21.2.2019 | Svátek má Lenka



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


EVROPA: Němci brzdí sjednocení Unie



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 47, poslední: 11.10.2018 11:31, přehled diskusí

Já si myslím, že problém je obecnější:
Autor: V. Podracký Datum: 11.10.2018 11:31

Sjednocená evropská federace nelze uskutečnit bez diktátu a nadvlády jednoho národa nad ostatními. Jen si představte jak by vypadal federální parlament! Kolik by tam bylo českých poslanců a kolik německých. Jak by to dopadlo, kdyby v Německu někdo zavelel?

Euro nemohlo Německo oslabit,:
Autor: K. Machala Datum: 10.10.2018 23:46

protože muselo logicky zafungovat podobně jako každé zlevnění/oslabení kurzu měny. Proexportně. Když exportní velmoci posílíte export, tak ji to posílí. Takže ve skutečnosti jediný či ten hlavní, komu euro prospělo, bylo Německo. Argumentovat lze takto: Kdyby mělo Německo marku, byla by silnější, než je dnes euro, a byla by tedy brzdou exportu. Euro dělá německou měnu slabší, než by jinak byla, tím zlevňuje německé zboží a služby v zahraničí a tím podporuje export. Jak tedy mohl někdo myslet, že euro Německo oslabí? Euro je hlavní příčina, proč má Řecko nebo Itálie problémy (nadhodnocená měna) a stejně tak hlavní příčina, proč je Německo ekonomicky na tom tak dobře, proč jsou tam přebytky a taky důvod, proč financuje třeba Řecko. Protože se jim (a hlavně jim) euro vyplatí. Na úkor jiných.

Taky si nemyslím, že by "Merkelová dělala po letech chyby z délky vládnutí" jako sama o sobě. Někdo jí vrtí - a ten někdo ty chyby chce, ona je jenom vykonavatel, a nejenom ona. Včetně imigrace - i tu někdo chce a podporuje. Světový pakt o imigraci, ze kterého se stáhly USA a Maďarsko, Merkelová nevymyslela. A teď zřejmě odmítne podepsat i Polsko a Rakousko, jak vyplývá z tamních zpráv. U nás se o tom ale nepíše, nediskutuje a nikdo neříká, jestli my to podepíšeme.

Re: Robejškova téze,:
Autor: J. Schwarz Datum: 10.10.2018 20:19

Robejšek má pravdu v tom, že Němci brzdí sjednocení Unie aniž by ovšem chtěli.

:)))))):
Autor: J. Kanioková Datum: 10.10.2018 19:24

Nevěřím tomu, co píšete. EU je IV.říší německou,:
Autor: K. Janyška Datum: 10.10.2018 19:04

tentokrát stavěnou Němci za podpory Bilderbegu sofistikovanými metodami, ne vojensky. Zatím... Dzp.

Re: zajímavý článek:
Autor: J. Svoboda Datum: 10.10.2018 17:18

Jste komunista a asi se za to stydíte, tek raději píšete, že jste "eurofederalista". Zkrátka a dobře, jste bolševik mysli.

Re: Bohužel:
Autor: R. Langer Datum: 10.10.2018 17:15

Jo, tady se totiž vyskytují kreatury jako je Pátá kolona a jí podobní. :-P

Re: Robejškova téze,:
Autor: R. Langer Datum: 10.10.2018 17:12

Tvá vrozená blbost ti nedovoluje srovnávat se s kýmkoliv, ani s obecním bláznem, příliš by totiž vynikla, tupá Pátá kolono. :-D

Re: Je to umeni.......:
Autor: J. Svoboda Datum: 10.10.2018 17:07

Spíš bych řekl, že je uměním vám cokoliv říct. Je vidět, že těžko chápete těžko chápete, takže u vás nepochodí nikdo, byť s jakýmkoliv množstvím slov.

Je to umeni.......:
Autor: P. Horak Datum: 10.10.2018 15:54

.........tolika slovy nerict nic.

Re: Robejškova téze,:
Autor: S. Netzer Datum: 10.10.2018 15:52

Má vrozená skromnost mi nedovoluje srovnávat se s hvězdami, Ad-remProkope.

Re: Robejškova téze,:
Autor: M. Prokop Datum: 10.10.2018 15:45

Je to jednoduché, ve srovnání s vámi je hvězda.

Autor: S. Netzer Datum: 7.9.2017 10:29 Jste hloupá.

Re: Ještě bych podotkl,:
Autor: M. Prokop Datum: 10.10.2018 15:43

Integrace Německa se povedla a politický národ německý existuje, takže na návrat to není.

Re: Robejškova téze,:
Autor: M. Valenta Datum: 10.10.2018 14:32

Tou diskuzí paní K. myslíte ono vzletné slovíčko "souzním" to v případě Klause nebo schizofrenie bolí, to v případě třeba mé maličkost?

Ještě bych podotkl,:
Autor: A. Alda Datum: 10.10.2018 14:13

že za Bismarcka bylo to Německo skoro o polovinu větší.

Pracovitost, skromnost a loayalita k vládě jsou pro Němce nejtypičtějšími vlastnostmi (či jednou trojstrannou vlastností) a tak je dobře, že to autor do svého rozboru zakomponoval.

Úvaha o rozdělení Evropy na autorem uváděné okruhy s danými mocenskými centry je zajímavá a na první pohled sympatická (pro mne).

Raději bych však volil "návrat" Německa před rok 1871, tedy rozpuštění spolku.

Re: Robejškova téze,:
Autor: I. Břízová Datum: 10.10.2018 14:12

No nevím. Kdyby to myslela upřímně, tak by se jí snad dalo i odpustit

Re: Robejškova téze,:
Autor: S. Netzer Datum: 10.10.2018 14:06

Ano, její "argumentační úroveň" je skutečně nenapodobitelná a nedosažitelná.

Ten o zaznamenávání médií s monkfish znáte? :-))))

Re: Bohužel:
Autor: A. Nový 840 Datum: 10.10.2018 13:59

Ovšem ex komoušů a maoistů je tam jak nasráno.

Re: Robejškova téze,:
Autor: R. Chodovsky Datum: 10.10.2018 13:58

To je síla, co?... a nejhorší, že to myslí upřímně.

Polské a ukrajinské protesty jsou drzé a ty pobaltské:
Autor: V. Novák Datum: 10.10.2018 13:56

dvojnásob. Pobalťanů se NS ani NS2 nijak netýká, Poláci se chtějí zcela zbavit závislosti na ruském plynu, jak deklarovali a Ukrajina - podle tvrzení Porošenka - už přes 1000 dní nespotřebovává ruský plyn vůbec.

Tak co mají co kecat do toho, kde Německo bude nakupovat plyn pro sebe? A že ho bude bo Atomausstiegu a nyní ohlašovaném Kohleausstiegu potřebovat mnohem víc, než v současnosti!

Že by jim ruský plyn smrděl, zatímco ruské peníze ne?

Re: Robejškova téze,:
Autor: I. Břízová Datum: 10.10.2018 13:55

Paní Kanioková k tomuto článku nenapsala na rozdíl od vás ani písmeno. Tak proč jí motáte do toho vašeho příspěvku. Mimochodem, příspěvku bez jakéhokoli argumentu. Ale jaképak překvapení, že?

Re: Robejškova téze,:
Autor: V. Novák Datum: 10.10.2018 13:50

Kéž byste se někdy argumentační úrovni diskutérky Kaniokové aspoň přiblížila! To by se možná s vámi dalo i diskutovat, ne se jen vyhýbat vašim plivancům...

Re: Robejškova téze,:
Autor: V. Novák Datum: 10.10.2018 13:48

Psala jste: "Robejškova téze, že "Němci brzdí sjednocení Unie" je tak přehnaně vykonstruovaná, že je nevěrohodná. a "A že "dění v Evropě spolu s ním ovládají dnes jako vždycky Velká Britanie, Francie a Rusko" je, co se týká toho posledního, jen Robejškovo zbožné přání.".

Robejšek argumentoval - vy jste jako obvykle jen plivla.

Re: Bohužel:
Autor: S. Netzer Datum: 10.10.2018 13:25

Zaplať pánbů, že se v EU takové kreatury jako Doník nevyskytují.

Už jen ta jedna toho stačila dost napáchat.

Re: Robejškova téze,:
Autor: S. Netzer Datum: 10.10.2018 13:24

Psala jsem o souznění dikutérky K. s článkem, ne o Robejškově krkolomně vykonstruované argumentaci.

Re: Robejškova téze,:
Autor: S. Netzer Datum: 10.10.2018 13:24

Ano, argumenty diskutérky Kaniokové znám.

Citoslovce, odkazy na internetové žumpy kterýym sama nerozumím, a její nesmyslné komentáře ještě nesmyslnějších článků pomocí překladače.

Je to od vás ale velmi rytířské, že se jí tak zastáváte.

Re: zajímavý článek:
Autor: M. Krátký Datum: 10.10.2018 13:17

a nechají si ušít nové, parádní bílé uniformy s červenýma lampasama a brigadýrku se zlatým orámováním - to bude nádhera ÓÓÓ, že jo ?!?!?!

Re: Robejškova téze,:
Autor: M. Prokop Datum: 10.10.2018 13:09

Glosa byla adresována vám.

Paní Kanioková je skutečná diskutérka, obvykle argumentuje, na rozdíl od vašich výkřiků a nadávání.

Re: Robejškova téze,:
Autor: V. Novák Datum: 10.10.2018 13:08

Na nic čekat nemusíme, Robejšek to vyargumentoval sám.

Což se vám přihodit nemůže...

Re: Robejškova téze,:
Autor: S. Netzer Datum: 10.10.2018 12:19

To si musíte počkat na diskutérku Kaniokovou, aby vám "vyargumentovala" její souhlas s autorem.

Nejlépe "Souzním, 1****, Chicht, hahaha, br..., Souhlas, Přesně !"