26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

BLÍZKÝ VÝCHOD: Hrůzné pokračování hrůzného příběhu

Lidsky nejhorší na tom bylo, že ráno jel do nedalekého obchodního centra nakoupit – a večer měl pohřeb. Jenom proto, že si sedmnáctiletý Arab usmyslel, že toho Izraelce zavraždí. Ariho Fuldu, otce čtyř dětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Novak 23.9.2018 18:42

To bylo kdysi. Dnes je nekonecne mnozstvi penez. Staci tisknout.

D. Novak 23.9.2018 18:41

Je jisty rozdil mezi soukromym hobby a sportovni aktivitou pro sirokou verejnost. Ja nejezdim na kole a přesto přispívám na stavbu cyklostezek. Nebo se

Je maji finacovat jen cykliste?

M. Prokop 23.9.2018 18:15

Re:

Kecáte.

To jsou peníze těch lidí, žádného Kellnera. Peníze, které by lidé vydali na to, co baví je a ne na to, co usoudil (úplatný) úředník. A je těch peněz méně o ty, co sežere ten úředník.

Nejsou ŽÁDNÉ jiné peníze, než jen peníze lidí, které ti si vydělali.

D. Novak 23.9.2018 17:44

Je zdravotnictvi, skolstvi, kultura ci sport verejna sluzba? A nebo kseft? Ano, jsou to verejne sluzby. Tady jde proti sobe levicova solidarita vs pravicove sobectvi. Chceme jako v USA mit sousedy bez zubu protoze nemaji na drahe komerční pojisteni, a nebo radeji zvolime solidarni evropsky model? U nas je pan podnikatel, za penize z Eu postavil novou vyrobni halu. Ma na ni cedulku kolik co stalo. A voli pravici.

D. Novak 23.9.2018 17:38

Prerozdelovani na sport a kulturu zajišťuje dostupnost techto aktivit pro sirokou verejnost. Nebylo-li by tomu tak byly by tyto pozitky dostupne pouze hrstce lidi. Tam kde dnes stoji vstupne do regionalniho muzea 50 kc by doslo k mnohlanasobnemu zvyseni. Zili bychom jako ve fedalismu. Zabava pro vrchnost, a draby. Pro ostatni drina.

J. Jurax 23.9.2018 17:15

Ale kuš, Vy klasická levice solidární jen pro některé ... víte, spory vždycky byly a budou o žádoucí, únosnou, společensky přijatelnou míru solidarity. Levice by ráda co nejvyšší, aby ji mohla distribuovat - příjemci solidarity ji budou volit.

A ovšem ten pracující s šestnácti tisíci brutto pomalu žádnou daň neplatí, neboť odpočty. A má- li na sebe psány vyživované osoby, má ji dokonce zápornou. Takže se solidarity nedopouští. Daň u nás není rovná ani percentuelně, natož absolutně ... podotýkám, že hovořím o dani z příjmu, nikoliv o povinném pojistném zdravotním a sociálním.

A teze "odstraněním solidarity mu vzrostou náklady na všechno násobně. Sníží se úroveň, dostupnost a kvalita veřejných služeb" není pravda. Jednak nikdo nenavrhuje odstranit solidaritu zcela a jednak úroveň a kvalita se spíš zvýší, dostupnost samozřejmě ne. A násobně se individuelní náklady už vůbec nezvýší.

A je otázka definice veřejné služby - co do ní patří a co už ne. Kdy je morálně oprávněné někoho o něco víceméně nedobrovolně (daně) připravit a dát to jinému a kdy už ne. Soudíte mimochodem, že umožnit některým holdovat sportu je veřejná služba? Leda snad že stáhne mládež z ulice ...

P. Grigar 23.9.2018 16:55

Re: Múžeme se tu

.. pořád jste nevysvětlil ten pouvoir Palestinců k obraně "své vlasti". Rozhodně na tom území nebyli první a největší etnikum. Natož tak uvažovat o jejich defininování jako státotvorného národa.

M. Prokop 23.9.2018 16:13

Re:

Solidarita je ZÁSADNĚ dobrovolná. Přerozdělování (i na sportovní oddíly) je klasická socanská zlodějna.

M. Prokop 23.9.2018 16:12

Re:

Pokud by stát ponechal peníze, které vyplácí na dotacích, občanům, mohli by si za ně občani platit sport i kulturu. A i víc, odpadly by peníze na přerozdělovače.

Proč vám mají sportovní oddíl platit ti, kdo nesportují?

Také mám své hobby, ovšem platím si ho už léta sám.

D. Novak 23.9.2018 15:20

Re:

Jinými slovy odstranit solidaritu. Klasická asociální pravice. Proč by měl Kellner přispívat na veřejnou dopravu, když létá tryskáčem. Jak se projeví snížení daní u pracujícího, který bere cca 16 tisíc čistého? Minimálně. Ale odstraněním solidarity mu vzrostou náklady na všechno násobně. Sníží se úroveň, dostupnost a kvalita veřejných služeb. Já už se sportovně nevyžívám, vyžívají se děti. Odchoval jsem několik mistrů ČR. Nebýt dotace od města, tak by se sportu mohli věnovat jenom děti lékařů a právníků. A soukromí sponzor zafinancuje jenom určité sporty.

J. Jurax 23.9.2018 15:13

Ehm ... a víte, že byvší óbrkomisař EU Barosso je bývalým předsedou maoistické komunistické strany Portugalska? Kam se na něj Babiš i Zeman hrabou ...

A Vaše poslední věta je prostě z nevědomosti prýštící blbost.

J. Jurax 23.9.2018 15:05

Souhlas.

J. Jurax 23.9.2018 15:03

Když si chcete hrát, zaplaťte si to. Nebo přesvědčete soukromé sponzory. Proč bych měl já skrze dotace hradit Vaše sportovní vyžití?

Dtto sport i kultura. Ovšem o ty dotace snížit daně ...

K. Janyška 23.9.2018 15:01

Re: JDĚTE DO HÁJE S PŘÍBĚHY, MANIPULÁTOŘI.

Ne, nejsou. Jsou produktem lidské hlouposti... Dzp.

D. Novak 23.9.2018 15:00

Re: Múžeme se tu

V zemi kde je prezident bývalý bolševik, předseda vlády bývalý bolševik a stebák bych se pod ten kámen již nevešel. Co je nacistického a bolševického tvrdit, že každý okupovaný národ má právo bránit svoji existenci? Co je nacistického a bolševického na tom, tvrdit že každý národ má právo bránit zemi svých předků před kolonizací?

Nenese spíše znaky nacismu sionismus? Tedy masivní porušování mezinárodního práva, militarizace společnosti, pocit nadřazezenosti, pocit že jsem "kulturnější" než ti druzí. A tudíž mám právo na rozšíření životního prostoru pro nadřazenou rasu? A komunismus? Vždyť prvotní sionisté byli komunisté.

S. Rehulka 23.9.2018 12:06

Re: Múžeme se tu

Poslouchejte Nováku, Váš slovník je jako míchanice nacistických a bolševických keců ! Zalezte pod ten kámen, zpod kterého jste vylezl !

J. Fridrich 23.9.2018 9:50

Re:

Ta podivná BYTOST nazývající se " D. Novak 721 " je vetřelec z jiné Galaxie, nebo jen těžší pacient z ústavu docenta Chocholouška, kterému občas za dobré chování a čistě uklizené záchodky na jeho psychiatrické klinice půjčují počítač, aby nás mohl pobavit ?

D. Novak 23.9.2018 0:08

Puvodni domovinou ukrajinskeho Zida je Ukrajina. Tam se Arabove necpou. Dle Vas bychom se coby Slovane meli vratit kamsi k Dnepru.

J. Pleva 22.9.2018 22:34

Re: Múžeme se tu

"Sionistický režim je jako rakovina v arabském těle, a to se brání."

Máte na to zajímavý pohled, ale poněkud nedomyšlený. Pro muslimy je tedy celý nemuslimský svět "rakovinou v muslimském těle", protože pro ně je přirozený stav až bude celý svět podroben islámem. Nejsou nakonec Welšané rakovinou v anglosaském světě Britanie? Atd atd-

No jste dokonale pomatený. To je debilní argument těch kdo nechtějí žít s jiným etnikem ani vedle, natož ve stejném státě. Čili ti praví totalitáři!

P. Grigar 22.9.2018 22:17

Re:

.. od prvotního osídlení území, dnes označovaného jako Palestina, cca.10 tisíc let.př.n.l, se zde postupně vyskytovaly různé kmeny, bylo ovládáno Asýrií, Babylonií, Makedonií, Egyptem, vznikl zde samostatný židovský stát ovládaný Makabejci, potom Římané, Byzantinci, muslimové, křižáci, britský protektorát... a vám justament jako jediní oprávnění domorodci vyjdou právě Palestinci. Možná proto, že podle provedených výzkumů DNA jsou směsicí všech národů, které tímto územím prošly. Jak k tomu přijdou potomci výše jmenovaných, takhle šmahem být připraveni o zemi svých otců, dědů, pradědů, prapradědů, etc. To bude mazec, až se tam všichni nahrnou a začne se to mazat hlava nehlava, jako o posvícení v hospodě v Hudlicích.

K těm zbraním na území palestinské samosprávy(nože, draci..) snad jen doporučení ke shlédnutí videozáznamů z pohřbů jejich teroristických "mučedníků", smuteční hosté tam poskakují se vzduchovkami?

D. Novak 22.9.2018 21:32

Ano. Vsechny? Zalozil jsem a vedu sportovni oddil. Bez dotaci bychom nemeli na pronajem telocvicny. Jak by bez dotaci fungoval sport a kultura? A kdo by si to mohl dovolit? A to nemluvim o verejne doprave.

M. Prokop 22.9.2018 21:25

Re:

Nemusí. Stačí nevolit EUnijní socany. Když je volí, tak ať klopí.

A dotace nejlépe zrušit. Všechny.

V. Pavelka 22.9.2018 20:34

Re: nejspíš to nemá smysl,

Problém Arabů a muslimů všeobecně je v malé vzdělanosti nižších vrstev , Islám je brzdou pokroku , vedle toho Izrael je nenávistným důkazem jejich zpátečnictví,a Koránu jako nauky ničeho .

J. Vintr 22.9.2018 20:31

Re: Múžeme se tu

Jaksi vám ušlo, že ten proklatý izraelský sionistický stát umožňuje těm chudákům a stále se množícím palestinským Arabům žít v bezpečí a blahobytu, o jakém se většině jejich arabských soukmenovců ani nezdá. A kdyby nebyli idioti, tak by se díky Izraeli mohli mít ještě mnohem líp. Kdyby naopak nebylo Izraele, tak by jich na tomto území bídně živořila sotva desetina současného počtu.

L. Stejskal 22.9.2018 20:14

Reakce autora článku

Máte samozřejmě pravdu, mně ale šlo o smysl spíše než o překlad, příště to raději lépe zdůrazním. Děkuji za příspěvek. L. S.

V. Pavelka 22.9.2018 20:07

Re: jo

Jsou to stateční provokatéři , posílají děcka a sopláky proti izraelské armádě , střílejí statečné rakety , a sklízejí finanční soucit EU .

V. Pavelka 22.9.2018 19:55

Re: pokrok

Kdyby nás obsadili Izraelci , tak bychom se vzájemně pozvedli ?!

D. Novak 22.9.2018 19:19

Ja palestinskym vlastencum, kteri narozdil od nas za zemi svych predku bojuji rad prispeji. Aby jejich deti mohly do skok, k lekari. A bohuzel Cesi nic neposilaji. Jsme cisti prijemci dotaci. Takze co posleme do bruselske kasy se nam vrati. A jeste nam na opravy pamatek musi prispivat turecky prodejce kebabu v Nemecku, alzirsky taxikar z Francie, ci pakistansky ucitel v UK.

D. Novak 22.9.2018 19:10

Podle sebe sudim..... ?

J. Schwarz 22.9.2018 19:09

Re:

Tak úplně sice ne, ale??? U nás taky komunisti ukradli, aby po desetiletích byl majetek vrácen potomkům původního okradeného. Arabové zabrali židovskou zemi , muslimové vyhnali a okradli i mnohého křesťana a tak si nemají co hrát na chudinky. Zabrali celou severní Afriku, cpát se do původní domoviny židovského národa nemusejí...