26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Orbán před koncilem bruselským

Výsledek byl jasný od okamžiku, kdy reportem o stavu Maďarska byla pověřena Judith Sargentini. Ve svém projevu mimo jiné odsoudila Maďarsko za to, že vzdoruje hodnotám „které všichni sdílíme“. Háček je v tom, že Judith Sargentini sdílí naprosto extrémní názory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Kellner 17.9.2018 19:16

Re: Co je moc?

Vy Kaidisti, podporovaní evropskými marxisty jste dostali na prdel.

Už to bude jen lepší.

J. Fialová 17.9.2018 19:19

Re: Co je moc?

O životě v Sýrii určitě ví dost paní velvyslankyně Eva Filipi. "Premiérovi napsala, že v přesunu sirotků do kulturně a sociálně odlišné země nevidí smysl. Podle ní je daleko významnější pomáhat na místě, což Česko činí v rámci humanitární a rozvojové spolupráce." (dnešní novinky.cz)

Mmch. na tu pomoc existuje "vládní program Poskytnutí humanitární, rozvojové a rekonstrukční asistence Sýrii v období 2016–2019" - budiž za něj bývalému panu premiérovi Sobotkovi čest a sláva. Něco o tom jak se realizuje a za kolik lze najít na webu ministerstva zahraničních věcí.

J. Fialová 17.9.2018 19:20

...

https://1url.cz/JMr5g

J. Kombercová 17.9.2018 19:50

Re: Co je moc?

No a když to napíše někdo z nás, tak je hyena a všichni lepšolidi se nad ním poblijí.

M. Moravcová 17.9.2018 20:02

Re: Co je moc?

díky za info

I. Kellner 17.9.2018 19:06

Re: Co je moc?

Přitom:

kolem 30 dětí ročně je adoptováno z ČR do ciziny, celkem to už bylo něco přes 600 dětí (statistika mpsv). Jde o děti, o jejichž adopci není dlouhodobě zájem, většinou romské, postižené.

I. Mertl 17.9.2018 19:02

Re: Co je moc?

A to přece ve zdejší debatě jde, pane Anděli! Ne o nějaké sirotky, ale o podporovaní xenofobních vášní, resp. spíš podporu předvolební strategie A. Babiše na těchto vášních založené.

J. Anděl 17.9.2018 19:49

Re: Co je moc?

Tak různým lidem jde o různé věci. Někomu jistě o to, co píšete.

J. Venc 17.9.2018 19:10

Re: Co je moc?

Jména jsou nezbytná znát, neb co kdyby to byl soused, co se snaží do bezprostřední blízkosti přivléct teroristu + jest třeba ty případné osvojitele označit coby zrádce národa, vítače a vůbec podezřelou sebranku. Na portálu plném zastydlých národovčíků by Vás to ovšem překvapovat nemělo, čítávám tu i horší věci, vcelku pravidelně.

:-)

J. Anděl 17.9.2018 19:25

Re: Co je moc?

Ano, jsou tu i horší věci a většinou nestojí za reakci.

Jenomže jména, seznamy... to už je dost osobní.

J. Venc 17.9.2018 19:40

Re: Co je moc?

Nenaděláte nic. Sedmnáctiletý syrský sirotek umí rozborku Kalašnikova rychleji, než leckterý armádní profík, obezřetnost jest tedy na místě! Byť tedy nerozumím, kde se to vůbec vzalo - že by mezi tou sitotčí padesátkou měli býti takto staří syrští týnejdři.

:-)

J. Anděl 17.9.2018 20:35

Re: Co je moc?

To taky nevím, ale pořád to ještě nemám nastudovaný :-)

J. Venc 17.9.2018 21:15

Re: Co je moc?

Studujte "softhavlisto". Zachytil jsem jedinou relevantní informaci, že mezi těmi několika tisíci sirotků jsou "i" takto staří pubescenti. A zase to jedno písmeno, se nějak ztratilo.

Nicméně jak došli zdejší zběsilí národovčíci k tomu, že by je konkrétně snad chtěl někdo adoptovat k nám, už při nejlepší vůli netuším.

Šílenství.

:-)

M. Varadinková 17.9.2018 19:10

Re: Co je moc?

Kdo jsou ti "vy"? Komu to adresujete? Podle čích představ? Slepil jste demagogicky dohromady názory různých lidí, jen abyste jim mohl nadávat jako jedné entitě, Vy dobrosere!

Podle mne ten, kdo chce pomáhat, má tak činit individuálně a sám za sebe. A bez mediálního halasu. Takže já rozhodně nepotřebuju znát jeho jméno. Kdo chce pomáhat českým sirotkům, ať pomáhá, a kdo chce pomáhat těm syrským, ať pomáhá. Sám za sebe a bez mediální politické propagandy, bez moralizování a bez obviňování ostatních, kteří nesdílejí jeho přístup.

M. Moravcová 17.9.2018 19:18

Re: Co je moc?

přesně

J. Anděl 17.9.2018 19:19

Re: Co je moc?

Psala jste, že si je mají brát domů, že si mají brát české děti a že chcete znát jména? Ne? Tak to asi není adresováno vám, co vy na to? Nemůžu za to, že si to vztahujete na sebe. Ti, kteří to psali, to pochopí. Možná.

S politickou nepropagandou a nemoralizováním souhlasím. Já si domů žádné cizí dítě brát nebudu.

M. Varadinková 17.9.2018 19:26

Re: Co je moc?

Psala jsem, že - pokud chtějí - mají ty sirotky adoptovat, legálně a se vším všudy. A tím pádem si je vzít i domů a převzít za ně veškerou zodpovědnost.

A otevřela jsem vlákno na to téma, proto jsem logicky předpokládala, že reagujete i na mne.

J. Anděl 17.9.2018 19:30

Re: Co je moc?

Nereagoval. A rozdováděly mě ty jména, přišlo mi to na hlavu.

M. Varadinková 17.9.2018 19:15

Re: Co je moc?

Krom toho, když si přečtete, co ti lidé nabízejí, tak oni nenabízejí adopci (a převzetí zodpovědnosti se vším všudy). Oni nabízejí výlety, doučování... A jinak státe, postarej se ty. A když ty výlety s nevděčným puberťákem přestanou nás nebo jeho bavit, myjeme si ruce.

Navíc je otázka, jestli ve chvíli, kdy to nabízeli, věděli, že jde o 17-leté klacky a žádné malé roztomilé sirotečky.

J. Anděl 17.9.2018 19:22

Re: Co je moc?

To první jsem nevěděl. K té otázce, co věděli - to je jejich problém.

Požadavek na jména, jakkoliv jen řečnický v rámci internetové diskuze, mě fakt dožral.

M. Varadinková 17.9.2018 19:30

Re: Co je moc?

Tak jste měl reagovat přímo na to, co Vás dožralo, a ne takhle všeobecně novým vláknem. To se pak nedivte, že jste tím zase dožral mne.

J. Anděl 17.9.2018 19:32

Re: Co je moc?

Chápu a omlouvám se.

Je to těžké, reagovat na něco na předchozí stránce zase někdy nefunguje. Tak aspoň jsme si to vyjasnili.

O té adopci neadopci si něco dostuduju, ať nejsem za blbce.

J. Venc 17.9.2018 19:43

Re: Co je moc?

Iniciativa Češi pomáhají má seznam víc než pěti desítek rodin, které by byly ochotny přijmout syrské sirotky. Další lidé nabízejí hlídání, doučování či odbornou psychologickou pomoc.

Dostudovat by měla paní V.

Nějak jí z toho vypadlo, že to nabízejí "další" lidé. Jedno slůvko a co to udělá s vyzněním, hm.

:-)

J. Anděl 17.9.2018 19:46

Re: Co je moc?

Ok, díky.

I. Mertl 17.9.2018 19:43

Re: Co je moc?

Chudinku, láskyplnou babičku! Na to vám skočí jen andělé. Pokud budou dostatečně hloupí. Omlouvám se předem stejnojmennému pánovi.

J. Anděl 17.9.2018 20:39

Re: Co je moc?

No jo, no :)

I. Kellner 17.9.2018 18:52

Jestli tomu dobře rozumím, tak ti vražední agenti

vyslaní s falešnou identitou jako Boršilov a Petrov se ve skutečnosti jmenují Boršilov a Petrov.

Ďábelské!!

-)

V. Novák 17.9.2018 19:02

Re: Jestli tomu dobře rozumím, tak ti vražední agenti

Nejmenují se ve skutečnosti Petrov a Boršilov?

To by bylo ještě ďábelštější!

P. Boublíková 17.9.2018 19:04

Re: Jestli tomu dobře rozumím, tak ti vražední agenti

Ne! Boršilov a Petrov, to je prokázané.

P. Boublíková 17.9.2018 19:03

Re: Jestli tomu dobře rozumím, tak ti vražední agenti

Totiž, ti dva se moc nechovali, jako by po nich měly zůstat dvě mrtvoly.

Žádné inkognito, moře kamerových snímků jejich pravé podoby, to furt vypadá na ten byznys a neplánovanou kontaminaci :-)