie, uvidíme podle účasti na Nohavicových koncertech, vystoupeních. Jednu Marvanovou klidně oželí.

E. Pawlica 7.11.2018 7:09

Re: Tento článek pana Bartoně ...

Když třicet procent blbů, které obsahuje populace každého národa a o nichž před rozdělením ČSFR hovořil Miloš Zeman v parlamentu dokáže zvolit jeho samotného prezidentem, nebudiž pochyb o tom, že stejné procento dokáže zaplnit koncerty Jarka Nohavici na deset let dopředu.

Je to prostá statistika. Patřím naštěstí k těm, kteří jsou z Nohavicova postoje poněkud na rozpacích, ale to je tak asi vše.

Nejsem ten, kdo by se cítil být oprávněn jej (stejně jako každého jiného) za jeho názory "trestat" sebemenším způsobem.

E. Kovářová 7.11.2018 7:57

Re: Tento článek pana Bartoně ...

Doporučuji Vám přečíst tento článek

https://www.ladikvetvicka.cz/index.php/2018/11/06/chlupaty-bezdomovec-z-holandska-a-nevyrazny-urednicek-z-ruska-vite-o-koho-jde/?fbclid=IwAR1lyJFz0QQSXRTRqPgr-CD38O-asRVJxUgS6aCt94Z23m6AdVQX-Zn7lpc

E. Pawlica 7.11.2018 9:11

Re: Tento článek pana Bartoně ...

Díky, dobrý článek.

Vyjadřuje názor pisatele s nímž je ten můj (včetně velmi výstižné charakteristiky Putinovy role v rozvráceném postjelcinovském Rusku) v souladu a ač uvádí řadu příkladů (které mohu zpestřit třeba i vítězstvím černocha Jesseho Owense na LOH 1936 v nacistickém Německu) nedehonestuje názorově odlišné lidi, naopak svůj nesouhlas s odlišnými názory (zde paní Marvanové) vyjadřuje sice razantně, přesto kultivovaně.

Tím se zásadně liší od Bartoňova článku, toť vše.

P.S.: Kromě toho mě velmi potěšil názor autora vámi doporučovaného článku na zhoubnost dotací. Jen dodám, že jejich důsledkem jejich rakovinnného bujení je i čapí král, který nám momentálně vládne ze Strakovky ...

;-)

R. Langer 7.11.2018 11:01

Re: Tento článek pana Bartoně ...

Počkejte, a co když na ty koncerty chodí 30 % blbů, co Zemana NEVOLILO? Máte to zjištěno skutečně tak dobře? A vy jste prosím blbem, který Zemana volil, nebo blbem, který Zemana nevolil, pane lidový demokrate? Je zajímavé, že za jakýchkoliv okolností se najde "30 %" blbů, kteří něco bla bla bla. O to zajímavější potom je, že těch 60 % evidentně "inteligentních" jim v tom nedokáže nijak zabránit. Ono je to totiž ve skutečnosti trochu jinak, pane lidový demokrate, musíte se holt víc snažit a ne všem jenom nadávat do blbů a pak se divit, jak jste v těch volbách dopadli. :-P

E. Pawlica 7.11.2018 21:39

Re: Tento článek pana Bartoně ...

Nejdřív si řádně přečtěte, co píšu. Pak se ve svém vlastním příspěvku nezamotáte, ani si nebudete musit vypomáhat citoslovci jako blablabla, které zřejmě nahrazují deficit vaši slovní zásoby.

To je tak vše, co vám s dobrou myslí, protože jinou ani nemám, mohu napsat.

Ostatně ani slova Ing. Zemana nebyla tehdy určena oněm třiceti procentům blbů v národě.

:-D

V. Heidlerová 7.11.2018 9:13

Re: Tento článek pana Bartoně ...

Je to odvěký problém uměleckých tvůrců, protiklad talentu a charakteru. Mnozí charakteroví zmetci vytvořili překrásná díla viz např. Vítězslav Nezval. Samozřejmě, že Nohavicovi neubude posluchačů, protože v naší společnosti je spousta ignorantů, která se morálkou vůbec nezabývá, ani jí není vybavena, ale hodně z nás sympatizuje s názorem p. Marvanové. Na Alexandrovce zblblý národ také leze, dávno změnili repertoár háááá, zpívají i staré carské písně, a publikum o podstatě a poslání tohoto tělesa nemá ani páru.

R. Langer 7.11.2018 12:46

Re: Tento článek pana Bartoně ...

Jo, to ta vaše morálka, ta je přímo vzorem všech ctností. Vite co? Mně je asi opravdu bližší ta morálka Nohavicova, a ani se za to nestydím.

V. Heidlerová 7.11.2018 19:10

Re: Tento článek pana Bartoně ...

Já jsem se na Vaši morálku neptala, potrefená husa se ozvala sama, jsou určití lidé, především komouši, kteří vůbec nevědí, co je stud. Vůbec se nedivím.

Z. Lapil 7.11.2018 16:37

Re: Tento článek pana Bartoně ...

Svět není černobílý a morálka už vůbec ne. Co se mě týká, tak to, co vím o Nohavicově podpisu, dávno odčinil.

Je to šílenost, ale ten člověk byl jeden z těch, kteří pomáhali lidem držet jakž takž svobodné sebevědomí. Možná (prosím, netlučte mě) tehdy víc, než Havel, protože upřímně - kdo znal Havla? Trapně přiznávám - já ne, ale Anděly na kůru jsem znal.

Jen takové rýpnutí: chodila jste do školy? A učili jste se takové ty písničky jako "tam kde se kosy blýskají a kde zříš ocel kout"?

D. Šimáček 7.11.2018 22:46

Re: Tento článek pana Bartoně ...

a Alexandrovci, mají vždycky v zákulisí nabité kalašnikovy, co kdyby se jim naskytla příležitost ke komunistickému převratu

R. Gramblička 7.11.2018 8:19

Re: Tento článek pana Bartoně ...

Nevšim jsem si, že by Bartoň upíral občanům právo na názor, pouze přidal ten svůj. Co vám na tom vadí? Nohavicu neposlouchám, ač má velmi zdařilé texty, ale jeho rozhodnutí akceptuji, nevadí mi. Nemám potřebu ho ani chválit ani odsuzovat

P. Papež 7.11.2018 8:37

Barton zesmesnuje Marvanovou a naznačuje, že je jedna z mála, kterým to vadi. A to je zjevná lež pisalka, který svým zveřejněným názorem a zesmesnovanim ovlivňuje řadu českých ovčanů .

E. Pawlica 7.11.2018 8:45

Re: Tento článek pana Bartoně ...

Nepsal jsem nic o upírání práva na názor občanů, ale o indoktrinacijejich mysli směrem, který je podle Bartoně ten správný. V tomto případě jde v podstatě o dehonestaci odlišných názorů podprahovým způsobem.

Komunisté v tom vynikali a vynikají do dnešních dnů, Putinovy rozvědné služby tyto metody dále úspěšně rozvíjejí a pan Bartoň v oboru zdatně sekunduje.

R. Gramblička 7.11.2018 10:16

Re: Tento článek pana Bartoně ...

nu, nevím jak komunisti, ale současní liberální pokrokáři se jim v horlivosti indoktrinovat ostatní hravě vyrovnají

P. Kmoníček 7.11.2018 11:47

Re: Tento článek pana Bartoně ...

A to čím dál tím víc. Buď se na něm podepisuje věk (nevím), nebo to nese korunky, (spíš).

V. Heidlerová 7.11.2018 9:05

Re: Tento článek pana Bartoně ...

To je velmi výstižné vyjádření, článek p. Bartoně považuju za paskvil. Díky.

M. Krátký 7.11.2018 5:45

Kdo jsi bez viny hoď kamenem

dělat ze sebe hrdinu 30 let po pádu komunistů je legrační až směšné - dobré ráno

Z. Velínský 7.11.2018 0:59

No já nevím. Gesta nedělám.

Gesta se dělají pro jiné lidi. Já žiji život svůj. Tak poslouchám i hudbu. Nejde tak moc o žánr, nejde tak moc o aranžmá a chytlavost textů. Na mě nejvíce zabírá hudba (obraz, fotografie, film, kniha), když autor vyjadřuje své pocity. U Nohavici takový prožitek pominul. Ať mi teď sdělí novou písní cokoliv, může to být jen kalkul profesionála, ne autentický pocit. Takže z toho už nic nemám, a ztrácet čas poslechem kalkulů nepotřebuji. To není gesto. Prostě z toho už nemám prožitek. Vlastně ho neposlouchám už 20 let, samo to nějak odeznělo. Nebo to možná Nohavica sám odezněl.